Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2017.05.24 0 3 35852

5000 forint egy éves megyei matrica, kb. 16 liter benzin ára, akinek telik autóra, annak telik erre is.

Előzmény: Carina_S (35851)
Carina_S Creative Commons License 2017.05.24 -2 0 35851

Akkor félreértettél engem.

 

A tranzitforgalom ui. maradjon csak "szépen" az autópályán, mert:

1. úgyis a multicégek teherautói szállítanak rajtuk a TESCO-nak, a PENNY MARKET-nek, az ALDI-nak, a LIDL-nek, meg a hozzájuk hasonló profitorientált cégeknek. Ezek adózzák csak le a magukét matricadíjak képében, úgyis túl gazdagok! ;)!;

2. a tranzitforgalom kielégítésére és kiszolgálására úgyis az autópálya, meg a gyorsforgalmi út való;.

 

Akik viszont kispénzű emberek, azok számára legyen mindenhol az országban egy autópálya-MENTES(!!) alternatíva is, hogy nekik ne kelljen a benzinen felül még a matricadíjakat is megfizetni! Mert:

1. ők nem profitorientáltak;

2. zömében dolgozó emberek vagy kisvállalkozók (pl. a piaci meg bolti zöldség,- és élelmiszer-árusok), akik minek fizessenek matricadíjat? Ha kevesebb a kiadásuk, az élelmiszereik árát sem kell felemelniük!!! ;)!;

3. Ha nemcsak az autópályákat fejlesztenék állandóan, hanem a kétnyomú utak felújítására is ráköltenének, akkor az autópálya-hálózatot is kevesebb személyautó,- és furgon-forgalom terhelhetné... . De ehhez a fejlesztőknek már ész és előre-tervezői kreativitás(!!!!) is kellene!!

Előzmény: RadiX (35850)
RadiX Creative Commons License 2017.05.24 0 0 35850

A 338 könnyen elvezethető a 38-ig, onnan viszont nehéz lesz értelmes nyomvonalat találni tovább a lakott területek és az erdő között. A tranzitforgalomnak pedig van annyi esze hogy nem a lakott területekkel teleszórt vadcsapáson megy Tiszatelek felé, ha van értelmes elkerülő útvonal.

Előzmény: Carina_S (35847)
Carina_S Creative Commons License 2017.05.24 0 0 35849

Szóval nem mindegy hogy csak benzinre költesz útközben, vagy még matricadíjakra is "muszáj"...! :)

Carina_S Creative Commons License 2017.05.24 0 0 35848

(35847) sz. Hsz. elején jav.:>>

 

Az M3 -- 403-4 útvonal eléggé nagy kerülő az eléggé nagy DK-i negyedköríve miatt (az M3 -- 338 -- 3317-es csomópontoktól és a köztük lévő nyúlfarknyi út-résztől számítva!) a 403-as nagykállói csomópontján át a 403-as nyírturai csomópontjáig... .

Előzmény: Carina_S (35847)
Carina_S Creative Commons License 2017.05.24 0 0 35847

Az M3 -- 404 útvonal eléggé nagy kerülő az eléggé nagy DK-i negyedköríve miatt (az M3 -- 338 -- 3317-es csomópontoktól és a köztük lévő nyúlfarknyi út-résztől számítva!) a 403-as nagykállói csomópontján át a 403-as nyírturai csomópontjáig... .

 

Ha az ide betett térképrajzomat megnézed, azt is meglátod hogy mihez képest, és hogy miért hosszabb.. . --->

 

1. Kép: Nyíregyháza elkerülési lehetőségei

Jelmagyarázat:>>

folyt. zöld: Polgár-Hajdúnánás-Nyíregyháza-Nagyhalász-Tiszakanyár-Kisvárda (3501-3317-3834)

folyt. sárgászöld: Polgár-Tiszavasvári-Nyíregyháza (36)

folyt. lila: Nagykálló-Napkor-Nyíregyháza[K]-Nyírtura (403)

szagg. zöld-lila: a 3317-4 útvonalnak a szintbeli vasúti átjárók (2 db is!!) miatt elkerülendő útszakasza

szagg. zöld-narancssárga: a 338-as főútnak a jövőben megépítendő, de ma még hiányzó(!!!) útszakasza

folyt. piros: Polgár-Nagykálló-Napkor-Nyíregyháza[K]-Nyírtura-Kisvárda (M3-403-4)

folyt. kék: Nyékládháza-Tiszaújváros-Polgár-Debrecen (35-M35)

zöld, sárgászöld, piros, lila, kék, narancssárga (kisebb-nagyobb) karikák és tömör körpontok: az velük megegyező színnel jelölt útvonalak csatlakozási csomópontjai

