Keresés

Részletes keresés

Mézgár Creative Commons License 3 napja 0 1 39572

Akkor meg gyenge az önkormanyzat. Lehet ösztönözni is egy telephely athelyezest, az ilyet hivjak vissza nem teritendö tamogatasnak. Kb. mindegy, hogy egy extra ut epiteset fizeti ki az önkormanyzat, vagy megdobja a ceget ezzel a penzzel, hogy helyezze at a telepet.

Előzmény: SzaSza0909 (39571)
SzaSza0909 Creative Commons License 3 napja 0 0 39571

Valószínűleg a vállalkozónak az új kút fúrása a 4/405/M4 felőli oldalon semmilyen szinten nem áll gazdasági érdekében. A telephely-áthelyezés 100+ millió Ft költégét senki se fizetné ki neki, a városon keresztüli szállítmányozás társadalmi költségeit meg nem neki kell állnia.

Most meg használja a volt TSZ telephelyet (tényleg az) olcsón, nem áll benne neki tőkeköltség.

Előzmény: Mézgár (39568)
Samott Creative Commons License 3 napja -1 1 39570

Ne buntesd azt, aki a fizetos elkerulo utak ingyenes menekulo utjai mellett lakik.

Előzmény: Mézgár (39567)
adiaboli Creative Commons License 3 napja 0 1 39569

Ne feledjük, én csak átadási terv-időpontokat írtam, alapvetően a NIF közlései alapján. Ha mégsem jönne össze, ne engem kötbéreztessetek:)

Előzmény: radio100jozsi (39565)
Mézgár Creative Commons License 3 napja 0 1 39568

Kutat barmikor lehet ujat furni. Söt kötve hiszem, hogy a 30 eve furt kut siman elbirta ezt a kapacitasnövekedest. Valoszinü furtak több kutat azota.

Előzmény: RadiX (39562)
Mézgár Creative Commons License 3 napja 0 0 39567

Miert kellene kollektivan annak is fizetni, aki nem is hasznalja az autopalyat, mert nem olyan helyen lakik, nem olyan utvonalakon jar, ahol opcio lehetne. Ne büntesd azt, akinek nem opcio az autopalya földrajzi elhelyezkedese miatt.

Előzmény: v_peti (39566)
v_peti Creative Commons License 4 napja -4 0 39566

Ha rajtam múlna, akkor a saját megyéjében senkinek sem kellene váltania megye matricát (aki sajnálja rá a pénzt, az megérdemli a dugót), hanem annyival több gépjárműadót szednék, azaz 5000-rel többet évente. De cserébe mindenki megkapná ingyen a saját megyéjébe, azaz már postázni sem kell, mert e-matrica van; azaz be kéne vezetni a megyerendszámot, a mostani 3 betű-3 szám helyett, és akkor ezt könnyű lenne nyilvántartani.

 

radio100jozsi Creative Commons License 4 napja 0 1 39565

Érdekes, akkor az Albertira-Cegléd között már idén átadják a 2*2 sávos szakaszt. Bár ha azt vesszük, hogy az 56-60 km között eddig is 2*2 sáv volt, utána meg Ceglédig csak mellé kellett építeni a másik 2 sávot, és 2 különszintű csp-t kellett csak kialakítani, akkor a 21-es út hasonló munkái alapján reális, hogy 1,5 év alatt ezzel végeznek is.

Előzmény: adiaboli (39551)
trizs77 Creative Commons License 4 napja -1 0 39564

Az elmúlt években sok-sok innováció valósult meg, míg eljutottak erre a fejlettségi szintre – piaci részesedésük mára meghaladja a 35%-ot.

 

 

--------------------------------------

 

Az elmúlt 5 évben kb. 70-90 Pest megyei telephelyen (gyártelepen) voltam.

Kevés káoszosabb, szervezetlenebb helyen jártam mint amiről itt beszélgetünk.

Csak egy kakas hiányzott, mint a szeméttelep tetejéről.

 

 

trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 0 39563

én nem kérdezgetek, hanem guglizok

91-ben alakult mint családi vállalkozás, ha jól rémlik. jól.

 

---------------

 

1990 előtt milyen néven működött ?

 

Kókadt Kalász TSz melléküzemága ?

 

 

Előzmény: Mash_bakter (39561)
RadiX Creative Commons License 4 napja 0 0 39562

Szóval a kút az régen ott van, a forgalmat pedig az utóbbi 20 évben futtatták fel.

Előzmény: Mash_bakter (39561)
Mash_bakter Creative Commons License 4 napja 0 0 39561

én nem kérdezgetek, hanem guglizok

91-ben alakult mint családi vállalkozás, ha jól rémlik. jól.

