Keresés

Részletes keresés

MCA-001 Creative Commons License 2 napja 0 0 33160

Mindenhol megy az ígérgetés...

 

Dr. Sütő László előterjesztésében megtárgyalta a volt 68-as sz. főút (jelenleg 682) Marcali belterületi szakaszának átadás-átvételével kapcsolatos intézkedéseket.

 

A következő történések várhatóak: arról már korábban írtam a Portálon, hogy a KÖZÚT szeretné, hogy a Város vegye át a 68 –as főút (ma 682) városi szakaszát.

Cserébe teljesen felújítják a Kossuth Lajos utcát, és szükség szerinti helyeken a Noszlopy Gáspár utcát. Erre még 2016 –ban sor kerül. Megtudtuk, hogy 2017 –ben teljesen felújítják a 68 –as körforgalom és Boronka közötti szakaszt, de még 2016 –ban a kivitelezőnek használható állapotba kell hoznia, kijavítva a jelenlegi kritikus állapotot.

A Város átadja a Sport utcát, ami egy új 2 számjegyű út városi része lesz. Ez az út már elkészült a Széchenyi – Szigetvári keresztezéstől Horvátkúti elágazóig, de hamarosan Galambokig, illetve kelet felé Öreglakig fog megépülni.

http://marcaliportal.hu/index.php/2015-07-07-09-04-12/varosunk/29556-soros-nyilvanos-kepviselo-testuleti-ules

 

Előzmény: dimelo (33152)
radio100jozsi Creative Commons License 2 napja 0 0 33159

De azért már visszakozás van, már nem a parlamenti, hanem az önkormányzati választásra van csak ígérve, ami ugye +1,5 év. Persze tudjuk, hogy akkorra sem lesz meg.

Előzmény: trizs77 (33151)
dimelo Creative Commons License 2 napja 0 0 33158

Kétségtelen... röhej, hogy ezt is nagy fegyverténynek állítják be.

Az ára fajlagosan sok, de a költségvetésben bolhap.cs.

 

De az M44 ára  igen húzós.

 

Végiggondolta bárki is, hogy mekkora építőkapacitásra lenne szükség, ha minden ígéretét 2-3 éven belül meg kellene építeni?

 

Ha megtörténne (kétlem) akkor utána mit fog ígérni?

 

 

A válasz M4: 2022,   2026,   2030 ???

Előzmény: Roger Preed (33156)
Mr Reacher Creative Commons License 2 napja 0 0 33157

A szakaszon 1 db különszintű csomópont létesül, két körforgalmi csomóponttal és egy öttámaszú híddal.

Előzmény: Roger Preed (33156)
Roger Preed Creative Commons License 2 napja 0 0 33156

Miért? A Tornyosnémet-oh szakasz is van vagy 2 km és 4,4 milliárd Ft.

 

http://nif.hu/2016/04/2017-ev-vegere-megepul-az-m30-tornyosnemetit-az-orszaghatarral-osszekoto-ut/

Előzmény: dimelo (33152)
20-as vonal Creative Commons License 2 napja -1 1 33155

Ezeken nem ÁFA van,hanem POFA,vagyis politikus forgalmi adó.

Előzmény: trizs77 (33154)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 33154

Híd nélkül, sík területen, talán elég is lenne.

 

Mérnök árnak biztosan elég lenne.

 

Sajnos idehaza a mérnök árra rájön még az alkotmányos költség***, lásd szajoli vasút, + újabb útépítések most frissen meg a 150-es vasút.

 

 

***= politikusnak vagy pártjának adott plusz díj.

 

 

 

 

Előzmény: dimelo (33152)
gyoparOHs Creative Commons License 2 napja 0 0 33153

 A  helyi médiában ez a fürjesi elkerülő így hangzott el.

 

 "Elhangzott, az MVP tartalmazza a fürjesi elkerülő későbbi megépítését is."

Előzmény: trizs77 (33151)
dimelo Creative Commons License 2 napja 0 0 33152

Már megint ígér, de nem számol...

 

110 km Tisza híddal 250 milliárd

Előzmény: trizs77 (33151)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 0 33151

A 44-es út négysávosítása Kecskemét és Békéscsaba között. A munkálatokat már nyár végén elkezdik, és a teljes hosszán be is fejezik legkésőbb a következő önkormányzati választásokig egy fürjesi elkerülő szakasszal együtt – ígérte Orbán. Százmilliárdos nagyságrendű saját fejlesztésről van szó, amihez nem lehet EU-s forrásokat szerezni.

