Keresés

Részletes keresés

van_Persil Creative Commons License 2017.10.10 -10 0 37293
Előzmény: troglodita (37292)
troglodita Creative Commons License 2017.10.10 0 1 37292

Hétvégén a szélesedő M2-höz volt szerencsém, jó, hogy a hidak és csomópontok eleve a szélesebb vonalvezetéshez épültek annak idején, amit nem értek, hogy miért kellett szinte végig kitenni a 60-as táblát és felfesteni a sárga ideiglenes elválasztót ott is, ahol legkorábban majd csak novemberben lesz bármi érdemi munkavégzés...

Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.09 -1 0 37291

KÖszi. Így már értem a logikát benne.

Előzmény: RadiX (37290)
RadiX Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37290

A város és a Tisza közötti településekre ott megy a forgalom legnagyobb része. Nagyhalásztól keletre viszont már választhatják a 4-403-M3 útvonalat.

Előzmény: Mash_bakter (37283)
dimelo Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37289

Vagy nem akarnak.... közölni.

 

Pedig, ha valami, akkor a 40 t-s kamionok serege nem éppen láthatatlan.

 

A KSH, és még sokan mások szeretik összemosni a különbségeket, erre találta ki valaki az egységjármű szorzókat.

Nagyjából akkor, amikor az 5 t-s IFA volt túlsúlyban.

 

Az egységjármű számításakor azonos szorzójú (2,5) a 4 t-s és a 40 t-s is.

Ma már a tehergépkocsik többsége 40 tonnás!

Tranzitvonalon 70-90% is lehet. (a 86-oson tuti, ott más alig jár)

 

Ezért óvakodj az egységjármű adatoktól:(((((

Előzmény: trizs77 (37288)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.08 0 2 37288

Minden szart, még a hangyák pöcsének havonkénti növekedését is méri a KSH, de ha azt akarom megtudni, hogy Magyarország határait, melyik határátkelőhelyen hány kamion lépi át évente, arról nem tudnak semmit.

 

..................:-(((

 

 

Előzmény: dimelo (37287)
dimelo Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37287

Csak a bogarászás marad:)

 

De még így sem biztos, hogy pontos adatokhoz jutsz.

 

Sok határátkelőn eltérő szisztéma van (EU, Schengen, vagy UA, SRB)

Eddig még nem sikerült egységesíteni.

 

De a sok hiányos, kézi 12 órás mérés miatt még a határ előtti utolsó mérőhely adata sem pontos támpont.

Hajmeresztő különbségek vannak 1-2 km-en belül.

 

Példa M1 Hegyeshalom:

1        171+770 km  22165   3847  15585  2394  278

3102  170+000 km 33747   6763 21406 5251 269

befolyásolhatja a régi határ forgalma, de csak a személy és buszforgalmat.

35                            4980          9    4333     544  53

több ezer jármű hiányzik, hibás az 1 és a 3102 mérőhelyi adat is!

miközben

Nickelsdorfnál megvan a "hiányzó" volumen... (átlagban)

                               29232   4802   24430


                               

Előzmény: trizs77 (37286)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.08 0 0 37286

Sokszínű olvtársunk többször tett be ide forgalomszámlálási adatokat.

Ok.

Köszönjük.

 

Kérdésem.

Tus e valaki egy olyan oldalról ahol a határátkelőhelyek forgalmi adatai találhatók, hogy ne keljen a Közút-2016 Pdf több száz oldalát végig bogarászni, egyenként összeszedni.

 

 

puntooo Creative Commons License 2017.10.08 -1 0 37285

Köszi Tőled az emberi hangot! Szerintem más a vita, és más a másik becsmérlése... (Ezek szerint Debrecen közlekedési rendje olyan tökéletes-egyedül az országban,- hogy hülye, aki csak még beszélni is akarna róla.)

-De mazohista lennék, ha ilyen lehülyézeseket vágynék olvasni-annyit nem ér az egész; pláne hogy változtatni sem tudunk bármely -csak általam hallucinált- debreceni/környéki anomálián:-(

Előzmény: Mash_bakter (37281)
ML11 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37284

Forgalomszámlálási adatokkal nem tudom alátámasztani, de indokoltnak tartom. Ezzel elkerülhetik a várost a Nagyhalász-Kótaj-Kemecse felől érkező és az M3-ra tartó kamionok is. 

Előzmény: Mash_bakter (37283)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37283

vezető 38-as útig, majd onnan a tőle északi irányban lévő Nyírszőlősnél vezető 3822-es útig folytatódhat.

 

KÖszi. De miért a 3822-esen van akkora forgalom, hogy meg kellett hosszabbítani a 38-astól az elkerülőt Nyírszőlősig? Ezért gondoltam ha lőd, hát legyen kövér :)

Előzmény: ML11 (37282)
ML11 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37282

Biztos vagyok benne, hogy nem okoskodásból hanem jószándékból írtad.

Azért nincs belátható időn belül létjogosultsága az “északi elkerülőnek”, mert egyszerűen nincs olyan forgalom Nyírszőlős és Nyírpazony/Nyirtura közt, ami ezt indokolná. Persze ez nem mindig kizáró ok :)

Előzmény: Mash_bakter (37279)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37281

egyszerűen nem értik/értjük mit és miért szeretnél

van nagyságrendű átmenő forgalom? melyik úton?

az épülő M35 nem fogja elvinni ezt a forgalmat a központból???

mert az aglomerációból érkező helyi erő, nem fog elkerülőzni, hiszen ő Debrecenben melózik...

