Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

dimelo 20 perce Creative Commons License 30280

http://www.vg.hu/vallalatok/energia/vasuti-bypass-ukrajnanak-435877

 

Ha csak a fele igaz, már nagy pazarlás a Záhonyi fejlesztés...

Nem is beszélve az M3-M34-ről.

 

Sesztáknak nehézségei lehetnek a térségben.

klimakiraly 14 órája Creative Commons License 30279

Így a választások előtt? Hát persze hogy jut. :-)

Előzmény: viscosai (30278)
viscosai 14 órája Creative Commons License 30278

ebből csak cseppen a 10-es nyerges-lábatlan közti gyalázatos állapotú útszakasz javítására is. vagy nem?

Előzmény: klimakiraly (30277)
klimakiraly 15 órája Creative Commons License 30277
v_peti 23 órája Creative Commons License 30276

Sógorék Schengen után is tábláztak és akadályoztak egyes kistelepüléseken.

Előzmény: trizs77 (30272)
klimakiraly 26 órája Creative Commons License 30275

Mélykút elött után látszott egy két kanyar lágyítás. Volt ahol max 20cm-re volt jelölve volt ahol lefutott sávról és karózva volt az új tengely.

 

Én 62-hez hasonlítom ott autópálya tempóban megy a forgalom a kész szakaszokon, igaz ott kevesebb a kanyar ... pedig nem is alföld ahol gondolnánk hogy lehet egyenes utat építeni. Igaz az egyenes meg sötétben nem jó ...

Előzmény: Pompiere (30274)
Pompiere 1 napja Creative Commons License 30274

Tegnap az 55-n járva nem tudtam megfejteni. Itt-ott a régi útpályára rá van terítve olyan mintha a felmart aszfalt/beton lenne. Ettől fog megerősödni hogy vastagabb?

 

Én ma jártam Mórahalom és Szeged között. Néztem is, hogy némely helyen vagy 15 centivel van feljebb az új aszfalt, mint ott ahol még az eredeti burkolat van. Óvatosan is kellett ezeken a szintkülönbségeken áthajtani. És ez még nem a kopóréteg. Ahhoz ez még túl durva és egyenetlen.

 

Mindenesetre biztosan jól fog majd "mutatni" az út ha elkészül. Csak azt a sok kanyart ne hagyták volna benne.

 

Ne legyen igazam, de sokszor ki kell majd mennünk erre a felújított útra. A szélessége és a minősége sokakat gyorshajtásra és necces előzésekre fog ösztönözni. Ez pedig a kanyarokban megbosszulja magát, mint ahogyan már eddig is sokszor. :-(

Előzmény: klimakiraly (30271)
BBCápa 1 napja Creative Commons License 30273

Jónéhány  útépítési dribli miatt kárhoztatható (joggal) mindkét ország - szerintem ezek a jelenleg szerencsétlen sorsú "határnyitó" felújítások viszont nem ide tartoznak, a történtekért nem az építttető országok felelősek.

Schengen nyilván politikai döntés, abben az ügyben a nyugati vétózók a korábbi, Romániának és Bulgáriának adatt ígéretüket megszegték. Tegyük félre esetleges más érzelmeinket de ez tény, mint ahogy ilyesmit már velünk is eljátszottak.

 

Teszem fel, Románia valamely cselekedetéért (vö. pl. Ukrajna, a lehetőség nyilván csak elvi), egyik napról a másokra mégis megkapja a tagságot.

Most akkor onnantól - ha nem lennének már átadott "holt-utak" - mindenki az öklét rázná majd, hogy miért nem készültek erre a felek, holott még az uniós poénz is rendelkezésükre állt?

Előzmény: trizs77 (30272)
trizs77 1 napja Creative Commons License 30272

Több ilyen is van már.

 

Nincs pénz határátkelőre, meg már nem is akarnak építeni határátkelőt mert minek arra a pár évre.