 

Ha ui. akár a 35-36-3834-4 (Polgár-Tiszavasvári-Nyíregyháza-Nagyhalász-Tiszakanyár-Kisvárda) útvonalat, akár a 35-3501-3317-36-3834-4 (Polgár-Hajdúnánás-Nyíregyháza-Nagyhalász-Tiszakanyár-Kisvárda) útvonalat választod, az mindenképpen rövidebb lesz, mint az M3-403-4 útvonal, és még autópálya-díjat sem kell[! ;-)! ] rajta külön megfizetni. Ui. nemcsak a km-szempontokat vettem figyelembe, hanem az autós emberek pénztárcáját(!) is... !!

A folytonos zöld nyomvonalnak a nyíregyházi belvárost ÉNy felől É-ra, majd Ny-ra kikerülő része a Tó u. -- Bottyán János u. -- Derkovits u. -- ÉNy-i külső 2×2 sávos körútszakasz útszakasz a jelenlegi javasolt(!) nyomvonala. ((De csak addig, amíg a 338-ast be nem fejezik az ÉÍNy-i, és az É-i elkerülő szakaszokon is.))

Előzmény: RadiX (35846)
RadiX Creative Commons License 2017.05.24 0 0 35846

triggered much?

 

Az M3-403-4 útvonal már ma is létezik a Polgár-Záhony vonalon közlekedők részére, persze hosszabb mint a városon át, de egy nyugat-észak elkerülés sem lesz rövidebb.

Előzmény: Carina_S (35845)
Carina_S Creative Commons License 2017.05.24 0 0 35845

"Az északi szakasz (3822 és a 4-es közt) még a hosszabb távú tervekben sincs. Szerintem túl nagy kihasználtsága nem is lenne."

 

Hát,... erre nem mernék mérget venni!

Az elkerülő útszakaszt 3822-es úttól továbbépítés esetén ui., csomóponttal keresztezné a 3834-es műutat (Nyíregyháza-Nagyhalász-Tiszakanyár-Kisvárda), tehát végső soron a 4-es főútra vinné rá a forgalmat Kisvárdánál Záhony és Csap (!!Határ!!) felé. Ezzel a Polgár (35-ös főút) irányából jövő forgalmat tudná rávezetni Kisvárdánál a 4-es főútra!!

 

Polgárról Nyíregyházát mind a 36-os főúton (Polgár-Tiszavasvári-Nyíregyháza), mind pedig a 3501-es műút (Polg.-Hn.) -- 3317-es műút (Hn.-Nyh.) kombinációból álló (Polgár-Hajdúnánás-Nyíregyháza) műúton eléggé könnyen meg lehet közelíteni. A 36-os főútnak annyi előnye van a 3501-es műút -- 3317-es műút-kombinációval szemben, hogy ez utóbbi a Tokaj-Nyíregyháza-Debrecen és a Záhony-Nyíregyháza-Debrecen vasutakat keresztezi szintben egy vasúti átjáróval, egy másik vasúti átjáróval pedig a Nyíregyháza-Nagykálló-Nyírbátor vasutat keresztezi szintben, míg a 36-os főút a vasutakat egy vasúti felüljáróval elkerüli a nyugati városszélen. A 3317-es műút két vasúti átjárója ui. gyakran félórás fennakadásokat okoz a gépjárműforgalomban, főleg a Nyíregyháza-Debrecen vasúti fővonalon zajló igencsak sűrű(!!!) tehervagon-forgalom miatt.

 

Ezt azonban el lehet kerülni, ha valaki ismeri Nyíregyházát és közvetlen környékét. A 3317-es műút déli oldalánál van ui. a város tövében a katonai gyakorlótér, ezzel szemben pedig az út északi oldalán nyílik belőle a vasúti átjáróktól (ezek egymástól csak alig 30-40 m-re vannak!) kb. 300 m-re Ny-ra egy (fontos) útkereszteződőssel a Tó u. -- Bottyán János u. -- Derkovits u. útvonal-kombináció déli végén, ez az útvonal pedig az északi végén a 36-os főútba csatlakozik bele, de még a fent említett vasúti felüljárójától 250 m-re Ny-ra. Így ez a nyugati városszéli elkerülő útvonal (ezt lásd az 1. Képen!) a 3317-es műutat köti össze direktben a 36-os főúttal úgy, hogy a vasúti felüljáróval el lehessen kerülni a vasútvonalak okozta időszakos, de eléggé gyakori(!!!!) közúti forgalmi fennakadásokat. Így a 3317-es műútról is fennakadás nélkül simán elérhető a belváros úthálózata, ahonnan tovább lehet haladni Kisvárda, Nagykálló-Nyírbátor, ill. Mátészalka-Vásárosnamény-Beregsurány felé.

