Keresés

Részletes keresés

Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36244

 Vegyél elő egy Budapest-atlaszt, mert én a meglévő fontosabb utak 2×2 sávosítására gondoltam.

 

Szóval: Árpád-híd-Ny -- Flórián tér -- Pacsirtamező u. -- Lajos u. -- Árpád Fjd. u. (<---vagyis ez eddig a 11-es főút) -- Margit-híd-Ny -- Margit Krt. -- Moszkva tér -- Hűvösvölgyi út -- János-hegyi út (<---amelyik Budakeszi felé visz tovább) -- Budakeszi felé vezető összekötő út (<---Budakeszi-Ny kerülővel Ény és Ny felől megkerülve és kiegészítve) -- Budakeszi-Törökbálinti csmp.-i összekötő út -- 1-es út (<---a régi 100-as út) Budaörs felé (a Budaörs-É-i elkerülővel kiegészítve) -- Budapest-D (<---M1-M7-100-as utak csmp.-ja = Budaörsi út!!) -- Nagyszőlős u. -- Bocskai u. -- Irinyi János u. -- Petőfi-híd -- Boráros tér -- Üllői út - Népliget-Dny-i csmp. -- Könyves Kálmán Krt. -- Hungária Krt. -- 30-as úti csmp. -- M3-as autply.-i csmp. -- Róbert Károly Krt. -- 2-es főút-Angyalföldi csmp. -- Árpád-híd-K -- Árpád-híd-Ny -- Flórián tér.

 

Erre a nyomvonalra gondoltam. Ekkor nem kellene sokat átépíteni, csak ahol muszáj a 2×2 sávosítás miatt, ott kiszélesíteni ami ennél keskenyebb, és az egészet végig a lakott ter.-en kívüli részeken is 2×2 sávosítani.

És akkor nem kell a Budai-hegyek kisutcáival bajlódni, annak több mint fele úgyis csak kisutca, lépcsős sétálóutca, vagy szűk egyirányú utcácska, hanem ezeken a főbb utakon kivinni az utat Budakeszi--Budaörs felé, és kint megcsinálni a körút nyugati részét. ;-)!!!

Előzmény: trizs77 (36243)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36243

Részletezd már légyszíves, hogy hogyan képzelted el a rajzodon, az Árpád híd budai végétől az utat Budakesziig mert nem túl világos, hogy mi épülne ott ?

 

 

Előzmény: Carina_S (36240)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36242

A Hungária Krt. folytatását nyugaton, azaz Budán azért nem tudták megoldani 110 év alatt sem, mert ott vannak a Budai-hegyek keleti hegylábai, 30%-os emelkedésű kis utcákkal, akkor a nyugati belső kör kiépítésére csak egyetlenegy mód marad.

 

---------

 

Hát nem.

 

Nem egyetlen mód.

 

Jártál már autóval, Berlin, Brüsszel, Párizs alatt ?

 

Nagyobb ott a forgalom mint nálunk a nagykörúton.

 

 

 

Előzmény: Carina_S (36240)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36241

És úgy, hogy Budaörs("Budaörs-É") és Budakeszi("Budakeszi-Ny") elkerülőt kapjon, az út pedig mindenütt 2×2 sávos legyen!

Előzmény: Carina_S (36240)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36240

"A kamion forgalom kivitele a városból nagyon helyes döntés volt.

( itt lakom a Hungária mellett, tudom miről beszélek )

 

De a mostani 50-50% budapesti modal split 20 év múlva már csak 40:60 lesz.

Azon kívül Vitya központosít.***

Sajnos.

 

Emiatt a városi egyéni közlekedés erőteljesen nőni fog.

sugár irányban.

Átlósan vagy gyűrűsen pedig még a Hungária gyűrűt se fejeztük be 110 év alatt, hisz nincs meg a budai cikkelye, nem hogy a második külső gyűrűnek neki kezdtünk volna.

 

Pedig szükség lesz rá.

Nagyon."

 

 

Erre itt a megoldás: Ha azt megértjük, hogy a Hungária Krt. folytatását nyugaton, azaz Budán azért nem tudták megoldani 110 év alatt sem, mert ott vannak a Budai-hegyek keleti hegylábai, 30%-os emelkedésű kisutcákkal, akkor a nyugati belső kör kiépítésére csak egyetlenegy mód marad.

