Keresés

Részletes keresés

Taip Creative Commons License 2004.01.09 0 0 377
Esetleg Szexárd keleti részén, mondjuk délen a körforgalomba visszakötve?

(Buék, topik)

Előzmény: mestska (374)
mestska Creative Commons License 2004.01.08 0 0 376
neem :) de várjuk meg, míg tippel más is:)
Előzmény: RadiX (375)
RadiX Creative Commons License 2004.01.08 0 0 375
Tipp: M9 osszekotese az 56-tal Szexard elkerulesevel
Előzmény: mestska (374)
mestska Creative Commons License 2004.01.08 0 0 374
azért a 2005. dec. 31-i átadást megnézem.

Tök más: most épp az 561-es utat nézegettem, lehet tippelgetni, hol lesz?

Előzmény: RadiX (372)
RadiX Creative Commons License 2004.01.07 0 0 373
mellesleg vettem egy uj Budapest terkepet (MOL-os, Dimap es Szarvas Andras Terkepeszeti Ugynokseg), es abban mar epulokent van berajzolva az M0 delkeleti szakasza (az 51-estol a 31-esig) es a 4-es Vecses+Ullo elkerulo szakasza, ami a Ferihegy-2 bejarat atvarialasat is magaban foglalja. A multkor repulogeprol lattam is, hogy Ullo mellett csinaljak a regeszeti feltarast.
RadiX Creative Commons License 2004.01.07 0 0 372
novegre...
Előzmény: mestska (371)
mestska Creative Commons License 2004.01.07 0 0 371
némmá:

Márciustól matricás az M5-ös

Január 31-ig kell kivásárolnia az államnak az M5-öst, mert nem sikerült megegyezni az autópályát üzemeltető AKA Rt.-vel - derült ki a kormány szerdai ülése után. A kabinet arról is döntött, hogy március 12-től matricás lesz az M5-ös.

Fricy Creative Commons License 2003.12.23 0 0 370
Ha valaki erre járna, akkor boldog karácsonyt mindenkinek!
ÜDv: Fricy
Fricy Creative Commons License 2003.12.19 0 0 369
Hi!
Ma 10 körül csak egy vágányt lehetett használni a 4-es végállomásán, mert a piac felőli vágányon egy Liaz állt és a felsővezetéken babráltak valamit.
Mailt megkaptam, köszi!
Üdv: Fricy
Előzmény: Taip (368)
Taip Creative Commons License 2003.12.19 0 0 368
Ja, a piacról jól lehet fényképezni, de csak ha nem süt szembe a nap, mert akkor az üvegben visszatükröződik a piac árukínálata. :)) Jópár képet ki kellett ezért selejteznem, mert nem értettem, hogy kerül a képre egy ruhabolt kínálata. :)

A végállomást nem használom napi rendszerességgel, egyelőre nem tudok róla mit mondani.
Legutóbb nem működött semmilyen utastájékoztató rendszer, ezért nem lehetett tudni, melyik villamos fog indulni. Persze, hogy a rosszra szálltam fel. :)

Egyébként én sem értem, miért kellett elvágni végleg a továbbvezetésnek még a lehetőségét is.
Meg persze azt sem értem, miért kell egyáltalán ide metrómegálló, de ez már egy más kérdés.

(Mail ment.)

Előzmény: Fricy (367)
Fricy Creative Commons License 2003.12.18 0 0 367
Hali!
Jó képek! Látom te is felfedezted az új piac fényképezést elősegítő szegletét! :) Nekem ez tetszett a legjobban. Elég mókás. Valahogy furcsának tűnik az új végállomás. Nem tudom igazán mi bajom van vele. Egyet tudok csak: olyan hülyén helyezték el a korlátokat, hogy az autósok fel tudnak parkolni a szigetperonra. A gyalogosoknak meg így kétszer kell keresztezniük a síneket.
Az aluljáró lejárója meg eleve roszz helyen van, elvágták a továbbvezetés lehetőségét... De lehet, hogy egyszer a túloldalon fog - a semmibe - kijönni a 4-es, ha nem tudna megállni és az ütköző sem lenne elég erős! :)
Ja, mail ment!
Üdv: Fricy
Előzmény: Taip (366)
Taip Creative Commons License 2003.12.18 0 0 366
Na, felraktam egy pár képet a honlapomra az elmúlt 1,5 hónap terméséből az Október 23. utcai építkezésekről. (Fehérvári-Bocskai csp.)

A többi témát majd később. (?)

(Picipuha böngészőt használók ide kattintsanak.)

