Keresés

Részletes keresés

Aladár46 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38648

Naponta 2600 jármű kerüli el Debrecent az M35-ös új szakaszán, a többségük teherautó

 

http://www.dehir.hu/debrecen/naponta-2600-jarmu-keruli-el-debrecent-az-m35-os-uj-szakaszan-a-tobbseguk-teherauto/2018/01/23/

 

A mérés napján 2588 gépjárművet regisztráltak, ebből 1701 tehergépkocsi volt, 887 pedig személyautó.

dimelo Creative Commons License 2018.01.23 -2 0 38647

A 2016-os kormányhatározat:  coki, semmi nem épül Törökszmiklóstól - Berettyóújfaluig.

Tök bénaság, hogy éppen előtte kapta meg az építési engedélyét  a Tszm-P.ladány M4 szakasz.

Előzmény: puntooo (38646)
puntooo Creative Commons License 2018.01.23 0 1 38646

A Kisújszállási elkerülő 2x2 sávúsításáról mi az utolsó hír? (Ezek az íves, csomópontokkal szabdalt félkész elkerülők addig is kifejezetten baleset veszélyesek.) 

Előzmény: dimelo (38645)
dimelo Creative Commons License 2018.01.23 -2 1 38645

Igen. de ezt megfúrták.

 

 

Majd épül egyszer egy M4 csomópont Kaba volt Cukorgyárnál és a vasútfelújítással hamarosan Kaba 3407 bejárón is.

 

Mennyivel lehet ez fontosabb, mint hogy P.ladánynál befejezzék azt, amit 48 éve elkezdtek...?

Előzmény: puntooo (38642)
dimelo Creative Commons License 2018.01.23 -2 1 38644

A logika hiánya nem tetszik....

Előzmény: puntooo (38638)
puntooo Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38643

Egy út az nem lehet egyben hálózat is.

Amilyen összevisszaság kíséri a nyomvonal kialakulását, arra önmagában sem túlzás a hálózat:-)

Előzmény: hegyaljai3 (38641)
puntooo Creative Commons License 2018.01.23 -2 1 38642

 4-42. utak 2,7 km-es összekötő szakaszának tervét.

Építettek volna még 1 felüljárót Ladánytól keletre?

 

-Elkerülőt csak a Furta-Zsákai, ill. Biharkeresztesi szakaszon sikerült megvalósítani...

De Debrecen is évtizedes lemaradással kapta meg...És kár, hogy 1-2 kilométerrel nem nyugatabbra...   

 

Előzmény: dimelo (38637)
hegyaljai3 Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38641

Új kifejezés:

"M4-es gyorsforgalmi úthálózat fejlesztése"

Egy út az nem lehet egyben hálózat is.

Valaki tudja, hogy az MTI vagy személyesen Kósa használta először ezt a kifejezést?

Persze konkrétumok azok nincsenek.

https://www.vg.hu/gazdasag/elkepeszto-osszegu-fejlesztes-erinti-szolnokot-760821/

adiaboli Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38640

Lehet, hogy valakinek nem teszik, hogy Berettyóújfalu 2 autópályát kap:-)

Mint már most is Görbeháza vagy az Emőd és Csincse közötti Istvánmajor :)

A helyzet ugyanis valójában az, hogy két gyorsforgalmi út éppen Berettyóújfalunál fogja keresztezni egymást. Majd-majd valamikor...

Előzmény: puntooo (38638)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.23 0 0 38639

Az autóklub összesítése alapján a csaknem 13 ezer kilométeres németországi autópálya-hálózaton tavaly nagyjából 723 ezerszer volt dugó, ami hozzávetőleg 4 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.

 

https://444.hu/2018/01/23/tobb-mint-hetszazezer-dugo-volt-tavaly-a-nemet-autopalyakon

puntooo Creative Commons License 2018.01.23 0 1 38638

Helyette épít mindenhol, minden mást...

Lehet, hogy valakinek nem teszik, hogy Berettyóújfalu 2 autópályát kap:-) Talán, ha átkeresztelnénk Berettyóvárosnak:-) (Bár amilyen ütemben menekül a lakosság nyugatra a végén tényleg falunyi marad belőle.

-Az autópálya persze jó lehetőség, (kivéve, hogy a tranzitforgalomból azért most néhányan megélnek) de ha irreális szabályokat/díjakat vetnek ki rá, akkor semmit sem ér. Nekem kamionos ismerősöm konkrétan tönkrement az útdíj rendelet után.

 

Előzmény: dimelo (38637)
dimelo Creative Commons License 2018.01.22 -1 1 38637

Rendben, megkönnyebbültem:)))

 

De ha felteszik a kérdést, hogy van-e a 47-es útnak elkerülője Berettyóújfalunál, akkor ugyanez a helyes válasz.

