Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2018.11.08 0 1 41549

Szerintem is totál felesleges már tovább bővíteni a 8-as utat. A Veszprém elkerülését kéne még megcsinálni 2*2, és külön szintbeni csomópontokkal, és ennyi a dolog, ja meg normális 8-M7 bekötés, nem a madaras bolti dugót okozó körforgalmi csp-n keresztül, ahogy most is van. Maga a tranzit nullára redukált a 8-ason, simán lehet 90-100-al hajtani Herend után is, kellő számban vannak kapaszkodó sávos, kvázi előzési szakaszok, lényegében lakott területet nem érint, így semmiféle forgalmi adat nem indokolja a fent írtakon kívüli bővítést.

Előzmény: 20-as vonal (41542)
20-as vonal Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41548

Értelmezd mit írtam. Felejtős a 2x2 sáv. Viszont a 83-as 2x2 sávra bővítésével megváltozhatnak a forgalmi viszonyok, Városlőd-Herend közt lehet hogy kell a bővítés. 

Előzmény: dimelo (41543)
rm40 Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41547
Roger Preed Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41546

Én még hozzávenném a kiemelésedhez a Herend-Ajka szakaszt.

 

Ez részben 2*2 vagy 2+1 sávos, ezt (no meg a Veszprémi elkerülőt) kéne gatyába rázni (fizikai elválasztás, különszintű csomópontok).

Utána már annyira gyér a forgalom, hogy arra (jelenleg) felesleges költeni - főleg ha Észak (M86-M85-M1) és Dél (M76-M7) felé is kiépül a Körmend-Budapest gyorsforgalmi kapcsolat.

Előzmény: dimelo (41540)
Mézgár Creative Commons License 2018.11.08 0 1 41545

A cel nem az M8-as kivaltasa/elkerülözese. A cel, az autoipari tesztpalya gyorsforgalmi bekötese a nyugatrol/eszaknyugatrol erkezö megrendelökhöz. Valamikor. MVP-ben csak tervezesi szintig kell eljutni. Kivitelezes kitudjamikor.

Előzmény: dimelo (41543)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41544

Ezt is olvastad:

 

https://autopro.hu/szolgaltatok/Az-M4-eshez-fog-csatlakozni-az-eszak-erdelyi-autopalya/27625/

 

A határhoz legközelebb eső Bors-Bihar szakaszt 19 hónap alatt, a Bihar-Bisztraterebes szakaszt 24 hónap alatt kell befejezni. A nyertes konzorcium tízéves garanciát vállalt a munkálatokra.

Előzmény: dimelo (41536)
dimelo Creative Commons License 2018.11.08 -1 0 41543

Igen.

Írhattam volna Herend-Székesfehérvár szakaszt is, ahol már 2x2 sáv van.

De a 8. út szempontjából Herendtől Körmendig (ha bekavar az M9 akkor Vasvárig) nincs szó 2x2 sávról.

 

M1-M85-M86    +20 km

M7- M76                           (közé M8?, amikor már Veszprém-Herendig külön bejáratú 2x2 sáv üzemel)

+ 30 km kerülőút.

 

Szóval az M8 fentebb idézet szakasza egy dunántúli rongyrázás lenne= területarányosan így is több gyorsforgalmi út van mint a kelti országrészben.

 

 

Ehhez képest az M4 hiánya 60-75 km-es kerülő.

 

De nem írom tovább, már ezredjére nem kellene ragozni.

 

 

Nem kérem azt a választ, miszerint jövőre elkészül az M4 Abonyig...

 

A más fa.kával könnyű verni a csalánt...

Előzmény: 20-as vonal (41542)
20-as vonal Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41542

Herend -Veszprém már készen van.Körmend-Herend szakasz az, amiről nincs hír.Viszont ennek a szakasznak jó részét felújitották,úgyhogy szerintem felejtős a 2x2 sáv.

Előzmény: dimelo (41540)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41541

"Ezzel együtt Veszprém - M7 - Dunaújváros - Kecskemét- M4 között nagyon kell az M8."

 

Pont erre gondoltam. 

Előzmény: dimelo (41540)
dimelo Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41540

Sokáig gondoltam, hogy a fórumozók alapvető nyomvonalakkal tisztában vannak.

Ezeket nem kell újra és újra magyarázni.

 

Azt amit 10-12 éve még M4-M8 tengelynek képzeltek el, az eléggé belepte a por.

Egyes szakaszairól felröppennek hírek, de konkrétan Körmend-Vasvár és Herend-Veszprém közötti szakaszáról semmi előremutató hír nincs.

Szerintem nem is indokolt a forgalma miatt. De mint tudjuk vannak más szempontok.