Előzmény: puntooo (37280)
puntooo Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37280

Kedves emberek vagytok. Megtiszteltetés volt Veletek egy topicon lenni!

Előzmény: tocsikolnak (37270)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37279

csak ötleteltem....  mondjuk amképek alapján kb. 2-2 telket kellene kisajátítani az út két oldalán

de elfogadom, hogy marhaság az ötletm...

csak gondoltam a 4-es forgalmát tenném rá az M3-asra, hogy ne a városon keresztül menjen...

és jobban megnézve a 403-as út pont ezt csinálja, ami kvázi a keleti elkerülője Nyíregyházának

 

ettől még mondjuk nem értem, hogy ha megépítuk a nyugati elkerülőt Nyírszőlősig,

akkor a másik 2 alsó rendű útat miért nem éehet felfüzni erre az útra

és akkor már majd nem körgyűrű lenne északon is

Előzmény: ML11 (37278)
ML11 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37278

Az általad javasolt nyomvonal kettévágná a város melletti parkerdőt és igen sok lakóépületet kellene lebontani. Esélytelen. Ráadásul a forgalom nem is indokolja ezt az összekötést. Tudtommal nincs is a tervekben az "északi elkerülő". Kb itt lenne 3934-es (Korányi F. út) keresztezése.

Előzmény: Mash_bakter (37277)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37277

Miért nem tudnak térképet is mellékelni azt sose fogom megérteni...

https://data2.openstreetmap.hu/terkep/Ny%C3%ADregyh%C3%A1za,Nyugati%20elker%C3%BCl%C5%91%20%C3%BAt

 

A nyugati elkerülő az M3-as autópályától a Tiszavasvári felé vezető 36-os főútig tavaly októberben készült el. Az építkezés a 36-os úttól a Nyíregyháza és Tokaj között vezető 38-as útig, majd onnan a tőle északi irányban lévő Nyírszőlősnél vezető 3822-es útig folytatódhat. Ezzel az új szakasszal válna teljessé a megyeszékhely nyugati elkerülője, nagyrészt mentesítve a belvárost a kamionforgalomtól.

 

Valahogy nekem logikusabb lett volna, ha nem észek felé viszik tovább elkerülőt Nyírszőlős felé,

hanem keletre fordulva egy szép egyenes úttal a 4-esig vinni.

Keresztezve a 3822-est, a 3834-est és  Nyírpazonynál a 4-esbe vinne...

Előzmény: trizs77 (37272)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37276

Nem mondod, ki gondolta volna....

Előzmény: trizs77 (37275)
trizs77 Creative Commons License 2017.10.07 -1 1 37275

Azoknak épült.

Azért van.

Előzmény: Mash_bakter (37274)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.10.07 -1 0 37274

Az M5 nagyon durván tele van......

Délelőtt is amikir jöttünk le, meg most is....

Nagyon sok kamion....

Lengyel cseh román..... 

tocsikolnak Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37273
trizs77 Creative Commons License 2017.10.07 0 1 37272
tocsikolnak Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37271
Előzmény: RadiX (37265)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.10.07 0 1 37270

Tehat van ill. nagyon kozeljovoben lesz teljes: 

 

1.  keleti nagykerulo: a panorama ut, 

 

2.  nyugati nagy kerulo: 481-M35-354,

 

3. keleti kiskerulo: Budai Nagy Antal-... Alma u. - Kalocsa u.

 

4. nyugati kiskerulo: Hatar u. - Kishatar u. 

 

Akkor mi is hianyzik a posztolonak ? Talan egy privat autopalya a lelkigondozoig ? :DDDD (Bocsanat)

Előzmény: T-boy01 (37269)
T-boy01 Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37269

A jövőben még a 481-est a Mészáros Gergely kert-en keresztül össze  kötni a Panoráma úttal...

Előzmény: dimelo (37268)
dimelo Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37268

Nem tudom mi volt a szándékod pont most, amikor a 11 (+20) éves késéssel 6 hónap múlva elkészül a teljes elkerülő Debrecennél.

 

Ha azt hiányolod, ami eddig sem volt (csak nyomokban) az jelenleg - telhetetlenség.

 

2018. április-májustól bizonyíték lesz az egész 481-M35-354 fontosságára.

 

Előzmény: puntooo (37259)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37267

 

 

te hallottal mar a hatar utrol ? 

vagy arrol, az 2x2 sav amit mikecsikago felol hianyolsz a 47esen, a letezik a hosszupalyi elagazotol (4808. sz.) ?

voltal mar debrecenben ?

Előzmény: puntooo (37266)
puntooo Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37266

Szoktál közlekedni Debrecenben? 

 

Előzmény: tocsikolnak (37264)
RadiX Creative Commons License 2017.10.07 0 0 37265

A létező városszerkezetben nincs igazán használható nyomvonal egy köztes gyűrűnek, ahogy nézem, csak olyan útszakaszok amelyek fejlesztésével részigényeket ki lehet elégíteni (pl. a keleti oldalon a 471-től induló Budai Nagy Antal utca és folytatása, ami majdnem eljut a 47-ig délen).

Előzmény: puntooo (37263)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.10.07 0 1 37264

tehat a m35 / 481 / 354 -es kombo nem jo elkerulo ut mert messze van. egy belso elkerulo se jo mert ne legyenek teherautok a varosban ? ... belatom en is, semmi se jo, mindenki maradjon inkabb otthon :PP ))

Előzmény: puntooo (37259)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!