Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 7 órája 0 0 34141

Egypilonos és ferdekábeles, ami csak Kanadában van ;-))) Na meg Belgrádban: http://vizpartifejlesztesek.blog.hu/2012/01/08/boldog_uj_evet_szava

(Egyébként ki a francot érdekel, hogy hány pilonos?)

Előzmény: trizs77 (34140)
trizs77 Creative Commons License 8 órája 0 0 34140

én se látom be, mi a különleges,  a tervezett, új, komáromi hídban ?

 

 

Előzmény: troglodita (34139)
troglodita Creative Commons License 9 órája 0 0 34139

nem akarok kötekedni, de a három nagy pozsonyi Duna híd nagyjából ugyanakkora folyót ível át, csak az Apollóhoz valamiért hozzászámítják a le- és felvezetőszakaszokat is, úgy lesz belőle 800 méteres műtárgy ;-)))

Előzmény: trizs77 (34138)
trizs77 Creative Commons License 9 órája 0 0 34138
troglodita Creative Commons License 9 órája 0 0 34137

Nagylaknál minden a román oldalon épül, román pénzből, cserébe Nagykerekinél mi fogjuk adni a helyet és állni a cechet.

Előzmény: trizs77 (34135)
troglodita Creative Commons License 9 órája 0 0 34136

egyébként jobban belegondolva ez abszolút nonszensz: attól, hogy a schengeni külső határon szűrik és ellenőrzik a nem schengeni országból érkezőket, mitől lesz kevésbé veszélyesek és kevésbé ellenőrizendők a linde gázpalackjai?

Előzmény: Mr Reacher (34133)
trizs77 Creative Commons License 9 órája 0 0 34135

Az M43-as magyar-román határvonal metszési pontja után, úgy 70-110 méterre (??), már román oldalon,  épült egy hatalmas kamion parkoló, mely utolsó ott jártamkor még nem volt kész.

 

Ott éppen van elég hely bővítésre is.

Épülhet oda akármilyen KÖJÁL, vagy túlsúly mérő/ellenörző pont is.

 

 

Előzmény: Mr Reacher (34133)
troglodita Creative Commons License 9 órája 0 0 34134

nem tudom, de az új Calafat-Vidin közúti és vasúti hidat is utólag bódésították meg emiatt...

Előzmény: Mr Reacher (34133)
Mr Reacher Creative Commons License 9 órája 0 0 34133

Ez az a határátkelő, ahol Románia reménybeli schengeni tagsága miatt nem építettek élelmiszer ellenőrző-állomást?

Előzmény: troglodita (34131)
troglodita Creative Commons License 10 órája 0 0 34132

"az államközi szerződést valaki nagyon elszúrta, ugyanis az élő növényt, hűtött zöldséget és gyümölcsöt szállító, illetve a túlméretes kamionok is csak Nagylak felé kapnak útvonalengedélyt" - oszt mégis mi af@szomér'????

Megépítünk sok-sok milliárdért sok-sok autópályát, hogy a qrva ellenőrzőpontokat a régi helyen hagyjuk, mert az olyan nagyon vicces dolog. F@szomba.

Előzmény: troglodita (34131)
troglodita Creative Commons License 10 órája 0 0 34131

Szerintem is olcsóbb lenne normális határátkelőt építeni, mint elkerülőt ;-)

Tehát ez tipikus példája annak, hogyan szívassunk útépítéssel sok-sok embert: amíg nem volt az M43-A1, addig ugye Makó-Apátfalva-Magyarcsanád szívtak, Nagylak pedig - elhelyezkedéséből kifolyólag - csak érintőlegesen, most meg pont fordítva.

https://www.google.hu/maps/dir/46.216004,20.7148235/N%C4%83dlac,+Arad+megye,+Rom%C3%A1nia/@46.1915278,20.6967147,13z/data=!3m1!4b1!4m11!4m10!1m0!1m5!1m1!1s0x4744555cdf6b4eab:0xcae8ba328cdaf9e4!2m2!1d20.7565097!2d46.1684924!2m1!1b1!3e0

Előzmény: Mr Reacher (34130)
Mr Reacher Creative Commons License 11 órája 0 0 34130

Ezt kellene megszervezni.

Előzmény: klimakiraly (34129)
klimakiraly Creative Commons License 11 órája 0 0 34129

A kamionok egy része csak régi átkelőn tud átjutni. Állatok, növények, veszélyes áruk ők elmennek Makónál.

Előzmény: Mr Reacher (34128)
Mr Reacher Creative Commons License 11 órája 0 0 34128

Ez nem útépítési kérdés. Az autópályaátkelőn kellene járniuk a kamionoknak.

Előzmény: gyoparOHs (34127)
gyoparOHs Creative Commons License 12 órája 0 0 34127
Előzmény: Mr Reacher (34126)
Mr Reacher Creative Commons License 12 órája 0 0 34126

Mi van Nagylakon?

Előzmény: dimelo (34125)
dimelo Creative Commons License 23 órája 0 0 34125

"Célközönség"?

 

Áldozat!

 

Ugyanígy minősíted Nagylak-ot is, vagy az rendben van?

Talán felháborodhatnál.

Vagy Zalalövőn, ahol 11 milliárdból építettek elkerülőt, mert a lakók "nem járultak hozzá", a rövidebb útvonalhoz.

 

De ott, valamiért megépülnek a műtárgyak, az Alföld közepén meg nem.

 

Ugyanilyen abszurd, ha már eldöntötték az M4 építést Ceglédig

és azt is, hogy Szolnokot bekötik a hálózatba, akkor mi az oka, hogy a 11 km-es Abony elkerülőt csak 2 évvel később építik meg (és 2 évig építik...)?

