Keresés

Részletes keresés

Fradista Utazó Creative Commons License 2017.12.06 0 0 38169

Hát, izgalmasan néz ki. 

Előzmény: troglodita (38168)
troglodita Creative Commons License 2017.12.06 0 1 38168

bekapcsolt 3D-vel nem látszik a lényeg (mert az régebbi fotók alapján készül), ezért képként is:

 

Előzmény: troglodita (38167)
troglodita Creative Commons License 2017.12.06 0 0 38167

...és majd pár év múlva szélesítik az egész 813-at és majd megy a vakarózás, hogy ugyan biza miért nem lehetett annak idején, 2017-ben, 2x2 sávosra építeni azt a nyomorult hidat...

Amúgy itt látható, még építés közben: https://www.google.hu/maps/@47.7267728,17.7026891,1624m/data=!3m1!1e3

Kicsit délebbre pedig a "Pénz nem számít" kategória minden bizonnyal egyik dobogósa:

https://www.google.hu/maps/@47.6998268,17.7176972,2298m/data=!3m1!1e3

(ez meg mi a f@szom, már bocsánat???)

Előzmény: Mash_bakter (38162)
trizs77 Creative Commons License 2017.12.06 0 0 38166

Úgy hiányzik mint egy falat kenyér...........................:-((

 

 

Előzmény: Mézgár (38164)
dimelo Creative Commons License 2017.12.06 -1 0 38165

A régi mottó:

egy újszülöttnek minden vicc új...

Előzmény: Mézgár (38164)
Mézgár Creative Commons License 2017.12.06 0 0 38164

roads.attus.hu anyagai között megtalalhato a terv.

 

http://roads.attus.hu/road_plans/m35_m3_csp.jpg

Előzmény: RadiX (38163)
RadiX Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38163

Ennek a huroknak is látszik szépen a nyomvonala, a három útpályát átívelő felüljáró lesz a költség nagy része.

Előzmény: Mézgár (38161)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38162

Lassan a győri elkerülő is körbe ér...  de legalábbis a keleti elkerülő készülget....

 

http://magyarepitok.hu/kepriport/2017/12/mar-at-lehet-kelni-a-mosoni-duna-hidon

Mézgár Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38161

Mindez igaz addig, amig csak a Debrecen -> Nyiregy iranyrol beszelünk. De Janink szerint a Nyiregy -> Debrecen iranyt is meg akarjak csinalni. Azaz nem csak a jobb kicsi ivet, hanem a mütargyas atvezetöst is.

 

M3 iranyabol itt latszik:

https://www.google.de/maps/@47.7936767,21.2532958,3a,75y,297.53h,81.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCjOEpBS4-W_46s_Abquq-g!2e0!7i13312!8i6656

 

 

Előzmény: trizs77 (38157)
Mr Reacher Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38160

A Miskolc-Debrecen szakaszra sem szokás egy hetes matricát venni, mert az m30-m3-m35 szakasz is hosszabb, mint főúton. Ott a főváros felé hajlik el a nyomvonal.

Előzmény: hegyaljai3 (38153)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38159

Miért megy Tedej felé az M3-as???

 

Válasz a linkben, mely jó okkal a testvértopikba vezet át!!! Választ csak ott!!!

 

[Hírfigyelő (13)].

Előzmény: trizs77 (38157)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.12.05 0 1 38158

A Hajdúnánás-Nyíregyháza út a 3317-es. Ez az út a megyehatár Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei oldalán főútvonal-minőségben van felújítva. A javítandó szakasz a megyehatár Hajdú-Bihar megyei oldalára esik, ami Hajdúdorog és Hajdúnánás külterületén halad át. Eme szakasz felújítását kellene befejezni még, mert a javítás jelenleg annál a fázisnál áll, hogy az összes kátyú strapabíró minőségi kátyútömést kapott, csak éppen a felülete nem lehetett sima.

 

Pár éve ugyanígy újították fel a 3502-es utat elejétől végig, (Tv.-Hn.-Hb.), és a 3501-es utat (Polg.-Hn.) is, a Keleti-főcsatorna híd-környéki 5 km-es "kis" szakaszának kivételével. Utolsó fázisként ui. a végleges kátyútöméseket végig vastag, és erős új aszfaltszőnyeggel burkolják le. A 3502-es út (Tv.-Hn.-Hb.) azóta főútvonal minőségű, ha kitáblázva nincs is. (Ezen egyébként az éjjeli nyomvonal-azonosítást elősegítő fényvisszaverő prizmás szegélypóznák(!!) is ki vannak építve végig, és a terelővonal is tisztán látszik éjjel is, mert újrafestették azt is.