 

1. Kép: Nyíregyháza, nyugati városszéli elkerülő útvonal (Tó u. -- Bottyán János u. -- Derkovits u.); a térképen piros-narancssárga felváltva szaggatott --o-----------------------o-----o----- vonallal van bejelölve!! A vasúti átjárókhoz vezető régi út jele:>> -o- - - - - - - - - - -o-

 

 

Nyíregyháza belvárosi közlekedését azonban nagyon sok háromlámpás forg.-ir. készülékes útkereszteződés tarkítja, ami a közúti közlekedést elég sűrűn van úgy, amikor igencsak dugóssá teszi... . :( Ez Polgár felől elkerülhető az M3-as autópályára való felhajtással, ha a célpont Mátészalka-Vásárosnamény-Beregsurány. De ha Kisvárda-Záhony a célpont, akkor már teljesen más a helyzet... . Ezt ui. az északi elkerüléssel lehetne megoldani, ha teljesen elkészül(het)ne... . Ezért ha valaki Polgár felől akar Kisvárda felé továbbhaladni, akkor az északi elkerülő szakasz megépítése mégiscsak fontos(!!!) lenne.

 

Ez estben ui. Polgár felől a forgalom a 35-ös főút felől akár a 36-os főúton (Polgár-Tiszavasvári-Nyíregyháza), akár a 3501-es műút (Polg.-Hn.) -- 3317-es műút (Hn.-Nyh.) kombinációból álló (Polgár-Hajdúnánás-Nyíregyháza) műúton halad tovább, mindkét esetben a 338-as főútra É-i irányban ráhajtva, nagyon egyszerűen elérhetővé válik(!!) Kisvárda és Záhony, ha a 338-as főút É-i szakaszát is teljesen kiépítik(!!!) a 4-es főútig.

Előzmény: ML11 (35843)
ML11 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 35844
Előzmény: Carina_S (35840)
ML11 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 35843

A 338-as folytatása a 36-os és a 38-as közt, valamint a 38-as és a 3822-es (Nyírszőlősi út) közt tervben van, 2020-ig el is készül valamikor. Az északi szakasz (3822 és a 4-es közt) még a hosszabb távú tervekben sincs. Szerintem túl nagy kihasználtsága nem is lenne. 

Előzmény: Carina_S (35840)
Carina_S Creative Commons License 2017.05.23 0 0 35842

És Nyíregyháza körül lesz-e teljesen körbefutó körgyűrű?

Carina_S Creative Commons License 2017.05.23 0 0 35841

Ennek a 338-as útnak jelenleg az M3-ason** és a 36-oson kívül jelenleg még a Nyíregyháza-Hajdúnánás összekötő útra (3317-es útra) is van egy körforgalmú csomópontja. ((**Az M3-as csomópont nyilván nem körforgalmú, hanem több felhajtósávos rendszerű... .))

Előzmény: Carina_S (35840)
Carina_S Creative Commons License 2017.05.23 0 0 35840

Nyíregyházától nyugatra pár kilométerre megépült és átadták a 338-as másodrendű főutat, amely részben az M3-ast köti össze a 36-ossal, részben pedig e két út között Nyíregyháza városnának nyugati elkerülő szakaszaként is működik.

 

Észak felé azonban nem látom a folytatását... .. . Vajon a 36-ostól északra is fogják folytatni a 4-esig -- itt jó lenne a 4-esre is, és emellett még a Nyíregyháza-Nagyhalász-Tiszakanyár-Kisvárda összekötő útra is adni egy-egy csomópontot(!) -- (ez lenne az igazán jó, mert ez lenne a teljes nyugati nyugati elkerülő útvonal), vagy ne várjunk folytatást???

bp01 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 35839

Ami nekem egyértelmű:

Mohácsnál jelenleg nincs híd és nem is épül.

Az 55-ös út Bátaszéknél csatlakozik az M6-osba (Az 55-ös út vonatkozásában nincs olyan, hogy Szeged-Mohács).

Az M60 jelenleg Pécs alatt véget ér és nem épül tovább.

R67 Szigetvár-Kaposvár vonatkozásában jelenleg nem épül (nincs is szükség rá).

A horvát D12 és az M60 legközelebbi pontja jelenleg kb 135 km-re van egymástól.

