Így,hogy az M9 nyomvonala ki sincs jelölve,viszont a Szt.László híd és a Kaposvári elkerülő már 15 éve elkészült nem tudom,hogy mennyire tartsam hibbant ötletnek Komáromnál a második híd megépítését.
Pénteken autóval tettem meg a Bonn - Budapest utat.
Nem számoltam, kb. 8-9. utam volt ez ezen a távon (általában repülök inkább). Ez volt az első alkalom, hogy komolyabb dugó nélkül tudtam végigjönni a teljes útvonalon, pár helyen volt kisebb, 5-10 perc időveszteséget okozó torlódás. Meg persze, főleg a német részen, sok útépítés. Aschaffenburg után egy húsz kilométer hosszú építkezés, 2×2 szűk sáv, 80 km/h, majd nem sokkal után Würzburgnál a Großbaustelle. Klassz lesz az, ha elkészül, és nagyon szükséges volt már, de kár, hogy olyan németes tempóval épül, el fog tartani vagy három évig.
Az persze gyakori, hogy tele van az út, és erősen lelassul a forgalom, mész 80-nal, 60-nal, ahogy sikerül. Így 1.130 km nettó 11 óra lett.
Ausztriában csinálják az A1 utolsó kétsávos szakaszát Bécs felé. Az A4 a határig rendbe lett hozva, szép sima aszftalt, jól lehet rajta menni. A határállomásnál a felfestések rég elkoptak, helyenként csak sejthető, merre is kellene menni.
Az M1 Tatabányáig OK, onnét az M0-ig katasztrófa. Arra mondjuk nem jöttem rá, milyen logika alapján vannak a 100-as korlátozások kitéve, mert ahol nincs tábla, ott se jobb az út. Én szépen levettem a tempomatot 80-ra, és úgy gurultam végig.
Te szoktál a környéken közlekedni? Nem hiszem, mert akkor nem írnál ilyen hülyeséget, már megbocsáss. Tegnap az asszony jött volna hazafelé, Budán melózik a Rákóczi és a Petőfi híd között.
Olyan 30 perc volt eljönni Erzsébetre, ami 6-7km tábolság lenne, ha nem lenne állandóan dugó a hídakon. Jön a sok autó az Egér úton, át a Rákóczin, majd jobb kanyar a híd végén és irány Csepel
vagy végig a Soroksári úton....
Régen reggelente a Sorin az Illatos útnál állt a sor, mostanában nem járok arra,de az halál volt...
Az M5 cső bevezetőt most építik át balra 3 jobbra 2 sáv-ra mert annyian mennek a Rákóczi híd felé...
Szerinted akkor hülyeség egy egy Üllői út/M5/Illlatos út/Gubacsi út/Soroksári út tengely???
Ami levenné a a forgalom 30%-át alsó hangon a Rákóczi hídról???
Ahogy anno az Olimpai kapcsán mondták, azokra a betuházásokra amúgy is szükség van,
csak az Olimpia miatt előre hozták volna a megvalósításukat. Köztük a Galvan híd-ét is.
Viszont egy atlétikai VB 10 napig tart. Kell-e 10 napért hidat építeni? Mondjuk a Sziget fesztivál hasonló mennyiségű embert mozgat meg extra infrastruktúra nélkül...
Ezt a bevezető utat máshol viszont jól elcseszték. A kapaszkodósávokat több helyen megszüntették, és szalagkorlátot építettek, mivel sok volt a hülye autós.
Olyan igazán szép és jó, echte ungárische beszuszakolt hangulata van máris, pedig még csak tervrajzon van meg. De ugye látványterven minden mindig másfélszer jobban néz ki, mint amilyenre megépítik, hát...
Szerencsére, Orbán Viktor hamar igyekezett megnyugtatni Hargitait. Beszédét ugyanis rögtön azzal kezdte, hogy lesz híd, a pénz megvan rá, csak tervek nincsenek. Pécs és Szeged között pedig természetesen megépül a négysávos út is, csak a szükséges utak közül nem elsőként.
Minden hülyeségre van pénz, csak az M4-esre nincs?
Ott a bajai híd 20km-re, a mohácsi komp napi 250autóval 2x2 sávos útért kiállt...
Gondolom ez lenne az M9-es az Orbán agyamanetjei szerint?
Na de nem ehhez épült a szekszárdi Duna híd???
Csak azért kell az út mert a csányinak mindkét városban van húsüzeme???
A Baranya megyei területrendezési tervben találtam ezt, eszerint már a 2008-as OTrT-ben megjelent ez az út:
A Harkány–Villány–Lippó, M6 nyomvonal meghosszabbítása az 56. sz. főútig. A javasolt nyomvonal a határ közelében – a határátkelőhelyek között – új minőségű főúti összeköttetést biztosítana.
Az tényleg érthetetlen, miért nincs rajta a rajzon.