 

A 3317-esen is "csak" ez, a töméseket lezáró új vastag aszfaltszőnyeg hiányzik már... .. . Ezzel lenne ui. teljesen készen az út.... !

Előzmény: dimelo (38155)
trizs77 Creative Commons License 2017.12.05 -1 2 38157

Most, 2017. decemberben így néz ki a M35-M3 találkozása.

 

Nézet Debrecen felöl:

 

Mint látható, jobbra, megkezdték a kanyarodó sáv építését, és helyesen, abba is hagyták.

A képen jól látszik, jobbra előre, kb. 300-400 méterre az M3 Nyíregyháza felé vezető ága.

Nos oda kell egy lendületes jobb kanyarral bekötni.

 

Ennyi.

Nem több.

 

Egy csúnya és átkos rendszerben ez egy építésvezető, nem, nem főépítésvezető, hanem egy síma, mezei építésvezető dolga volt.

Behívatta a főépítésvezető s imígyen szólana hozzá:

Ide figyelj Kálmán!

       - Emlékszel rá, hogy 11 éve Büdösrossz falu mellett, a szűzlánypusztánál építettünk egy határgú, különszintű csomópontot ?

       - Igen fönök, emlékszem.

       - No jött pénz. Menj ki az embereidel és építsd meg az akkor elmaradt, jobb ívű kicsi ágat.

Értetted ?

        - Igen főnök értettem.

 

S építésvezető el balra.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

Ma ugyanehhez kormánybiztos kell, hurráoptimista szenzációs cikk özön................:-(((

 

 

 

dimelo Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38156

Igen, Nánás-Dorog között lett volna optimális.

 

2002-ben volt "szerencsém" hallani a polgármesterek cifra káromkodását...

Előzmény: hegyaljai3 (38153)
dimelo Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38155

hiányoznak azok az ágak, melyek a Debrecen-Nyíregyháza és a Nyíregyháza-Debrecen irányú forgalmakat vezetnék egyik autópályáról a másikra.

A csomópont előtt lehajtva országos közúton érhető el a két irány. Ezen változtat majd a csomópont befejezése.

 

Ez az út a Hajdúnánási rettenetes....

Vagy ami még hosszabb 35 - Polgár-36...

 

A legrövidebb Hajdúdorog- Kálmánházán át, na az sem a tranzitnak való...

 

Miről beszélnek?

Előzmény: Mézgár (38144)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38154

Amúgy meg az utakat tervező szakiknak elő kellene húzni a szekrény mélyéről, és a friss ez évi baleseti statisztikai térképeket előcibálni, és ahol az ördögien rossz képet mutat, ott kellene megkezdeni a 2×2 sávosítást, de ott aztán minél sürgősebben!!!

hegyaljai3 Creative Commons License 2017.12.05 0 1 38153

Mindannyian tudjuk, hogy az M3 építésénél meghatározó volt, hogy Nyíregyháza és Debrecen polgármesterei az országos politikában lényegében főszerepet játszottak. A jelenlegi nyomvonal, az M3, M35 az adott pillanatban következő választások előtt elkészülhetett, és mindketten elmondhatták, hogy "elintézték" hogy az ő városukat eléri az autópálya. Az, hogy a Nyíregyháza és Debrecen közötti  forgalomra lehetett volna egy a Görbeházánál keletebbre lévő elágazás, megoldva a két 100 ezer lakosnál nagyobb város közötti forgalmat, az így akkor nem lehetett fontos szempont. Most Lajosunk próbálja helyrehozni ezzel a csatlakozással az ügyet, de nem lehet. A két autópálya elválásának legalább 30 kilométerrel keletre kellene lennie, hogy a két nagyváros közötti forgalmat is gazdaságosan szolgálja.

