Keresés

Részletes keresés

NAR Creative Commons License 12 órája 0 0 39855

De pont pofára fog menni, a szabályszegő fekete Audikat nem fogja vegzálni a rendőr, csak a szakadt Suzukikat - de [ket esetleg akkor is, ha nem látott szabálytalanságot.

Előzmény: hegyaljai3 (39833)
Kicska Ferenc Creative Commons License 13 órája 0 0 39854

Sziasztok!egy kis segítséget kérnék valaki szakitol?tudja e valaki ha közutat építenek hány métert kell elhagyni a házamtol mert nekem kb 1.5 métert hagytak el és most megnövekedett a forgalom és a házamon rengeteg kissebb nagyobb repedés lett!mi a teendö?

rm40 Creative Commons License 24 órája -1 0 39853
Fradista Utazó Creative Commons License 30 órája 0 2 39852

Ezen azért hangosan felnevettem.

Előzmény: Veszpremi (39851)
Veszpremi Creative Commons License 1 napja -1 0 39851

Ez vicc. Csak nálunk ilyen keserves minden.

Előzmény: Fradista Utazó (39850)
Fradista Utazó Creative Commons License 1 napja 0 0 39850

De, valószínűleg tudják. Ahogy azt is, hogy egy ilyen terelés kiépítése és lebontása tovább tart, mint a kátyúzás miatti útlezárás. 

Előzmény: Veszpremi (39849)
Veszpremi Creative Commons License 1 napja 0 0 39849

Talán nem leszek off, elnézve az alábbi hsz-eket :)

https://24.hu/belfold/2018/05/25/m1-es-autopalya-dugo-torlodas-2/

Most komolyan kérdem, mert hónapok óta ez megy, és nem csak m1, hanem m7 is naponta 5km-es dugók: ezek az ökrök olyant nem ismernek, ha van egy 2x2 sávos pálya, +2 leállósáv, akkor egy ilyen terelést hogy kell megoldani?

orangutan Creative Commons License 1 napja 0 3 39847

A járművet a román hatóság már egy ideje kivonta a forgalomból. Az ilyent automatikusan is lehetne ellenőrizni.

 

Jó, tudom, adatvédelem meg van még jópár kifogás, hogy miért lehetetlen megcsinálni, amíg a halott/árva gyerekek száma át nem lép egy ingerküszöböt.

Előzmény: Fradista Utazó (39841)
Mr Reacher Creative Commons License 1 napja 0 1 39846

Amikor a németek akcióznak a kelet-európaiak ellen, az nem zavar?

Előzmény: trizs77 (39843)
dimelo Creative Commons License 1 napja 0 0 39845

Ebben van a helyzet lényege.

Bár a szabályok egységesek, a határforgalom nagyon is eltérő.

 

Az ártándi határ forgalma 2007 óta brutálisan megnövekedett.

Létezik az EU folyosó, ahol egyszerűbb a bejutás, ez a gyorsítósáv, számolatlanul....

 

Mi lenne, ha már Románia is bent lenne "Schengen"-ben?

 

Gyulánál alig van személygk. forgalom. Méhkeréknél mennek Várad felé...

 

A Csanádpalota-Nagylaki helyzetről írhatna valaki.

Előzmény: Fradista Utazó (39841)
GOLAZ111 Creative Commons License 1 napja 0 1 39844

Jó akkor kérhetnek. Jövő héttől kezdve minden papír rendben van. Nem változik semmi, ugyanúgy tapizni fogja agyatlanul a telóját, ugyanúgy az lesz a cél, hogy a leggyorsabban menjen ki és vissza.

Előzmény: Mr Reacher (39840)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 0 39843

Arról beszélek, hogy elég sok hatáskör áll rendelkezésére a szerveknek rendelkezésükre, amivel felléphetnének az élet-, és vagyonbiztonságot veszélyeztetők ellen.

 

--------------------

 

Ha meg megteszik, akkor a leghangosabb felháborodók azok, akik néha fokozottabb ellenőrzést követelnek.

