Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 1 órája 0 0 41967

Lehetne holt ág feletti 

Előzmény: troglodita (41966)
troglodita Creative Commons License 2 órája 0 0 41966

Egyre jobb az origó színvonala: "gyalogos és kerékpáros Duna-meder híd épül"

Kérdés, milyen a nem Duna-meder Duna híd? Úgy oldalvást fekszik a folyóparton, de nem ér át???

Előzmény: trizs77 (41965)
trizs77 Creative Commons License 3 órája 0 0 41965
troglodita Creative Commons License 3 órája 0 0 41964

A folyamatos autópályákat, ezt elfelejtették hozzátenni ;-)))

(Mármint pontosan az elejétől a végéig tartanak. De láthatjuk, vannak az országok, ahol még ez sem egyértelmű ,-))

Előzmény: dimelo (41963)
dimelo Creative Commons License 4 órája 0 0 41963

Ezt a flancolást abbahagyhatná a média meg a NIF.

 

Attól még, hogy kétféle számozása van, attól még egy útvonalat képez.

és lehet, hogy 2x2 sávos az M4 nyúlfarok, de csak azért épült meg, hogy az M35 ne a semmiben végződjön.

A 47. úttól az M35-ig havaria út csupán.

Bizonyítékául az M35-M4 "csomópontja" meg sem épült, sőt csak 2x1 sávot lehet majd használni.

 

Mint akik előre tudták, hogy nem lesz rajta olyan mértékű forgalom, amely nélkülözhetetlenné tenné ott a 2x2 sávot.

És ez így is marad, amíg az M4 Törökszentmiklós-Püspökladány felől nem csatlakozik...

 

5-10-20 év?

Előzmény: pentium10 (41962)
pentium10 Creative Commons License 16 órája 0 0 41962

Az ünnepekre átadnák az autósoknak az új hajdú-bihari autópályákat

 

http://www.dehir.hu/debrecen/az-unnepekre-atadnak-az-autosoknak-az-uj-hajdu-bihari-autopalyakat/2018/12/11/

mzdude Creative Commons License 28 órája 0 2 41961

:)

 

Az látszik, hogy kevésbé közlekedési, inkább társadalmi problémáról van szó.

 

A közlekedési része a dolognak az, hogy a város növekszik és terjeszkedik, a közlekedés pedig ezt képtelen követni - és ami a baj, hogy nem is nagyon próbálja. Budapest még mindig különféle falvak halmaza, amelyek között kb. a Hungárián lehet értelmesen közlekedni.

 

A társadalmi része az, hogy a külső pesti kerületektől eltekintve nagyon nehéz egy átlagos fizetésből lakást vásárolni. Már a 13. kerületben épülő kaptárak is elérhetetlenné váltak egy átlag család számára, a külföldi diákok, a viszonylag kevés befektetésképes magyar és a kínai-orosz felvásárlók mindent visznek. A hétköznapi dolgozó réteg kifelé szorul. Közben a jövedelmek nominálisan nőttek, elérhetővé váltak a párszázezres, 20 éves import kocsik, így megvalósíthatóvá vált a napi ingázás. Közben az utak terhelése, a légszennyezés és a dugók mértéke egyre magasabbra nő - a város válasza pedig az, hogy ezek az emberek inkább ne jöjjenek sehova, ne is létezzenek.

Előzmény: troglodita (41960)
troglodita Creative Commons License 29 órája 0 1 41960

Dugdíj bevez! Nép sír. Agglo sany sor. Belvár szusz fel. Után csőd, zár be mind. Vétel.

Előzmény: Fradista Utazó (41959)
Fradista Utazó Creative Commons License 29 órája 0 0 41959

MZ/X, MZ/X, jelentkezz! Kapcs ford!

Előzmény: troglodita (41958)
troglodita Creative Commons License 29 órája 0 0 41958

Lehet azt érteni, csak egy kicsit posztmodernül van ,-)

Előzmény: mash.69 (41957)
mash.69 Creative Commons License 30 órája 0 0 41957

néha visszaolvasod, amit írsz? és érted is, amit akartál írni?

mert én nem nagyon.

az hogy elgépeled benne van, én is szoktam...

de hogy se füle se farka annak amit írsz....

Előzmény: . kata31 (41956)
. kata31 Creative Commons License 1 napja 0 0 41956

Politikailag vállaható,hiszen a lakóteleoi tömeg szavazatait hozza.Gazdaságilag viszont életképtelen a város az agglóban lakók nélkül.Egyszerűen a város GDP termelésében több a kint lakó,mint a benti. Egy ponton túl a szolgáltatásokért nem jönnek be ,mint nem munkavállalók és akkor azok is ehagyják a belső részeket.  Parkolók a város szélein,tömegközlekedés nem csak fél óránként,óránként az olcsóbb megoldás.

Előzmény: hegyaljai3 (41954)
troglodita Creative Commons License 1 napja 0 0 41955

Egyetértek, akkor a kicsit taknyoló négyévessel talán nem fordulok meg s megyek haza szombat délelőtt bábszínház helyett, a Ráday utca környékéről.. De hát Kádár népén ezt keresztülverni...

Előzmény: hegyaljai3 (41954)
hegyaljai3 Creative Commons License 1 napja 0 1 41954

Szerintem a budapesti dugódíjnál jobb megoldást még nem találtak ki. Ja, hogy az politikailag vállalhatatlan? És mennyivel vállalhatóbb az összes aglós település 2x2 sávos bevezetése az M0-ig, sőt tovább, alagúttal a Duna alatt.