 

A cégcsoport 2013-ban meghaladta a 600 millió liter értékesítési volument, ásványvíz és energiaital szegmensben évek óta piacvezetők a gyártási volument tekintve. Ez annak is köszönhető, hogy a fogyasztók ugyanis egyre inkább szembesülnek azzal, illetve ráébrednek arra, amit a gyártó is törekszik átadni üzeneteiben, hogy az alacsonyabb árpont, nem egyenlő rosszabb minőséggel, sőt! Mindezt bizonyítja, hogy az elmúlt hetekben két internetes portálon is az albertirsai üzemből kikerülő vizet választottak a legfinomabbnak. Minőségirányítási tanúsítványaink mellett mindig megfelelnek a multinacionális vállalatok rendszeres, szigorú auditjainak. Mára több nemzetközi láncnak már külföldre is gyártanak szomjoltókat; így mondhatni, hogy a magyar vizek és üdítőitalok nagykövetei több környező országban is - és minden bizonnyal a jövőben Szaúd-Arábiában is. 

MAGYARORSZÁG LEGMODERNEBB ÁSVÁNYVÍZ- ÉS ÜDÍTŐ PALACKOZÓ ÜZEMÉT AVATTA FEL AZ AQUARIUS-AQUA KFT.

A 10 millió eurós beruházással létrehozott csarnokot Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter adta át Albertirsán 2012. október 31-én.

Az Aquarius-Aqua Kft-t 1991-ben alapították, és az albertirsai telephely 2000 óta működik. Az elmúlt években sok-sok innováció valósult meg, míg eljutottak erre a fejlettségi szintre – piaci részesedésük mára meghaladja a 35%-ot.

A menedzsment büszke arra, hogy a magyar tulajdonosi kör azóta is változatlan, és 200 kollégának teremthetett munkahelyet.

Előzmény: trizs77 (39559)
RadiX Creative Commons License 4 napja 0 0 39560

úgy tűnik, legalább 30 éve:

 

Az 1992-től Benedek és Plutzer Kft.-ként jegyzett cég 2005-től működik új néven, miután a hangsúly egyre inkább áttevődött az ásványvíz palackozásra és forgalmazásra. A kitűnő ásványvizet adó albertirsai kúttal rendelkező százszázalékos magyar tulajdonban lévő magyar vállalkozás 2000 óta a legnagyobb élelmiszer-áruház láncok beszállítója. 

Előzmény: trizs77 (39559)
trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 0 39559

Azt az üzemet, most építették oda vagy :

 - 20 éve ?

 - 25 éve ?

 - 30 éve?

 - vagy régebben ?

 

 

Előzmény: Mézgár (39558)
Mézgár Creative Commons License 4 napja 0 1 39558

Nem vagyok szakmabeli, de a vizbazsinak valoszinü kilometerben merhetö kiterjedese van.

Előzmény: SzaSza0909 (39557)
SzaSza0909 Creative Commons License 4 napja 0 1 39557

Nem értek hozzá, de intuitíve úgy gondolom, hogy ásványvíz-palackozót alapvetően oda érdemes építeni, ahol a víz feljön a földből (ahol a kút fúrható). Ha az ott van, akkor ott van.

Szerintem a 405-ös felől kellene egy bekötőút az üzem felé.

Előzmény: Mash_bakter (39555)
Samott Creative Commons License 4 napja 0 0 39556

Udv a klubban.

Előzmény: SzaSza0909 (39554)
Mash_bakter Creative Commons License 4 napja 0 0 39555

az volt a marharépa, aki az önkormányzatnál engedte oda építeni az üzemet!

Nem a 4-es út mellé, nem az elkerülő út mellé, nem a leendő M4-es mellé, nem a 405-ös mellé,

hanem a pusztába, ahol semmi nincs, út se nagyon :(

De legalább van 140 munkahely a városban....

Előzmény: SzaSza0909 (39554)
SzaSza0909 Creative Commons License 4 napja -1 0 39554

"A szakasz megépítésével tehermentesül az átmenő forgalom alól Monor, Monorierdő, Pilis, Albertirsa, Ceglédbercel, Cegléd."

 

Albertirsán az igazán megterhelő átmenő forgalom jelenleg az ásványvízüzem (ami az ország ásványvízfogyasztásának elég jelentős hányadát adja) kamionáradata, ami csak a városon keresztül tud haladni.

Ezeken az M4 semmit sem fog segíteni, ellenben a megyei matricán spórolók is ezentúl a városon keresztül fognak közlekedni, nem a 40 éve meglévő elkerülőn, ami így fizetőssé változik (a meglévő szakaszt bővítik ugye fel M4-re)

Előzmény: Mash_bakter (39541)
dimelo Creative Commons License 4 napja 0 0 39553

Örülni nincs sok ok. Nem vagyok pincsikutya, hogy csaholjak, mert lóbálnak egy (gumi)csontot.

 

2010-től 2017-ig annyi történt, hogy 2013 végén belekezdtek a Tisza-híd szakaszba majd 2015 tavaszán leállították.

Azóta 3 év telt el, de még nem ismerjük az új kivitelezőt, csak hogy újabb 2 évbe fog kerülni.

 

Ennek a kormánynak nem szívügye, hanem ürügye az M4, mindig lehet hivatkozni pro-kontra. Újabban nagy pénzt nyelni-nyerni belőle.

