Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2017.08.20 -1 0 36704

nézegettem a weblapjukat és van ilyen adat is:

http://webmap.lechnerkozpont.hu/webappbuilder/apps/foldgomb1708/

 

Előzmény: dimelo (36702)
mash.69 Creative Commons License 2017.08.20 -2 0 36703

én is nézegettem az adatokat, csak itt:

 

 

http://portal.lechnerkozpont.hu/arcgisportal/apps/webappviewer/index.html?id=243acfd4a3d241f1b744a12d3c140123

 

ha jól olvasom ez 2014-es adatokat hoz 

az lenne  a jó, ha lenne olyan adat a Földvári hídról, amikor még nem volt a Pentele híd...

akkor ott jóval 10 ezer felett volt a forgalom, ami most eloszlik???

Dunaújváros nagyváros, sokan járhatnak oda melózni, de akár bevásárolni is....

 

Lent Bajánál is érdekes a a forgalom: délről indulva észek felé

Külterületi út száma: 51     Átlagos napi forgalom 2516 E/nap Nehézgépjármű forgalom 166 j/nap

Külterületi út száma: 5506 Átlagos napi forgalom 3049 E/nap Nehézgépjármű forgalom 136 j/nap

Külterületi út száma: 5501 Átlagos napi forgalom 2886 E/nap Nehézgépjármű forgalom 194 j/nap

Külterületi út száma: 55    Átlagos napi forgalom  5866 E/nap Nehézgépjármű forgalom 606 j/nap

Külterületi út száma: 51    Átlagos napi forgalom 7676 E/nap Nehézgépjármű forgalom 541 j/nap

Belterületi út száma: 55    Átlagos napi forgalom 5716 E/nap Nehézgépjármű forgalom 662 j/nap  (2014)

a legvaskosabb forgalom észak felől jön, Sükösd irányából, ahol 2 irányból jöhet a forgalom

Külterületi út száma: 51    Átlagos napi forgalom 4290 E/nap Nehézgépjármű forgalom 390 j/nap

Külterületi út száma: 54    Átlagos napi forgalom 3451 E/napNehézgépjármű forgalom 293 j/nap

a 2 bejövő út forgalma szinte dekára megegyezik a Baja felett mér forgalommal

 

 

De jó lenne ha lenne ilyen térkép 2014/2015/2016-ra is és lehetne látni a változást....

Előzmény: dimelo (36702)
dimelo Creative Commons License 2017.08.20 -1 0 36702

Kicsit belemerültem a viszonylatba:)

 

A 48 ezer lakosú Dunaújvárosnál a híd sehonnan sehova vezet, mégis a legizmosabb rajta a forgalom. (A 2x2 sáv kapacitásának töredéke.)

De minél délebbre haladunk annál kisebb forgalom halad át a hidakon

Kis kivétel a 37 ezres Baja (55. út)

Megfelelő úthálózati csatlakozás csak a 61-52. utaknak és úgy-ahogy az 55. útnak van.

(Ezért nevezhető félcsatlakozásnak a 62-es is Dunaújvárosnál)

A KÉK színű mellékutak forgalma kisebb, mint 1000 /nap.

 

Összességében az 51-es forgalma csenevész, hiszen a távolabbi célpontokhoz az M6 nem nagy kerülő és sokkal gyorsabb.

 

Kalocsánál meg kell oldani a déli elkerülőt is, bár  "Font"-os képviselők szerint:

Az elkerülő úttal kapcsolatban: az önkormányzat tegye meg a szükséges kezdeti lépéseket, mert ő csak konkrét, létező,  folyamatban lévő ügyet tud támogatni.

Megjegyezte, nem sok esélyét látja egy teljes elkerülő út építésének, a meglévő szakasz mellé a Foktői útról Bátya felé kivezető utat tud maximum elképzelni.
Hangot adott annak a véleményének is, hogy egyáltalán nincs meggyőzve arról, hogy a kalocsaiak többsége  szorgalmazza az elkerülő út megépítését,

több vállalkozó a város kiüresedését prognosztizálja ennek esetleges elkészülése után.

 

Ez a nyilatkozat még a híd építés bejelentése előtt történt?

 

Az M9-nél abbahagyták az 54-út összekötését. Hogyan lehetne elhinni, hogy majd 100 milliárdokat költenek a hiányzó útkapcsolatok kialakítására?

Ebből a szempontból a mohácsi-hídnak esélye sincs... hacsak nem, majd Mr. S. Csanyi...

