Éppen építik át az A6 és A7 - es autópályák csomópontját. Ami egészen a közelmúltig körforgalom volt. Ez már csak a google mapson látszik, a valóságban idén átadják a különszintű csomópontot.
Most is fizetős de a szerviz út az IKEA-ig ingyenes. Amúgy meg aki 1 évre nem képes 5 ezerért megvenni a matricát az tényleg megérdemli hogy cammogjon a dugóban. Sokkal többet pöfög el a lámpák miatt mintha a pályán menne.
A Nagykőrösi, akkor lett lelakva, amikor kitalálták, hogy az M5 fizetős lesz az Ecseri piactól vagy a Méta út magasságától, tehát nem az M0 az ingyenesség határa.
Akkor az összes gyáli átszokott a Nagykőrösi útra és akkor lett lelakva, rég fel kellett volna újítani,
A Burma vasút és a Lidl között van vagy 5 csatornafedlap ami brutál mód meg van süllyedve, dobálja a buszt meg a kocsikat, illetve Pestimre felső környékén nagyon kátyús mindkét sáv.
+ a Méta utcai felhajtó (auchannál) szintén átgondolásra szorul (erről kaptam infót hogy át fogják majd tervezni) De az is furcsa hogy az elkerülő út - Szálfa utcai kereszteződés is rendszeresen beáll, ott ki kellett volna vinni egyenesen az utat egy körforgalommal a Nagykőrösi útra
Szóval próbálok küzdeni a közúttal dehát nem könnyű velük.
Jelentsd be a Budapest Közútnak, elvileg rendbe szokták szedni. Nekem a vasúti átjárót (burmát) sikerült felszámoltatnom mert az is katasztrófa volt... Aztán most porszem került a gépezetbe mert a fénysorompót viszont valami szabály miatt nem bontják el :)
Most meg küzdök a vasút és a Lidl közötti kifelé menő sávval, mert az is katasztrófa
Miért a 7-es főút nem közös? Bemész Fehérvárra Agard felől, jobbra is 7-es út, balra is 7-es út ember legyen aki kiigazodik.
Ellenkező irányban meg ráterelnek az autópályára 7-es út címén.... Írtam a közútkezelőnek szerintük ez így jó. Csak azok aki néha néha járnak erre és az M7-esre terelő tábla szerint közlekednek nyúlhatnak a zsebükbe.
Különösen a kitáblázott teherforgalom közös. 4 km-rel hosszabb, mégis időben azonos, mert elkerül egy vasúti sorompót, és egy zsúfolt belvárosi szakaszt 2 lámpás kereszteződéssel.
Ha egy kicsit mozgatod, az is látható lesz, hogy a 47. úton célforgalom van a tehergépkocsiknak B.újfalu felé.
Jesszusom, szakmailag is, magyarilag(!) is rettenetes egy fércmű. Micsoda baromság ilyeneket leírni, hogy: "Magyarország meghosszabbítja az M35-ös autópályát Debrecentől Berettyóújfalun át az országhatár menti Nagykerekiig" meg "ha volna akarat, és találnának egy megfelelő vállalkozót". Egyrészt ugye M35 és M4 épül a határig, másrészt a Strabag vagy a Tirrena Scavi szerintem szíves örömest építene akár 300 km autópályát is, ha lenne rá pénz és a tíz éve abbahagyott munkák értékét és állapotát pontosan fel lehetne becsülni.
a 42. úton egyedül a 6017. mérőhely adatait részletezik, ami összehasonlíthatatlan az előző évekkel, mert korábban nem az volt a referencia szakasz,
hanem az 1134. a Berettyóújfalu elkerülőn.
a 6017 melyik? Korábban rendszeresen számoltak a Királyhágó utcán (42-es főút), kb. a lőtérnél, ott még egy bódé is van. Mostanában viszont nem láttam számlálást.