A 48 ezer lakosú Dunaújvárosnál a híd sehonnan sehova vezet, mégis a legizmosabb rajta a forgalom. (A 2x2 sáv kapacitásának töredéke.)
De minél délebbre haladunk annál kisebb forgalom halad át a hidakon
Kis kivétel a 37 ezres Baja (55. út)
Megfelelő úthálózati csatlakozás csak a 61-52. utaknak és úgy-ahogy az 55. útnak van.
(Ezért nevezhető félcsatlakozásnak a 62-es is Dunaújvárosnál)
A KÉK színű mellékutak forgalma kisebb, mint 1000 /nap.
Összességében az 51-es forgalma csenevész, hiszen a távolabbi célpontokhoz az M6 nem nagy kerülő és sokkal gyorsabb.
Kalocsánál meg kell oldani a déli elkerülőt is, bár "Font"-os képviselők szerint:
Az elkerülő úttal kapcsolatban: az önkormányzat tegye meg a szükséges kezdeti lépéseket, mert ő csak konkrét, létező, folyamatban lévő ügyet tud támogatni.
Megjegyezte, nem sok esélyét látja egy teljes elkerülő út építésének, a meglévő szakasz mellé a Foktői útról Bátya felé kivezető utat tud maximum elképzelni. Hangot adott annak a véleményének is, hogy egyáltalán nincs meggyőzve arról, hogy a kalocsaiak többsége szorgalmazza az elkerülő út megépítését,
több vállalkozó a város kiüresedését prognosztizálja ennek esetleges elkészülése után.
Ez a nyilatkozat még a híd építés bejelentése előtt történt?
Az M9-nél abbahagyták az 54-út összekötését. Hogyan lehetne elhinni, hogy majd 100 milliárdokat költenek a hiányzó útkapcsolatok kialakítására?
Ebből a szempontból a mohácsi-hídnak esélye sincs... hacsak nem, majd Mr. S. Csanyi...
Halkan kérdezem: miért is kell Pesttől délre 20 km-enként híd,
ha északra 50-55 km-enként van? (ha megépül Komáromnál...)
A 442 a Tiszantulon megy, nem keresztezi a Tiszat, fejlesztese nem igenyel hidat. Martfu ipartelepenek, a rakoczifalvak es Szandaszolos elkerulesenek megepiteset igenyli.
Nem veletlenul all meg az M44 a Tisza elott K.Szt.Marton mellett, mert tudjak ok ott fent mar hogy a konnyen felfejlesztheto 442-esen (R442?) at lesz bekotve Bekes megye a gyorsforgalmi halozatba, ahogy rajzoltam / irtam.
A masik veget se viszik a roman semmibe, erre is rajottek mar sztem. Majd ha lesz roman A11-es Arad-Nagyvarad (-Szatmarnemeti-Nagybanya) kozott.
Nyilvan ezt a bekesi, del-szolnok megyei, lakitelek kornyeki szavazoknak nem fogjak meg most reklamozni, majd valamelyik ciklus elso feleveben jelentik be kb, hogy leulepedjen valasztasokig.
errol van szo, plusz ha RO, HR schengeni lesz (SRB meg biztos sokaig se EU, se SCH), akkor Romaniabol a forgalom (teher beleertve) egy ilyen Nagylak-Szeged-Mohacs-Pecs-Barcs-Zagrab-Trieszt--- gyorsforgalmi utvonalon bonyolodhatna az egesz Ny-Mediterraneum fele.
Az M9 leagaztatasat valahol Melykut kornyekere tervezik. Igy az M9-M6-...-M83-M1 sokat segit majd az M5-M0-M1 tehermentesitesen.
A bakter sajnos olyan, mint a 90%, nem lat tovabb az orranal azt hiszi, hogy egy hid csak a helyi lakossagnak es jelennek epul csak, pedig foleg nem. Meg hogy ket hid egymas ellen epul. Ezert nincs ertelme vele vesztegetni az idot.
Azért a Szabadka jelentőségét nem becsülném le. Most épül a délnyugati elkerülője, ami Tompa felé vezet. Nos ennek a tranzitnak az átvezetése a Dunántúlra az amúgy is üres M6-ra tudná tehermentesíteni az M5-öt.