Ez pedig az, ha a meglévő Duna-hidak felhasználásával a Hungária Krt. É-i és D-i végét áthozzuk Kelet-Budára, majd onnan az utat kivisszük a városból Ny-i irányban a városhatáron kívülre, de avároshoz közel (nyomvonal: Hungária-D -- Buda-D -- Budaörs-É -- Budakeszi-Ny -- Buda-Ény -- Buda-É[csomóponti felcsatlakozás 11-es úthoz a Margitsziget Ny-i oldalának közepével szemben]).

 

Lásd a térképet!:>>>

 

Megj.:

Lila: Meglévő Hungária Krt.;

Narancssárga: hiányzó budai-belső körút;

Körök: csomópontok;.

Előzmény: trizs77 (36238)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 3 36239

És ha a (36217)-es szerint tervezték volna meg Hódmezővásárhely elkerülőjét, arról mit gondolnál?

 

------------------------

 

Ezek a kalap formájú városi elkerülők nekem nem tetszenek.

Nagyon nem.

Tudod én barnaköpenyes vagyok.

 

A mai utak, legyen az 85-ös vagy készülő M44, esetleg M4 olyan girbe-gurbák mint az ökörhugyozás.

Nem tetszik.

 

így azután sokkal hosszabbak mint eredetileg voltak.

Vissza térve a kalap formájú városi elkerülőkre.

 

Nem ez kell.

Új út kell.

 

Gondolat kell.

Egyenes, új út kell amiből leágaznak 45 fokban a városba be- és kivezető szakaszok.

 

 

Előzmény: Carina_S (36228)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 1 36238

Akkor ha kint Páty környékén már megvan a nyugati szektor, beljebb egy max. 1×2 sávos másodrendű vagy elsőrendű főútvonal is elég lenne.

Vagy nem???

 

----------------------

 

Nem.

 

A kamion forgalom kivitele a városból nagyon helyes döntés volt.

( itt lakom a Hungária mellett, tudom miről beszélek )

 

De a mostani 50-50% budapesti modal split 20 év múlva már csak 40:60 lesz.

Azon kívül Vitya központosít.***

Sajnos.

 

Emiatt a városi egyéni közlekedés erőteljesen nőni fog.

sugár irányban.

Átlósan vagy gyűrűsen pedig még a Hungária gyűrűt se fejeztük be 110 év alatt, hisz nincs meg a budai cikkelye, nem hogy a második külső gyűrűnek neki kezdtünk volna.

 

Pedig szükség lesz rá.

Nagyon.

Nekem már nem, mert addigra meghalok, de a ma fiataljainak nagyon.

 

Ma vagy a Hungárián centizek 30-40 percet 8 km megtételével, vagy kimegyek az M3-M0-ra ami távolságban dupla annyi de haladós.

 

Az M0 keleti szektor és a Hungária közé nagyon hiányzik egy   "magas út"   ami min. 2x3 sávos, hogy a XII.kerületből a XX kerületbe (környékökre) reális módon el lehessen jutni.

 

Nincs gondolat.

Pont szerű elképzelésekről vannak viták, (lásd hol legyen a Galváni híd) de hogy az a híd minek lesz a része arról az egy szó se...........................:-(((

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

más

 

Vitya (káros) központosításának, most, itt tárgyalt módon, nincs köze politikai nézeteihez.

Ezt hagyjuk.

em ide való.

Itt OFF.

 

Várospolitikailag káros a Nemeskürty féle koncepció végrehajtása.

Minden bevisznek az V.kerületbe és az I.kerületbe.

Felvásárolják az ottani lakásokat és mindegyikből állami iroda lesz.

Alapítottak vagy 45-55 új Intézetet.

Egy-egy ilyen alakulat csak 80-150 fős, de miért kell nekik I. vagy az V. kerületben dolgozniuk.

 

Ismerős a :.....Népi, nemzeti, ősi,  Magyar Lélek Kutató Intézetnél .................dolgozik a Hattyú utcában.

 

Mi a búbánatos ....-ért nem lehet a ..........Népi, nemzeti, ősi,  Magyar Lelket Kutatni .........a Budapest XVII.kerület Tárcsa úton felépítendő Intézetben.

Nem mindegy annak a léleknek, hogy hol kutatják?

