Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.12 0 1 38900

a 21-es készülget... előbb, mint határidő, szinte mindegyik szakasz hónapokkal előbb készült el....

http://magyarepitok.hu/utepites/2018/02/honapokkal-a-hatarido-elott-adtak-at-a-21-es-ut-uj-szakaszait

 

ez egy nagyon jó kép:

http://static.regon.hu/ma/2018/02/180212_dt-0800.jpg

 

hegyaljai3 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 38899

A Via Carpatica álmodóinak íme két poszt egy lengyel fórumról:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=145248721&postcount=16942

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=145250161&postcount=16943

A lengyeleknek úgy látszik az ütemezés alapján fontosabbak az északi szakaszok (S 61)

Az S 19 déli szakaszainak előkészítését még el sem kezdték.

A szlovákok sem nyilatkoznak arról, hogy mikorra készülnek el a Kassát és Eperjest megkerülő autópálya szakaszok, nemhogy mi lesz Eperjestől északra.

 

Fradista Utazó Creative Commons License 2018.02.12 0 0 38898

Ez volt nemrég még az A20 autópálya Mecklenburgban:

Mash_bakter Creative Commons License 2018.02.11 -1 0 38897
mash.69 Creative Commons License 2018.02.09 -3 0 38896

Gondolom érdemben reagálni a számokra már nem megy.

A Dél Dunántul az ország legfejletlenebb régiója. Ennyi.

 

Előzmény: tocsikolnak (38886)
Mézgár Creative Commons License 2018.02.09 0 0 38895

Irtam egy csomot, a szemet forummotor meg benyelte. Most mar nem irom le ujra vegig.

 

Amiben nem ertek egyet a behuzott nyomvonaladdal: Egerszeg es a meglvö 2x2 nem tesz lehetöve olcso kivitelezest, plusz a sarmelleki repter kihagyasa eleg nagy hiba lenne. En ugy vinnem, hogy 76 Sarmellek, utana 75 mellet es utana az egyik eszak-del völgyben esazkra Egerszeg iranyaba. A többivel nem vitatkozok.

Előzmény: tocsikolnak (38888)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.09 -1 1 38894

En ilyen racsot elvi rajzolnek: 

 

Fekete: elsodleges elemek (M1, M10, M3, M49, M7, M5, M44, M4, R52, M6, R62, R8, R87, M66, R55, R11, M2, R21, M30, R26, R7 (SK), meg ami meg kimaradt)

Kek: masodlagos elemek (M34, M35, M15, M86)

Piros: harmadlagos elemek (M9, M47)

Sarga: negyedleges es asszimetrialo elemek (M70, M100, R310)

 

 

Na kb befejeztem ugy egy honapra a szovegelest :DD Lehet onanizalni. 

 

Előzmény: Hírfigyelő (38820)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.09 0 0 38893

Előzmény: aladar644 (38889)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.09 0 0 38892

Az a DAP volt SZTEM, nem M9. De szerintem a M9 is kb a DAP sorsara jut. 

Előzmény: aladar644 (38890)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.09 0 0 38891

En is igy szeretnem, hogy legyen 2x2 ut Koszegtol Szegedig (a vegig M9-et nem tamogatom, mert mar vannak azt helyettesitheto gazdasagosabb megoldasok); csak kicsit -talan- konstruktivabban fejeztem ki magam :D

 

A hisztit  nem az en mufajom ;) asszem.

Előzmény: aladar644 (38889)
aladar644 Creative Commons License 2018.02.09 -1 1 38890

Én is láttam már '80-as évekbeli M9 nyomvonalat.Ez is jelzi,hogy mint igény már régről felmerült,de nem tudom miért nem készült el,Illetve tudom,csak az off lenne.Valójában ódzkodnak Budapest érdekéből kieső nagy beruházást csinálni.

Előzmény: trizs77 (38885)
aladar644 Creative Commons License 2018.02.09 -1 1 38889

nekem tökmindegy hányas út,meg ki hogyan gondolja,csak lehessen végigmenni egy gyorsforgalmi úton az országon Ny-K irányba délen is.

Előzmény: tocsikolnak (38888)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.09 0 2 38888

Sopronig biztos nem fog menni az M9, mert van az S31 mellette parhuzamosan, es azt lenne tobb ertelme azt folytatni SZTEM Szombathelyig (Koszeg - Szombathely; R87 (M87?)).