 

"Az M60 Barcsig valo megepitese egybevagy az horvat D12-es autout epitesevel"

 

A valóság az, hogy az elmúlt 7 évben Baranyában 950 m új gyorsforgalmi út épült (+850 m 2x1-el). A politikusok ígéreteit csak akkor szabad tényként kezelni ha már a szalagot vágják át. Gondolom nem kell ecsetelni hol mennyi ígéret hangzott el az elmúlt 20-30 évben és mennyi valósult meg belőle...

 

Arról nem is beszélve, hogy egy Szombathely-Szeged viszonylatban tervezett útba beletenni egy kb 80 km-es észak-déli irányú (Szigetvár-Balaton) szakaszt nem tűnik egy átgondolt elképzelésnek..  R76 jelenleg még nem épül. De ha egyszer kész lesz akkor az M7 csatlakozási pontjától nem lesz rövidebb és gyorsabb ez a sok szakaszból összeképzelt "egyértelműség" mint az M7-M0-M5.

 

 

Előzmény: tocsikolnak (35829)
dimelo Creative Commons License 2017.05.20 0 1 35838

Remélem lehiggadtál már...

 

39 éve vezetek, cégautót is korábban. 1 millió km-t elértem.

Jártam spanyol, francia, olasz, svájci, német, osztrák, szlovén, szerb, román, szlovák és lengyel utakon.

 

Ez még nem jelenti azt, hogy mindent tudnék.

De Te sem.

 

Horvát ügyekben lehetsz jártasabb, ha ismered a nyelvet és ott vagy arra felé élsz.

 

Speciel ismerem Rédics, Körmend, Sárvár, Keszthely úthálózatot is.

Jártam a 86-os 2x2 sávján Körmendtől Egyházasrádócig. (Látszatfejlesztés)

 

Ahol biztosan nem jártam az Bács-Tolna-Baranya.

 

De ettől még követem azt a "fejlődéstörténetet" amiben kevés logikát találok.

 

Amiben egyetértünk: a horvátok nem miattunk építenek semmit sem.

Úgy látszik, hogy Bosznia miatt sem...

De itthon a határkapcsolatokra hivatkozva akarnak építéseket kicsikarni. Akár szükséges, akár nem.

 

Itt most egy 2009-es térképvázlat, akkor is csak tervezték Barcs felé. 2017-re még Belovár-ig sem jutottak 8 év alatt.

27 km-ből megépült 10?

Előzmény: tocsikolnak (35834)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.05.19 0 0 35837

"Vukelic" hid a gunyneve, ezzel a nevvel talan tobbet talalsz rola (vukelic most / vukelic bridge).

Előzmény: tocsikolnak (35836)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.05.19 0 0 35836

A D1 regi hidjanak kivaltasara keszulhet a Korana-n . Csak tipp.

Előzmény: bnyuszi (35833)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.05.19 0 0 35835

Ja es, Ploceba A1 ??? az A1 vege Medjugorje hataraban van. Ploceba a 2 x 1 -es D425 le a fennsikrol a partra. Voltal mar arra? Ne valaszolj... :D  

 

Tenyleg, feladom ... neked van igazad mindenben. 

Előzmény: dimelo (35832)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.05.19 -2 0 35834

Vezess tobbet, majd meglatod a sajat szemeddel :)

 

Tenyekkel es politikai indikaciokkal vitatkoznal ? Welcome to reality...

 

Csak egy jo tanacs, ne vessz el a reszletkerdesekben. Az osszkep egy kicsit mas kategoria, at kell latni a palyat terben es idoben.

 

Tehat 1szeruen, csak neked:

 

Nem Berzencenek vagy Mo-nak epul a D10, hanem Kaproncanak es Korosnek. 

 

A D12 epulese is teny. Epitik: ezt erted? Verosenek es Belovarnak. a D5 nem erdekes HR-nak Eszeken tul. T azt hiszed hoy azt is magyarokan epitettek ? lol

 

SK, nincs vizio; olvass, tajekozodj, esetleg vezess neha. Autout kenyelmesebb yes, ha levezetsz egyszer lengyelbol a balkanra, rajossz. Vagy barhol.

 

55. majd meglatod mi hova vezet, alapbol fog annyira vezetni, mint a M9 Dusnok hataraba. lol. Talan arra is kellene egyszer vezetned... De ne ragodj rajta, csak oszezavar.

 

Szombathely: A Kormend elotti autout szakasz (az erdon at a hosszu egyenes, aki jart mar arra ismeri) teny, a jovobeli M86 resze Szombathely utan. Vasvarnal szinten turjak a foldet a mezon, mar google mapsen sat-view-n is lathato. 

