Keresés

Részletes keresés

Turcsiorrú.004 Creative Commons License 2006.07.14 0 0 1666
Sziasztok!
A szakértőktől szeretném kérdezni, reálisan mennyibe kerül egy főútvonali kereszteződés körforgalommá átalakítása, ahol tereprendezésre sincs szükség?

Azért érdekel, mert egy átláthatatlan gazdálkodásáról ismert települési önkormányzat most fog egy ilyen építkezésbe. Múltkor még csak 30-40 M Ft-ról szóltak, ma már 100 millióról lehet olvasni. (!)
Csak feltételezem, hogy ennyi pénzből már egy luxusvillát is fel lehet építeni.
Egy körforgalomban is talán lehet ennyi építőanyag (tömegre), de ennek tervezése rutinmunka, építése egyszerűbb és nagymértékben gépesített, nagyértékű jelző- és biztosítóberendezések sem kerülnek ide.

(Bocsánat, de a hír hallatán meglehetősen indulatos érzésem támadt.)
Fricy Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1665
Nem, dolgozni. :)
Előzmény: Törölt nick (1653)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1664

öööö, miért nem csodálkozik az ember, hogyha minden késik?

 

http://www.uno.hu/news/story/212309

 

Szerződés kelte 2004.11.17

Kivitelező BETONÚT SZOLGÁLTATÓ ÉS ÉPÍTŐ Rt.

Elkészült útszakasz átadása 2006.12.30

A szerződés összege: 35,9 Mrd Ft

 

a 17 km-es szakaszt két év (vagy ha csúszik, akkor két és fél év) alatt még a lányom dömperével és homokozólapátjával talán még én is megépítem (ennyiért)

 

elemes Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1663
tényleg, nagyon sokat hozzáad az összképhez, ha nem egy microsoft flight simulation scenery pontosságával generálja a hátteret, hanem (akár) az ezer darab hozzáférhető légifelvétel alapján dolgozza ki...
Előzmény: Törölt nick (1656)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1662

Ok.

 

Úgy általánosságban: a nyomvonalrajzokat (különösen a nyomvonalváltozatokét)lustaságból nem rakják ki a netre, vagy valami hiperszuper nagy titkot képeznek?

 

(persze van néhány kivétel, de az inkább csak erősíti a szabályot...)

 

Előzmény: mestska (1660)
mestska Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1661
dolgozik, hogy nyaralni tudjon menni.
Előzmény: Törölt nick (1653)
mestska Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1660

mestska vagyok, egy internetes nick, mottómat az adatlapomon lehet olvasni :)

Előzmény: Törölt nick (1657)
elemes Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1659
Nekem is gyorsabban jár a kezem mint az eszem... :-)

- Look at that! Who'd wanna live in a place like that?
- That would be my home.
- Oh, and it is LOVELY! Just BEAUTIFUL! You know, you're really quite a decorator. It's amazing what you've done with such a modest budget! ... I like that boulder. That is a NICE boulder...
Előzmény: mestska (1655)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1658
Amúgy a shrek a kedvencem. eccerűen zseniális...
Előzmény: elemes (1654)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1657
Ezek szerint meg akarod őrizni az inkognitódat...
Előzmény: mestska (1655)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1656

persze keressünk a kákán is csomót...

 

A nálunk (többnyire nem) fellelhető rendőringekhez képest csúcsszuper.

 

ennél azért kicsit profibb:

http://www.nart.hu/galeria.php?id=34

Előzmény: elemes (1654)
mestska Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1655
de a shrek mondjuk 60000000 millió dollárból készült, ez meg 100000 forintból...
Előzmény: elemes (1654)
elemes Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1654
azért ezt a renderinget ne dícsérjük túl, a shrek 2001-ben nagyságrendekkel jobb volt minden egyes képkockáján...
Előzmény: Törölt nick (1652)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.06 0 0 1653

Mivanmár?

mindenki nyaralni ment....?

Törölt nick Creative Commons License 2006.07.04 0 0 1652

Ezt láttátok már?

http://www.europa-center.hu/nagyalap/kepek-08.jpg

 

(A nart vajon miért nem tud hasonló színvonalú rendőringeket felrakni???)

Törölt nick Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1651

Ok. És az miért jobb?

(Te valamelyik tervező-/építőcégné/hatóságnál dolgozol, hogy ilyen bennfentes infokkal rendelkezel?)

 

Előzmény: mestska (1650)
mestska Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1650
nem, egy trombita csomópont van betervezve jelenleg ide.
Előzmény: Törölt nick (1649)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1649

Nofene.

Akkor ez a terv már nem aktuális??  http://www.gip.hu/images/megkozelites.jpg

 

Pedig nagyon logikusnak tűnik. Miért vetették el?