 

Szombathelytol delre pedig folytatodik Kormendig az M86 (Kormend elotti reszen mar van is egy  par km 2x2; + 2 falu elkerulojet kell megoldani, a maradek par km sav 2szerezessel mehet (a la M2, M15, M70, 21, R67). Ugy emlekszem par honapja adtak ki az ukazt, hogy eszerint tervezzek at. SZTEM ,e miatt nincs ertelme Vasvartol Szombathelyig sem az M9-nek, szinte parhuzamosan, nehany km-rel nyugatabbra forg menni az M86-Del (kormendi "the end"-del). 

 

Az M9-nek Z.egerszeg (R76) es Vasvar (8-as ut)  osszekotesere van ertelme SZTEM a Nyugat-Dunantulon. Inkabb lehetne R76 vegig Vasvarig. M9 neven pedig Kaposvartol Tompaig, ahogy elobb is irtam. 

 

En igy latom, ha valaki ezzel egyetert, annak orulok. Ha nem, akkor meg csak birja ki, hogy EN igy gondolom :D, vagy ott a nemito ikon.

 

 

Keso mar, de en az egeszet igy rendeztem volna le

 

- a falvak kikerulesevel persze;

- rovid bekotes az 86-os lovoi elkerulojebe;

- a 86-ost epiteni 2x2-re Zlovo es Kormend kozott, nem M9-et csinalni, a Szloveniaba tarto kamionok miatt IS.

- a meglevo 2x2-es reszek felhasznalasaval.

 

Egy kis lamentalas, ha lehet :D.

Előzmény: aladar644 (38881)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.09 0 2 38887

Plane lassu lenne a hajo Szegedre Mohacsrol, mert ugye csak a vagohid van Mohacson, a premium japan, kinai, szingapuri export termek Szegeden keszul.

 

---------------------

 

 

 

Nem ismertem a történet részleteit, ezért rákérdeztem olyannál aki ismeri.

 

Jól írod.

 

Kitenyésztik a sertés, marhát, csirkét, birkát, akármit valahol Magyarországon.

Elviszik Mohácsra, 96%-ban teherautóval, mert a vasút drága lenne és rettentően lassú.

 

Ott levágják és "fő alkatrészeire" bontják állandó állatorvosi felügyelet mellett.

Ha minőségi export termék készül belőle, akkor hűtő teherautókkal átviszik Szegedre.

Ott elkészül belőle a kíváló árú, csomagolják, címkézik, dobozolják, stb.

Majd hűtő konténerbe kerül és harmadszor is teherautóval átviszik vagy Szabadkára , vagy Kelebiára, ritkábban Kiskunhalasra a vasútállomásra.

Ott vonatra rakják a hűtőkonténert, a vonat leviszi Pireuszba.

Ott kerül kínai hajóra, mely elviszi, nem csak kínába hanem más, ázsiai címzetteknek is.

 

A tájékoztató személy azt mondta próbálkoztak azzal is, hogy már Szegeden vasúti kocsira teszik a hűtő konténert, de a Szeged-Kelebia távot a vasút,  nem minden esetben tudja egy nap alatt megtenni.

Előzmény: tocsikolnak (38869)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.09 -1 1 38886

hany nickkel akars meg letiltott hulyet csinalni magadbol ? tiszta szanalmas

Előzmény: mash.69 (38880)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.09 0 0 38885

Éppen 8 évvel ezelőtt kelteződött egy megvalósítási tanulmány a Kaposvár-Szt.László híd közötti M9 szakasz elkészítéséhez.

Tehát még Bajnaiék idején készült,2010 előtt.

 

---------------

 

Hhüümm.

 

Hátranyúltam, ami nehéz fizikai munka, és 22 cm távol lévő polcról,  leemeltem a Déli autópálya megvalósíthatósági tanulmányának, 1991-es térképét.

Ölég részletes.

Mondom 1991-es.

 

A 7-es, 8-as, és 9-es térkép szelvények foglalkoznak a Kaposvár-Duna híd szakasszal.

Magát a tanulmányt, már elkérte valamelyikötök úgy 6-7 éve.

A térkép könyvet megőriztem.

 

 

 

Előzmény: aladar644 (38876)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.09 0 0 38884

Miért nem rakják Mohácson hajóra a konténereket, aztán valahol Romániában át a Kínába menő hajóra?

 

-------------------

 

Mert a kínaiak, kb.3 éve,  Pireusz (Athén) kikötőjét vették meg.

Sajátjuk.

Előzmény: NAR (38863)
aladar644 Creative Commons License 2018.02.08 -1 0 38883

A Láthatatlan  ember vagy az Egri csillagok révén kapcsolódik ide?

