Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2018.04.13 0 0 39517

A maradék szakaszt hogy tervezeik? 2030-ban adják át?

Mert így elég flkésznek tűnik, amíg el nem éri az A3-ast, nem? Eléggé torzó.

Esetleg építés alatt van?

Előzmény: Fradista Utazó (39516)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.13 0 0 39516

Átadták az A44 autópálya Heiligenhaus-Hetterscheid - Heiligenhaus szakaszát. Az újonnan átadott rész 4,5 kilométer hosszú. Az építkezés 2010-ben indult meg (mintegy tíz évnyi előkészület után), és ma készült el. 

gyoparOHs Creative Commons License 2018.04.12 0 0 39515

pl.  Kakasszék

Előzmény: Pompiere (39514)
Pompiere Creative Commons License 2018.04.12 0 0 39514

Az akusztikus bordákaknak itthon is nagyon örülhetnek néhány helyen.

Előzmény: trizs77 (39513)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.12 0 0 39513
mash.69 Creative Commons License 2018.04.11 -1 1 39512

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/kozel-husz-kilometernyi-utfejlesztest-hajt-vegre-nyiregyhazan-a-ke-viz

 

mennyire jó kis hanzatós a cím:  közel 20 km útfejlesztés

részleteiben:

Összesen 1393 méter hosszan a következő lakóutcákban történik majd útépítés:

Járdafelújítást 9882 méteren végeznek:

Szintén jelentős, 7336 méter hosszú az útfelújítással érintett terület:

 

Tehát a közel útfejlesztésből 20km 10 km járda....

dimelo Creative Commons License 2018.04.11 0 1 39511

Ja, már 2010 óta megszokásból várom az augusztusi határozatokat, abban mindig kijelölik az "új" irányt.

 

 

Előzmény: mash.69 (39510)
mash.69 Creative Commons License 2018.04.11 -1 0 39510

ezek azok a rendeletek, amik 3-4 havonta változnak, attól függően mi lesz hirtelen fontos?

ki kerülnek dolgok, bekerülnek dolgok...

Előzmény: dimelo (39508)
mash.69 Creative Commons License 2018.04.11 -1 1 39509

Hát ahogy írtam is:

Talán a ciklus végére már Püspökladány környékének is neki állnak

 

 

Előzmény: dimelo (39508)
dimelo Creative Commons License 2018.04.11 0 0 39508

Kedves Tőled, hogy gondoltál az elszegényedő Naqykunságra és Sárrétre.

A baj csak az, hogy az urak nem gondolják még most sem komolyan.

 

Naivitásod - óhajod nincs megerősítve  a Kormányrendeletben.

 

Egy szó nincs építésről...

Előzmény: mash.69 (39503)
neofrix baszmacs Creative Commons License 2018.04.10 0 0 39507

Köszönöm! :)

Előzmény: gyoparOHs (39506)
gyoparOHs Creative Commons License 2018.04.10 0 0 39506

Egyszerű földi dolog...

A fa oszlopos vadkerítéseknél az un.   H oszloppal oldják meg a vadháló feszítését.

Előzmény: neofrix baszmacs (39505)
neofrix baszmacs Creative Commons License 2018.04.10 0 0 39505

Sziasztok! Az M5-ösön Szeged környékén az útmenti kerítésen kb. 100 méterenként van egy kisebb oszlopköz, egy vízszintes gerendaval. Teljesen be van drótozva, mint a kerítés többi része, kapuféleséget nem látok rajta. Még tudna valaki mondani, mi lehet ez?

 

Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.10 0 0 39504
Előzmény: mash.69 (39503)
mash.69 Creative Commons License 2018.04.09 -1 1 39503

Mit írhatott a harisnyás jó ember, hogy 1 hónapot kapott?

 

Hírfigyelő kitiltva Útépítés, úttervezés topikból/fórumból egy hónapra.

Na akkor nem történt semmi tegnap, semmi olyan, ami miatt változna bármi is a következő 4 évben.

Ad hoc épülnek az útak, oda ahova a helyi erős ember megálmodja.

 

Nem történt semmi, minden halad tovább, ahogy kell. Talán a ciklus végére már Püspökladány környékének is neki állnak dimelo nagy örömére.

Az M2 halad, szerencse nem járok arra, eltudom képzelni mi lehet a 60-as tábla környékén....

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/hetfotol-nagyot-lassul-a-forgalom-az-m2-esen

 

 

Debrecen környéke tovább fejlődik...

