Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1460

Egy kis info az említett csomópontról...

http://www.fhwa.dot.gov/eihd/i105i110.htm

Előzmény: mzdude (1454)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.04 0 0 1459

Ok.

Viszont a nart sem iparkodik a folyamatban lévő munkák légifotózásával.

Idén még csak 4db köröshegyi kép van, oszt jónapot. (ráadásul amit felraktak az is gagyi kb. 0,3Mpixeles....) Pedig azért van néhány folyamatban lévő munka...

(nemtom milyen dilettáns szerkeszti ezt a weboldalt...)

 

Az unitef képei már korrektebbek: http://www.unitef.hu/dynamic_data/20.JPG (kb. 1.3Mpixel) csak kissé korlátozott a kínálat....

 

Az eddigi legkorrektebb az aka.hu: dátummal, km szelvény jelöléssel, felirattal ellátott normális felbontású légifotók.

 

 

Előzmény: Fricy (1458)
Fricy Creative Commons License 2006.06.03 0 0 1458
Ez a százhalombattai helyi tv felvétele. Nézd el nekik! :)
Archivumukban még van egy pár.
Előzmény: Törölt nick (1457)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.03 0 0 1457

Nem akarok qkacoskodni, de elég gyengécske ez a felvétel, az interview-t akár szövegesen is közzétehették volna...

 

Valami frankó légifelvétel, vagy ilyesmi... Na mind1, ez jellemző a magyar médiára...

Előzmény: Fricy (1456)
Fricy Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1456
Előzmény: Fricy (1455)
Fricy Creative Commons License 2006.06.02 0 0 1455
mzdude Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1454
Ha rázoomolsz a megálló bal végére, akkor látszik, hogy valami parkoló is van alatta. Szóval valamiféle áruház vagy iroda is lehet ott.
Előzmény: Törölt nick (1452)
cyber.greg Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1453
Ha megépült, megszámoljuk. :)
Előzmény: Törölt nick (1450)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1452

Hát ez elég erőltetett... (azért persze szép impozáns csomópont lesz...)

 

érdekességképpen ajánlom az alábbi képet (egy valódi 5 szintes)

http://www.fotosearch.com/BDX383/bxp70178/

 

csak tudnám mi a túró a 3. szinten az a tömegközlekedési megálló....

(az alsó szinten lévő főpályán nem látok tömegközlekedési vonalat, amihez átszállást biztosítana... de az is lehet, hogy ott busz jár...

Előzmény: Fricy (1451)
Fricy Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1451
Az Angeli út átmegy az M6 alatt. Mellette az M0 töltésen megy. Emiatt lehet 3 szintesnek nevezni.
Előzmény: Törölt nick (1450)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1450

Mi a túrótól 3 szintes ez a csomópont?

Mert a barackos út átmegy az M0 alatt (a töltésen keresztül)?

 

Előzmény: Törölt nick (1449)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1449

így van. beszállok a mérésbe egy kamasznak nem mondható kamazzal...

 

a probléma ott van, hogy a régi 6-os az m0-ig nem lesz 2x2 sávos, tehát evidens, hogy az m6-m0-6 az gyorsabb megoldás lesz. de számomra meg az lett volna az evidens, hogy a nyomvonalvezetés budapest centrum felé lehetőleg a legkézenfekvőbb legyen (nekem a régi 6-os nyomvonal az m0-ig lett volna az), dehát valakinek eszébe jutott, hogy milyen olcsón (37 mrd Ft 8 kilométer) a másik megoldással a metallochemia kármentesítését is megoldja és megépülhet végre magyarország első háromszintű csomópontja...

Előzmény: cyber.greg (1448)
cyber.greg Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1448

Na jó. Ha megépült, lemérjük :)

Előzmény: Törölt nick (1443)
elemes Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1447
Ja -- úgy kellene itt is csinálni, mint kínában. Vízierőmű épült a Jangcén, kb kétmillió embernek kellett elköltöznie (illetve nem kellett: ha akart, maradhatott, persze a háza most negyven méter mélyen van a víz alatt).
Előzmény: cyber.greg (1446)
cyber.greg Creative Commons License 2006.05.31 0 0 1446

Kár belénk ez a fenenagy demokrácia.

Előzmény: Törölt nick (1445)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1445

http://www.nol.hu/cikk/405573/

 

Máshol is ennyit cirkuszolnak egy nyavalyás gyűrűvel, vagy ez ilyen speciális hungariqm??

 

Nick Nolte Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1444
Köszi. Ezeknél azért a budai mehetne mélyebben is, meg a föld alatt. :-)
Előzmény: Fricy (1439)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1443
Az M6->M0 váltás valóban 80-100-al mehet, de az M0->6(központ felé) váltás a 270 fokos szűk jobbkanyarral (mega lámpás kereszteződéssel) már komolyabb sebességcsökkenést igényel (0-30 között)
Előzmény: cyber.greg (1442)
cyber.greg Creative Commons License 2006.05.30 0 0 1442

Meg egyébként is nézd meg a tervrajzot:

http://www.unitefrt.hu/dynamic_data/122.jpg

Nincs semmilyen jobbrabalra hurok 40-nel.

