Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 8 órája 0 0 31830

Magasabb, erősebb terelőkorlátok, három autópályán :

 

http://www.origo.hu/auto/20150729-dugokra-szamithat-az-m3-m5-es-m7-autopalyan.html

 

 

trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 0 31829
Pompiere Creative Commons License 6 napja 0 0 31828

... mint a tetűk! (tapasztalat)

Előzmény: trizs77 (31826)
klimakiraly Creative Commons License 6 napja 0 0 31827

Na de miért fekszik az aszfalton? Hidegebb lenne mint a levegő? Talán ha fűben feküdne árnyékban, de annyira fáradt hogy már az aszfalton is tud pihenni ... remélem eddig nem Ő vezetett.

Előzmény: trizs77 (31826)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 31826

Felállnának

Előzmény: Mr Reacher (31825)
Mr Reacher Creative Commons License 6 napja 0 0 31825

A leállósávban fetrengők mit csinálnának, ha a mentő jönne?

Előzmény: trizs77 (31824)
trizs77 Creative Commons License 6 napja 0 0 31824
trizs77 Creative Commons License 2015.07.21 0 0 31823
dimelo Creative Commons License 2015.07.19 0 0 31822

Igen, pontosítani kell, a jogkör nem a Nif-é!

Nevezzük bárminek, ezek ad-hoc döntések, kényúri megközelítésben!

 

Lásd 6501. út Lulla-Tab.

A nagyköltségű építés után a 19 km-es út forgalmi átlaga 1630 db gépjármű (benne 81 tgk.)

 

Abban teljesen igazad van, hogy siralmas az úthálózat állapota,

de nem a 4422. út a legfontosabb, hiszen közel párhuzamos a Makó-Tótkomlós-Orosháza úttal.

Az építés költsége aránytalan a nemzetgazdasági haszonnal.

A térség úthálózata a régi szekérutak nyomvonalában nagyjából négyzetrács-szerkezetűek.

Ebből következik a sok - orvosolhatatlan - lokális érdek.

 

Kivéve a gyevi bírót...

Előzmény: strangerr (31821)
strangerr Creative Commons License 2015.07.18 0 1 31821

Én nem értem az iróniát.

 

1.) A NIF-nek még 2010 előtt sem volt semmiféle döntési -sőt javaslattevő- jogköre sem arról, hogy mit terveztessen vagy építsen. 2010 után pedig mindenféle szakpolitika megszűnt, mindent politikusok döntenek el.

 

2.) Mi lenne a baj azzal, ha mellékutat fejlesztenének?  Az igási út most zsákutca, persze hogy nincs rajta forgalom. De a kisforgalmú utak is fontosak azon embereknek akik azokat naponta használják. Persze a vidék támogatása, megmaradása mindig csak duma volt. Az országos közúthálózat döntő többségét kitevő mellékutak meg tragikus állapotban vannak, 50-60 éves visszatérési idővel.

 

 

Előzmény: dimelo (31818)
dimelo Creative Commons License 2015.07.18 0 0 31820

Izgalmas példa Tiszaújváros.

 

Miközben a tervezés időszakában evidens volt, hogy az ország egyik legnagyobb vegyipari központja számára szükséges ap. csomópont,

sőt még 7-8 környékén lévő település lakosságának is előnyös, a rideg valóság azt mutatja, alig van lehajtó forgalom.

Persze fontos lenne ismerni a valós adatokat, mert évek óta csak felszorzás, vagy inkább leszorzás szerepel az OKKF-ben.

A 3313. út csomóponti szakaszát T. újváros felé külön nem mérik.

A szakasz mérőhelye (6+240 km-hél) Hejőkürt belterületén van, vagyis ebből az nem tudható, mennyien használják Tiszaújváros felé valójában.

 

De van ellenpélda is:

M6 Érd-Százhalombatta 9 km-en belül 3 csomóponttal!!!

Előzmény: Mr Reacher (31803)
klimakiraly Creative Commons License 2015.07.18 0 0 31819

Mi lehet ebben a cikkben komoly? Nincs dátum. Se a kezdésre se arra hogy mikor ki és miért gépelte oda azt a pár betűt és számot. Még ezen a fórumon is van dátumozás ... vagy is itt még van valami ... 1,5 órája meg tíz napja ... miért nem volt jó a régi pontos dátum .... :-(

Előzmény: dimelo (31815)
dimelo Creative Commons License 2015.07.18 0 0 31818

Valószínűleg komolyságuk nem terjed ki a forgalmi adatok értelmezésére:

 

4422. út OKKF 2013:

           Összes jármű 436 db/ nap

 

Az a kérdés, milyen hatékony a környék földbirtokosainak és/vagy politikusainak lobbiereje?

 

Előzmény: gyoparOHs (31816)
Fradista Utazó Creative Commons License 2015.07.18 0 0 31817

Már vagy tíz éve tervezgetik. Én még most se venném biztosra, hogy tényleg meg is csinálják :-)

Előzmény: MCA-001 (31812)
gyoparOHs Creative Commons License 2015.07.18 0 0 31816

Hát a "nif" az egy komoly szakmai társulat...