 

Megnyerik az EU-tól a pénzt, megépítik az új utat, azután ahol az új út metszi a határt oda mindkét irányból kitesznek egy behajtani tilos táblát.

 

Ha majd jön a nyitás, leveszik a táblát és mindenki mehet Isten hírével.

addig meg csak a szél+eső koptatja az új utat.

 

Aki mégis átmegy rajta, azt egyelőre mindkét oldal jogosan megbüntetheti.

Nem biztos, hogy megbünteti, de megbüntetheti.

 

 

 

 

Előzmény: klimakiraly (30270)
klimakiraly 1 napja Creative Commons License 30271

Mitől lesz egy út 11,5kN terhelhetőségű?

 

tegnap az 55-n járva nem tudtam megfejteni. Itt-ott a régi útpályára rá van terítve olyan mintha a felmart aszfalt/beton lenne. Ettől fog megerősödni hogy vastagabb?

 

Gondolom sokkal jobb lesz gyorsan menni az új szakaszon. Jó szélesen kitakarítják a fákat meg kb. 60cm beletoldanak. De ha marad a 90kmh tempó akkor Én jobban örülnék ha húznának rá 10cm azt kész. Nem kellene ez a nagy felhajtás és akkor ugyan ennyi olaj eltüzelésével kb 3x ennyi út javulna meg egy időre. Nem?

klimakiraly 1 napja Creative Commons License 30270

Most akkor Schengen, és akkor nincs határátkelő csak egy tábla hogy az egy másik ország.

Vagy határátkelő épül de akkor meg Románia nem Schengen.

 

És persze oly sürgős volt mindkét oldalon erre költeni ... jobb helyre nem adott volna az unió 5.600.000EUR-t?

Előzmény: trizs77 (30269)
trizs77 2 napja Creative Commons License 30269

Átadták az 1,7 milliárdba kerülő új utat, de még nem lehet használni

 

2014. 9. 20. 20:05|

 

 Elkészült a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Ömböly község és a romániai Szaniszló (Sanislau) közötti útszakasz, az 5,6 millió eurós (1,7 milliárd forint) beruházás átadási ünnepségét szombaton tartották a magyar-román határon.

 

 

A 12 kilométer hosszú út több mint 10 kilométeres szakasza román oldalon Szaniszlót és az országhatárt, a fennmaradó csaknem 2 kilométeres része a határt és Ömbölyt köti össze. A fejlesztéshez mintegy 4,8 millió eurós támogatást nyert el az Európai Regionális Fejlesztési Alapból a két település, a fennmaradó összeget saját forrásból, illetve nemzeti támogatásból finanszírozták.

 

A beruházáshoz hiányzó 65 millió forintot a magyar kormány biztosította a községnek - mondta Trefán Gábor , Ömböly polgármestere az MTI-nek.

 

  Elkészült egy út, és remélhetőleg itt egy új határátkelő is megnyílik majd a közeljövőben

A határon átvezető új ömbölyi utat Románia schengeni csatlakozása után használhatják az utazók.

 

Az utat jelenleg sorompó zárja le.

 

Szerző: MTI

dimelo 2 napja Creative Commons License 30268
Előzmény: 89Ádám (30267)
89Ádám 3 napja Creative Commons License 30267

Tiszteletem!

 

A Pentelei Duna híd kihasználtságáról keresek hiteles adatokat, statisztikákat.

 

Bármilyen segítséget ezzel kapcsolatban szívesen fogadok.

 

Valaki tud segíteni?

 

dimelo 3 napja Creative Commons License 30266

Ekkorát hogy lehet csúsztatni?

 

http://www.logisztikama.hu/2014/09/megujul-a-budapest-miskolc-kassa-vasut/

 

 

160 milliárdból 76 km-t építenek még mindig Szajol - Püspökladány között! (3 évig készül)

Most akkor vagy nem 160 km-es sebességű lesz,

vagy elfelejtették részletezni melyik szakaszon,

vagy közel a választás...

dimelo 4 napja Creative Commons License 30265

Lényeges információ,

magyarázat a 30229-ben jelzett határidőre (is).

