Keresés

Részletes keresés

Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.20 0 0 38631

Nekem az a fura, hogy nincsenek a sávokra felfestve, hogy melyik hova visz..

A6 vagy A7 ilyesmire gondolok, táblát is már csak az elválási pontoknál látok

Előzmény: GOLAZ111 (38630)
GOLAZ111 Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38630

https://www.google.nl/maps/@52.9571105,5.8150876,15z

 

Éppen építik át az A6 és A7 - es autópályák csomópontját. Ami egészen a közelmúltig körforgalom volt. Ez már csak a google mapson látszik, a valóságban idén átadják a különszintű csomópontot.

 

 

http://www.knooppuntjoure.nl/

 

 

-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -2 3 38629

Most is fizetős de a szerviz út az IKEA-ig ingyenes. Amúgy meg aki 1 évre nem képes 5 ezerért megvenni a matricát az tényleg megérdemli hogy cammogjon a dugóban. Sokkal többet pöfög el a lámpák miatt mintha a pályán menne. 

Előzmény: Mash_bakter (38626)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38628

kíváncsi lennék, hogy a 3 szakaszra ki mennyivel pályázott...

gondolom szépen egymás fölé kínáltak....

a valós ár mondjuk 2 milliárd, mindnki választott magának 1 melót, arra adott 3 millirdos árat

majd amit nem akart megnyerni, arra adott 3,1 milliárdot....

és a végén mindenki boldog, csak az adófizetők nem....

 

még véletlenül se egyben hírdették meg, hátha lesz egy kis verseny...

hanem okosan 3 szakaszra bontva

Előzmény: Mash_bakter (38627)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38627
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 2 38626

A Nagykőrösi, akkor lett lelakva, amikor kitalálták, hogy az M5 fizetős lesz az Ecseri piactól vagy a Méta út magasságától, tehát nem az M0 az ingyenesség határa.

Akkor az összes gyáli átszokott a Nagykőrösi útra és akkor lett lelakva, rég fel kellett volna újítani,

csak csatornázni kellene előtte.....

Előzmény: -Smiley- (38625)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38625

A Burma vasút és a Lidl között van vagy 5 csatornafedlap ami brutál mód meg van süllyedve, dobálja a buszt meg a kocsikat, illetve Pestimre felső környékén nagyon kátyús mindkét sáv. 

+ a Méta utcai felhajtó (auchannál) szintén átgondolásra szorul (erről kaptam infót hogy át fogják majd tervezni)    De az is furcsa hogy az elkerülő út - Szálfa utcai kereszteződés is rendszeresen beáll, ott ki kellett volna vinni egyenesen az utat egy körforgalommal a Nagykőrösi útra 

 

Szóval próbálok küzdeni a közúttal dehát nem könnyű velük. 

Előzmény: Mash_bakter (38624)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 1 38624

Most meg küzdök a vasút és a Lidl közötti kifelé menő sávval, mert az is katasztrófa

Itt nem tudom mire gondolsz, melyik irányra...

Pedig hetente járunk a LIDL-be vásárolni, nagyobb baj, hogy csak egy kijárata van a parkolónak.

De lehet valami szabály tiltja, hogy az Eke utcára is legyen kijárata, pedig a Lidl mögött lakó

KOssuth Ferenc telepieknek az lenne a normális, nem az, hogy kimenni a főútra,

majd megpróbálsz balra kanyarodni az Eke utcába, miközben jönnek szemből, Pest felől

az éppen hazafelé igyekvők kocsival, busszal...

 

http://indafoto.hu/mefi69/image/25231307-313ef073/758219

 

ide kellett volna egy kijárat és öröm boldogság, leveszünk egy adag felesleges forgalmat

a nagykőrösiről...

Előzmény: -Smiley- (38623)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38623

Jelentsd be a Budapest Közútnak, elvileg rendbe szokták szedni.  Nekem a vasúti átjárót (burmát) sikerült felszámoltatnom mert az is katasztrófa volt... Aztán most porszem került a gépezetbe mert a fénysorompót viszont valami szabály miatt nem bontják el :) 

 

Most meg küzdök a vasút és a Lidl közötti kifelé menő sávval, mert az is katasztrófa

Előzmény: Mash_bakter (38621)
-Smiley- Creative Commons License 2018.01.19 -1 1 38622

Miért a 7-es főút nem közös? Bemész Fehérvárra Agard felől, jobbra is 7-es út, balra is 7-es út ember legyen aki kiigazodik. 

 

Ellenkező irányban meg ráterelnek az autópályára 7-es út címén.... Írtam a közútkezelőnek szerintük ez így jó.  Csak azok aki néha néha járnak erre és az M7-esre terelő tábla szerint közlekednek nyúlhatnak a zsebükbe. 

Előzmény: dimelo (38618)
Mash_bakter Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38621

Azért ez elég érdekes:

 

A szállítmányozó cégek szerint azonban a körforgalmak szűkek a nagy autók áthaladásához, ezt a hibát még orvosolni kell.