Előzmény: adiaboli (38882)
adiaboli Creative Commons License 2018.02.08 0 0 38882

1. sz. idézet: https://hu.wikiquote.org/wiki/G%C3%A1rdonyi_G%C3%A9za

De a többit sem fölösleges átfutni.

aladar644 Creative Commons License 2018.02.08 -1 0 38881

Sopronig menne az M9,Zalaegerszeget érintve.Az ezeréves tervek szerint...Lenne értelme,leágazásokkal az osztrák határ fele itt ott.Zalaegerszegen is van érdeklődés erre.

Anasztomózis az országban.

Előzmény: tocsikolnak (38879)
mash.69 Creative Commons License 2018.02.08 -1 0 38880

olvasni is tudok, bármily meglepő (mondjuk helyesen írni már kevésbé)
és látom, hogy megyénként hozza a növekedést 
ezt a képet találtam anno a neten... na meg ezt, de ez meg régiós

De ha megnézed ezt itt Dél Dunántúl 6,4%-kal a legelmaradottabb régió
ja és látom, hogy 2010-es adat és nem frissebb, mielőtt belekötsz

és nem attól lesz a régió fejlett, hgy gyorsan át tud menni rajta a tranzit.

Előzmény: tocsikolnak (38868)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.08 0 0 38879

Egy ny-somogyi telepules sem lesz 30 km-nel messzebb gyorsforgalmi uttol, az altalad kerdezett szakasz nelkul sem.

 

Sajnos, en nem latom ertelmet Ny.kanizsa-K.varnak. Tranzit is ki tudja valtani. 

 

 

Előzmény: MCA-001 (38878)
MCA-001 Creative Commons License 2018.02.08 0 0 38878

És a Kaposvár - Nagykanizsa között élők ebből mit élvezhetnek?

 

Előzmény: tocsikolnak (38877)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.08 -1 0 38877

Lesz Vigasz :)

 

Sztem meg lesz mar belathato idon belul. Aztan Somogynak, Tolnanak, Baranyanak es Bacsnak lesz a legpopecebb gyorsforgalmi terkepe. Evi 5 ezerert ;D.

 

M7,

R67 Kaposvarig,

M9 Kaposvartol Tompaig, 

M60/R55 Barcstol Szegedig,

M6 Horvatorszagig.

 

 

 

 

Előzmény: aladar644 (38876)
aladar644 Creative Commons License 2018.02.08 -1 1 38876

Éppen 8 évvel ezelőtt kelteződött egy megvalósítási tanulmány a Kaposvár-Szt.László híd közötti M9 szakasz elkészítéséhez.Tehát még Bajnaiék idején készült,2010 előtt.A neten keringett jó ideig,az érintett önkormányzatok engedélyeivel együtt,aztán felszívódott.Szerintem azt alkalmazva,már meg tehették volna az első kapavágást.Valamiért ez elmaradt...

Előzmény: tocsikolnak (38875)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.08 -1 0 38875

Igen. Lesznek ezek, a kapavagasig eljutni, az se kis melo.

Előzmény: aladar644 (38860)
NAR Creative Commons License 2018.02.08 0 0 38874

Ha Kínába viszik a fagyasztott húst, akkor előbb-utóbb úgyis hajóra teszik, nem? Lehet, hogy a hajó lassú, de a tehervonat sem túl gyors...

Előzmény: Mash_bakter (38867)
dimelo Creative Commons License 2018.02.08 0 0 38870

Rakás támogatás...

Ja. lehet kapargálni a dokumentumokat.

 

Baranya fejletlen, de ez az árbevétel nem a lakosságot gazdagítja...

Ez a GDP ábrázolás rendkívül félrevezető..

 

Hajdú-Bihar megyének Debrecen GDP-je 60 %-a, Hajdúszoboszlóé 22 %-a.

A megye többi része (GDP 18%), 200 ezer ember nyomorban, mégis közepesnek mutatja a térkép...

Előzmény: Mash_bakter (38866)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.08 -1 1 38869

Plane lassu lenne a hajo Szegedre Mohacsrol, mert ugye csak a vagohid van Mohacson, a premium japan, kinai, szingapuri export termek Szegeden keszul. 

Előzmény: Mash_bakter (38867)
tocsikolnak Creative Commons License 2018.02.08 -1 1 38868

A terkep cime GDP-novekedes, nem GDP; semmit nem tudsz meg belole a GDP adatokrol. Tenyleg bekapcsolhatnad mar az olvasas funkciot magadon, ez egyre rohejesebb :D

 

Amugy meg eldonthetned mar, hogy Baranya fejlesztese ellen vagy mellette vagy, de nalad sztem inkabb fugg attol, hogy ki irja, mint , hogy mit ir. Igy tenyleg el se kell olvasni mast, csak a nicket :D.

Előzmény: Mash_bakter (38866)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!