Előzmény: mestska (1647)
Fricy Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1648
Igen, arról.
Előzmény: Törölt nick (1640)
mestska Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1647
Szó volt erről korábban, ahogy arról is, hogy az M31-3-as úti csomópontból az új ipari park irányába is legyen lehajtási lehetőség. Jelenleg azonban egyik sem él.
Előzmény: RadiX (1639)
RadiX Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1646
Amire en gondolok, az az M31-3 ut csomoponttol meg delre lenne 1-2 kilometerre. Oda mondjuk tenyleg lehet hogy kellene gyujto-eloszto sav.
Előzmény: Törölt nick (1645)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1645

Kell az a szakasz is.

Az általad javasolt újabb M31-es csp. olyan közel lenne az M3xM31 elválási csp.-hez, hogy + gyűjtő/elosztó sávokat kellene emiatt építeni.

Ennek költsége pedig biztosan meghaladná ezen elkerülő szakasz költségét, ráadásul az M31 csak részben látná el ennek a szakasznak a funkcióját...

Előzmény: RadiX (1639)
elemes Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1644
szabadságon van a vebmester.
Előzmény: Törölt nick (1641)
mestska Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1643

nincs esetleg belinkelhető rajzod?

 

na olyan nincs.

Előzmény: Törölt nick (1641)
mestska Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1642

A párhuzamos szakaszok egymáshoz való forgalmának viszonya reggel:

 

 

Előzmény: RadiX (1639)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1641

Kösz.

amúgy ezeket honnan tudod? nincs esetleg belinkelhető rajzod?

 

(ez a nyomi nart nem erőlteti meg magát nyomvonalrajz tekintetében. sőt, egyáltalán nem erőlteti meg magát. Már 3hete átadták az M6-t, de a "2006ban átadásra kerülő"-ből még mindig nem rakták át a "2006-ban átadott" szekcióba.

http://www.nart.hu/projektek.php

Előzmény: mestska (1637)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1640

használják páran a pályát, ők is korábban a 6-oson mentek

 

Kiváncsi lennék a forgalmi adatokra...

Ez a fő probléma az apdíjjal: az autósok jelentős része nem fizeti meg, inkább megy a régi úton és onnan nézi a csilivili pályát (különösen, ha olyan jól lehet haladni rajta, mint a 6oson)

 

érdi elkerülő harmadik szakasza - ami tehermentesítené az érintett utat - tényleg hiányzik.

 

Ez a szakasz már a 97-es atlaszomban is épülőként volt megjelölve (gondolom az érdi emelkedő alján lévő 90fokos kanyartól a nagy lapályon át a város irányába vezető szakaszról van szó)

Előzmény: Fricy (1638)
RadiX Creative Commons License 2006.06.30 0 0 1639
Arra a reszre szerintem felesleges lenne egy M31-el parhuzamos elkerulo szakaszt epiteni. ehelyett kiagazhatna az M31-bol a terulet delnyugati szelen, es onnan kerulhetne a varost delrol es keletrol.
Előzmény: mestska (1637)
Fricy Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1638
Ez az érdi politikusok kisded játéka. Nem nőtt a forgalom egyáltalán, alig használják páran a pályát, ők is korábban a 6-oson mentek. Az viszont igaz, hogy az érdi elkerülő harmadik szakasza - ami tehermentesítené az érintett utat - tényleg hiányzik.
Előzmény: cyber.greg (1634)
mestska Creative Commons License 2006.06.29 0 0 1637

De ez valahogy nem klappol:

Az M3(Miskolc felől)->M31 és M31->M3(Miskolc felé) csp-i ágak keresztezik a meglévő csp. fel- és lehajtó ágait....

Vagy ezeket a meglévő csp. ágakat átteszik a csp-i felüljáró túloldalára??

 

A meglevő csomóponti ágak meg fognak szűnni. Budapest felől Gödöllőre az M31-es vonalából Gödöllőre haladó -ábrázolt- ágon keresztül, Gödöllőről Budapestre szintén a Gödöllőről az M31 felé irányuló ábrázolt ágon (aza annak plusz sávján) keresztül lehet majd haladni.

Az M3-at keresztező felüljáró északi végén is körforgalom lesz , ide fogbecsatlakozni a Miskolcról Gödöllőre haladó forgalom ága. (a negyedik, északi ága pedig a szadai útba való új bekötés lesz)

 

A gödöllői elkerülőről nem sok mindent tudni, a jelenleg készülő közlekedésfejlesztési tervben szereplő forgalmi modellezés bebizonytotta, hogy az elkerülőre mindenképp szükség van, a legkisebb forgalom azonban pontosan az általad linkelt ábrán látható szakaszon fg kialakulni, az M3 és a 3-as út között, köszönhetően, hogy az M31 állítólag ingyenes lesz....

Előzmény: Törölt nick (1631)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!