a 17 km-es szakaszt két év (vagy ha csúszik, akkor két és fél év) alatt még a lányom dömperével és homokozólapátjával talán még én is megépítem (ennyiért)
tényleg, nagyon sokat hozzáad az összképhez, ha nem egy microsoft flight simulation scenery pontosságával generálja a hátteret, hanem (akár) az ezer darab hozzáférhető légifelvétel alapján dolgozza ki...
Úgy általánosságban: a nyomvonalrajzokat (különösen a nyomvonalváltozatokét)lustaságból nem rakják ki a netre, vagy valami hiperszuper nagy titkot képeznek?
(persze van néhány kivétel, de az inkább csak erősíti a szabályot...)
Nekem is gyorsabban jár a kezem mint az eszem... :-)
- Look at that! Who'd wanna live in a place like that?
- That would be my home.
- Oh, and it is LOVELY! Just BEAUTIFUL! You know, you're really quite a decorator. It's amazing what you've done with such a modest budget! ... I like that boulder. That is a NICE boulder...
Szó volt erről korábban, ahogy arról is, hogy az M31-3-as úti csomópontból az új ipari park irányába is legyen lehajtási lehetőség. Jelenleg azonban egyik sem él.
amúgy ezeket honnan tudod? nincs esetleg belinkelhető rajzod?
(ez a nyomi nart nem erőlteti meg magát nyomvonalrajz tekintetében. sőt, egyáltalán nem erőlteti meg magát. Már 3hete átadták az M6-t, de a "2006ban átadásra kerülő"-ből még mindig nem rakták át a "2006-ban átadott" szekcióba.
használják páran a pályát, ők is korábban a 6-oson mentek
Kiváncsi lennék a forgalmi adatokra...
Ez a fő probléma az apdíjjal: az autósok jelentős része nem fizeti meg, inkább megy a régi úton és onnan nézi a csilivili pályát (különösen, ha olyan jól lehet haladni rajta, mint a 6oson)
érdi elkerülő harmadik szakasza - ami tehermentesítené az érintett utat - tényleg hiányzik.
Ez a szakasz már a 97-es atlaszomban is épülőként volt megjelölve (gondolom az érdi emelkedő alján lévő 90fokos kanyartól a nagy lapályon át a város irányába vezető szakaszról van szó)
Arra a reszre szerintem felesleges lenne egy M31-el parhuzamos elkerulo szakaszt epiteni. ehelyett kiagazhatna az M31-bol a terulet delnyugati szelen, es onnan kerulhetne a varost delrol es keletrol.
Ez az érdi politikusok kisded játéka. Nem nőtt a forgalom egyáltalán, alig használják páran a pályát, ők is korábban a 6-oson mentek. Az viszont igaz, hogy az érdi elkerülő harmadik szakasza - ami tehermentesítené az érintett utat - tényleg hiányzik.
Az M3(Miskolc felől)->M31 és M31->M3(Miskolc felé) csp-i ágak keresztezik a meglévő csp. fel- és lehajtó ágait....
Vagy ezeket a meglévő csp. ágakat átteszik a csp-i felüljáró túloldalára??
A meglevő csomóponti ágak meg fognak szűnni. Budapest felől Gödöllőre az M31-es vonalából Gödöllőre haladó -ábrázolt- ágon keresztül, Gödöllőről Budapestre szintén a Gödöllőről az M31 felé irányuló ábrázolt ágon (aza annak plusz sávján) keresztül lehet majd haladni.
Az M3-at keresztező felüljáró északi végén is körforgalom lesz , ide fogbecsatlakozni a Miskolcról Gödöllőre haladó forgalom ága. (a negyedik, északi ága pedig a szadai útba való új bekötés lesz)
A gödöllői elkerülőről nem sok mindent tudni, a jelenleg készülő közlekedésfejlesztési tervben szereplő forgalmi modellezés bebizonytotta, hogy az elkerülőre mindenképp szükség van, a legkisebb forgalom azonban pontosan az általad linkelt ábrán látható szakaszon fg kialakulni, az M3 és a 3-as út között, köszönhetően, hogy az M31 állítólag ingyenes lesz....