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/a-hodut-fejleszti-debrecen-deli-ovezetenek-uthalozatat

NAR Creative Commons License 2018.04.09 -1 0 39502

Nem értem, hogy miért nem a máshol szokásos rendet használták, hogy mondjuk Hegyeshalom felé külső két sávot lezárják amíg dolgoznak rajta, a Hegyeshalom felőli oldalon a belső és a Budapest felőli oldalon is a belső sáv megy Hegyeshalom felé, Budapest felé meg két sávon (az eredeti külső és leálló sávokon) megy a forgalom, mindkét irányban 80-as korlátozással.

Előzmény: rm40 (39499)
Hírfigyelő Creative Commons License 2018.04.09 -3 0 39500

Igen, és ez főleg akkor nagyon balesetveszélyes, ha pl. a 80-ra korlátozott külső sávból akarsz a csak 120-ra korlátozott belső sávba sávváltással áthajtani, mivel a külső és a belső sávok közötti nagy sebességkülönbség miatt így a belsőbe behajtónak alig van esélye balesetmentesen bemenni a belsőbe, mert a külsőben a lassúak miatt nem tud felgyorsítani a sávváltáshoz, ha meg így próbálkozik sávot váltani, akkor a belső sávban sokkal gyorsabban jövő autók "hátbakaphatják".... !

 

Szerintem ilyen mértékű beavatkozáshoz előbb el kellene végezni egy előzetes forgalomszimulációt egy erre való programmal, amibe betáplálhatóak a mind forgalomsűrűségi, mind pedig a sebességi, követési távolsági, útszélességi, út-beláthatósági, sávszámi, és egyéb adatok, és aztán ami aszerint nem balesetveszélyes, csak olyan módosítást vezessenek be, még akárcsak ideiglenesen is!! (Megjegyzendő, hogy ez a mostani M1-es "ideiglenes(?)" útfelújítás augusztus végéig is el fog húzódni.. !) -- A nélkülözhető forgalmat pedig le kell terelni a javítás alatt álló autópályáról más szóba jöhető utakra, valamint szükséges lenne ilyen esetben egyes kritikus pontokon (a csatlakozási pontokon) a rendőri forgalomirányítás is!

Előzmény: rm40 (39499)
rm40 Creative Commons License 2018.04.08 0 1 39499

Fél-OFF:

Friss élmények az M1-ről. Nem tudom, hogy az autópálya kezelője ezt mégis hogy gondolta, de az a véleményem, hogy súlyosan balesetveszélyes forgalmi rendet vezetett be azzal, hogy Tatabánya és az M0 elválási pontja között végig a külső sávokat 80, a belső sávokat 120 km/h-ra korlátozta.

Ezzel az autósok egy részét gyakorlatilag folyamatos haladásra a belső sáv használatára ösztökéli, amivel él is az autósok többsége. A külsőbe visszatérés így intenzív fékezés nélkül kapásból 50%-os sebesség-túllépéssel jár, gyakorlatilag ezzel szemben például

- a belső sáv 120-szal halad, a sietők pedig jobbról (>50% sebesség-túllépés) előzik a sort,

- mindenki mindkét sávban tesz a korlátozásra.

A legrosszabb, hogy ez a teljesen szokatlan szabályozás más és más reakciót szül a közlekedés résztvevőitől, így teljesen kiszámíthatatlanná teszi a forgalmat.

Eközben ennek a hosszú szakasznak igenis van számos egész jó állapotú része, ahol teljesen indokolatlan bármelyik sáv korlátozása.

Valahogy nagyon át kéne gondolni ezt a szisztémát.

adiaboli Creative Commons License 2018.04.07 0 0 39498

Mind a HU-GO, mind a megyei matrica a jó ötletek közé tartozik.

Így igaz.

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/uj-eletre-kelti-varpalotat-az-uj-elkerulo-ut

Egy kis érdekesség az elkerülő út építéséről, sok jó képpel....

 

Kívánom, hogy a cikk (azaz az út) 15 év múlva is legyen időtálló. Már csak ezért is érdemes archiválni.

Előzmény: mash.69 (39497)
mash.69 Creative Commons License 2018.04.07 -1 1 39497

Mind a HU-GO, mind a megyei matrica a jó ötletek közé tartozik.

 

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/04/uj-eletre-kelti-varpalotat-az-uj-elkerulo-ut

Egy kis érdekesség az elkerülő út építéséről, sok jó képpel....

