Viszont a nart sem iparkodik a folyamatban lévő munkák légifotózásával.
Idén még csak 4db köröshegyi kép van, oszt jónapot. (ráadásul amit felraktak az is gagyi kb. 0,3Mpixeles....) Pedig azért van néhány folyamatban lévő munka...
(nemtom milyen dilettáns szerkeszti ezt a weboldalt...)
így van. beszállok a mérésbe egy kamasznak nem mondható kamazzal...
a probléma ott van, hogy a régi 6-os az m0-ig nem lesz 2x2 sávos, tehát evidens, hogy az m6-m0-6 az gyorsabb megoldás lesz. de számomra meg az lett volna az evidens, hogy a nyomvonalvezetés budapest centrum felé lehetőleg a legkézenfekvőbb legyen (nekem a régi 6-os nyomvonal az m0-ig lett volna az), dehát valakinek eszébe jutott, hogy milyen olcsón (37 mrd Ft 8 kilométer) a másik megoldással a metallochemia kármentesítését is megoldja és megépülhet végre magyarország első háromszintű csomópontja...
Ja -- úgy kellene itt is csinálni, mint kínában. Vízierőmű épült a Jangcén, kb kétmillió embernek kellett elköltöznie (illetve nem kellett: ha akart, maradhatott, persze a háza most negyven méter mélyen van a víz alatt).
Az M6->M0 váltás valóban 80-100-al mehet, de az M0->6(központ felé) váltás a 270 fokos szűk jobbkanyarral (mega lámpás kereszteződéssel) már komolyabb sebességcsökkenést igényel (0-30 között)
Szerintem ez az út azért épült, hogy a 81-es útról jövő forgalmat segítse tovább az M7, a 62 és a 63 felé a városon átvezető régi nyomvonal elkerülésével. Az Auchan melletti nagy körforgalom (városközpont, 630, ipari parki körforgalom, 63) talán nem vészes. Sokkal izgibb a mellette lévő, kisebb (másik körforgalom, ipari park + Bricostore, Auchan I bejárat, kijárat, II bejárat, benzinkút) körforgalom, amely pl. 4 óra körül a munkaidő végén hazafelé indulók és vásárolni érkezők együttes rohamától el tud dugulni, aztán ez néha átterjed a nagyra is :-)
Ja és a Csór felől érkező 8-as út székesfehérvári (feketehegyi) bevezetője újabban csak 50 km/h-ra van hitelesítve, nem 70-re ...
a minap veszprémből jöttem a 8-ason pest felé, és fehérvárnál tapasztaltam, hogy elkészült a nyugati elkerülő. ellenben szépeket csodálkoztam, mert a pest felé jövetel gyakorlatilag percben semmivel sem rövidebb, mint a régi 8-7-es út-M7-útvonalon (nem is beszélve arról, hogy kilométerben 10-12-vel több)
- fehérvár határáig 2x2 sávos gyorsforgalmi (vagy 3 kilométeren, bár épül a csóri elkerülő)
- átvágsz vagy 4 km-t lakott területen 70-nel (trafipax előfordul)
- majd magyarország legnagyobb körforgalmában elhajtasz majdnem oda, ahonnét jöttél nyugatra, mész kb. 10km-t
- hogy aztán az m7-es előtt körforgalmakban végződjön, ahol az auchan és hasonló bótok forgalmában közlekedjen a nemzetközi jelzésű út (mintha a budaörsi auchanhoz vezetnének be..)
1. ha elkerülő, miért nem lehetett a térképen kékkel jelzett szakaszt egyenesen nyugat felé elvezetni fehérvár határáig?
2. mi értelme a 8-as út bevásárlóközpontos körforgalmakba való vezetésének?
kicsit megin úgy tűnik, hogy lehetett volna jobban, feltéve, ha az volt a cél, hogy a 8as út forgalmát vigyék rá minél optimálisabban az m7re. ha erre az az indok, hogy dehát ez a fehérvár gyűrű, az meg nézzen már rá, hogy milyen gyűrű ez már. ráadásul el se kerüli a várost (északkeleti rész)
az a legkisebb baj... csak éppen M6-M0-6 2 csomóponti jobbrabalra hurok 40-nel, meg kb. 3-4 km-rel hosszabb, meg tetűsok camion ('c'-vel, úgy az igazi) az M0-án. tehát ha meglenne a 6-os bevezető 2x2, én arra mennék, de minek.