A 427 nevet sem véletlenül kapta az E-útdíj bevezetése után.

 

Eredetileg ez az ősi kövesút B.újfalu - Berettyószentmárton - Nagyvárad között. (Szentmárton beolvadt Újfaluba)

A 42-es (akkor még 4/A) elkerülő megépítésével vált mellékszereplővé, de annyira nem, hogy az útdíjból "kimaradjon", vagyis átkeresztelték 427-re.

 

Nem volt ilyen "szerencsés" Fegyvernek-Szapárfalu és Püspökladány. 2008. 02.28. sosem felejtem el...

Délelőtt Kisújszálláson bejelentik a földtulajdonosoknak, hogy kezdődik a kisajátítás, épül a Kisúj elkerülő.

Ugyanaznap délután Szapárfalu lakóival közlik, hogy hamarosan épül az M4 autópálya, ezért a Szapárfalut elkerülő szakasz építése elmarad...

 

2009-ben Püspökladányban lakossági fórumon közli a tervező, hogy benyújtják engedélyezésre a 4-42. utak 2,7 km-es összekötő szakaszának tervét.

2010 elején építési engedélyt kap, és jön a kormányváltás...

2 évig fagyás, majd 2012-ben egy megrendelt M4 "koncepció" következményeként szükségtelennek titulálják.

Indoklás: hamarosan épül az M4 autópálya....

 

Azóta 10 illetve 6 év telt el.

A kormány 2022-ig nem tervezi a Fegyvernek - Berettyóújfalu M4 szakasz megépítést...

 

Helyette épít mindenhol, minden mást...

 

Agyament a világ....

 

 

 

Előzmény: puntooo (38636)
puntooo Creative Commons License 2018.01.21 -1 0 38636

Ha már hasogatod a szőrszálakat

:-( Eszem ágában sem volt szőrszálat hasogatni, csak pontosítottam, mert nem az a neve. Persze, funkció szempontjából igazad van. 

Előzmény: dimelo (38618)
adiaboli Creative Commons License 2018.01.21 0 1 38635

Nem fogadnék nagy tételben a második változatra.

Előzmény: radio100jozsi (38634)
radio100jozsi Creative Commons License 2018.01.20 0 0 38634

Kérdés, hogy ha meglesz ez a hiányzó M30-as autópálya szakasz, akkor mi lesz a Miskolcot elkerülő M30-as főúttal? Az is autópálya lesz, és persze fizetős, vagy a paraméterei alapján marad főút.

Előzmény: Mash_bakter (38627)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.01.20 -1 0 38633

Nem tudom, hogy egyáltalán hol van olyan, hogy a sávokra kiírják az irányt. Szerintem egész Hollandiában nincs ilyen.

Előzmény: Mash_bakter (38631)
hegyaljai3 Creative Commons License 2018.01.20 0 0 38632

A csomópontok, felüljárók száma elég magas. De ha valaki megnézi az M3 Vásárosnamény-országhatár útvonal variációit, akkor a Tisza-hídon kívül ott is sok a csomópont. Vásárosnamény körül 4 kilométeren belül 4-et is képzelnek el. 

https://nif.hu/projektek/2018/01/m3-gyorsforgalmi-ut-vasarosnameny-m34-gyf-ut-elvalasi-csomopont-beregdaroc-orszaghatar-kozotti-2x1-savos-autopalyava-fejlesztheto-ut-kiepitesenek-elokeszitese/

Előzmény: Mash_bakter (38627)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.20 0 0 38631

Nekem az a fura, hogy nincsenek a sávokra felfestve, hogy melyik hova visz..

A6 vagy A7 ilyesmire gondolok, táblát is már csak az elválási pontoknál látok

Előzmény: GOLAZ111 (38630)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38630

https://www.google.nl/maps/@52.9571105,5.8150876,15z

 

Éppen építik át az A6 és A7 - es autópályák csomópontját. Ami egészen a közelmúltig körforgalom volt. Ez már csak a google mapson látszik, a valóságban idén átadják a különszintű csomópontot.

 

 

http://www.knooppuntjoure.nl/

 

 

-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -2 3 38629

Most is fizetős de a szerviz út az IKEA-ig ingyenes. Amúgy meg aki 1 évre nem képes 5 ezerért megvenni a matricát az tényleg megérdemli hogy cammogjon a dugóban. Sokkal többet pöfög el a lámpák miatt mintha a pályán menne. 

Előzmény: Mash_bakter (38626)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38628

kíváncsi lennék, hogy a 3 szakaszra ki mennyivel pályázott...

gondolom szépen egymás fölé kínáltak....

a valós ár mondjuk 2 milliárd, mindnki választott magának 1 melót, arra adott 3 millirdos árat

majd amit nem akart megnyerni, arra adott 3,1 milliárdot....