 

Nem fehér-fekete, nem is narancs, hanem sokszínű...

esetleg empatikus, toleráns, humánus....

Előzmény: Mr Reacher (34124)
Mr Reacher Creative Commons License 24 órája 0 0 34124

Fegyvernek, Kenderes, Báránd hatalmas nagy célközönség.

Előzmény: dimelo (34123)
dimelo Creative Commons License 25 órája 0 0 34123

A döntést akkor lobbizta ki Lázár, amikor még hiányzott az M43 Makó-határ szakasz.

Nagy balhét csaptak, a kormány adott 4 milliárdot, amiből talán 3,3 a kivitelezés.

és most lassan, komótosan megépítik a teljesen fölösleges elkerülőt.

Mert Lázár megígérte...

 

Az M4 Törökszentmiklós-Berettyóújfalu szakasza teljesen hiányzik a rendeletből.

Vagyis Fegyvernek, Kenderes, Püspökladány, Báránd további 8-10 évig szívhat.

12 éve mindig az M4 építésére hivatkozva halasztják az elkerülők építését. (Kisújszállás mázlista lett)

 

De most Kisvárda mellékútjait is elkerülőzik. (Nagylak pedig tök abszurd)

 

Miért vagytok meglepődve, hogy kritizálom a helyzetet,

ha a szakma csicska lett, az urak meg dőzsölnek...

Előzmény: troglodita (34119)
hegyaljai3 Creative Commons License 26 órája 0 0 34122

Mielőtt bárki tapsolna, a jogszabály neve, címe nem az hogy útépítés, hanem, hogy a feltételek biztosítása. Olvastok ti egyáltalán?

Előzmény: MCA-001 (34121)
MCA-001 Creative Commons License 28 órája 0 0 34121
Előzmény: trizs77 (34120)
trizs77 Creative Commons License 28 órája 0 0 34120

Ez a legújabb vagy van már frissebb ?

 

 

Előzmény: dimelo (34110)
troglodita Creative Commons License 28 órája 0 0 34119

A nagylaki elkerülőt én sem igazán értem: autópályán jön, de mégis a régi országúton halad tovább? Merre?

A kecskeméti elkerülő meg úgy béna, ahogy van, jártam rajta eddig háromszor, de szinte üres volt, hétvégén, hétfő reggel egyaránt. A lényeg, hogy az M5 Kecskemétet elkerülő szakaszát fizetőssé tették, cserébe sok milliárdért építenek ingyenes elkerülőt, csak épp a másik irányba. Ügyes...

Előzmény: dimelo (34110)
mash.69 Creative Commons License 29 órája 0 0 34118

na az meg a ló túl oldala....

Előzmény: Fradista Utazó (34117)
Fradista Utazó Creative Commons License 29 órája 0 0 34117

Jó kis spanyol törvények, ahol választás előtt hat hónapon belül tilos utat átadni :-)

(Igaz, most szívnak, mert hathavonta vannak náluk mostanában választások, kész utak ott állnak).

Előzmény: mash.69 (34115)
dimelo Creative Commons License 29 órája 0 0 34116

Ah, forradalmi hevület....

megdönteni...

 

Miket láttok bele?

 

Nekem ez csak árulkodó, gyenge lábakon álló matek!

 

 

Előzmény: mash.69 (34113)
mash.69 Creative Commons License 29 órája 0 0 34115

szerintem csak attól gőzölt be, hogy mennyire a választásokra van illesztve az átadások ideje...

de tök igazad van, hogy hosszú távú VÁLLALHATÓ tervek kellenének...

na ez egyik eddigi bagázsnak nem ment...

ha a neten keresgélsz egy rakás víziót találsz 2015-ig meg egyéb dátumokra

amik köszönő viszonyba sincsenek a valósággal...

sokszor még 30%-os átfedés sincs

 

igaz most a HUGO-ból befolyó pénzekből + az EU pénzekből ezek talán nem csak tervek lesznek

hanem mondjuk 75%-ban megvalósuló UTAK!!!

Előzmény: Fradista Utazó (34114)
Fradista Utazó Creative Commons License 29 órája 0 1 34114

>A legfrissebb kormányzati agymenés olyan természetességgel tervez 2022-ig, mintha addig nem is lennének parlamenti választások.

Miért, szerinted 2016-ban csak '18-ig kéne tervezni, aztán utánunk a vízözön? Akkor meg azért kritizálnád őket. Neked teljesen az agyadra ment a fideszgyűlölet.

Előzmény: dimelo (34110)
mash.69 Creative Commons License 29 órája 0 0 34113

miért szerinted az az ellenzéki bagázs meg tudja dönteni az Orbánt?

Na ne viccelj már...

Nyugodtan tervezhetnek ezek 2048-ig is...

Előzmény: dimelo (34110)
dimelo Creative Commons License 29 órája 0 0 34112

Azért remélhetem, hogy tovább is olvastad?

 

Mert sok határozatot ismerhettünk meg az elmúlt években, amelyek azután nem úgy alakultak.

 

Jegyzetem második része éppen azt tartalmazza, hogy az erőltetett 2019-es dátumokhoz képest

később már 4-5 év  a megvalósulás.

Ha kompetens az előkészítésben, tervezésben, legyen kompetens az építésben is...

Most ezt határozták, és ha nem teljesül a határidőkényszer?

 

Már többször írtam korábban: az E-útdíj bevételekből van fedezet (2020 után még több),

akkor miért nincs egyenletes finanszírozás?

Vagy csak összecsapták a végét, úgy is messze van még?

Majd jövőre újabb határozat készül?

 

Végezz el egy osztást:

Mennyi út épülhetne az M4 58 milliárd Ft-os Simicska ajánlattal?

 

 

Előzmény: Mr Reacher (34111)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!