Előzmény: dimelo (39496)
dimelo Creative Commons License 2018.04.07 0 0 39496

Kis kerülővel megtudható a NAV bevallásból,

hogy 2016-ban mennyi volt a HU-GO bevétel. (A cég honlapján csak a 2015-ig van fenn....)

 

A hálózat csak 56 km-rel növekedett (0,8%), de a bevétel 10 milliárd Ft-tal.  (6,3 %)

 

Szépen gömbölyödik a megyematrica bevétel is...

Előzmény: trizs77 (39492)
mash.69 Creative Commons License 2018.04.06 -1 0 39495

és most már birósági ítáélet is van róla, hogy Simácskáékat jogtalanul zárták ki...

A Közgép központja 500 méterre van a felüljárótól...

Azt hiszem még minidig nem adták át és félpályás lámpás rend van a felüljárón...

 

https://index.hu/gazdasag/2018/04/05/kozgep_bkk_kozbeszerzes/

Előzmény: mash.69 (38851)
Samott Creative Commons License 2018.04.05 0 0 39494

Azert arra kivancsi leszek, hogy a 2x2 savot meg a ki/be hajto savokat a KoKinel hogy oldjak meg. Mert helyet nem hagytak neki anno.

Előzmény: mash.69 (39490)
dimelo Creative Commons License 2018.04.05 0 0 39493

az irritációm egyik oka, hogy

azért zajlik a "demokratikus" színjáték...

Előzmény: trizs77 (39492)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.05 0 0 39492

2011 óta több közlekedési adat (utasszámok, bevételek, támogatások, forgalmi adatok) lett titkos mint amennyit Rákosi balkeze,  Bebrits  etás titkosíttatott 1950-1956 között.

 

S ez sajnos nem vicc, nem túlzás.....................:-(((

Előzmény: dimelo (39491)
dimelo Creative Commons License 2018.04.05 0 0 39491

A hosszú hétvégén találkoztam egy régi közlekedés-szakértő ismerősömmel.

Tapasztalatainak jelentős részével egyetértve, felidéztük a "szép"-nek ugyan nem nevezhető,

de az utas szakma szempontjából legendás időket.

 

Hogy mi minden megváltozott...  (Ez lehetne szubjektív zsörtölődés is)

 

De ha olyan ember mondja, akinek neve  etalon a szakmában, akkor saját tapasztalataim is megerősíttetnek... 

 

Persze, egy-két fecske nem csinál nyarat.

A KTI Célforgalmi vizsgálatát is érintettük, mint hasznosítható ismeretanyagot:

http://www.kti.hu/index.php/kutatas/kiemelt-hazai-projektek/orszagos-celforgalmi-adatfelvetel-2016-2017

 

Jeleztem, hogy olvastam róla talán ősszel, de azóta nincs friss info...

 

 

Lehet, hogy nem jól kerestem, de nem találom a honlapon a végeredményt.

 

Mostanában a HU-Go adatok sem érhetők el, vagy csak nem értem az új idők szavát?

 

Kösz, ha valaki tud segíteni!

 

 

 

 

 

mash.69 Creative Commons License 2018.04.04 -1 2 39490

Főleg ezt díjaznám:

 

A második ütemben az út 2x2 sávosra bővül a Kőér utca és a Gyömrői út között. A különszintű átvezetések 2x2 sávossá bővülnek, a Felsőcsatári útnál új, 2x2 sávos aluljáró épül. A becsült költség itt 13-17 milliárd forint.

 

Jól járnának mind az autóval közlekedők, mind a vonattal utazók...

és akkor már csak a Határ útat kell átépíteni....

valamint az "épülő" Galvani hídat összekötni a Határ úttal és kész is vagyunk

 

 

Előzmény: MCA-001 (39489)
MCA-001 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 39489

Gyanús, hogy ez a terv valósul meg.

Mindegyikben 3 ütem szerepel.

Előzmény: Mash_bakter (39488)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.04.04 0 0 39488

kicsit konkrétebban ez mit is takar???

anno az olimpia lázában, olyan terveket láttam, hogy megszűntetek a a korlátokat és

egy normális 2*3 sávos utat csinálnak, középen sáv elválasztással...

 

https://www.napi.hu/magyar_vallalatok/teljesen_attervezik_a_ferihegyi_gyorsforgalmit_mutatjuk_a_reszleteket.628796.html

 

 

Előzmény: MCA-001 (39487)
MCA-001 Creative Commons License 2018.04.04 0 0 39487

Talán 2019-ben megkezdődhet a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út fejlesztése/felújítása:)

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!