Előzmény: dimelo (38151)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.12.05 -1 0 38152

Ez igaz, de milyen az egyszerű ember?? :-O

 

Nem egyből jut eszébe egy 1-2 éve épített 338-as út. Helyette a fejébe "kőbe" van vésve az M35-M3 út vagy a régi 4-es főút, amit nem felejt el. Mindenki az autópályákat részesíti előnyben, még ott is, ahol van jobb alternatíva, mint itt a 338-as! :)

 

Természetesen a 4-es itt is 2×2 sávosítható. De előbb sokkal előbbre való lenne(!!!) A 4-esnek az agyonterhelt Debrecen-Monor szakasza.

Előzmény: Mash_bakter (38148)
dimelo Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38151

Én bizony ezért nem imádkoztam, de jeleztem, hogy nincs átjárás Db-Nyh. között.

 

Lajos már megint felolvasott valami agymenesztett szöveget.

 

a tranzitforgalom miatt fontos befejezni a csomópontot

Ugyan megmondaná valaki, hogy lesz-e olyan stupid ukrán szállítmányozó, aki bevállalja a 40 km többlet utat, ami még drágább is, mint a 4. főúton?

 

Elkésett balfa.zkodás...

 

A nyomvonal szándékos elhúzása miatt (Görbeháza alá) már sosem lehet ideális ukrán tranzitútvonalat eszkábálni.

Egyébként is durván csökkenő a Záhonyi átkelő teherforgalma.

Előzmény: Mézgár (38144)
Mr Reacher Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38150

Debrecen felől létező csomópontnál mutatja a tábla Nyíregyházát, Hajdúnánáson keresztül. Irónia off.

 

A valós útvonal a 4-es út.

Előzmény: Mash_bakter (38145)
Mézgár Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38149

Persze, ezert raktam idezöjelbe. De azert hozzatette, hogy ha mar igy epült meg, legalabb lehetne teljes csomopont.

Előzmény: Mash_bakter (38145)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38148

Csak próbaképpen beütöttem útvonalnak a Legót...

Hát ez a hülye google csak a 4-es visz, majd balra pest felé az utópáya, aztán fel északra.

Nem véletlenül készültek el ezek az elkerülő útak ott Nyíregyházától keletre és nyugatra is....

Előzmény: ML11 (38147)
ML11 Creative Commons License 2017.12.05 0 2 38147

"A csomópont kiépítésének sokkal jobb magyarázata lehet, hogy Debrecen felől is sokan járnak a LEGO-ba dolgozni, és azt már nem Nyíregyháza felől a 4-esen át célszerű megközelíteni Debrecen felől, mert így át kell menni Nyíregyházán, miután a LEGO-t a 36-os út mentén találjuk, hanem az M35-ön és az M3-on át. Ehhez viszont valóban ki kell építeni a csomópont hiányzó Debrecen-Nyíregyháza és Nyíregyháza-Debrecen oda-vissza vezető ágait."

 

Ez egy "közel sem optimális" útvonal. Debrecenből a LEGO-ba a 4-M3-338 útvonalon leggyorsabb eljutni. Nem kell Nyíregyházát átmenni. Nem mellesleg kétlem, hogy Debrecenből annyian járnak át a LEGO-ba dolgozni, hogy egy autópálya csomópontot megérne. Inkább a 4-est kellene 2x2 sávossá átépíteni. 

Előzmény: Hírfigyelő (38146)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.12.05 -1 1 38146

"Nincs az a hülye, aki Debrecenből - Nyíregyházára arra menne :), amikor ott van a 4-es út..."

 

Persze hogy nem fognak az M35 felé kerülni... Ott a 4-es út, ami évtizedek óta elkerüli Újfehértót, Téglást, és Hajdúhadházt is. Csak Bocskaikerten megy át, de az meg csak 1 km lakott terület, amolyan "egy sor WC+egy sor ház" típusú "falu", de inkább csak településrész. A 4-est ezen a részen jó karban tartják, és ide már nem érvényes az ami a Debrecen-Monor szakaszára igaz, hogy forgalmilag balesetveszélyesen túlterhelt. Ezen a részén elviselhetően kisebb a forgalma.

 

A csomópont kiépítésének sokkal jobb magyarázata lehet, hogy Debrecen felől is sokan járnak a LEGO-ba dolgozni, és azt már nem Nyíregyháza felől a 4-esen át célszerű megközelíteni Debrecen felől, mert így át kell menni Nyíregyházán, miután a LEGO-t a 36-os út mentén találjuk, hanem az M35-ön és az M3-on át. Ehhez viszont valóban ki kell építeni a csomópont hiányzó Debrecen-Nyíregyháza és Nyíregyháza-Debrecen oda-vissza vezető ágait.