Előzmény: trizs77 (30264)
trizs77 4 napja Creative Commons License 30264

Váltás van az UVATERV vezérig. és a NIF útépítésért felelős felső vezetői posztokon.

Simicska embereit cseréli le a kormány.

 

(Dudik és társai)

 

Nekem különösebben mindegy kik a főnökök csak dolgozzanak jobban mint a régiek.

dimelo 4 napja Creative Commons License 30263

                                                                                                                 a 62-es út 11,5 tonnás megerősítése javítja a közép-dunántúli régió megközelíthetőségét, a Pentele híd kihasználtságát,

Nohát, feltalálták megint a meleg vizet...

Úgy látszik a NIF sablon csak erről szól.

A megerősítéstől egyetlen perccel nem lesz közelebb a régió, (az elkerülőktől igen)

A Pentele híd tehát kihasználatlan...

Ehhez az M8 folytatás hiányzik, nem a 62-es modernizálása!!!

Nem vallanák be, hogy az E-útdíj miatt nyerő a 52-62-81, az M5-M6-M1 helyett.

Nem mellékesen évekkel ezelőtti tervekhez kerül most forrás.

Közben megváltoztak a tehertranzit haladási irányai.

A Pentele M8-hídhoz képest (5744/1530 tgk)  kihasználatlan az M9 Szekszárd...(2528/513 tgk.)

trizs77 4 napja Creative Commons License 30262

Jöhet a pénz: út és vasútépítésre bólintott Brüsszel

 

2014. szeptember 18., 10:34

 

Két vasúti és egy közúti, már folyamatban lévő nagyprojekt finanszírozását hagyta jóvá az Európai Bizottság.

 

A finanszírozási döntések több mint 67 milliárd forint uniós támogatást adnak a 87,2 milliárd forint összköltségű beruházásoknak.

 

Mi épül?

21 kilométeren megerősítik és két elkerülő útszakasszal bővítik a 62-es utat, korszerűsítik Vác vasútállomását és a csatlakozó vágányhálózatot, továbbá elkészül a GSM-R vasúti kommunikációs rendszer első üteme.

1./ A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium közleménye szerint a 62-es út 11,5 tonnás megerősítése javítja a közép-dunántúli régió megközelíthetőségét, a Pentele híd kihasználtságát, növeli a térség versenyképességét, elősegíti a fokozottabb gazdasági növekedést.

A 29,5 milliárd forint összértékű beruházás még folyamatban lévő munkálatai a tervezett ütemezés szerint 2015 nyarára befejeződnek.

 

Pityubácsi 5 napja Creative Commons License 30261

csepelen a weiss manfréd és a corvin út csomópontban minden irányból van.

Előzmény: Ötvenes Villamos (30258)
trizs77 6 napja Creative Commons License 30260

a 14% = jó.

 

a többi katasztrófális.......................:-(((

 

http://444.hu/2014/09/17/emberek-nezzuk-a-dolgok-jo-oldalat-van-2553-kilometernyi-jo-minosegu-utunk/

 

 

gw 6 napja Creative Commons License 30259

Ilyen úton én is jártam a múlt szerdán Lengyelországban, igaz ez nem autópálya. A két végén "parkoló" meg "zebra" közte meg szép hosszú egyenes út.

 

Előzmény: trizs77 (30256)
Ötvenes Villamos 6 napja Creative Commons License 30258

Nagyon szépen köszönöm a segítséget! Pláne, hogy ilyen gyorsan válaszolt(ál). Nagyon jó!

Kb. Budapesten hány ilyen lehet még? Biztos elég kevés, de talán vasúti átjárókban több található?