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Carina_S (36235)
mzdude Creative Commons License 2017.07.13 0 1 36237

Oké, de akkor azt is számold ki, hogy a kétszeres hosszúságú elkerülő mennyivel kisebb vagy nagyobb légszennyezést fog okozni? Illetve mennyivel kevesebb forgalmat visz el a belvárosból, és az el nem vitt forgalom mennyivel módosítja a szennyezési értékeket?

Előzmény: Carina_S (36225)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36236

Úgy értem a külső nagy M0-Ny elvinné a kamionforgalmat, a kicsi főút meg elég lenne a személyautós,- és buszforgalomnak.

Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36235

De erre mi szükség ha kijjebb meg úgyis megépülne a nyugati szakasz??? Akkor ha kint Páty környékén már megvan a nyugati szektor, beljebb egy max. 1×2 sávos másodrendű vagy elsőrendű főútvonal is elég lenne. Vagy nem???

Előzmény: trizs77 (36232)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36234

Félreértettél.

 

A (36225)-ös rajzom azt a megoldási lehetőséget próbálja felvázolni, amely mellett a légszennyeződés már nem érződne Budapesten, éppen a 15 km-es -- és így a légszennyeknek már túl nagy! -- távolság miatt. Így mi a véleményed róla?

Előzmény: trizs77 (36230)
dimelo Creative Commons License 2017.07.13 0 1 36233

Bingo!

 

És már régen túl vagyunk április elsején,

úgy tűnik ez a spec. vásárhelyi változat:

a morbus lazarus...

Előzmény: trizs77 (36227)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36232

Nyomvonal vitának, beszélgetésnek, vélemény cserének már több értelme van.

 

Az M0 nyomvonala tolható kifelé nyugodtan.

 

De az M0 és a Hungária körút közé, kell építeni egy másik félkör utat, min 2x3 de inkább 2x4 sávval a következő 50 évben.

S ez nem fog függeni politikai színezéktől, elvektől, világnézetektől.

 

 

Előzmény: Carina_S (36229)
dimelo Creative Commons License 2017.07.13 0 1 36231

Rövid, de velős...

 

Csak érteném végre, hogy miért toleráns a társadalom a tolvajokkal, rablókkal, banditákkal,

még ha fehérgallérosak is...

Előzmény: Fradista Utazó (36224)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36230

Páty- Lánchíd = 16 km légvonalban.

 

Ha megépül az M0 nyugati (ma még hiányzó szakasza) akkor a Lánchídnál 10%-kal megnő a légszennyezés mértéke ?

 

Szerintem ez butaság, amolyan kávéházikondrád féle megközelítés, de mint sörözési alapot fogadjuk el

 

Az M0 keleti szektor és Sülysáp község központja között légvonalban 16 km a távolság.

Tehát amikor megépült az M0 keleti szektor akkor Sülysápon 10%-kal megnőtt a légszennyezés mértéke ?

 

Illetve valamivel többel, mert az M0 keleti szektor és Sülysáp között nincsenek se hegyek, se sűrű erdők amik megtisztították volna a bűnös kamionok által kibocsátott gyilkos kórt.

 

----------------------

 

Ok ezen eljátszunk, elröhincsélünk  a sokadik sör mellett.

Mindenki elmondja félelmeit, lázálmait.

 

De mi van ha másnapra kijózanodunk ?

 

 

 

 

Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36229

[?] Vagy mit gondolnál arról, ha az M0-ás nyugati részét a (36225)-ös szerint tervezték volna meg???

Előzmény: trizs77 (36227)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36228

És ha a (36217)-es szerint tervezték volna meg Hódmezővásárhely elkerülőjét, arról mit gondolnál?

Előzmény: trizs77 (36227)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36227

Réges-régen, még az üveghegyeken túl, ahol a kurta farkú malac túr egy Tiszántúli nagyváros tűzoltósága kapott egy létrát, tűzoltóul : .."..Magasból mentő szert.."

 

Nem tudni miért,  a pusztán a Nagy Sándor emlékmű mellett gyakorlatoztak vele, ahol mi, úgy heten vagy kilencen (?)  hanyatt fekve, napi 8 tanórában a világegyetem megoldó képletén gondolkodtunk.

 

Ők gyakorlatoztak.

Mi néztük őket és persze nagyon szerettük volna megoldani a világegyetem gondjait.

