Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37304

tervek szerint, bocsánat

Előzmény: troglodita (37303)
troglodita Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37303

Ne izgulj nagyon, még 5-6 év, mire a tervek elkezdik...

Előzmény: Mash_bakter (37299)
Aladár46 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37302

Szívesen! :) Ha megjelennek a tervezési szerződések és alá is írják őket, akkor már egy fokkal közelebb kerülünk a célhoz. Úgy érzem, hogy most megvan - meglesz az akarat hozzá, hogy tovább is vigyék.  A végén minden kiderül.

Előzmény: dimelo (37297)
Aladár46 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37301

Kicsit jobb minőségben. :)

 

Előzmény: Mash_bakter (37300)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.12 -1 0 37300

nem tudok valamiért képet beszűrni, így csak linkelem a tervet:

 

http://www.balatontipp.hu/wp-content/uploads/2016/10/M7-710-osszekotes.jpg

Előzmény: Aladár46 (37295)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.12 -1 0 37299

az a bajom, hogy a most éppen tervezés/építés alatt lévő 710-es út 2x1 sávon épül meg....

körforgalommal, meg minden nyalánksággal...

 

Előzmény: Aladár46 (37295)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.12 -1 0 37298

http://magyarepitok.hu/utepites/2017/10/megindul-a-siofok-kecskemet-sztrada-elokeszitese

 

Indul a kampány yeeah!!!! Csak 10 milliárd a tervezésre, 100 km, akkor 100 milla 1km tervezése...

De legalább elindul.... Azt gondolom egyébként, hogy meg is épül az évi 250 milliárdos HU-GO+Matrica bevételekből....

Előzmény: Aladár46 (37295)
dimelo Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37297

Kösz Aladár!

 

Milyen kár, hogy kampányidőszakban létezünk.

Hányszor értekeztünk erről, hányszor volt már "előkészítő" fázis?

 

A frázisok egyre üresebben pufognak...

 

A fontos tranzitút holmi bekötések mögé szorult...

Talán kiderül, hogy van környezetvédelmi aggály, vagy hazudták évekig.

Előzmény: Aladár46 (37295)
Aladár46 Creative Commons License 2017.10.12 0 2 37296

M2-es képeim a hétvégről. :)

 

Előzmény: troglodita (37292)
Aladár46 Creative Commons License 2017.10.12 0 0 37295

Korszakhatárt jelöl az M7-Dunaújváros sztrádakapcsolat megkezdődő előkészítése

 

http://www.kormany.hu/hu/nemzeti-fejlesztesi-miniszterium/infrastrukturaert-felelos-allamtitkarsag/hirek/korszakhatart-jelol-az-m7-dunaujvaros-sztradakapcsolat-megkezdodo-elokeszitese

 

...

 

A tervezett út az M7 autópálya és a 710. sz. főút 2019 második felére megépülő csomópontjától indul majd. A mintegy 65 kilométeres szakasz másik végpontja a 2007-ben átadott, Dunaújvárost Dunavecsével összekötő Pentele híd lesz. A teljes egészében hazai forrásból finanszírozott, mintegy 10 milliárd forintba kerülő előkészítés 2018 elején kezdődik el. A közbeszerzésen kiválasztandó tervezőknek 2022 végéig kell kidolgozniuk a megvalósíthatósági tanulmányt, a környezetvédelmi munkarészeket és az engedélyezési terveket.

Homolya Róbert közlekedéspolitikáért felelős államtitkár elmondta: „Az új útszakasz az M8-tengely (a Graztól induló, Körmenden, Veszprémen, Dunaújvároson át Kecskemétig, majd két ágban Egerig és Békéscsabáig folytatódó sztrádakapcsolat) kiépítésének fontos mérföldköve. Magas ipari teljesítményt nyújtó nagyvárosokat, komoly gazdasági és idegenforgalmi potenciállal rendelkező térségeket köt össze, hathatós segítséget nyújthat a Budapest-Balaton viszonylatban főként a nyári hétvégéken tapasztalható forgalmi torlódások számának, kiterjedtségének csökkentésében.”

