Pályaépítési költségek, évente min. 80-100 md forint és járművásárlás a vasútnál nincs benne, ahogy az autóbusz közlekedésnél se számolta bele a minisztérium.
Mások szerint pedig ezerrel megy a szerecsenmosdatás. Akit a téma érdekel, a keresőn elég sok fura hírre bukkanhat (kérdés persze, mennyi a valóság-alapjuk).
Ne feledjük a biztosítási faktort sem. Minél több és fizetőképesebb felelőst találnak a károsultak jogászai, annál nagyobb a behajtás sansza és a behajtható összeg nagysága (tekintettel a magyar és az olasz bírói gyakorlat összegbeli eltéréseire). Természetesen arányosan nő az ügyvédi jutalék is.
Ilyen a világ. A sajtó pedig sajtó, nem áll tőle távol a rendelésre dolgozás.
Persze ugyanúgy hiba lenne mindent kapásból lesöpörni, mint fenntartás nélkül készpénznek venni.
Van megoldás. Az út feletti kamerák tudják kukkolni a sofőrt is. Mobilozik? A főút feletti kamera képét valaki nézné, és az alapján szépen félreállítaná, és a bírságot kiszabná.
Nagyon is ontopic! Ezek szerint döbbenetes úttervezési szarvashibák és egyéb okok iszonyú szerencsétlen összjátéka vezettek a tragédiához.... Az érezhető volt, hogy nem stimmel valami azzal, amit sokáig egyedüli okként kommunikáltak: t.i. a vezető hibáját/elalvását.
De pont pofára fog menni, a szabályszegő fekete Audikat nem fogja vegzálni a rendőr, csak a szakadt Suzukikat - de [ket esetleg akkor is, ha nem látott szabálytalanságot.
Sziasztok!egy kis segítséget kérnék valaki szakitol?tudja e valaki ha közutat építenek hány métert kell elhagyni a házamtol mert nekem kb 1.5 métert hagytak el és most megnövekedett a forgalom és a házamon rengeteg kissebb nagyobb repedés lett!mi a teendö?
Most komolyan kérdem, mert hónapok óta ez megy, és nem csak m1, hanem m7 is naponta 5km-es dugók: ezek az ökrök olyant nem ismernek, ha van egy 2x2 sávos pálya, +2 leállósáv, akkor egy ilyen terelést hogy kell megoldani?
Jó akkor kérhetnek. Jövő héttől kezdve minden papír rendben van. Nem változik semmi, ugyanúgy tapizni fogja agyatlanul a telóját, ugyanúgy az lesz a cél, hogy a leggyorsabban menjen ki és vissza.
Arról beszélek, hogy elég sok hatáskör áll rendelkezésére a szerveknek rendelkezésükre, amivel felléphetnének az élet-, és vagyonbiztonságot veszélyeztetők ellen.
--------------------
Ha meg megteszik, akkor a leghangosabb felháborodók azok, akik néha fokozottabb ellenőrzést követelnek.
Ellenőrizzenek szigorúbban, csak ne aznap, amikor Ő is utazik............................:-)))
Belépésre várakozik egy kisbusz 9 utassal. Az utasok útlevelén (személyién) kívül elkéri még az "autopapir"-t. Ez mennyivel növeli meg az átlépés idejét? Az illegálisan behozni kívánt áruk felderítéséről nem is beszéltünk.
De van ennek egy másik oldala is. Ha ezeket mind így végrehajtják, a várakozási idő a magyar schengeni külsö határokon, belépésre, forgalmasabb időszakokban 12 óra felett lesz. Ezt a magyar kormány nem akarja. Hogy ezzel ki-ki egyetért-e, vagy sem, az egy politikai kérdés, nem ide tartozik. A magyar kormány (hasonlóan például a szlovénhez) még azt is bejelentette néhány hónappal ezelőtt, hogy még a schengeni határellenőrzési rendszer amúgy kötelező előírásait sem fogja betartani, és azóta ténylegesen nem is tartják be.
Ami ebből ontopic: ahhoz, hogy az elvárt ellenőrzési rendszer működjön, és a határokon mégse alakuljanak ki elviselhetetlen állapotok, mint a jugoszláv háború idején (akkor Románia felé kilépőben), a magyar-ukrán, -román, -szerb és -horvát határokon minden határátkelőt át kellene építeni, a folyosók számát a többszörösére növelni (és persze a rendőrségi létszámot is, de az nem útépítési kérdés).
Arról beszélek, hogy elég sok hatáskör áll rendelkezésére a szerveknek rendelkezésükre, amivel felléphetnének az élet-, és vagyonbiztonságot veszélyeztetők ellen. Nem kell semmiféle új jogszabály, a meglévőekkel kellene élni.