Előzmény: dimelo (31815)
dimelo Creative Commons License 2015.07.18 0 0 31815

Iróniával, vagy komolyan?

Előzmény: gyoparOHs (31813)
sirdavegd Creative Commons License 2015.07.17 0 0 31814

Makóról Igásig még csak-csak emlékeztet valamiféle közútra, de ami ott a bogárzói leágazás után van Békéssimsonig, valami botrány. Nem tudom, hogy a kacskaköves vagy a földes részét utálom jobban. 

Előzmény: gyoparOHs (31813)
gyoparOHs Creative Commons License 2015.07.17 0 1 31813

Majd ha egyszer ez megvalósulna :http://nif.hu/hu/fejlesztesek/kozutak/4422_jelu_ut_bekessamson-mako_osszekoto_ut

 

Ez jó helyre vinne .

Előzmény: -Smiley- (31810)
MCA-001 Creative Commons License 2015.07.16 0 0 31812

A horvátok hidat építenek Neumnál, hogy kikerüljék a bosnyákok tengeri kijáratát:)

http://444.hu/2015/07/15/a-horvatok-belevagnak-a-boszniat-elkerulo-hidba/

klimakiraly Creative Commons License 2015.07.16 0 0 31811

Ott nem sok józan forgalom szervező van.

 

Megépült a 430 és elsőbbsége volt 4432-nek, majd nem rég átfordítottak hogy a 430-nak legyen. Egy ember tuti meghalt mert a kollégáimnak ment neki oldalról, szerencsére a kollégáim megúszták a kocsijuk nem.

 

most gondolom a 430-as forgalma a nullához fog konvergálni így majd jól vissza forgatják ... hátha megint valaki ott marad.

Előzmény: -Smiley- (31810)
-Smiley- Creative Commons License 2015.07.16 0 0 31810

Józan paraszti ésszel Makón, a Justh Gy. utcai csomópontot kellett volna megépíteni, ez jó lett volna Tótkomlósnak, Kaszapernek, Pitvarosnak, Mezőhegyesnek.

Előzmény: radio100jozsi (31806)
klimakiraly Creative Commons License 2015.07.16 0 0 31809

Hát megye matricát az átadott M43 szakasz után sem fogok venni. Nem nekünk épültek az autópályák Csongrád megyében ha nem a tranzitnak, ennyi. Remélem a 2x2-es 47-s nem lesz fizetős. :-)

Előzmény: gyoparOHs (31808)
gyoparOHs Creative Commons License 2015.07.16 0 0 31808

Ez olyan ajánlat a Tótkomlósiaknak mintha a Hmvásárhelyíeknek a főldeáki  csomópontot javasolnánk

a 47.es szegedi irány helyett.

Előzmény: radio100jozsi (31805)
hegyaljai2 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 31807

http://444.hu/2015/07/15/brusszel-hivatalosan-is-befagyasztotta-a-magyar-utepiteseket/

Itt olyan sok nulla van a számok után, hogy ha ez bekövetkezik borulhat a 2015. évi Költségvetés

radio100jozsi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 31806

Sőt itt is fel lehet menni:

 

"47. jelű csomópont a 4425. j. úttal Apátfalva, Kövegy, Királyhegyes jelzéssel"

 

Ez a Rákos-Királyhegyes-Apátfalva mellékúton lévő csp.

Előzmény: radio100jozsi (31805)
radio100jozsi Creative Commons License 2015.07.15 0 0 31805

Mezőhegyes, Tótkomlós, Csanádpalota felől simán, és egyszerűen fel lehet jönni az új szakaszon a határ mellet a Csanádpalota-Nagylak közötti mellékúti csp-ban.

 

"55. jelű csomópont a 4451 j úttal Nagylak, Tótkomlós, Csanádpalota jelöléssel."

 

Előzmény: -Smiley- (31800)
dimelo Creative Commons License 2015.07.15 -2 0 31804

Térkép szerint 11 km-re van egymástól a 2 csomópont.

Román oldalon 26 km-en semmi...

Kispereg, Németpereg és 4 alsórendű út autópályakapcsolat nélkül.

 

Az a tapasztalat, hogy korábban bőkezűbben mérték a csomópontokat.

 

Már megint Kelet-Magyarországon spórolnak.

 

A legsúlyosabb hazai eset: Üllőtől- Biharkeresztesig 220 km-en egyetlen csomópont sincs.

 Ja, M4 autópálya sem...

 

 

Előzmény: -Smiley- (31800)
Mr Reacher Creative Commons License 2015.07.15 0 0 31803

nézd meg leninvárost, és mekkora forgalmat generál.

Előzmény: MCA-001 (31802)
MCA-001 Creative Commons License 2015.07.15 0 0 31802

Dehogynem.

Lásd M7, Balatonpart

Előzmény: Mr Reacher (31801)
Mr Reacher Creative Commons License 2015.07.15 0 1 31801

Nem lehet 10 kilométerenként autópálya lehajtót építeni minden falu számára.

Előzmény: -Smiley- (31800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!