 

A vége az lett, hogy mikor már minden tűzoltó járt a maximálisan kitolt létra tetején (talán 34 méter lehetett ?) felkínálták, hogy mi is szétnézhetünk onnan.

Nosza.

 

Felmentünk, pontosabban feltoltak bennünket.

Szétnéztünk.

Láttuk a Hortobágyot.

 

Egyik társunk amikor lejött azt mondta : Kellene ide építtetnie a városnak egy kilátót, állandót, hogy az emberek szét nézhessenek onnan.

 

Egy csóti társunk (község Pápa mellett) jó hangosan megkérdezte :

      - Mit látni onnan fentről?

      - A pusztát vágták rá neki sokan.

      - De hiszen innen lentről is ugyanazt látni.

 

Igaza volt.

A kilátó ötlete még ott hamvába holt.

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

ez a 43 éves történet jutott eszembe a Hódmezővásárhely képviselő testületének hirtelen felindulásból elkövetett lelkesedése kapcsán.

 

Építtetnének sok száz millió forintért egy kilátót a 47-es út közepére, ahonnan ugyanazt látni mint a földről.

 

 

 

Előzmény: dimelo (36223)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36226

"A főváros 10%-os levegő minőség romlásához, egy cementgyárat kell építeni a Zsigmond térre és egy szénnel működ hőerőművet az Orbán térre."

 

Vagy egy rengeteg gázolaj-diesel üzemű kamionra, nagy kamionforgalommal. A fővároshoz közeli M0-ás kiépítése ezt az előnytelen feltételt biztosítaná!

Előzmény: trizs77 (36222)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36225

Én ilyen M0-ás körgyűrű Ny-i szektor építésére gondolnék elképzelhetőnek.:>>>

 

 

Előzmény: Carina_S (36221)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36224

Szó sincs róla.

El akarják lopni a kilátó építéséhez kapható EU-támogatást. Ennyi.

Előzmény: dimelo (36223)
dimelo Creative Commons License 2017.07.13 0 4 36223

Ez csak laza tervezői ujjgyakorlat lett volna.

De valakik gigantomániába estek.

 

Nem illeszkedik a 2x2 Szeged-Debrecen koncepcióba, ezért még biztosabb,

csak a pénzt markolják az exkavátorok...  nettó 27,9 milliárd Ft, vagy ki tudja mennyi lesz a végén...

 

http://www.delmagyar.hu/hodmezovasarhely_hirek/kilato_epulhet_a_kopancsi_korhid_kozepere/2518953/

 

A hódmezővásárhelyi képviselőtestület egy kilátót szeretne a körhíd közepére.

Bár azt még nem tudják, hogy nézne ki és miként lehetne majd megközelíteni,

de úgy döntöttek, csináltatnak róla egy tervet, mert szerintük jó ötlet, a város kapuja lehetne.

Részlet a képviselőtestület pénteki ülésére készült polgármesteri előterjesztésből:

“Hódmezővásárhelyre a legtöbben az autópálya közelsége miatt Szeged felől érkeznek, ezért célszerű lenne egy kilátót létesíteni, amely ikonikus épülete lehetne Hódmezővásárhelynek.

A kilátót az Északi elkerülő út vég csomópontjában (Kopáncs) érdemes megépíteni, ami városkapu szerepet is betölthetne.

Az építmény helye a létesülő külön szintű körforgalom közepén lenne, hangsúlyozva annak egyediségét.

A fentiek alapján javaslom egy tanulmányterv készítését a kilátó kialakítására, amelynek célja az épület építészeti látványának elkészítése, a statikai szerkezet elméleti vázának megtervezése.

A tervezők feladata a kilátó megközelíthetőségének biztosítását szolgáló út és parkoló rendszer kidolgozása oly módon, hogy az csatlakozzon a 47. sz. főút kialakítandó csomópontjához.”

 

Itt már mindenki megbolondult?

Előzmény: Aladár46 (36214)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36222

Sajnos az M0-ás Ny-i szektor megépülése nemcsak 1-2%-kal, hanem sokkal többel növelné a Bp.-i légszennyezést!!

(Akár 10%-kal is!) :-O!

 

----------------------

 

Ne túlozz.

Ez nem újságíró iskola.

 

Inkább a mérnöki megközelítést.

Légy reális.

 

A főváros 10%-os levegő minőség romlásához, egy cementgyárat kell építeni a Zsigmond térre és egy szénnel működ hőerőművet az Orbán térre.