 

Halkan kérdezem: miért is kell Pesttől délre 20 km-enként híd,

ha északra 50-55 km-enként van? (ha megépül Komáromnál...)

 

Előzmény: Mash_bakter (36674)
klimakiraly Creative Commons License 2017.08.19 0 0 36701

Kicsit furcsa helyen viszik azt a 8-ast ... át egy tavon, fel egy dombra.

Előzmény: Mash_bakter (36699)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.19 -2 0 36700

http://www.deltakn.sk/elkerulo-ut-nelkul-komarom-megfullad/

tök jó cikk a Komáromi elkerülőről, jó térképpel...

Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.19 -2 0 36699

http://nif.hu/2017/08/forgalomkorlatozas-a-8-sz-fout-varpalota-elkerulo-ii-utem-epitesenel/

 

épülget-épülget.... a választásokra kész is lesz...

fura olvasni ezt a lassú tempót, miközben Salgótarján felé a 21-es 2 vagy 3 szakasza is

hónapokkal a tervezett idő előtt elkészül...

 

miért halad ilyen lassan ez az építkezés?

tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 0 0 36698

ez is elkeszult:

 

 

D12 (HR) Barcs fele iranyozva.

Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.18 -2 0 36697
Előzmény: tocsikolnak (36675)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 0 0 36696

kerdezd meg toluk, en nem ismerem oket...    te de most nehogy kiallj az utra baratkozni :)), csak vicc volt.

Előzmény: Mash_bakter (36694)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 0 0 36695

nem a szemelyedre iranyult, hanem a szimpla megnyilvanulasaidra. ezt a kulonbseget legalabb erted ?

Előzmény: Mash_bakter (36693)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.18 -2 0 36694

bakter, hát te írtad...

 

a zsufolt 4-es mar nem lesz zsufolt, mert lesz M4 es, a 4-esen meg helyi forgalom lesz mar csak.

a meg zsufoltabb M5-rol levenne a bekesieket. 

 

miért akkor hova mennek ha nem Pestre vagy az M0-ás felé?

 

 

Előzmény: tocsikolnak (36692)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.18 -2 0 36693

ja és hanyagold a személyeskedést

Előzmény: tocsikolnak (36685)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 0 0 36692

Szerinted mindenki csak Budapestre megy ?  LOL . akkor eleg egyiranyusitani azt az utat... :DDD

Előzmény: RadiX (36691)
RadiX Creative Commons License 2017.08.18 0 0 36691

Ha az M44 helyett akarod fejleszteni, akkor hogyan jutnak el a rajta Békés felől érkezők Budapestre? 

Előzmény: tocsikolnak (36690)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 0 0 36690

A 442 a Tiszantulon megy, nem keresztezi a Tiszat, fejlesztese nem igenyel hidat. Martfu ipartelepenek, a rakoczifalvak es Szandaszolos elkerulesenek megepiteset igenyli. 

Előzmény: RadiX (36689)
RadiX Creative Commons License 2017.08.18 0 2 36689

A 442 egyáltalán nem fejleszthető könnyen, a szolnoki végén nem köthető be értelmesen az M4-be újabb Tisza-híd nélkül.

Előzmény: tocsikolnak (36684)
dimelo Creative Commons License 2017.08.18 -1 3 36688

Szerintem eltúlzod a Balkán tranzit mértékét.

Ezzel nem érdemes előhozakodni M9 útvonal érdekében.

 

Az a 400-500 kamion amelyik Tompánál lép be, csak az 53, 55. utakon jelent volument, de 2x2 sávon pipafüst.

 

A hiányzó úthálózati elemek megépítésével egyetértve hangsúlyoznám:

2010 óta semmit nem mozdult a Kaposvár-Dombóvár-Szekszárd ill. Dusnok -55 összekötés.

Lett Mórahalom elkerülő+ 55. út felújítás.

 

Vagyis eddig semmi ráutaló magatartás az M9-re.

Ehelyett Kalocsai híd úthálózat nélkül?

Mohácsi híd Bácskai hálózat nélkül?

 

Valakiknek elgurult a gyógyszere, de azt is mi fizetjük.

 

Az a mohácsi vágóhíd(tulajdonos) nagyon lobbierős...

Előzmény: tocsikolnak (36681)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 -1 0 36687

ja es merlegelni se tudsz

Előzmény: Mash_bakter (36686)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.18 -2 1 36686

ezt írod:

Majd ha lesz roman A11-es Arad-Nagyvarad (-Szatmarnemeti-Nagybanya) kozott.

majd lentebb, azt írod, hogy előre kell tervezni....

nincs még semmi a Mohácsi oldallal szemben, se város, se út a magyar, se a szerb odlalon,

de legyen híd a semmibe, mert majd lesz út....

most akkor el kellene döntened, hogy előrelátóan a semmibe építesz, hogy majd a határ túl odlalán

lévő szerb/román útak is megépülnek  vagy csak akkor, ha majd ők megépítik...

nem érzed a saját érvelésed sántaságát????