 

Az M35-tel a nagyobbik baj az, hogy még mindig csak épül, de nincsen kész az a része, ami a román határ felé, ill. ami 47-es felé(!!) megy tovább.

Előzmény: Mash_bakter (38145)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38145

Hát szerintem dimelo nem ezért imádkozik...

Nincs az a hülye, aki Debrecenből - Nyíregyházára arra menne :), amikor ott van a 4-es út...

50km a 4-esen vagy cirka 120km autópályán

Ott a baj sokkal nagyobb mint, hogy nincs kanyarodó sáv.... nincs mert a forgalom se igényli

A nagy baj, amiről Dimelo nem egyszer írt az a Görbeháza alatt délen elvitt M35 az északi helyett.

Szeritem egy tök felesleges beruházás....

 

Előzmény: Mézgár (38144)
Mézgár Creative Commons License 2017.12.05 0 0 38144

Dimelo, meghallgattak "imaidat". :)

 

"Kósa Lajos beszélt arról, hogy mindeddig nem épült ki teljesen az M35-ös és az M3-as autópálya csomópontja. Akkoriban a szocialista kormány a polgári pihenőparkra költötte az erre szánt pénzt, de mint kiderült, ez a pihenőpark nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

A kormány most úgy döntött, hogy a korábban elkészült terveket felülvizsgálja, és megépíti a csomópont hiányzó részeit.

A Budapestet és Nyíregyházát összekötő M3-as autópályától az M35-ös sztráda vezet Debrecenbe. A 35 kilométeres autópályát 2006 decemberében adták át, a két sztráda Görbeházánál lévő csomópontját azonban a mai napig nem fejezték be. 2006-ban ugyanis a csomópont építésének csak az első üteme valósult meg. Ez azt jelenti, hogy most még hiányoznak azok az ágak, melyek a Debrecen-Nyíregyháza és a Nyíregyháza-Debrecen irányú forgalmakat vezetnék egyik autópályáról a másikra. A csomópont előtt lehajtva országos közúton érhető el a két irány. Ezen változtat majd a csomópont befejezése.

A miniszter kiemelte, hogy mivel az M4-es, az M35-ös és az M3-as is egy nemzetközi gyorsforgalmi úthálózat része lesz, a tranzitforgalom miatt fontos befejezni a csomópontot, melynek félbehagyása egy „nagyon rossz döntés volt”. A jelenlegi becslések szerint a munka kétmilliárd forintba kerül majd, s jövő évben el szeretnék végezni."

 

http://www.dehir.hu/debrecen/dontott-a-kormany-vegre-befejezik-az-m3-as-es-az-m35-os-sztradak-csomopontjat/2017/12/04/

Mézgár Creative Commons License 2017.12.04 -3 3 38143

Mivel az Egom-Bgyarmat forgalom Szlovakian at a legrövidebb, ezert az nem terheli BP. eszak környeket, igy azt tehermentesiteni sem kell. De erölködj meg tovabb. A jelszo: harisnya!

Előzmény: Hírfigyelő (38142)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.12.04 -3 1 38142

"(És miért Egom-Bgyarmat? Azon túl hogy ránéztél a térképre és erre lehet legjobban felfűzni az elméleted.)"

 

Azért mert az országhatár-menti régiók közül ez az egyetlen, ahol a Duna-folyó ténylegesen elgátolja egy Bp.-környéket forgalmilag észak felől tehermentesítő decentralizáló körgyűrű kiépítését mindaddig, amíg(!) a szobi híd nem épül meg.

Előzmény: toto92 (38139)
toto92 Creative Commons License 2017.12.04 0 2 38141

Még mindig rövidebb és gyorsabb Letkés-Párkány fele elmenni a Tescoba.

Előzmény: Hírfigyelő (38137)
Hírfigyelő Creative Commons License 2017.12.04 -2 1 38140

Válasz neked is: Hírfigyelő (38137)!

 

A falvak lakóinak bevásárlási úthosszainak csökkentése! Utána Esztergom közelebb lenne nekik, mint Vác(!)!

Előzmény: Mash_bakter (38136)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!