 

Ilyen Zalaegerszeg bekötése lent M76-M7és újabban fent  M9-M8.

 

Nem mennék bele annak a bullshit-nek a részletezésébe, hogyan nem látják a 86. és 74. utak közötti (M8) szakaszt összefüggéseiben.

Ez legyen a Zalaiak és Vasiak dolga, de azzal legyünk tisztában, hogy az M76 bármilyen csatlakozása az M8-hoz (valakiknek M9)

együtt jár azzal, hogy a 8. főút forgalma tovább csökken.

 

30 km kerülővel M7-M76 működni fog, és sokaknak most is jó alternatíva (+20 km) az M1-M85-M86 (persze Szombathelyig.)

 

Ezzel együtt Veszprém - M7 - Dunaújváros - Kecskemét- M4 között nagyon kell az M8.

 

De nem disszertációt akartam fogalmazni. (Az irónia nem mindenkinek jön be.)

Előzmény: Mézgár (41537)
Mézgár Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41539

Tudom, nem arra reagaltam, a masik felere.

Előzmény: troglodita (41538)
troglodita Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41538

A8 = Marosvásárhely - Jászvásárhely tervezett összeköttetése, Romániában

M8 = Nagykőrös - Kecskemét - Veszprém - Szombathely(?) irányú autópálya(?) Magyarországon

Előzmény: Mézgár (41537)
Mézgár Creative Commons License 2018.11.08 0 2 41537

Hirtelen nem tudtam eldönteni, melyikötöknek valaszoljak. Amit en belinkeltem, az nem az M8 epiteseröl vagy nem epiteseröl szol (amugy meg epitik Körmend es az orszaghatar között), hanem arrol, hogy a sokat kritizalt Zalaegerszeg-Vasvar M9 alternativajakent mar hivatalosan is felmerült, hogy Körmendre folytatodjon az M76, ott egy M76-M86-M8 csomopontot alkotva!

 

Egyesek a vörös (nem politikai) ködtöl mar nem is latjak a mondando lenyeget!

Előzmény: dimelo (41536)
dimelo Creative Commons License 2018.11.08 -1 2 41536

Nagyotmondásban verhetetlenek:

 

https://autopro.hu/szolgaltatok/Negy-even-belul-megepul-az-A8-as-autopalya/28061/

 

Négy éven belül megépül az A8

 

A jogszabály valójában egy politikai szándéknyilatkozat: a projekt gazdasági részleteire nem tér ki.

 

 

Jó ég!  Nagyon sietni kellene az M4-gyel, mert még hamarabb megvalósul Romániában a Kelet-nyugat tengely és itt maradunk szégyenben:))))))))

Erre még az M8-cal is dobálóznak Zalában...

 

Mi lesz itt?

 

Megnyugszik a beteg....

Előzmény: netuddkivogymuk (41535)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2018.11.08 -3 3 41535

Előbb essünk már túl az m4 megépítésén. Aztán az m8, aztán jöhet a zalaegerszegi polgármester. 

Előzmény: Mézgár (41534)
Mézgár Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41534

Zalaegerszeg polgarmestere osztotta meg a következöt:

 

"Az építkezés tehát zajlik, de városunknak ugyancsak fontos az északi és a nyugati csatlakozás is. Szintén a Modern Városok Program zalaegerszegi szerződésében szerepel az M8-as úthoz való kétszer kétsávos gyorsforgalmi útcsatlakozás terveinek elkészítése, ezt két nyomvonalon (Vasvár, Körmend) már szintén vizsgálja, tervezi a NIF Zrt."

 

Teljes bejegyzes itt: https://www.facebook.com/balaiczz/posts/2199878923355776?__tn__=K-R

Mash_bakter Creative Commons License 2018.11.08 0 0 41533

Találtam egy új oldalt és ott egy idevágó hírt:

  • A magyarországi nagy autógyárak közül egyedül az esztergomi Suzuki nem autópálya mentén fekszik. Persze a szentgotthárdi Opel is hasonló helyzeten van, de a 8-as főút túlnyomó részt 2x2 sávos, tehát jelentősebb áteresztő-képessége van, mint az Esztergomot a fővárossal összekötő 10-es útnak. Annak néztünk utána, mikorra várható, hogy Esztergom is bekapcsolódik a hazai sztrádarendszerbe.

https://autopro.hu/elemzesek/Hogy-lesz-sztradaja-a-magyar-Suzukinak/27316/

 

röviden:

Sikeres eljárás lezárását követően a kivitelezés várhatóan 2020. év második felében kezdődhet el, és jelenlegi tervezett befejezése 2022-2023. évben várható.

adiaboli Creative Commons License 2018.11.07 0 0 41532

Ezt egyelőre csak a Miskolc felőli (ideértve a mezőkövesdi helyközit is) forgalomnak érdemes haszálnia. Kipróbálni persze, Budapest felől is jó lehet (egyszer).

