Keresés

Részletes keresés

Jared- Creative Commons License 2017.10.13 0 0 37317

40 akkor ha nem adod hozzá a majd`90%-ban villamositott Gysev-es szakaszokat. Már pedig hozzá kell.

Előzmény: DJ. Bakter (37316)
DJ. Bakter Creative Commons License 2017.10.13 0 1 37316

OFF

Elég lassan lesz az.

Csak a pontosság kedvéért: az a kétharmad inkább 40% .

Persze a villamosítottsági arányt nem csak villamosításokkal lehet növelni, hanem a nem villamosított vonalak csökkentésével is :D

Előzmény: Jared- (37315)
Jared- Creative Commons License 2017.10.13 0 0 37315

Persze. De néha kicsit az az érzésem hogy itt páran minden áron kritizálnak. Ès szerintem ez nem jó. Vannak hibák persze, mint mindenhol, de Magyarország alapvetöen nem szar hely. Autópályahálózatot tekintve sem.

 

(pl. hogy lassan a vasúthálózatunk 2/3-a villamositva van, kifejezetten tetszik)

Előzmény: troglodita (37314)
troglodita Creative Commons License 2017.10.13 0 0 37314

Azért alapvetően igaza van, mert amilyen véletlenszerűen fektetnek itt le bizonyos aszfaltcsíkokat, hát elég nehéz bármiért is lelkesedni. Bár én személy szerint az M5-M43-nak nagyon örülök ;-)))

Előzmény: Jared- (37313)
Jared- Creative Commons License 2017.10.13 0 2 37313

Tényleg egészen hihetetlen hogy az itt töltött éveid alatt egyetlen egy pozitiv töltetü hozzászólást nem sikerült irnod.

 

Riszpekt. :-)

Előzmény: dimelo (37312)
dimelo Creative Commons License 2017.10.13 0 0 37312

Szép ez és főleg olcsó...:)

 

Gondoljatok bele: az M7 - 710 csomópontra mennyi évet kellett várni.

Itt meg csak azért épül egy M5 csomópont, ott ahol nem hasznos, mert valakik így akarják.

 

+ M8-M44.

 

Bár most azt sem folytatják...

Vagy minden nap más a deal???

Legalábbis más a hülyítés.

Előzmény: troglodita (37310)
troglodita Creative Commons License 2017.10.13 0 0 37311

Amilyen paraszt vagyok, én simán a Ladánybenei útra tettem volna az elkerülő kiágazását: https://www.google.hu/maps/@46.9511029,19.6203681,347m/data=!3m1!1e3

Előzmény: troglodita (37310)
troglodita Creative Commons License 2017.10.13 0 0 37310

És jó lesz/lett nagyon ennek az északi elkerülőnek a vonalvezetése, az ott lakók gondolom örülnek neki nagyon. Amúgy sem értem, hogy minek ez a szakasz, az M5-ről simán le lehet jönni az M5-5 kereszteződésénél, ha pedig a 44-esre akar valaki menni, akkor nem itt kerüli meg a várost, hanem délről, az 54-es felől.

Előzmény: Mash_bakter (37308)
troglodita Creative Commons License 2017.10.13 -1 1 37309

Na igen, de Bács-Kiskun matricám még nekem sincs, pedig én elég gyakran járok a szüleimhez Szegedre ;-))) Amúgy röhej, hogy Kecskemét körül már annyi elkerülőt építenek, mint a szemét, de nekem akkor is az a legjobb, ha 50-el átmegyek az egész városon... Amúgy most nézem, hogy Kistelekig mehetnék B-K matricával, na de akkor a Kiskunfélegyháza-Kistelek út kiesik, azon pedig imádok 120-al teperni az erdő közepén ,-)

Előzmény: Mash_bakter (37308)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.13 -1 2 37308

ja*ja, azt is hülyén csinálták, a Kecskeméti elkerülőt már a 8-ast belegondolva kellett volna építeni.

hogy ne legyen az egész Alföld leaszfaltozva...

Északról kellett volna az M8, Keletről az M44, Nyugatról meg már ott van az M5...

Csak akkor meg menne a sírás, hogy miért fizetős az elkerülő....

Miért kerül évi 5 000 HUF-ba, hogy kitudom kerülni a dugót, lámpát, stb...

 

A magyar embernek semmi nem jó, minden ingyen kell...