Előzmény: Törölt nick (1432)
Fricy Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1441
Vadátjáró lesz, cirka 100 méter hosszan. :)
Két hete fotóztam Horvátoszágban, Splittől néhány km-re, délre.
Előzmény: Törölt nick (1440)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1440

És itt milyen célzattal épül? (mert a vidék elég kihaltnak tűnik...)

 

Nem könnyű terep, de legalább helyben van az építőanyag...

Előzmény: Fricy (1439)
Fricy Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1439
Hogy milyen a felszíni alagút:
Ilyen.
Meg ilyen.
Előzmény: Nick Nolte (1431)
Fricy Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1438
Az M6 autópálya építése pár képben meg lett örökítve az oldalamon. Lesz majd frissítve, csak most nincs rá időm.
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1437
Szerintem ez az út azért épült, hogy a 81-es útról jövő forgalmat segítse tovább az M7, a 62 és a 63 felé a városon átvezető régi nyomvonal elkerülésével. Az Auchan melletti nagy körforgalom (városközpont, 630, ipari parki körforgalom, 63) talán nem vészes. Sokkal izgibb a mellette lévő, kisebb (másik körforgalom, ipari park + Bricostore, Auchan I bejárat, kijárat, II bejárat, benzinkút) körforgalom, amely pl. 4 óra körül a munkaidő végén hazafelé indulók és vásárolni érkezők együttes rohamától el tud dugulni, aztán ez néha átterjed a nagyra is :-)

Ja és a Csór felől érkező 8-as út székesfehérvári (feketehegyi) bevezetője újabban csak 50 km/h-ra van hitelesítve, nem 70-re ...

Üdv

Macibb
Előzmény: Törölt nick (1434)
Nick Nolte Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1436

 

1. ha elkerülő, miért nem lehetett a térképen kékkel jelzett szakaszt egyenesen nyugat felé elvezetni fehérvár határáig?

Az jóval hossabb lett volna, azaz drága

2. mi értelme a 8-as út bevásárlóközpontos körforgalmakba való vezetésének?

Többen mennek be vásárolni :-)

Előzmény: Törölt nick (1434)
Taip Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1435
Nem egészen értem, hogy következik ez az én hozzászólásomból. Én a belső részről beszéltem, a Szerémi útról.

Egyébként meg tudomásom szerint az M6 az Angeli (Barackos) útnál fog az M0-ba csatlakozni, lehet arra jönni, ha probléma a nagytétényi szakasz.
Előzmény: Törölt nick (1429)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1434

a minap veszprémből jöttem a 8-ason pest felé, és fehérvárnál tapasztaltam, hogy elkészült a nyugati elkerülő. ellenben szépeket csodálkoztam, mert a pest felé jövetel gyakorlatilag percben semmivel sem rövidebb, mint a régi 8-7-es út-M7-útvonalon (nem is beszélve arról, hogy kilométerben 10-12-vel több)

 

http://www.gkm.gov.hu/data/330783/63_terkep.jpg

 

valahogy ilyen egyszerű az útvonal most:

- fehérvár határáig 2x2 sávos gyorsforgalmi (vagy 3 kilométeren, bár épül a csóri elkerülő)

- átvágsz vagy 4 km-t lakott területen 70-nel (trafipax előfordul)

- majd magyarország legnagyobb körforgalmában elhajtasz majdnem oda, ahonnét jöttél nyugatra, mész kb. 10km-t

- hogy aztán az m7-es előtt körforgalmakban végződjön, ahol az auchan és hasonló bótok forgalmában közlekedjen a nemzetközi jelzésű út (mintha a budaörsi auchanhoz vezetnének be..)

 

1. ha elkerülő, miért nem lehetett a térképen kékkel jelzett szakaszt egyenesen nyugat felé elvezetni fehérvár határáig?

2. mi értelme a 8-as út bevásárlóközpontos körforgalmakba való vezetésének?

 

kicsit megin úgy tűnik, hogy lehetett volna jobban, feltéve, ha az volt a cél, hogy a 8as út forgalmát vigyék rá minél optimálisabban az m7re. ha erre az az indok, hogy dehát ez a fehérvár gyűrű, az meg nézzen már rá, hogy milyen gyűrű ez már. ráadásul el se kerüli a várost (északkeleti rész)

cyber.greg Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1433
De az M6 végig autópálya, aztán ott már autópályává lesz bővítve az M0 is, szóval időben akár gyorsabb is lehet az az útvonal.
Előzmény: Törölt nick (1432)
Törölt nick Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1432
az a legkisebb baj... csak éppen M6-M0-6 2 csomóponti jobbrabalra hurok 40-nel, meg kb. 3-4 km-rel hosszabb, meg tetűsok camion ('c'-vel, úgy az igazi) az M0-án. tehát ha meglenne a 6-os bevezető 2x2, én arra mennék, de minek.
Előzmény: cyber.greg (1430)
Nick Nolte Creative Commons License 2006.05.29 0 0 1431

Az milyen? :-)

Legalább valami mély bevágást csinálhatnának. Én szeretek arra túrázni...

Előzmény: elemes (1428)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!