 

 

Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36221

"5./ Egy M0 nyugati elkerülő valóban növelné Budapest légszennyezettségét.

Legalább 1, talán 2%-kal is."

 

 

Sajnos az M0-ás Ny-i szektor megépülése nemcsak 1-2%-kal, hanem sokkal többel növelné a Bp.-i légszennyezést!! (Akár 10%-kal is!) :-O!

 

A/ Az M0-ás jelenleg egy C alakú, és nyugati oldalán nyitott körgyűrű, és az uralkodó szélirány az ÉNy ---> DK-i szélirány. Ezen kívül a megépítendő nyugati szektor nem kis forgalmú mellékút, hanem egy roppant nagy forgalmú 2×2 sávos autópálya vagy autóút lenne.

 

B/ Amíg a gyűrű nyugatról nyitott, addig a szelek tiszta levegőt fújnak be nyugat felől a fővárosba. Ha azonban a gyűrűt végtelenítik és bezárják, akkor a fővárost minden oldalról a légszennyező forrásnak számító autóút vagy autópálya fogja körülvenni, azaz bármilyen irányú szél is fújjon, valahonnan biztos hogy az autópálya vagy autóút jelentős légszennyét fogja a szél a fővárosba befújni.

 

C/ A megépítendő M0-ás Ny-i szektor az a főváros Ny-i közigazgatási határától mindössze csak 5-6 km-rel lenne nyugatabbra, tehát légszennyezési szempontból veszélyesen közel! (Nem tudna így a levegő felhígulni(!)!)

 

D/ A főváros levegője már mostanára is rendszeresen szmogos, már nemegyszer rendeltek el szmogriadót(!).

 

D/ Ha valóban kell egy nyugati elkerülő, akkor -- és ez a "C"-pontból következik -- azt Budapest nyugati legszélétől csak jelentősen nyugatra(!!), a Törökbálint -- Érd -- Sóskút -- Pusztazámor -- Etyek -- Zsámbék -- Tök -- Perbál -- Tinnye -- Piliscsaba -- Pilisszántó -- Csobánka-[É] -- Szentendre-[D] -- Pomáz-[É] -- Dunakeszi nyomvonalon tudnám csak úgy elképzelni, hogy a nyugati oldal légszennyeinek lehetőségük legyen elégséges mértékben felhígulniuk, és ebből a célból a nyugati szektor a főváros nyugati szélétől egy kb. ... 12-15 km-re nyugatra(!) kell hogy húzódva kell megépíteni!!!

 

____________________________________

Magy.: Pomáz-[É] = Pomáz-észak

Előzmény: trizs77 (36219)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36220

Ha ma leülünk Makkosmárián, ami elég jó közelítéssel a budai hegyvidék közepe,  és mérünk 489,1234 levegő minőséget ***, akkor ha 10 év alatt megépülne az M0 nyugati szakasza, ugyanott leülnénk és mérnénk 489,4321 levegő minőséget.

 

Talán?

 

*** = fogalmam sincs mi a levegő minőség mérőszáma, mértékegysége, vagy mutatója.

Csak azt kívántam érzékeltetni, hogy igazat írsz egy lényegtelen kérdésről.

 

 

Előzmény: Carina_S (36218)
trizs77 Creative Commons License 2017.07.13 -1 0 36219

Ugye fizikából nem Te voltál az osztály első ?

 

1./ igazat írsz.

 

2./ Helyes tényekből helytelen következtetést vonsz le.

 

3./ Túlzol.

 

4./ A nagyságrend szó, nem csak matematikai fogalom.

 

5./ Egy M0 nyugati elkerülő valóban növelné Budapest légszennyezettségét.

Legalább 1, talán 2%-kal is.

Közben más szennyező források esetleg több %-kal ?

 

Előzmény: Carina_S (36218)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36218

Erről még évekkel ezelőtt azt hallottam, hogy az M0-ás Ny-i elkerülőjét Budapest érdekei miatt nem szabad megépíteni. Ha ui. megépítenék, akkor az M0-ás Ny-i szektorán áthaladó jelentős teherforgalom kipufogógázait az uralkodó ÉNy ---> DK-i és Ny ---> K-i szélirányok besöpörnék a fővárosba, és ezzel a "főváros tüdejeként" is számon tartott Budai-hg. levegője kritikus mértében elszennyeződne. Így akinek a város belsejéből igénye volna megszökni egy kis időre pihenési és rekreációs céllal, annak számára a Budai-hg. már nem tudná ellátni eredeti funkcióját, a tiszta levegő biztosítását. (!!!!Bp. egyik legnagyobb baja így is a szmogos levegő!!!!)