 

Ellenőrizzenek szigorúbban, csak ne aznap, amikor Ő is utazik............................:-)))

Előzmény: Mr Reacher (39840)
Mr Reacher Creative Commons License 1 napja -1 1 39842

Belépésre várakozik egy kisbusz 9 utassal. Az utasok útlevelén (személyién) kívül elkéri még az "autopapir"-t. Ez mennyivel növeli meg az átlépés idejét? Az illegálisan behozni kívánt áruk felderítéséről nem is beszéltünk.

Előzmény: Fradista Utazó (39841)
Fradista Utazó Creative Commons License 1 napja -1 1 39841

Ez igaz.

De van ennek egy másik oldala is. Ha ezeket mind így végrehajtják, a várakozási idő a magyar schengeni külsö határokon, belépésre, forgalmasabb időszakokban 12 óra felett lesz. Ezt a magyar kormány nem akarja. Hogy ezzel ki-ki egyetért-e, vagy sem, az egy politikai kérdés, nem ide tartozik. A magyar kormány (hasonlóan például a szlovénhez) még azt is bejelentette néhány hónappal ezelőtt, hogy még a schengeni határellenőrzési rendszer amúgy kötelező előírásait sem fogja betartani, és azóta ténylegesen nem is tartják be.

Ami ebből ontopic: ahhoz, hogy az elvárt ellenőrzési rendszer működjön, és a határokon mégse alakuljanak ki elviselhetetlen állapotok, mint a jugoszláv háború idején (akkor Románia felé kilépőben), a magyar-ukrán, -román, -szerb és -horvát határokon minden határátkelőt át kellene építeni, a folyosók számát a többszörösére növelni (és persze a rendőrségi létszámot is, de az nem útépítési kérdés). 

Előzmény: Mr Reacher (39840)
Mr Reacher Creative Commons License 1 napja 0 2 39840

Arról beszélek, hogy elég sok hatáskör áll rendelkezésére a szerveknek rendelkezésükre, amivel felléphetnének az élet-, és vagyonbiztonságot veszélyeztetők ellen. Nem kell semmiféle új jogszabály, a meglévőekkel kellene élni.

Előzmény: trizs77 (39839)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 0 39839

Kérhetnek.

Nem kérnek.

Előzmény: Mr Reacher (39838)
Mr Reacher Creative Commons License 1 napja 0 2 39838

De kérhetnének. Schengeni kódex:

 

„határforgalom-ellenőrzés”: a határátkelőhelyeken végzett ellenőrzés annak megállapítására, hogy a személyek, beleértve az azok birtokában lévő közlekedési eszközöket és tárgyakat, beléptethetőek-e a tagállamok területére, illetve elhagyhatják-e azt;

 

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=celex:32006R0562

Előzmény: trizs77 (39837)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 1 39837

Határátlépéskor se jogosítványt, se forgalmit NEM kérnek.

 

 

Előzmény: Mr Reacher (39835)
Mash_bakter Creative Commons License 1 napja 0 0 39836

"Amíg nem volt facebook, addig csak a családod tudta, hogy hülye vagy"

 

csak egy ilyen hülye miatt 9 másik ember hal meg. ez  a baj.

Előzmény: Mr Reacher (39824)
Mr Reacher Creative Commons License 1 napja 0 0 39835

Az Adavarul.ro oldal szerint a 38 éves Petru K.-nak a ceglédberceli baleset pillanatában nem volt jogosítványa. A jármű papírjai sem voltak rendben: a buszt a román rendőrség hónapokkal a baleset előtt kivonatta a forgalomból. A baleset miatt a román rendőrség és a belügyminisztérium azóta kampányt is indított a vezetés közbeni telefonozás ellen. Egy petíció is indult “Stop a volán mellőli élő Facebook-közvetítésekre! Lájkold az életet!”

 

Hogyan jött be a schengeni határon?

Előzmény: NAR (39832)
Mr Reacher Creative Commons License 2 napja 0 0 39834

Nem pofára kell megállítani, hanem mindenkit kiterelni.