 

Hogy lett ez megtervezve? Akkor most mellé aszfaltoznak  +0,5 métert vagy 1métert???

 

 

Nálunk a Nagykőrösin van egy jókora lyuk a Nagybani piac előtt.

Jönnek a buszok Gyál felől és ott ahol a rekesz van az út szélén bal odlalt, ott van az útban

egy kis flikk flakk, na ezt a buszuk hátsó része nem szereti és kicsit kisódorik  a busz fara.

Ami az út meletti beton szegély melett egy 25-30 centis lyukat mélyített ki magának.

Ha egy személy autó nem figyel egy kcsit és lehuppan, na akkor gáz van...

 

Van egy ugyan ilyen flikk flakk az autó piac után, ahogy jössz kifelé, ahol a Baumax lett volna.

Ott már nem egyszer cserélték az út meletti beton szegélyt, mert időnként szét törik...

 

 

 

Előzmény: trizs77 (38620)
trizs77 Creative Commons License 2018.01.19 0 1 38620
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.01.19 0 0 38619

dimelo Creative Commons License 2018.01.19 -1 0 38618

Ha már hasogatod a szőrszálakat: nem az elnevezése változott, de a forgalom  közös.

https://www.google.hu/maps/@47.1921946,21.5428982,3a,75y,48.35h,77.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDPGwAgbNWIMtxEgPB-2Oog!2e0!7i13312!8i6656?hl=hu

 

Különösen a kitáblázott teherforgalom közös. 4 km-rel hosszabb, mégis időben azonos, mert elkerül egy vasúti sorompót, és egy zsúfolt belvárosi szakaszt 2 lámpás kereszteződéssel.

 

Ha egy kicsit mozgatod, az is látható lesz, hogy a 47. úton célforgalom van a tehergépkocsiknak B.újfalu felé.

Előzmény: puntooo (38617)
puntooo Creative Commons License 2018.01.18 -1 1 38617

Nem.

dimelo Creative Commons License 2018.01.18 -1 1 38616

Berettyóújfalun át???

Jó esetben -ig és onnan M4 a határig, ahonnan nincs tovább szándék, akarat, pénz?

 

Amint a tavalyi esztendőben, az idei költségvetésben is ötszázmillió lej körüli összeg lett elkülönítve a munkálatok folytatására,

 

De ez az évi 500 millió lej, mintha 35 milliárd Ft volna....

Előzmény: troglodita (38608)
trizs77 Creative Commons License 2018.01.18 -1 0 38615
troglodita Creative Commons License 2018.01.18 0 0 38614

nekem is tetszett nagyon, azért is linkeltem be ;-)))

Előzmény: mash.69 (38611)
dimelo Creative Commons License 2018.01.18 -1 0 38613

A 42-es ezen a szakaszon közös a 47. úttal, amelynek átmenő forgalmát a 427. összekötőn vezetik ki B.újfalu belterületéről.

 

Ezért a 42. út 38+822-nél lévő 1134. mérőhely ezt a közös forgalmat méri.

A 47. út déli forgalmából 1159 db gépjármű, benne 362 db tgk. közlekedik az elkerülő irányába/ból,

de az ebből nem derül ki, hogy mennyi kelet felé és mennyi észak felé.

Nyilvánvalóan azok akik B.újfaluból dél felé jönnek ki a 427-re, azok kelet felé mennek,

de azok, akik Békés megye felől, azok Debrecen felé haladnak.

Mindenképpen abszurd, hogy az elkerülőn +600 tgk és -200 személy- és kisteherkocsi haladna, mert a 47. úton dél felől csak 400 tgk halad.

(Megjegyezve, hogy a korábbi években ez a jelenség nem állt fenn, de jellemző 2014-től, 3 év alatt sem vették észre)

 

Ez a hibás adatsor csak azért lehetséges, mert az 1134-nél a kézi számlálás 12 órás rögzítéseit hibásan terjesztették ki 24 órára, illetve

a kézi mérés ritka, ergo nem nevezhető egész évet reprezentálónak.

Előzmény: puntooo (38612)
puntooo Creative Commons License 2018.01.17 0 1 38612

Azt nem értem, hogy a korábbi állandó mérőhely (még mindig ott a bódé) magán a 42-es úton áll, nem a déli elkerülőn.

Előzmény: dimelo (38610)
mash.69 Creative Commons License 2018.01.17 0 1 38611

ezt a bulváros, hazug főcímet....

A szlovák határig ér az M30-as..

 

Nem ér addig.

Előzmény: troglodita (38609)
dimelo Creative Commons License 2018.01.17 -1 0 38610

Valamennyi időmbe nekem is került:)))

 

Az 1134 mérőhely lenne az állandó mérőhely a Berettyóújfalu elkerülőn.