Előzmény: Taip (361)
RadiX Creative Commons License 2003.12.18 0 0 365
Index.hu:

...
Az NA Rt. összesen nyolc útszakaszra, 192 kilométer hosszúságban írt ki nyílt közbeszerzési eljárást előminősítéssel - írja a lap. A legnagyobb lendületet az ország keleti részében veszi a sztrádafejlesztés, összesen 110 kilométer megépítése kezdődik el.

A tervek szerint 2006 végéig megépülne az M3-as Nyíregyházáig, valamint Debrecenig tartó szakasza, az M7-es 57 kilométerrel bővülne, hosszabb lesz az M0-ás körgyűrű, 2005-ig összekötnék az M5-ös és a 4-es főutat is.

Taip Creative Commons License 2003.12.17 0 0 364
Szia Fricy!

Most töltöm az anyagodat le, ha lesz időm elolvasom. Kár, hogy nem mentem el az előadásra.
Úgy néz ki, hogy mostanában fel tudok tölteni néhány képet a "szokásos" témakörökben. Ha van konkrét kérdésed, ha szükséged van valamilyen képre, akkor szólj, hátha tudok segíteni. Akár mailben is írhatod.

Üdv.

Előzmény: Fricy (363)
Fricy Creative Commons License 2003.12.16 0 0 363
Elkészült a TDK dolgozatom pdf változata. A linkre kattintva bejön egy honlap, itt keressetek:
Közlekedésépítőmérnöki szekció: 5. Friedl Ferenc: A 4-es metróhoz kapcsolódó felszíni beruházások
Kicsit lassan jön be, mert nagy méretű a fájl!
Üdv: Fricy
Fricy Creative Commons License 2003.12.12 0 0 362
Hi!
4-es vili építéséről kellene igazából kép egy újabb tanulmányomhoz. (De a többit is várom.) Én is csináltam egy párat, jövő 7re lesz kész és ha lesz időm beszkennelem és felteszem a honlapomra.
Egyébként neked mi a véleményed az új végállomásról?
Üdv: Fricy
Előzmény: Taip (361)
Taip Creative Commons License 2003.12.12 0 0 361
Hali!

Sajnos mostanában nincs időm fotózni.
Pár hete, még építés közben csináltam egy pár képet, remélem a jövő héten fel tudom tenni. Csak már nagyon nagy a lemaradásom, több száz képet kellene átnézni és felpakolni Szerémi út, Körtér, ill. Bocskai út témában.

Előzmény: Fricy (359)
mzdude Creative Commons License 2003.12.12 0 0 360
http://index.hu/politika/belfold/1211m0/

Vajon erről mi a véleményetek? A felszíni csőalagút azt jelenti, hogy leraknak a földre egy csövet, és abban megy a forgalom? Az mókás egy dolog lehet.

Fricy Creative Commons License 2003.12.11 0 0 359
Hű de kihalt ez a topic! :(

Ma vetíttek egy filmet az egyetemen a 44-es út próbaszakaszáról. Elég komoly volt! Nem semmi vasat tettek be a betonpályába!
Azt mondták, hogy valószínű az M0-áson kompozit pályaszerkezet fog épülni az új szakaszon. Kíváncsi leszek, hogyen fog bevállni, ha tényleg alkalmazzák.

Taip! Van esetleg képed a 4-es vili új végállomásáról?

Üdv: Fricy

mestska Creative Commons License 2003.12.04 0 0 358
És értelemszerűen kell építeni egy új utat, amelyiken az autóútról kitiltandó lassú járművek fognak közlekedni, ugyebár...

igen, ez nagyon jól meg volt tervezve hozzá :)

Előzmény: Taip (357)
Taip Creative Commons License 2003.12.04 0 0 357
...értelemszerűen a főút megszünik.

És értelemszerűen kell építeni egy új utat, amelyiken az autóútról kitiltandó lassú járművek fognak közlekedni, ugyebár...

Előzmény: mestska (356)
mestska Creative Commons License 2003.12.04 0 0 356
Arra én személy szerint még nem láttam konkrét terveket.

Én láttam. Láttam olyat ami egy csomó helyen a mai 8-ast használja fel (értelemszerűen a főút megszünik), és láttam olyat, ami tökúj nyomvonalon hald. Hog ymelyik fog megvalósulni? Az a jövő zenéje...

Előzmény: Taip (354)
Carpy Creative Commons License 2003.12.03 0 0 355
Koszonom a valaszokat. Akkor ezekszerint nem csak en latok egy "ici-pici" koncepciotlansagot a kerdesben...
Taip Creative Commons License 2003.12.03 0 0 354
Az attól is függ, hogy mi a tervezett távlati kiépítési állapot. Leginkább olyan "joker" kifejezés. Mindenki mást ért alatta. És itt nem az újságírókra, politikusokra kell gondolni, hanem a témához közelálló szakemberekre is akár.