Előzmény: NAR (39832)
hegyaljai3 Creative Commons License 2 napja 0 1 39833

Én nem a "pofára való megállítást" várom a rendőrtől. Pontosan le is írtam, hogy ha súlyos szabálytalanságot lát, de azt nem tudja bizonyítani -szabálytalan sávváltás, leszorítás, telefonálás - akkor vegye elő a jogszabályok szó szerinti betartását használó ellenőrzést. Nem azért fog találni hibát, büntetni valót, mert mindenáron akar, hanem azért, mert az ilyen szabályszegők általában más szempontból sem tiszták. Utána jöhet a súlyos bírság, a rendszám levétel, stb.

Előzmény: NAR (39832)
NAR Creative Commons License 2 napja 0 0 39832

Na de az menne pofára, hogy melyik furgont állítja meg (és bünteti meg, mert ugye valami kifogásolhatót mindenképpen találni fog).

Előzmény: Mr Reacher (39830)
troglodita Creative Commons License 2 napja 0 0 39831
Mr Reacher Creative Commons License 2 napja 0 3 39830

Nem pofára. Furgonnál, mikrobusznál is vezetni kell menetlevelet, amiből a pihenőidőknek ki kell derülnie. Ha nem okés, akkor bírság, és nem mehet tovább. Ha szar a gumija, szintén. Ha nem tudja igazolni az áru eredetét, szintén. Túlsúlyos furgon, vagy érzékeny áru esetén ekáer megsértése, szintén. Satöbbi.

Előzmény: NAR (39829)
NAR Creative Commons License 2 napja -1 1 39829

Tehát a rendőr ne a törvényeket tartsa be, hanem pofára büntessen? Biztos ezt akarod?

Előzmény: hegyaljai3 (39825)
hegyaljai3 Creative Commons License 2 napja 0 0 39828

Nyilván ezzel a tragikus eseménnyel kapcsolatban mindenkinél beindul, a "kreativitás" jogilag, közigazgatásilag. A sofőr előéletére vonatkozó problémát pedig szerintem nyugodtan rábízhatjuk a biztosító  társaságok ügyvédeire. Várhatóan ez nem az áldozatok hozzátartozói számára lesz kedvező.

 

Előzmény: rm40 (39827)
rm40 Creative Commons License 2 napja 0 1 39827

> Természetesen nem lehet leegyszerűsíteni a dolgokat annyira, hogy csak a M4-es fejlesztés elmaradásában felelős döntéshozókat okoljuk a halálesetekért

 

Bizony, mert a konkrét esetben ilyen alapon akár Zuckerberg okolásáig is el lehetne jutni.

 

Amúgy a legújabb hírek szerint a konkrét esetben -az említett leegyszerűsítés nélkül is felvethető a román hatóságok felelőssége, lévén a sofőrnek bizony előélete volt...

Előzmény: bp01 (39810)
Mr Reacher Creative Commons License 2 napja 0 1 39826

Erről beszéltem én is.

Előzmény: hegyaljai3 (39825)
hegyaljai3 Creative Commons License 2 napja 0 5 39825

Aki ilyen antiszociális stílusban nyomja, annak egyéb adminisztratív követelmények sem szoktak gondot jelenteni. Igenis szénné kellene büntetni azokat, akik ilyen vezetéssel hívják fel magukra a figyelmet. Ott a helyszínen le kell venni a rendszámot, ha nincs biztosítása, túllépi a környezetvédelmi határértéket az autó, nincs meg a megfelelő mélységű bordázat a gumikon, túllépi a súlykorlátozást. Tehát, ha a hatóságnak úgy tűnik, hogy nehéz lenne bizonyítania a sebességtúllépést, a szabálytalan sávváltást a mozgó jármű kapcsán, akkor jöhetnek a megállított jármű brutálisan szigorú ellenőrzésére vonatkozó fejezetei.

Előzmény: Mr Reacher (39820)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!