Előzmény: tocsikolnak (36684)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 -2 0 36685

butan egysikuan linearisan ellentet parokban gondolkodsz

Előzmény: Mash_bakter (36683)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 0 0 36684

Nem veletlenul all meg az M44 a Tisza elott K.Szt.Marton mellett, mert tudjak ok ott fent mar hogy a konnyen felfejlesztheto 442-esen (R442?) at lesz bekotve Bekes megye a gyorsforgalmi halozatba, ahogy rajzoltam / irtam. 

A masik veget se viszik a roman semmibe, erre is rajottek mar sztem. Majd ha lesz roman A11-es Arad-Nagyvarad (-Szatmarnemeti-Nagybanya) kozott.

 

Nyilvan ezt a bekesi, del-szolnok megyei, lakitelek kornyeki szavazoknak nem fogjak meg most reklamozni, majd valamelyik ciklus elso feleveben jelentik be kb, hogy leulepedjen valasztasokig. 

Előzmény: bp01 (36666)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.18 -2 0 36683

van 2 üres Duna hídunk, most épül a 3. először arra kellene a forgalmat tenni

és pont leszarni a román/szerb/balkán teherautósok érdekeit...

 

0. step az M4 végig....

1. step nálam az Egér-Szolnok-Kecskemét-Dunaújváros-Veszprém M8-as út

így tehermentesülne jelentősen az M0-ás és az M7-es Pest-Siófok szakasza

Előzmény: tocsikolnak (36681)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.18 -2 0 36682

csak van már egy Szekszárdi Duna híd oda kellene vinni a forgalmat...

Elvileg szinte végig fel lett újítva a Szegedtől nyugatra eső főút 55-ös...

 

http://www.origo.hu/itthon/20170630-jovo-tavaszra-befejezodik-az-55-os-fout-korszerusitese.html

 

Előzmény: hegyaljai3 (36680)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.18 -1 0 36681

 

errol van szo, plusz ha RO, HR schengeni lesz (SRB meg biztos sokaig se EU, se SCH), akkor Romaniabol a forgalom (teher beleertve) egy ilyen Nagylak-Szeged-Mohacs-Pecs-Barcs-Zagrab-Trieszt--- gyorsforgalmi utvonalon bonyolodhatna az egesz Ny-Mediterraneum fele. 

 

Az M9 leagaztatasat valahol Melykut kornyekere tervezik. Igy az M9-M6-...-M83-M1 sokat segit majd az M5-M0-M1 tehermentesitesen.

 

A bakter sajnos olyan, mint a 90%, nem lat tovabb az orranal azt hiszi, hogy egy hid csak a helyi lakossagnak es jelennek epul csak, pedig foleg nem. Meg hogy ket hid egymas ellen epul. Ezert nincs ertelme vele vesztegetni az idot. 

Előzmény: hegyaljai3 (36680)
hegyaljai3 Creative Commons License 2017.08.18 0 1 36680

Azért a Szabadka jelentőségét nem becsülném le. Most épül a délnyugati elkerülője, ami Tompa felé vezet. Nos ennek a tranzitnak az átvezetése a Dunántúlra az amúgy is üres M6-ra tudná tehermentesíteni az M5-öt. 

Előzmény: Mash_bakter (36670)
klimakiraly Creative Commons License 2017.08.18 0 0 36679

Ez sok éve így ... Talán mikor a franciák voltak akkor még nem. ... De mióta strabag azóta majdnem biztos vagyok benne.

Előzmény: Pompiere (36673)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.17 -2 0 36678

69 én nyertem

Előzmény: tocsikolnak (36677)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.17 0 0 36677

36

Előzmény: Mash_bakter (36676)
Mash_bakter Creative Commons License 2017.08.17 -2 0 36676

bakter ez a lakosság szám :)

írtam, hogy Mohács a legkisebb, de nem, mert Kalocsa

 

De ha a szerbek visszaadják a Bácskát, akkor épüljön az a Mohácsi Duna híd!!! :)

Előzmény: tocsikolnak (36675)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.08.17 -1 0 36675

kompforgalmat irjad, ne a dunamenti forgalmat

Előzmény: Mash_bakter (36674)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!