Előzmény: troglodita (37306)
troglodita Creative Commons License 2017.10.13 0 0 37307

De ugye eléggé általános probléma ez: ott megy a település határában a fizetős autópálya, közben túl nagy az átmenőforgalom és akkor rínak a városiak, hogy épüljön elkerülő. Vagy az elkerülő már régebben megépült és akkor erre jön rá a teljesen váratlan nyomvezetésű új autópálya vagy autóút...

Előzmény: troglodita (37306)
troglodita Creative Commons License 2017.10.13 0 0 37306

jó kérdés, de nézd meg Kecskemétet, ha egyszer valóban elér odáig az M8, mi lesz ott? M5, 5-ös út, északi elkerülő, M8: http://vacsikoz.hu/user/cimage/Utfejlesztesek.jpg 

Előzmény: Mash_bakter (37305)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.12 -1 0 37305

Az M8-asra gondolsz, de ettől még lehetne a 710-est úgy építeni, hogy ne legyne gáz majd ha kész az M8 

és beakarjuk kötni a veszprémi kör gyűrűbe.... Semmi más nem kellene, mint a körforgalom helyére felüljáró

a körforgalmat meg eltolni a Balaton irányába és akkor kész a nyugati lehajtó a leendő M8-as folytatáshoz.

 

Ez a bajom a Vásárhelyi Millenium Falconnal is, hogy nem illeszkedik a hosszátú koncepcióba...

 

A kormány az elhangzottak szerint a 2022 utáni útfejlesztéseknél már a gyűrű- és haránt irányú útfejlesztéseket helyezi előtérbe.

Ennek értelmében az M8-as út mellett megépülhet a Szeged-Debrecen közötti út,

vagy elkészülhet az M1-es autópálya Budapest-Győr közötti háromsávosítása.

 

MIért nem lehet úgy építeni, hogy azt ne kelljen 5 év múlva szétverni?

 

 

Előzmény: troglodita (37303)
troglodita Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37304

tervek szerint, bocsánat

Előzmény: troglodita (37303)
troglodita Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37303

Ne izgulj nagyon, még 5-6 év, mire a tervek elkezdik...

Előzmény: Mash_bakter (37299)
Aladár46 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37302

Szívesen! :) Ha megjelennek a tervezési szerződések és alá is írják őket, akkor már egy fokkal közelebb kerülünk a célhoz. Úgy érzem, hogy most megvan - meglesz az akarat hozzá, hogy tovább is vigyék.  A végén minden kiderül.

Előzmény: dimelo (37297)
Aladár46 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37301

Kicsit jobb minőségben. :)

 

Előzmény: Mash_bakter (37300)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.12 -1 0 37300

nem tudok valamiért képet beszűrni, így csak linkelem a tervet:

 

http://www.balatontipp.hu/wp-content/uploads/2016/10/M7-710-osszekotes.jpg

Előzmény: Aladár46 (37295)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.12 -1 0 37299

az a bajom, hogy a most éppen tervezés/építés alatt lévő 710-es út 2x1 sávon épül meg....

körforgalommal, meg minden nyalánksággal...

 

Előzmény: Aladár46 (37295)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.12 -1 0 37298

http://magyarepitok.hu/utepites/2017/10/megindul-a-siofok-kecskemet-sztrada-elokeszitese

 

Indul a kampány yeeah!!!! Csak 10 milliárd a tervezésre, 100 km, akkor 100 milla 1km tervezése...

De legalább elindul.... Azt gondolom egyébként, hogy meg is épül az évi 250 milliárdos HU-GO+Matrica bevételekből....

Előzmény: Aladár46 (37295)
dimelo Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37297

Kösz Aladár!

 

Milyen kár, hogy kampányidőszakban létezünk.

Hányszor értekeztünk erről, hányszor volt már "előkészítő" fázis?

 

A frázisok egyre üresebben pufognak...

 

A fontos tranzitút holmi bekötések mögé szorult...

Talán kiderül, hogy van környezetvédelmi aggály, vagy hazudták évekig.

Előzmény: Aladár46 (37295)
Aladár46 Creative Commons License 2017.10.12 0 2 37296

M2-es képeim a hétvégről. :)

 

Előzmény: troglodita (37292)
Aladár46 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37295

Korszakhatárt jelöl az M7-Dunaújváros sztrádakapcsolat megkezdődő előkészítése

 

http://www.kormany.hu/hu/nemzeti-fejlesztesi-miniszterium/infrastrukturaert-felelos-allamtitkarsag/hirek/korszakhatart-jelol-az-m7-dunaujvaros-sztradakapcsolat-megkezdodo-elokeszitese

 

...