De olyan hektikus és ellentmondásos adatokat közöltek az évek során, hogy lehet csodálkozni:

Ez itt az OKA2016.

B.újfalut dél felől elkerüli a 427. út, amelyből 0+545 méternél elágazik a 4217. út Mezősas felé.

a 427. összekötő 2+717-nél csatlakozik a 42. útba.

 

Ha csak kicsit belemélyülsz, látható lesz, nem jön ki a matek...

Alapvetés: az elkerülő 1134 forgalma nagyobb, mint 6017, de nem egyenlő 427+6017 adatokkal.

Hiszen 427 útról valamennyien a keleti határ felé is mennek, bár a jellemző irány észak.

Különösen elborzasztó a teher és főleg a nyerges adatok regisztrálása.

A 6017-nél a 42-esen 1895 db halad és (ha véletlenül) a 427 összes kamionja (242) észak felé hajtana fel akkor is

csupán 2137 db-ot érzékelhettek volna. Ezért a 2793 db az elkerülőn brutális hiba.

Ellenkezően,  a személygépkocsik volumene kisebb az elkerülőn, mint a 42-esen Ártánd felé. WTF???

 

A magyarázat most is az automatáknál keresendő, hiszen nem pontosan érzékelik a járműtipusokat.

Erre lenne segítség a kézi számlálás...

De itt valakik nagyon benézték, és nem is javítják ki a tévedést.

 

Az Ártánd körüli helyzetről már korábban írtam. a számok bizonyítanak (Ja: F, azaz felszorzott adatok.)

 

 

Előzmény: puntooo (38605)
troglodita Creative Commons License 2018.01.17 0 2 38609
Előzmény: troglodita (38608)
troglodita Creative Commons License 2018.01.17 0 1 38608

Jesszusom, szakmailag is, magyarilag(!) is rettenetes egy fércmű. Micsoda baromság ilyeneket leírni, hogy: "Magyarország meghosszabbítja az M35-ös autópályát Debrecentől Berettyóújfalun át az országhatár menti Nagykerekiig" meg "ha volna akarat, és találnának egy megfelelő vállalkozót". Egyrészt ugye M35 és M4 épül a határig, másrészt a Strabag vagy a Tirrena Scavi szerintem szíves örömest építene akár 300 km autópályát is, ha lenne rá pénz és a tíz éve abbahagyott munkák értékét és állapotát pontosan fel lehetne becsülni.

Előzmény: puntooo (38603)
gyoparOHs Creative Commons License 2018.01.17 0 1 38607

voótmá..

Előzmény: trizs77 (38606)
trizs77 Creative Commons License 2018.01.17 0 0 38606
puntooo Creative Commons License 2018.01.16 0 1 38605

Néztem a táblázatodat, de elég sok időbe kerülne, mire az egészet át tudnám látni:-)

Az a számlálóhely, amit írtam nincs benne a statisztikában? A 42-es út kb. 39-es km-nél található.

Előzmény: dimelo (38604)
dimelo Creative Commons License 2018.01.16 -1 0 38604

53+280 km-nél Mezőpeterd - Biharkeresztes elkerülő között.

 

Biztosan így autentikus. Néhány évente a metodika is változik, és a mérőhely is.

 

Mindennek a lényege a stabil bázisadat. Na, az itt nem mondható.

 

Még szebb a 6019 mérőhely, amely 60+870 km-nél van Ártánd sóderbánya bejárat előtt, a 4218. útnál.

A kishatárforgalmat ezért nem teljesen tudja érzékelni, ezért óriási különbség volt és van a 16. határadatok és a 6019. között

                                                                                                                                                 6799  db                     8050 db gépjármű

De a 4218-at nem mérik a csatlakozásnál, így hihetetlen, miből lesz (lehet) +1251 jármű az elkerülő felé,

hiszen tapasztalható, hogy a 4218-ról a határ felé megy a személygk. forgalom.

Amikor működik a sóderbánya, akkor kb. 150-200 tgk. ezen a ponton jobbra fordul naponta (illetve rakottan az elkerülő felé)

 

Mindezzel érzékeltetni próbálom, hogy a mérőhelyek és a mérések sokszor állítanak elő életszerűtlen adatokat.

A mértékadó forgalom csak rendszeres mérésből származhat, mindig azonos helyről.

 

Előzmény: puntooo (38602)
puntooo Creative Commons License 2018.01.16 0 1 38603
puntooo Creative Commons License 2018.01.16 0 1 38602

a 42. úton  egyedül a 6017. mérőhely adatait részletezik, ami összehasonlíthatatlan az előző évekkel, mert korábban nem az volt a referencia szakasz,

hanem az 1134. a Berettyóújfalu elkerülőn.

 

a 6017  melyik?  Korábban rendszeresen számoltak a Királyhágó utcán (42-es főút), kb. a lőtérnél, ott még egy bódé is van. Mostanában viszont nem láttam számlálást. 

Előzmény: dimelo (38599)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!