Előzmény: khun (41947)
fork() Creative Commons License 1 napja -1 0 41953

Valamit írni kellett. Azért nem tervezik, mert 1. gazdag (fidesz-szavazó) környéket zavarna, ez a 2-12. érv is, a 13. meg hogy nem is lenne rá pénz, a 14. meg a környezetvédelem. Egyébként én örülök, hogy nem tervezik, tényleg hülyeség lenne. 

Előzmény: troglodita (41952)
troglodita Creative Commons License 1 napja 0 0 41952

ezt most nem értem: azért nem tervezik, mert nincs szakágilag megtervezve?

Előzmény: pentium10 (41950)
fork() Creative Commons License 1 napja 0 0 41951

Kevéssé igényes újságírói munka. "Csúszhat" = soha nem fog megépülni. 

Előzmény: pentium10 (41950)
pentium10 Creative Commons License 1 napja 0 0 41950

Csúszhat az M0-s nyugati szakasza

 

Szeptember elején még arról írt a Magyar Idők, hogy az állami beruházó kiválasztotta az előkészítő tervezőt, így két év múlva kezdődhet meg az M0-s hiányzó nyugati szakaszának építése, de egy parlamenti bizottsági módosító alapján ez a projekt csúszik, ugyanis az Ország Szerkezeti Tervből kikerült a Budaörs-Budakeszi-Nagykovácsi-Budapest (II. kerület) közötti szakasz – írja az Mfor.hu.

A szakasz megépítése azért csúszhat, mert még "nem történt meg a részletes szakági tervezése". A tervek szerint a húsz kilométeres hegyvidéki útvonal csaknem fele alagútban fut majd, de lesznek völgyhidak is. Az új pálya a kelet-nyugat irányú forgalomban autózóknak 35 kilométernyi megtakarítást jelentene.

 

https://index.hu/gazdasag/2018/12/10/csuszhat_az_m0-as_nyugati_szakasza/

adiaboli Creative Commons License 1 napja 0 1 41949

De ahhoz még sokkal jobban tele kell tölteni a talicskáját, mint ahogyan azt szegény Bendegúz tette.

Előzmény: khun (41947)
khun Creative Commons License 1 napja 0 0 41948

Itt arra gondolok, HA meg is épül valamikor a teljes MO körgyűrű, az ÖNMAGÁBAN még nem lesz elegendő a probléma megoldására.

khun Creative Commons License 1 napja 0 0 41947

Ne haragudj meg, de a budapesti agglomeráción csak a piócás ember segíthet szerintem!

Előzmény: . kata31 (41946)
. kata31 Creative Commons License 1 napja 0 0 41946

Fél budapest áll,mert a Pilisi és az Éri régió közt a fővárosba be is ki állnak a kcsisorok..Tényleg az egész roszág az Alföldön át közlekedik ide oda..debiztosan igazad van.

 

Egy info,mert ez a topic nem nekem van.

 

M0É: 153 milliárd Ft (20 milliárd Ft/km) -2024 re
M0Ny: 283 milliárd Ft (15 milliárd Ft/km)- 2030-ra
M10: 219 milliárd Ft - 2040-re

http://binx.ktenet.hu/rendezvenyek/tagozati/2018-11-13-15_KeT_iiMKK/eloadasok/Szekcio-3_11-14/FeherGergely.pdf?fbclid=IwAR2GUVgIAhdPlEcbeCaC61KwoL6N3KI7hFjnNxshWo72dUT_mxPQ_9tQ8P8

Előzmény: netuddkivogymuk (41939)
khun Creative Commons License 1 napja 0 0 41945

Nem, én a Joker vagyok! :)

 

Előzmény: mash.69 (41944)
mash.69 Creative Commons License 1 napja 0 0 41944

te amúgy a Harisnyás Pippi reinkarnációja vagy?

Előzmény: khun (41943)
khun Creative Commons License 1 napja -2 0 41943

Nyilván Békés, vagy Hajdú Bihar megyeiként máshogy látják az emberek ezt a kérdést, mint te. Ennek a térségnek ez az egy lehetősége van, hogy ne szakadjon le még jobban az ország többi részétől. Gondolom ebben azért egyetértünk, nem?

Előzmény: Fradista Utazó (41940)
khun Creative Commons License 1 napja 0 0 41942

Nyilván nem nekik, de itt az volt a kérdés, hogy lenne-e kihasználtsága? Az M5-öst is rengeteg magyar használja,nem? :)

Előzmény: Fradista Utazó (41940)
khun Creative Commons License 1 napja 0 0 41941

Az kizárt! :)

 

Előzmény: netuddkivogymuk (41937)
Fradista Utazó Creative Commons License 1 napja 0 2 41940

>Ezt te sem gondolod komolyan :), hogy napi 10 ember közlekedik a Szeged, Hódmezővásárhely, Orosháza környékről, Miskolc, Nyíregyháza környékére!

A 10 valószínűleg tényleg nem igaz, minden bizonnyal van az 30-40 ember is, péntek este és vasárnap este meg akár a kétszáz főt is elérheti. 

 

>nyáron a szlovákok, lengyelek is nagyjából ezt az útvonalat használnák a bolgár, görög tengerparta való eljutáshoz

Így van. Mindenképpen indokolt, hogy építsünk nekik egy autópályát. Bár jobb lenne inkább kettőt. 

Előzmény: khun (41929)
netuddkivogymuk Creative Commons License 1 napja -1 1 41939

Egyébként az Alföldi Autóút nagyjából épp olyan fontos, mint az M0 nyugati szakasza. Jól megvagyunk nélküle még jó ideig, de egyszer majd sor kerül rájuk is. 

Előzmény: troglodita (41934)
khun Creative Commons License 1 napja 0 0 41938

Egyik kedves ismerősöm szokta mondani, most én is ezt teszem:

 

Higgyétek el, jó lesz!  :) :) :)

Előzmény: troglodita (41934)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!