Az autóklub összesítése alapján a csaknem 13 ezer kilométeres németországi autópálya-hálózaton tavaly nagyjából 723 ezerszer volt dugó, ami hozzávetőleg 4 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest.
Lehet, hogy valakinek nem teszik, hogy Berettyóújfalu 2 autópályát kap:-) Talán, ha átkeresztelnénk Berettyóvárosnak:-) (Bár amilyen ütemben menekül a lakosság nyugatra a végén tényleg falunyi marad belőle.
-Az autópálya persze jó lehetőség, (kivéve, hogy a tranzitforgalomból azért most néhányan megélnek) de ha irreális szabályokat/díjakat vetnek ki rá, akkor semmit sem ér. Nekem kamionos ismerősöm konkrétan tönkrement az útdíj rendelet után.
Kérdés, hogy ha meglesz ez a hiányzó M30-as autópálya szakasz, akkor mi lesz a Miskolcot elkerülő M30-as főúttal? Az is autópálya lesz, és persze fizetős, vagy a paraméterei alapján marad főút.
A csomópontok, felüljárók száma elég magas. De ha valaki megnézi az M3 Vásárosnamény-országhatár útvonal variációit, akkor a Tisza-hídon kívül ott is sok a csomópont. Vásárosnamény körül 4 kilométeren belül 4-et is képzelnek el.
Éppen építik át az A6 és A7 - es autópályák csomópontját. Ami egészen a közelmúltig körforgalom volt. Ez már csak a google mapson látszik, a valóságban idén átadják a különszintű csomópontot.
Most is fizetős de a szerviz út az IKEA-ig ingyenes. Amúgy meg aki 1 évre nem képes 5 ezerért megvenni a matricát az tényleg megérdemli hogy cammogjon a dugóban. Sokkal többet pöfög el a lámpák miatt mintha a pályán menne.
A Nagykőrösi, akkor lett lelakva, amikor kitalálták, hogy az M5 fizetős lesz az Ecseri piactól vagy a Méta út magasságától, tehát nem az M0 az ingyenesség határa.
Akkor az összes gyáli átszokott a Nagykőrösi útra és akkor lett lelakva, rég fel kellett volna újítani,
A Burma vasút és a Lidl között van vagy 5 csatornafedlap ami brutál mód meg van süllyedve, dobálja a buszt meg a kocsikat, illetve Pestimre felső környékén nagyon kátyús mindkét sáv.
+ a Méta utcai felhajtó (auchannál) szintén átgondolásra szorul (erről kaptam infót hogy át fogják majd tervezni) De az is furcsa hogy az elkerülő út - Szálfa utcai kereszteződés is rendszeresen beáll, ott ki kellett volna vinni egyenesen az utat egy körforgalommal a Nagykőrösi útra
Szóval próbálok küzdeni a közúttal dehát nem könnyű velük.
Jelentsd be a Budapest Közútnak, elvileg rendbe szokták szedni. Nekem a vasúti átjárót (burmát) sikerült felszámoltatnom mert az is katasztrófa volt... Aztán most porszem került a gépezetbe mert a fénysorompót viszont valami szabály miatt nem bontják el :)
Most meg küzdök a vasút és a Lidl közötti kifelé menő sávval, mert az is katasztrófa
Miért a 7-es főút nem közös? Bemész Fehérvárra Agard felől, jobbra is 7-es út, balra is 7-es út ember legyen aki kiigazodik.
Ellenkező irányban meg ráterelnek az autópályára 7-es út címén.... Írtam a közútkezelőnek szerintük ez így jó. Csak azok aki néha néha járnak erre és az M7-esre terelő tábla szerint közlekednek nyúlhatnak a zsebükbe.
Különösen a kitáblázott teherforgalom közös. 4 km-rel hosszabb, mégis időben azonos, mert elkerül egy vasúti sorompót, és egy zsúfolt belvárosi szakaszt 2 lámpás kereszteződéssel.
Ha egy kicsit mozgatod, az is látható lesz, hogy a 47. úton célforgalom van a tehergépkocsiknak B.újfalu felé.