Előzmény: Törölt nick (36215)
Carina_S Creative Commons License 2017.07.13 0 0 36217

Én így oldottam volna meg a 47-es Hódmezővásárhelyet elkerülő szakaszát: --->

 

 

Abból indultam volna ki, hogy az eredeti tervmegoldás gyors, de hosszabb nyomvonalat vesz igénybe, mint a városon átmenő útszakasz. Ugyanakkor pedig egy Szentes - Hódmezővásárhely - Orosháza forgalmi irány valószínűsége minimális a túlontúl nagy kerülő miatt (aki Szentesről Orosházára megy, az egyszerűen levágja az utat a Szentes -- Derekegyház -- Nagymágocs -- Orosháza útvonalon), másfelől a 45-ös fő forgalmi célja úgyis a Szeged -- Szentes -- Tiszaföldvár -- Szolnok, a 47-es fő forgalmi célja pedig úgyis a Szeged -- Békéscsaba -- Szeghalom -- Berettyóújfalu -- Debrecen összeköttetés megteremtése.

 

Ugyanakkor Hódmezővásárhely városa DK-i irányban kisebb kiterjedésű, mint ÉNy-i irányban, vagyis a 47-es út szempontjából délről kerülhető meg legegyszerűbben.

 

Így tehát a városinál rövidebb, de mégis gyors útvonalnak a 45-össel nyugatról kellene megkerülni a várost, míg az új 47-es elkerülőt a régi 47-es út és a 45-ös Ny-i új elkerülőjét összekötő csomóponttól kellene elindítani, mégpedig a várost délről kelet felé továbbhaladó irányban lenne ésszerű megkerülni a D-i városhatárhoz -- de nem a közigazgatási határhoz(!) közel, hanem attól jóval északabbra, azaz a város beépített részének a széléhez! -- közel kellene a 47-es út új DK-i elkerülő szakaszát megépíteni.

Így megvalósulna mindkét kritérium: az új nyomvonal egyrészt km-ben sem lenne jelentősen hosszabb a városon átmenő útszakaszoknál, és ugyanakkor pedig az időbeni gyors továbbhaladást is biztosítaná mind a 45-ös út, mind pedig a 47-es út irányában. ((Lásd a lila színnel berajzolt nyomvonalakat!))

Előzmény: dimelo (36213)
mash.69 Creative Commons License 2017.07.12 -1 0 36216

 hogyan fog funkcionálni a 2x2 sáv Debrecenig "koncepcióhoz"?

Sehogy, majd újra gondolják. Ezt már én is írtam pár hete/hónapja....

Majd  építenek egy déli elkerülőt és az megy Debrecenfelé.

 

Előzmény: dimelo (36213)
Törölt nick Creative Commons License 2017.07.12 0 2 36215

sziasztok, nap mint nap járom a 8102-t Budaörs és Budakeszi között, mely szerintem az ország legforgalmasabb négyszámjegyű útja,

nem csoda, mert itt semmilyen más alternatíva nincsen, gyakorlatilag Budapest nyugati elkerülő útjának számít. az út állandóan tele van,

Budakeszin rendszeresek a torlódások és a 8102x1 csomópont lámpája is jelentősen visszaduzzaszt, hosszú perceket várakozva.

 

azon gondolkozom már egy ideje, hogy vajon miért nem építik meg az M0-t a Telki csomópontig, ezáltal a pátyi, telki és részben a budakeszi célforgalom átterelődése mentesíthetné a 8102-t és Budakeszi átmenő forgalmat is, nem hiszem, hogy ez Budakeszi ellenére lenne. ráadásul a nyugati szakaszból

ez lenne a viszonylag gyorsan, akár 1,5-2 év alatt kivitelezhető szakasz, mert nincs alagút és ahogy nézem, a nyomvonal is viszonylag végleges. ehelyett még tíz év múlva sem lesz itt 2x2, mivel egyben kezelik a teljes nyugati szakasszal, holott elég látványos lenne az időbeli spórolás. 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!