Az államtitkár hozzátette, hogy szintén hazai forrásból megindul az M8 Dunavecsétől Kecskemét felé vezető, mintegy 50 kilométeres folytatásának tervezése is. A beruházásokkal létrejövő M7-M6-M5 kapcsolat az M0 körgyűrűt érintő kerülőhöz és az egyéb, zömmel főúti alternatívákhoz képest is rövidebb idő alatt, alacsonyabb költséggel megtehető utat jelent majd. Siófok és Kecskemét központjai között a jelenlegi több mint két órás menetidő 1 óra 20 percre csökken. Az eljutás gyorsabbá, olcsóbbá és kényelmesebbé válik a Balaton térsége és a Dél-Alföld között.

 

...

troglodita Creative Commons License 2017.10.10 0 0 37294

Tényleg, rémlett is, hogy volt már erről szó valahol ;-)))

Egyébként mi betartottuk, mert volt elől egy buzgó "német", aki 59-el ment végig, biztos ami biztos alapon ,-)

Előzmény: van_Persil (37293)
van_Persil Creative Commons License 2017.10.10 -10 0 37293
Előzmény: troglodita (37292)
troglodita Creative Commons License 2017.10.10 0 1 37292

Hétvégén a szélesedő M2-höz volt szerencsém, jó, hogy a hidak és csomópontok eleve a szélesebb vonalvezetéshez épültek annak idején, amit nem értek, hogy miért kellett szinte végig kitenni a 60-as táblát és felfesteni a sárga ideiglenes elválasztót ott is, ahol legkorábban majd csak novemberben lesz bármi érdemi munkavégzés...

Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.09 -1 0 37291

KÖszi. Így már értem a logikát benne.

Előzmény: RadiX (37290)
RadiX Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37290

A város és a Tisza közötti településekre ott megy a forgalom legnagyobb része. Nagyhalásztól keletre viszont már választhatják a 4-403-M3 útvonalat.

Előzmény: Mash_bakter (37283)
dimelo Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37289

Vagy nem akarnak.... közölni.

 

Pedig, ha valami, akkor a 40 t-s kamionok serege nem éppen láthatatlan.

 

A KSH, és még sokan mások szeretik összemosni a különbségeket, erre találta ki valaki az egységjármű szorzókat.

Nagyjából akkor, amikor az 5 t-s IFA volt túlsúlyban.

 

Az egységjármű számításakor azonos szorzójú (2,5) a 4 t-s és a 40 t-s is.

Ma már a tehergépkocsik többsége 40 tonnás!

Tranzitvonalon 70-90% is lehet. (a 86-oson tuti, ott más alig jár)

 

Ezért óvakodj az egységjármű adatoktól:(((((

Előzmény: trizs77 (37288)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.08 0 2 37288

Minden szart, még a hangyák pöcsének havonkénti növekedését is méri a KSH, de ha azt akarom megtudni, hogy Magyarország határait, melyik határátkelőhelyen hány kamion lépi át évente, arról nem tudnak semmit.

 

..................:-(((

 

 

Előzmény: dimelo (37287)
dimelo Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37287

Csak a bogarászás marad:)

 

De még így sem biztos, hogy pontos adatokhoz jutsz.

 

Sok határátkelőn eltérő szisztéma van (EU, Schengen, vagy UA, SRB)

Eddig még nem sikerült egységesíteni.

 

De a sok hiányos, kézi 12 órás mérés miatt még a határ előtti utolsó mérőhely adata sem pontos támpont.

Hajmeresztő különbségek vannak 1-2 km-en belül.

 

Példa M1 Hegyeshalom:

1        171+770 km  22165   3847  15585  2394  278

3102  170+000 km 33747   6763 21406 5251 269

befolyásolhatja a régi határ forgalma, de csak a személy és buszforgalmat.

35                            4980          9    4333     544  53

több ezer jármű hiányzik, hibás az 1 és a 3102 mérőhelyi adat is!

miközben

Nickelsdorfnál megvan a "hiányzó" volumen... (átlagban)

                               29232   4802   24430


                               

Előzmény: trizs77 (37286)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37286

Sokszínű olvtársunk többször tett be ide forgalomszámlálási adatokat.

Ok.

Köszönjük.

 

Kérdésem.

Tus e valaki egy olyan oldalról ahol a határátkelőhelyek forgalmi adatai találhatók, hogy ne keljen a Közút-2016 Pdf több száz oldalát végig bogarászni, egyenként összeszedni.

 

 

puntooo Creative Commons License 2017.10.08 -1 0 37285

Köszi Tőled az emberi hangot! Szerintem más a vita, és más a másik becsmérlése... (Ezek szerint Debrecen közlekedési rendje olyan tökéletes-egyedül az országban,- hogy hülye, aki csak még beszélni is akarna róla.)