és a végén mindenki boldog, csak az adófizetők nem....

 

még véletlenül se egyben hírdették meg, hátha lesz egy kis verseny...

hanem okosan 3 szakaszra bontva

Előzmény: Mash_bakter (38627)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38627
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 2 38626

A Nagykőrösi, akkor lett lelakva, amikor kitalálták, hogy az M5 fizetős lesz az Ecseri piactól vagy a Méta út magasságától, tehát nem az M0 az ingyenesség határa.

Akkor az összes gyáli átszokott a Nagykőrösi útra és akkor lett lelakva, rég fel kellett volna újítani,

csak csatornázni kellene előtte.....

Előzmény: -Smiley- (38625)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38625

A Burma vasút és a Lidl között van vagy 5 csatornafedlap ami brutál mód meg van süllyedve, dobálja a buszt meg a kocsikat, illetve Pestimre felső környékén nagyon kátyús mindkét sáv. 

+ a Méta utcai felhajtó (auchannál) szintén átgondolásra szorul (erről kaptam infót hogy át fogják majd tervezni)    De az is furcsa hogy az elkerülő út - Szálfa utcai kereszteződés is rendszeresen beáll, ott ki kellett volna vinni egyenesen az utat egy körforgalommal a Nagykőrösi útra 

 

Szóval próbálok küzdeni a közúttal dehát nem könnyű velük. 

Előzmény: Mash_bakter (38624)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 1 38624

Most meg küzdök a vasút és a Lidl közötti kifelé menő sávval, mert az is katasztrófa

Itt nem tudom mire gondolsz, melyik irányra...

Pedig hetente járunk a LIDL-be vásárolni, nagyobb baj, hogy csak egy kijárata van a parkolónak.

De lehet valami szabály tiltja, hogy az Eke utcára is legyen kijárata, pedig a Lidl mögött lakó

KOssuth Ferenc telepieknek az lenne a normális, nem az, hogy kimenni a főútra,

majd megpróbálsz balra kanyarodni az Eke utcába, miközben jönnek szemből, Pest felől

az éppen hazafelé igyekvők kocsival, busszal...

 

http://indafoto.hu/mefi69/image/25231307-313ef073/758219

 

ide kellett volna egy kijárat és öröm boldogság, leveszünk egy adag felesleges forgalmat

a nagykőrösiről...

Előzmény: -Smiley- (38623)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38623

Jelentsd be a Budapest Közútnak, elvileg rendbe szokták szedni.  Nekem a vasúti átjárót (burmát) sikerült felszámoltatnom mert az is katasztrófa volt... Aztán most porszem került a gépezetbe mert a fénysorompót viszont valami szabály miatt nem bontják el :) 

 

Most meg küzdök a vasút és a Lidl közötti kifelé menő sávval, mert az is katasztrófa

Előzmény: Mash_bakter (38621)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38622

Miért a 7-es főút nem közös? Bemész Fehérvárra Agard felől, jobbra is 7-es út, balra is 7-es út ember legyen aki kiigazodik. 

 

Ellenkező irányban meg ráterelnek az autópályára 7-es út címén.... Írtam a közútkezelőnek szerintük ez így jó.  Csak azok aki néha néha járnak erre és az M7-esre terelő tábla szerint közlekednek nyúlhatnak a zsebükbe. 

Előzmény: dimelo (38618)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38621

Azért ez elég érdekes:

 

A szállítmányozó cégek szerint azonban a körforgalmak szűkek a nagy autók áthaladásához, ezt a hibát még orvosolni kell.

 

Hogy lett ez megtervezve? Akkor most mellé aszfaltoznak  +0,5 métert vagy 1métert???

 

 

Nálunk a Nagykőrösin van egy jókora lyuk a Nagybani piac előtt.

Jönnek a buszok Gyál felől és ott ahol a rekesz van az út szélén bal odlalt, ott van az útban

egy kis flikk flakk, na ezt a buszuk hátsó része nem szereti és kicsit kisódorik  a busz fara.

Ami az út meletti beton szegély melett egy 25-30 centis lyukat mélyített ki magának.

Ha egy személy autó nem figyel egy kcsit és lehuppan, na akkor gáz van...

 

Van egy ugyan ilyen flikk flakk az autó piac után, ahogy jössz kifelé, ahol a Baumax lett volna.

Ott már nem egyszer cserélték az út meletti beton szegélyt, mert időnként szét törik...

 

 

 

Előzmény: trizs77 (38620)
trizs77 Creative Commons License 2018.01.19 0 1 38620
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38619

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!