 

A tervezett út az M7 autópálya és a 710. sz. főút 2019 második felére megépülő csomópontjától indul majd. A mintegy 65 kilométeres szakasz másik végpontja a 2007-ben átadott, Dunaújvárost Dunavecsével összekötő Pentele híd lesz. A teljes egészében hazai forrásból finanszírozott, mintegy 10 milliárd forintba kerülő előkészítés 2018 elején kezdődik el. A közbeszerzésen kiválasztandó tervezőknek 2022 végéig kell kidolgozniuk a megvalósíthatósági tanulmányt, a környezetvédelmi munkarészeket és az engedélyezési terveket.

Homolya Róbert közlekedéspolitikáért felelős államtitkár elmondta: „Az új útszakasz az M8-tengely (a Graztól induló, Körmenden, Veszprémen, Dunaújvároson át Kecskemétig, majd két ágban Egerig és Békéscsabáig folytatódó sztrádakapcsolat) kiépítésének fontos mérföldköve. Magas ipari teljesítményt nyújtó nagyvárosokat, komoly gazdasági és idegenforgalmi potenciállal rendelkező térségeket köt össze, hathatós segítséget nyújthat a Budapest-Balaton viszonylatban főként a nyári hétvégéken tapasztalható forgalmi torlódások számának, kiterjedtségének csökkentésében.”

Az államtitkár hozzátette, hogy szintén hazai forrásból megindul az M8 Dunavecsétől Kecskemét felé vezető, mintegy 50 kilométeres folytatásának tervezése is. A beruházásokkal létrejövő M7-M6-M5 kapcsolat az M0 körgyűrűt érintő kerülőhöz és az egyéb, zömmel főúti alternatívákhoz képest is rövidebb idő alatt, alacsonyabb költséggel megtehető utat jelent majd. Siófok és Kecskemét központjai között a jelenlegi több mint két órás menetidő 1 óra 20 percre csökken. Az eljutás gyorsabbá, olcsóbbá és kényelmesebbé válik a Balaton térsége és a Dél-Alföld között.

 

...

troglodita Creative Commons License 2017.10.10 0 0 37294

Tényleg, rémlett is, hogy volt már erről szó valahol ;-)))

Egyébként mi betartottuk, mert volt elől egy buzgó "német", aki 59-el ment végig, biztos ami biztos alapon ,-)

Előzmény: van_Persil (37293)
van_Persil Creative Commons License 2017.10.10 -10 0 37293
Előzmény: troglodita (37292)
troglodita Creative Commons License 2017.10.10 0 1 37292

Hétvégén a szélesedő M2-höz volt szerencsém, jó, hogy a hidak és csomópontok eleve a szélesebb vonalvezetéshez épültek annak idején, amit nem értek, hogy miért kellett szinte végig kitenni a 60-as táblát és felfesteni a sárga ideiglenes elválasztót ott is, ahol legkorábban majd csak novemberben lesz bármi érdemi munkavégzés...

Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.09 -1 0 37291

KÖszi. Így már értem a logikát benne.

Előzmény: RadiX (37290)
RadiX Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37290

A város és a Tisza közötti településekre ott megy a forgalom legnagyobb része. Nagyhalásztól keletre viszont már választhatják a 4-403-M3 útvonalat.

Előzmény: Mash_bakter (37283)
dimelo Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37289

Vagy nem akarnak.... közölni.

 

Pedig, ha valami, akkor a 40 t-s kamionok serege nem éppen láthatatlan.

 

A KSH, és még sokan mások szeretik összemosni a különbségeket, erre találta ki valaki az egységjármű szorzókat.

Nagyjából akkor, amikor az 5 t-s IFA volt túlsúlyban.

 

Az egységjármű számításakor azonos szorzójú (2,5) a 4 t-s és a 40 t-s is.

Ma már a tehergépkocsik többsége 40 tonnás!

Tranzitvonalon 70-90% is lehet. (a 86-oson tuti, ott más alig jár)

 

Ezért óvakodj az egységjármű adatoktól:(((((

Előzmény: trizs77 (37288)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.08 0 2 37288

Minden szart, még a hangyák pöcsének havonkénti növekedését is méri a KSH, de ha azt akarom megtudni, hogy Magyarország határait, melyik határátkelőhelyen hány kamion lépi át évente, arról nem tudnak semmit.

 

..................:-(((

 

 

Előzmény: dimelo (37287)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!