-De mazohista lennék, ha ilyen lehülyézeseket vágynék olvasni-annyit nem ér az egész; pláne hogy változtatni sem tudunk bármely -csak általam hallucinált- debreceni/környéki anomálián:-(

Előzmény: Mash_bakter (37281)
ML11 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37284

Forgalomszámlálási adatokkal nem tudom alátámasztani, de indokoltnak tartom. Ezzel elkerülhetik a várost a Nagyhalász-Kótaj-Kemecse felől érkező és az M3-ra tartó kamionok is. 

Előzmény: Mash_bakter (37283)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37283

vezető 38-as útig, majd onnan a tőle északi irányban lévő Nyírszőlősnél vezető 3822-es útig folytatódhat.

 

KÖszi. De miért a 3822-esen van akkora forgalom, hogy meg kellett hosszabbítani a 38-astól az elkerülőt Nyírszőlősig? Ezért gondoltam ha lőd, hát legyen kövér :)

Előzmény: ML11 (37282)
ML11 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37282

Biztos vagyok benne, hogy nem okoskodásból hanem jószándékból írtad.

Azért nincs belátható időn belül létjogosultsága az “északi elkerülőnek”, mert egyszerűen nincs olyan forgalom Nyírszőlős és Nyírpazony/Nyirtura közt, ami ezt indokolná. Persze ez nem mindig kizáró ok :)

Előzmény: Mash_bakter (37279)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37281

egyszerűen nem értik/értjük mit és miért szeretnél

van nagyságrendű átmenő forgalom? melyik úton?

az épülő M35 nem fogja elvinni ezt a forgalmat a központból???

mert az aglomerációból érkező helyi erő, nem fog elkerülőzni, hiszen ő Debrecenben melózik...

Előzmény: puntooo (37280)
puntooo Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37280

Kedves emberek vagytok. Megtiszteltetés volt Veletek egy topicon lenni!

Előzmény: tocsikolnak (37270)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37279

csak ötleteltem....  mondjuk amképek alapján kb. 2-2 telket kellene kisajátítani az út két oldalán

de elfogadom, hogy marhaság az ötletm...

csak gondoltam a 4-es forgalmát tenném rá az M3-asra, hogy ne a városon keresztül menjen...

és jobban megnézve a 403-as út pont ezt csinálja, ami kvázi a keleti elkerülője Nyíregyházának

 

ettől még mondjuk nem értem, hogy ha megépítuk a nyugati elkerülőt Nyírszőlősig,

akkor a másik 2 alsó rendű útat miért nem éehet felfüzni erre az útra

és akkor már majd nem körgyűrű lenne északon is

Előzmény: ML11 (37278)
ML11 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37278

Az általad javasolt nyomvonal kettévágná a város melletti parkerdőt és igen sok lakóépületet kellene lebontani. Esélytelen. Ráadásul a forgalom nem is indokolja ezt az összekötést. Tudtommal nincs is a tervekben az "északi elkerülő". Kb itt lenne 3934-es (Korányi F. út) keresztezése.

Előzmény: Mash_bakter (37277)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37277

Miért nem tudnak térképet is mellékelni azt sose fogom megérteni...

https://data2.openstreetmap.hu/terkep/Ny%C3%ADregyh%C3%A1za,Nyugati%20elker%C3%BCl%C5%91%20%C3%BAt

 

A nyugati elkerülő az M3-as autópályától a Tiszavasvári felé vezető 36-os főútig tavaly októberben készült el. Az építkezés a 36-os úttól a Nyíregyháza és Tokaj között vezető 38-as útig, majd onnan a tőle északi irányban lévő Nyírszőlősnél vezető 3822-es útig folytatódhat. Ezzel az új szakasszal válna teljessé a megyeszékhely nyugati elkerülője, nagyrészt mentesítve a belvárost a kamionforgalomtól.

 

Valahogy nekem logikusabb lett volna, ha nem észek felé viszik tovább elkerülőt Nyírszőlős felé,

hanem keletre fordulva egy szép egyenes úttal a 4-esig vinni.

Keresztezve a 3822-est, a 3834-est és  Nyírpazonynál a 4-esbe vinne...

Előzmény: trizs77 (37272)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37276

Nem mondod, ki gondolta volna....

Előzmény: trizs77 (37275)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.07 -1 1 37275

Azoknak épült.

Azért van.

Előzmény: Mash_bakter (37274)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!