 

A 2x2 sávos, fizikai elválasztású gyorsforgalmi út mintegy 65 km-es szakaszára módosított építési engedélyek megszerzése,

módosított építési engedélyezési és kiviteli tervdokumentáció készítése az M4 Törökszentmiklós (Nyugat) - Püspökladány közötti szakaszán

 

Ez a tender nincs szinkronban az 1137/2018. kormányhatározattal. Lemaradt a P.ladány-B.újfalu szakasz.

 

Ezért se jósolgasson senki sem 2020-as kezdést...

Előzmény: Mash_bakter (39540)
adiaboli Creative Commons License 4 napja 0 1 39552

Bővebben:)

 

M219,6 km             „M0” – Vác/D2*2(19/11/30)

M430,0 km          Üllő – Albertirsa (19/09/30)                            M414,4 km          Albertirsa – Cegléd(18/10/31)

M417,6 km          Cegléd – Abony/K(19/12/31)                         M4 26,6 km         Abony/K – Törökszentmiklós/Ny(20/12/31)

M44,5 km              „M35” – „47”(18/12/31)                                    M426,5 km             „47” – Nagykereki, oh. (RO)(20/01/31)

M5 –                    Kunszállás csomópont(2019)

M8 28,9 km         Körmend – Rábafüzes, A oh.2*1(21/06/30)

M1514,5 km        „M1” – Rajka oh.2*2(20/03/31)

M2514,6 km        „M3” – Andornaktálya/D(20/06/30)         M254,0 km         Andornaktálya/D – Eger (18/10/31)

M3056,8 km        Miskolc/É – Tornyosnémeti(21/08/31)

M3518,7 km          „481” – M4 (18/12/31)

M4462 km          Tiszakürt – Kondoros(19/09/30)                   M4418,0 km        Kondoros – Békéscsaba(21/01/31)

M7013,7km        „M7” – Tornyiszentmiklós2*2(19/11/30)

M765,6 km         „M7” – Fenékpuszta(20/09/30)

M8557,5 km        Csorna/Ny – Sopron(20/12/31)    


adiaboli Creative Commons License 4 napja 0 1 39551

Mielőtt még a Marsra szállnánk... (Jelenlegi átadási tervek.)

M430,0 km          Üllő – Albertirsa (19/09/30)                            M414,4 km          Albertirsa – Cegléd(18/10/31)

M417,6 km          Cegléd – Abony/K(19/12/31)                         M4 26,6 km         Abony/K – Törökszentmiklós/Ny(20/12/31)

                             (...)(???)

M44,5 km              „M35” – „47”(18/12/31)                                     M426,5 km             „47” – Nagykereki, oh. (RO)(20/01/31)


Samott Creative Commons License 4 napja 0 0 39550

A monori polgarmester Albertirsaig 2018 masodik felere mondta: https://streamable.com/zvvqe (kb. 2:20-nal) es Abonyig lesz kesz 2019 vegere.

Előzmény: Mash_bakter (39541)
Fradista Utazó Creative Commons License 5 napja 0 1 39549

(Ez ugyan egy más szituáció, baleset miatti lezárás, de látható egy képen mind a három jelzés :-)).

Előzmény: Fradista Utazó (39548)
Fradista Utazó Creative Commons License 5 napja 0 0 39548

Aki nem ismerné: három jelzéskép van:

- lefelé mutató zöld nyíl: szabad a sáv használata

- piros X: tilos a sávban közlekedni

- villogó ferde sárga nyíl: a sávot el kell hagyni. 

A sáv lezárása két fázisú: előbb a zöld nyíl helyett jön a ferde sárga villogó, majd némi átmeneti idő után a piros X. 

Előzmény: NAR (39547)
NAR Creative Commons License 5 napja 0 0 39547

Én úgy csinálnám, hogy reggel 6-7 körül ránéznék, ha dugó alakul, megnyitnám a leállósávot, aztán 9-10 körül megint ránéznék és ha szellős az autópálya, lezárnám (a haladási irányban kb. 50-60 km/h-val menne a pirosra váltó hullám). Aztán ugyanezt délután. Naponta max. kétszer nyitnám, illetve zárnám a leállósávot.

Előzmény: Roger Preed (39529)
Aladár46 Creative Commons License 5 napja 0 0 39546

Igen, az átadás 2019. ősze lesz. Ezért 2018. év végén már remélhetőleg 120 km-en dolgoznak. M4 autóút = 90 km, M4 autópálya = 30 km. :)

Előzmény: Mash_bakter (39545)
Mash_bakter Creative Commons License 5 napja 0 0 39545

ezt hol írják? én mindenhol 2019 őszét olvasom

Előzmény: Aladár46 (39544)
Aladár46 Creative Commons License 5 napja 0 0 39544

2018 év vége. :)

Előzmény: radio100jozsi (39538)
Mash_bakter Creative Commons License 5 napja 0 0 39543

 M0 autóút nyugati szektor 10. sz. főút - M1 

 

ez azt jelenti, hogy lehet előbb épül meg ez a szakasz, mint az északi?

Arról van valami hír, mert minden évben bejelentik, hogy most már tényleg építünk, aztán még se...

Előzmény: Aladár46 (39531)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!