 

Négysávos utat és repteret ígért Orbán Békéscsabának

Orbán szerint nem a startupokban van a jövő. Egy kis hazai, egy kis csabai. És sok sport. Tovább »

forrás: Index.hu

MCA-001 Creative Commons License 4 napja 0 0 33150

Végre elkezdték a 6711-es út Szőlőskislak-Szőlősgyörök közötti szakaszának felújítását:)

1. lépés padka rendezés és árokásás.

 

 

klimakiraly Creative Commons License 4 napja 0 0 33149
dimelo Creative Commons License 2016.04.22 0 0 33148

Utolsó mondatom túlságosan általánosra sikerült:

a keleti végek, az túl tág fogalom.

Különösen annak ismeretében, hogy Sesztákland külön elbírálás alatt van...

 

A jelenkor gyakorlata: a havonta változó törvények.

Koncepcióról csak akkor beszélhetnénk, ha nem így lenne.

 

Azért hoztam példát keletről-nyugatról-délről, mert az oligarcha-érdek szigetszerűen megjelenik bárhol...

Csak ezt ne nevezzék "koncepció"-nak...

Előzmény: trizs77 (33147)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 33147

Alakíts saját képviselő csoportot az O.Gy.-ben.

 

Szavazd meg a havonta változó elképzeléseit törvénynek.

Másnap benyújthatod a számlát, hogy épüljön autópálya Barabás-Tivadar-Tyukod útvonalon.

 

A kormányszóvivő feladatba kapja és L.Dávidka pedig a TV Híradóban fogja megmagyarázni, hogy nemzetgazdaságilag az a legfontosabb ha Barabás-Tivadar-Tyukod települések között autópálya épül.

De izibe.

 

 

Előzmény: dimelo (33146)
dimelo Creative Commons License 2016.04.22 0 0 33146

Hogyne, minden percben fülembe csengenek nagyon drága szavai.

 

Tragédiánk, hogy az első állítását eliminálja a második...

 

 

Itt a keleti végeken többszörös alázás, amit művel(nek)...

Előzmény: trizs77 (33145)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 33145

Emlékezz !

 

Nem is oly rég, Kedves Vezetőnk, nyíltan, rádióba, pacekba megaszondta :

 

....."....Az útépítések kapcsán figyelembe kell venni a forgalomszámlálási szempontokat és más, politikai szempontokat is......".....

 

Nem mondhatod/mondhatjuk, hogy nem szólt időben.

 

 

Előzmény: dimelo (33144)
dimelo Creative Commons License 2016.04.22 0 0 33144

Minden hasonlít mindenre, amióta épülnek autópályák:)

 

De a nemzetgazdasági haszon lenne a legfontosabb.

 

M85-M86 esetében nem,

M44 esetében nem

M35 esetében nem

(M6-60 esetében  sem volt)

Előzmény: mzdude (33143)
mzdude Creative Commons License 2016.04.22 0 0 33143

Valóban kimaradt, bocsánat kívánok. Olyan M3 utánérzés ez is. :)

Előzmény: dimelo (33142)
dimelo Creative Commons License 2016.04.21 0 0 33142

Lehet, hogy nem vetted észre, korábban már megrágtuk a témát.

De a fideszvárban a magánpecsenye sül a legszebbre...

 

Nem is keresték a nemzetgazdasági érdeket.

Mert az lett volna az optimális, ha Csorna észak - Kapuvár dél nyomvonallal

Az M85-86 20 km-en közös nyomvonal lehetett volna.

Továbbá Kapuvártól nyugatra vált volna szét Sopron M9 vagy (M85) és dél felé az M9 (vagy M86).

Jóval kevesebb műtárgy, és költség, nagyobb kapacitáskihasználtság.

Előzmény: mzdude (33139)
mzdude Creative Commons License 2016.04.20 0 0 33141

Hm, érdekes...

Előzmény: bnyuszi (33140)
bnyuszi Creative Commons License 2016.04.20 0 0 33140

Nyilván délről fogja elkerülni az M85 Csornát: http://www.fomterv.hu/hu/node/323

Előzmény: mzdude (33139)
mzdude Creative Commons License 2016.04.20 0 0 33139

Azt nem értem, hogy ha folytatódik az M85 Kapuvár és Sopron felé, akkor nyilván északról fog elmenni Csorna felett. Az M86 pedig délről jön, keletre kerüli Csornát. Az alábbi beidézett cikk szerint pedig most délről is épül egy elkerülő.