Van az a kifejezés, hogy "autópályává fejleszthető autóút". Ezzel van tele pl. a kormányhatározat is. Ez első ütemben irányonként 1 sávos, gyakorlatilag a leendő autópálya egyik pályája. Ezzel az a probléma, hogy egy 2x2 sávos autópályán nem kell törődni az előzési lehetőségekkel, a vonalvezetést nem az határozza meg. Ha ennek az egyik pályálya megépül, mint kétirányú autóút, abból gondok lehetnek. (Az előzési lehetőségek hiánya miatt, ill. azért, mert autópályára tervezett vonalvezetésen zajlik a kétirányú forgalom.)
Szerintem az új 2-es és 15-ös út az ebbe a kategóriába tartozik.

Aztán vannak olyan utak, amelyekből a jelen állás szerint nem lesz autópálya, mint pl. az M9. Lásd: szekszárdi híd környéke, ill. kaposvári elkerülő.

És akkor ott van pl. a 8-as út.
A Veszprém-Székesfehérvár szakaszán egyre hosszabb az autóútként kijelölt 4 sávos szakasz, de ennek ez a végállapota.
Viszont ott van a Veszprémtől nyugatra eső rész, aminél nem egészen világos, hogy hogyan lesz. Arra én személy szerint még nem láttam konkrét terveket. Némi kétkedéssel fogadtam Csillag úr szavait is, miszerint a most átadott szakasz része lesz a majdani M8-nak. Nem tudom.

Előzmény: Carpy (352)
mestska Creative Commons License 2003.12.03 0 0 353
Az autóút elvileg autóút paramétereket fed. Ennek paramétereit szerintem ismered ;)

Arról meg nem tehetünk, hogy a politikának kösztönhetően ma már minden kis szakaszkára kirakják az autóút táblát. Ma a főútakon jónéhány olyan szakasz van, ami autóutabb, mint pl. a szekszárdi híd.

Előzmény: Carpy (352)
Carpy Creative Commons License 2003.12.03 0 0 352
Valaki meg tudja mondani, hogy a gyorsforgalmi uthalozat fejlesztesi tervekben szereplo "autout" milyen muszaki parametereket fed?
-Olyasmit, mint most a 8-as egyes szakaszai?
-Olyat, mint most az M0 jellemzo szakaszai?
-Olyat, mint most a szekszardi hid kornyeke?
-Neadjisten ex M7-es-szeru felautopalya?
Akarmelyik is, angolul mi a megfeleloje?
Fricy Creative Commons License 2003.12.02 0 0 351
Bár nem út, de azért szvsz idefér:
Új gyaloghíd a Dunán?
RadiX Creative Commons License 2003.12.02 0 0 350
Ez is erdekes, a cimben emlitik Papat, aztan a cikkben egy szo nincs rola (asszem ott is lekerulöt epitgetnek).

Útavatások Veszprém és Pápa határában

december 2. 17:04
[MTI]

Átadták a forgalomnak kedden a 8-as számú főút Veszprém és Márkó közötti, négy forgalmi sávra bővített, 3,2 kilométer hosszú szakaszát; a beruházás 1,6 milliárd forintba került. Az útavatón Csillag István gazdasági és közlekedési miniszter hangsúlyozta: az új, négysávos útszakasz része a tervezett M8-as autóútnak, amely 2015-ig Rábafüzestől Veszprémen és Dunaújvároson át Szolnokig épül meg, és 2006-ig Dunaújvárosnál elkészül az új Duna-híd is. A miniszter rámutatott: a négysávosra fejlesztendő 8-as főút a kelet-nyugat irányú gyors közúti forgalmat szolgálja Budapestet elkerülve. Az M8-as a TINA-hálózat kiegészítő elemeként az osztrák és román területek közvetlen összeköttetését szolgáló folyosó lesz, az osztrák határt Rábafüzesnél, a románt pedig Ártándnál éri majd el. Csillag István szólt arról is: a 8-as főút korszerűsítésének következő feladata a Márkó községet délről elkerülő, közel négy kilométeres szakasz megépítése lesz, 2004-2007 között. Hozzáfűzte: a beruházás különlegessége lesz egy 280 méter hosszú völgyhíd megépítése. Az elkerülő út és a völgyhíd beruházása mintegy hatmilliárd forintba kerül majd.

Carpy Creative Commons License 2003.12.01 0 0 349
Koszi!
Jo fejek ezek az ujsagirok, egy javareszt uj autopalya-szakasz atadasrol szolo cikknek azt adjak cimnek, hogy lesz 4-napos matrica. Nem csoda, hogy nem talalom meg...
Előzmény: RadiX (348)
RadiX Creative Commons License 2003.12.01 0 0 348
Előzmény: Carpy (347)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!