Előzmény: mzdude (30257)
mzdude szept. 16. Creative Commons License 30257

A Kerepesi út - Szentmihályi út kereszteződésben most is láthatsz ilyet. A Google Mapsen is látszik.

Előzmény: Ötvenes Villamos (30255)
trizs77 szept. 16. Creative Commons License 30256
Ötvenes Villamos szept. 15. Creative Commons License 30255

Tiszteletem!

 

Először írok ebbe a csoportba; az lenne a kérdésem, hogy pár éve volt egy olyan jelzőlámpa használatban, amelynek környezetvédelmi funkciója volt. Egy sima jelzőlámpa mellé oda volt szerelve egy 2-es lámpa, olyan felírásokkal, hogy BE és KI (motor be-ki);tehát mondjuk egy hosszabb piros lámpánál a motort ki "kellett" kapcsolni, majd röviddel a zöld előtt Be-re váltott a lámpa.

Valakinek van esetleg róla emléke, esetleg fényképe? Bármilyen hasznos tanács, meglátást szívesen olvasnék róla még.

Régen emlékeim szerint Budapesten a Szent János kórháznál volt, a Zugliget felé tartó irányba ilyen lámpa. Ha valakinek van róla fényképe, esetleg feltenné ide?

Nagyon fontos lenne. Köszönöm előre is a segítséget.

 

 

Pompiere szept. 15. Creative Commons License 30254

Engem csak az bosszant hogy épült itt szép elkerülő de ugye fizetős így senki nem használja.

 

Bicskanyitogató dolog az biztos. A Makkosházi és Rókusi krt. meg fuldoklik a forgalomban.

 

Forduljon fel az összes politikus aki így szívatja errefelé az autós népet.

Előzmény: klimakiraly (30253)
klimakiraly szept. 15. Creative Commons License 30253

Engem csak az bosszant hogy épült itt szép elkerülő de ugye fizetős így senki nem használja. Sok ilyen értelmes jól kihasznált beruházást Magyarországon és lenyomjuk a Németeket pikk-pakk.

 

Mostanában, gondolom a sok eső miatt nincs szinkron jel a lámpákban. És a Rókusi krt. délután be a melóhelyre minden lámpa megfog ... kicsit idegesítő mikor tudod ott rohad az aszfalt a város mellett a Szegediek meg bent nyomorognak.

 

Mondhatnánk hogy vegyek matricát a céges autóra és akkor nem kell nyomorognom ... de sajnos nekem is van egy személy meg egy teher az már 3 matrica pedig egy időben csak egyet tudok vezetni ... na így jártam. (Most a személyre van egy havi matrica mert sok az utazni való ... de az idei évet szeretném ennyi sarccal letudni. :-) )

Előzmény: ghosty9 (30251)
v_peti szept. 15. Creative Commons License 30252

Tévedés: Ugyanis a kamionosokat szabályokkal rá lehet kényszeríteni az autópályára, a hosszú távra menő személyautóknak meg szintén érdekük, hogy rámenjenek.

Amúgy meg a feltevés érdekes, mert régen sok helyen ingyen volt, míg ma a legtöbb országban fizetős.

Előzmény: mzdude (30248)
ghosty9 szept. 15. Creative Commons License 30251

"Manapság már azért épülnek az autópályák, hogy a lakosságot megkíméljék az átmenő forgalomtól, ezért mára ez a koncepció elavult"

 

Amennyiben az ország lakosságának nagy része megteheti, hogy inkább az autópályákat/autóutakat használja. Elég egy pillantás az ország közúti térképére ahhoz, hogy kiderüljön, hogy ez azért még odébb van, ha egyáltalán lesz ilyen. (Éves matrica van az "utazós" autónkon, de általában főutakat használunk, mert arra van dolgunk. Meg apámat szoktam még példának hozni, két autója van, de szerintem sose megy pályán (az egész megyében nincs még egyszámjegyű út se).)

Előzmény: Fradista Utazó (30247)