Hétvégén a szélesedő M2-höz volt szerencsém, jó, hogy a hidak és csomópontok eleve a szélesebb vonalvezetéshez épültek annak idején, amit nem értek, hogy miért kellett szinte végig kitenni a 60-as táblát és felfesteni a sárga ideiglenes elválasztót ott is, ahol legkorábban majd csak novemberben lesz bármi érdemi munkavégzés...
Minden szart, még a hangyák pöcsének havonkénti növekedését is méri a KSH, de ha azt akarom megtudni, hogy Magyarország határait, melyik határátkelőhelyen hány kamion lépi át évente, arról nem tudnak semmit.
Sokszínű olvtársunk többször tett be ide forgalomszámlálási adatokat.
Ok.
Köszönjük.
Kérdésem.
Tus e valaki egy olyan oldalról ahol a határátkelőhelyek forgalmi adatai találhatók, hogy ne keljen a Közút-2016 Pdf több száz oldalát végig bogarászni, egyenként összeszedni.
Köszi Tőled az emberi hangot! Szerintem más a vita, és más a másik becsmérlése... (Ezek szerint Debrecen közlekedési rendje olyan tökéletes-egyedül az országban,- hogy hülye, aki csak még beszélni is akarna róla.)
-De mazohista lennék, ha ilyen lehülyézeseket vágynék olvasni-annyit nem ér az egész; pláne hogy változtatni sem tudunk bármely -csak általam hallucinált- debreceni/környéki anomálián:-(
Forgalomszámlálási adatokkal nem tudom alátámasztani, de indokoltnak tartom. Ezzel elkerülhetik a várost a Nagyhalász-Kótaj-Kemecse felől érkező és az M3-ra tartó kamionok is.
vezető 38-as útig, majd onnan a tőle északi irányban lévő Nyírszőlősnél vezető 3822-es útig folytatódhat.
KÖszi. De miért a 3822-esen van akkora forgalom, hogy meg kellett hosszabbítani a 38-astól az elkerülőt Nyírszőlősig? Ezért gondoltam ha lőd, hát legyen kövér :)
Biztos vagyok benne, hogy nem okoskodásból hanem jószándékból írtad.
Azért nincs belátható időn belül létjogosultsága az “északi elkerülőnek”, mert egyszerűen nincs olyan forgalom Nyírszőlős és Nyírpazony/Nyirtura közt, ami ezt indokolná. Persze ez nem mindig kizáró ok :)
Az általad javasolt nyomvonal kettévágná a város melletti parkerdőt és igen sok lakóépületet kellene lebontani. Esélytelen. Ráadásul a forgalom nem is indokolja ezt az összekötést. Tudtommal nincs is a tervekben az "északi elkerülő". Kb itt lenne 3934-es (Korányi F. út) keresztezése.
A nyugati elkerülő az M3-as autópályától a Tiszavasvári felé vezető 36-os főútig tavaly októberben készült el. Az építkezés a 36-os úttól a Nyíregyháza és Tokaj között vezető 38-as útig, majd onnan a tőle északi irányban lévő Nyírszőlősnél vezető 3822-es útig folytatódhat. Ezzel az új szakasszal válna teljessé a megyeszékhely nyugati elkerülője, nagyrészt mentesítve a belvárost a kamionforgalomtól.
Valahogy nekem logikusabb lett volna, ha nem észek felé viszik tovább elkerülőt Nyírszőlős felé,
hanem keletre fordulva egy szép egyenes úttal a 4-esig vinni.
Keresztezve a 3822-est, a 3834-est és Nyírpazonynál a 4-esbe vinne...
A létező városszerkezetben nincs igazán használható nyomvonal egy köztes gyűrűnek, ahogy nézem, csak olyan útszakaszok amelyek fejlesztésével részigényeket ki lehet elégíteni (pl. a keleti oldalon a 471-től induló Budai Nagy Antal utca és folytatása, ami majdnem eljut a 47-ig délen).
tehat a m35 / 481 / 354 -es kombo nem jo elkerulo ut mert messze van. egy belso elkerulo se jo mert ne legyenek teherautok a varosban ? ... belatom en is, semmi se jo, mindenki maradjon inkabb otthon :PP ))