Ezt azt jelenti, hogy Csornát (ami, megjegyzem, stabil Fidesz-vár) 3/4 részben autópályán, 1/4 részben pedig normál úton lehet majd elkerülni. Ilyen infrastruktúrával még Budapest sem dicsekedhet. :-)

Előzmény: dimelo (33137)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.20 0 0 33138

Ugyan nem út, hanem vasút építés, de ..........................:-((

 

Budapesttől - Kelebiáig sík mint az asztal lap.

Mégis 3000 millió forintba fog kerülni 1=egy kilométere.

 

---------------------

 

 

 

A parlament elfogadta a 150-es vasútvonal átépítésnek törvénybe emelését, a költség közel ötszázmilliárdra rúg.

 

A Pireusztól Budapestig tartó, mintegy ezer kilométeres vonalból szűk százhatvan kilométer jut Magyarországnak. Az egyvágányú, jelenleg nem túlságosan jó állapotú vonalat kétvágányúra, a pályát kétszáz, a biztosítóberendezéseket százhatvan kilométer per órás legnagyobb sebességűre építenék ki. A projekt nagyságát előzetesen 472 milliárd forintban jelölték meg, a beruházás 85 százaléka kínai államkölcsönből valósulna meg. A hitel nagyságáról, feltételeiről a Figyelőben még 2015 végén megjelent cikkben olvashattunk: eszerint húszéves, öt év türelmi idővel folyósított kölcsönről lenne szó.

A közel ötszázmilliárdos beruházás minden idők legdrágábbja lehet: a teljesen sík vidéken futó vasútvonal minden kilométere hárommilliárd forintba kerülne. Ennél csak a Szolnok–Szajol szakasz felújítása volt drágább, igaz, az ottani 3,3 milliárdos kilométerenkénti árban a Tisza hídja is benne van. A 150-esen azonban a második vágány teljes lefektetése szerepel, alépítményi munkákkal együtt, a helye – elvileg – megvan. Egyetlen esemény szólhat közbe csupán: a budapesti olimpiai pályázatban szereplő tervek a fővároson belüli nyomvonalat módosíthatják – írja a napi.hu.

dimelo Creative Commons License 2016.04.20 0 0 33137

Már meg sem lepődöm 13 milliárdon...

 

Azért nem semmi, hogy Csornát 12,5 + 4,5 km-es útépítéssel 43 milliárd Forintért kerülik el.

Ez egy Duna híd ára!

 

Azért jó érzés lehet az elnök - horgász földijének lenni.

 

És milyen sürgős folytatni Sopron felé...

 

A kis csúsztatáson ne is akadjunk fenn:

"A város központjában az átadás előtt naponta több mint 19 ezer jármű haladt át, amelyből 7500 nehézgépjármű volt."

 OKKF 2014:  25+861 26+604  4389 mérőhely     15891     3416 

 

Igen ez is sok, de a 86-os elkerülővel harmadára csökkent,

merthogy a 85-ös úton sokkal kisebb a teherforgalom.

OKKF 2014:   26+604  43+160  7559 mérőhely     7790      1002

Előzmény: trizs77 (33136)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.19 0 0 33136
T-boy01 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 33135
Előzmény: T-boy01 (33134)
T-boy01 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 33134
Fradista Utazó Creative Commons License 2016.04.17 0 0 33133

Ne törődj az úttal, az itt másodlagos. Ha a házatok egy része állami tulajdonban van, abból ezer meg még egy bajotok lehet akkor is, ha most az utat odébb építik meg. Ez egyszer elrontottátok, ezen nincs mit szépíteni, most meg kell próbálni ezt valahogy rendezni. Igazán jól ebből már nem tudtok kijönni, attól tartok, de azért meg kell próbálni legalább menteni, ami menthető. 

Előzmény: goodman75 (33128)
v_peti Creative Commons License 2016.04.17 0 0 33132

Ha nincs rajta az ingatlan a szerződésen, akkor az szerintem már érvénytelen szerződés, azaz jogi tanácsot kellene kérned, hogy mit tegyél!

Előzmény: goodman75 (33131)
goodman75 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 33131

Hát igen, elcsesztük kicsit. Pontosabban az édesanyám, aki 77 éves. Bízott az államban, egy ügyvédi irodában, és két mérnök-szakértőben. Az adás-vételin csak művelés alól kivett ingatlan van. Felépítmény, épületrész, kerítés nincs.

Előzmény: v_peti (33130)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!