Előzmény: Leadfoot (41521)
puntooo Creative Commons License 2018.11.07 0 0 41531

minden esetben(!) háromlámpás forgalomirányító fényjelzőkészülékes szabályozással, hogy a balesetmentesség tökéletesen szavatolható legyen.

Kivéve, amikor körforgalommal, hogy az autós ne a piros lámpáknál állva dühöngjön, hogy a sok milliárd forint ráköltése után még lassabban is jut el a céljához.....

Előzmény: Hírfigyelő (41504)
adiaboli Creative Commons License 2018.11.07 -1 0 41530

hogy ír még öt, egyenként háromképernyőnyi hozzászólást...

 

Csak kívánom, hogy Te ne kerülj ilyesfajta kényszerhelyzetbe (még mielőtt az autodafétok folytatódna). Nem ragozom, sapienti sat.

Előzmény: Fradista Utazó (41516)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.11.07 -1 0 41529

Reméljük jövő ilyenkor már megéri megye matricát venni...

 

Tényleg kiirtak mar a tendert a G nap torzoinak a folytatására Szolnok környékén ??? 

Előzmény: Samott (41528)
Samott Creative Commons License 2018.11.07 -1 1 41528

Nem en kezdtem. :)

Előzmény: Mash_bakter (41527)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.11.07 -1 0 41527

Igen. Vagy tizszer. Elég uncsi. 

Előzmény: Samott (41518)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.11.07 0 0 41526

A semminél több, de majd ha 2020ban az M3asig ér.   

Vagy az álom kategória ha az M8ason a Balaton is elérhető lesz.... 

Előzmény: Leadfoot (41521)
ghosty9 Creative Commons License 2018.11.07 0 0 41525

"- 47 elkerülők Szeged és Berettyóújfalu között"

 

Ez Szeged és Csaba között szinte már kész, egyedül Csorvásra és Székkutasra kell behajtani, a többi települést vagy időtlen idők óta elkerüli a főút (Telekgerendás, Algyő), vagy az utóbbi tíz-tizenöt évben épült elkerülő (Hódmezővásárhely, Orosháza, Békéscsaba). Ahogy most ránéztem a térképre, a Békéscsaba-Debrecen szakasz viszont ennek a szöges ellentéte, ott annyi történt az utóbbi időben, hogy már nem érinti Békést a főút.

Előzmény: Roger Preed (41514)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.11.07 0 0 41524

Amikor írtam, még pont nem mehettem rá, de hazafelé Füzesabonyból már kipróbálhattam.

 

Az Andornaktálya déli végén lévő körforgalomtól az M25-ig vezető 2×1 sávos útra azért sikerült elég balesetveszélyes kereszteződéseket fabrikálni...

Előzmény: Leadfoot (41521)
Mézgár Creative Commons License 2018.11.07 -1 2 41523

Ne állj már le vitatkozni a topic hülyéjével. Felesleges. Csak annyit érsz el, hogy ír még öt, egyenként háromképernyőnyi hozzászólást, aminek se eleje, se vége, se füle, se farka. 

 

Vegye mar mindenki eszre, hogy a hölgy azt szereti, ha foglalkoznak vele. Nem reagalna ra senki, gyorsan megunna. En mar el se olvasom amit ir, es a ra adott valaszokat se.

Előzmény: Fradista Utazó (41516)
Jared- Creative Commons License 2018.11.07 0 2 41522

Azt is millioszor megbeszéltük hogy ott (Vecsésnél) sulyos hiba volt matricázni. Èpp hogy a rendszer alapvetö szabályait sikerült elhagyni, mivel ott konkrétan egy föutat tettek fizetössé. Ha átadják végre az M4 többi, pest megyei szakaszát már nem lesz ilyen probléma.

Előzmény: Samott (41518)
Leadfoot Creative Commons License 2018.11.07 0 1 41521
Előzmény: Ashi Valkoinen (41520)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2018.11.07 0 1 41520

M25 Eger es Andornaktalya vege kozti szakaszat mikor adjak at? Az ut elkeszult, munkavegzes nincs es a felhajtoknal levo korforgalmakrol is lekerult az utiranyt athuzo (ervenytelenito) csik. 

 

Csak epp az utra nem lehet felhajtani. Andornaktalyanak fellelegzes lenne, meg persze gyorsitana Egerbol a 3-as ut eleresen is...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!