 

 

Szoval van sajat megfigyelesed is , vagy mi ? lol

Előzmény: dimelo (35832)
bnyuszi Creative Commons License 2017.05.19 0 0 35833

Úgy látom a horvátok szeretnek a semmibe vezető hidakat építeni: https://www.google.hu/maps/@45.4697066,15.5691076,1122m/data=!3m1!1e3

Tudsz erről valamit? Mikor lesz folytatása, mikortól lesz használható?

Valamint az általad jelzett épülő szakaszokat mikor adják át?

Előzmény: tocsikolnak (35831)
dimelo Creative Commons License 2017.05.19 0 0 35832

Belecsaptál a lecsóba rendesen:)

 

Ha ez a káoszelmélet valósul meg, akkor 2030-ra sem lesz egységes hálózat. (Eddig ezt elfogadtuk valamilyen kompromisszumként)

 

Engedelmeddel inkább a horvát és szlovák útvonalakra reagálnék (náluk valamivel logikusabb az építkezés)

 

CRO: A gyér vasúthálózat miatt minden irányba autópályákat terveztek, de igencsak megtorpant a tempó,

amióta Ploce-ig elvitték az A1 gerincet.

Írod az A10-A12-t:

A Gola-Berzence határkapcsolat magyar oldali autópálya???szempontból értelmezhetetlen.

Farkasevac még 80 km-re van a határtól, (M60 Barcsig +60 km)

Az A5 Eszéknél csak 25 km-re, mégsem épül. (M6 +20 km)

 

SVK:

Ha Zólyomtól Losonc felé vizionálsz, az 40 km-es kerülő az M0-M3  csomópontig. Kényelmesebb?

Az R3 előbbre tart (Martin), mint a Rózsahegy - Besztercebánya szakasz,

de az is csak a Zsolna környéki alagútfúrások utánra sorolva.

Fontosabb a D1-D3, mint bármelyik más irány.

 

Csak egy mondat itthonról:  az 55. út hol menne a mohácsi - hídra? Vagy 55-51. és még új 10 km?

 

Ez a +40 km-es kerülő hogyan venné át az M9 szerepét Szombathely felé?

Mert azt érteni vélem, hogy a hiányzó 300 km megépítésével létrejöhetne egy Arad-Zágráb útvonal...

 

Fantáziajátéknak kiváló, realitás 30-50 év.

Előzmény: tocsikolnak (35829)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.05.19 0 0 35831

 Szlavoniaban a horvat D12-es autout epitese Belovaron es Verocen (Virovitica) keresztul Barcsig. Farkasevacnal tart most  epites. 5 evvel a leallitott A13 utan, uj nyomvonalon. (Podravina Y keleti ag.)

Hasonlokeppen a Podravina Y nyugati aga is folytatodik most D10 neven Koroson (Krizevci) at  Kaproncara  (Koprivnica), elvileg a hatarig (Gola / Berzence ).  

Előzmény: tocsikolnak (35829)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.05.18 0 0 35830


Előzmény: tocsikolnak (35829)
tocsikolnak Creative Commons License 2017.05.18 0 1 35829

Az M9-esbol meg egy darab fog epulni Vasvartol (M8) -Z.egerszegig (R76) es slussz passz. Semmi mas.

A  kelet somogyi-tolnai M9 szakasszal parhuzamos M60-ra terelodik a figyelem, ez egyertelmu. A mohacsi hidra tett igeret nem legbol kapott volt. A M9 szerepet igy Szegedtol Szombathelyig a kovetkezo szakaszok veszik at:

 

Szeged-Mohacs: 55-os ut,

Mohacs-Szigetvar: M60,

Szigetvar-Balaton: R67,

Balaton: M7

Balaton-Zalaegerszeg: R76,

Zalaegerszeg-Vasvar: M9,

Vasvar-Kormend: M8,

Kormend-Szombathely: M86.

 

Az M60 Barcsig valo megepitese egybevagy az horvat D12-es autout epitesevel Belovaron es Verocen. Farkasevacnal tart most  epites. 

 

A szekszardi M9 megmarad nagyon hasznos Duna-hidnak.  

 

 

Lengyelorszag felol Krakkotol Jablonkan, Rozsahegyen, Besztercebanyan, Zolyomon, Losoncon kereszul az R21-M3-M32-M0-M7 lesz a kenyelmesebb.  A lengyel es a szlovak reszen is tobb uj "S" (PL) ill.  "R" (SK) gyorsforgalmi utszakasz van. Zolyom Losonc kozott keszen van a gyetvai elkerulo, majdnem kesz az uj szakasz Zolyom es Gyetva kozott. Gyetvatol tovabb pedig Lovinobanyaig van epites most. (Ez az R2).

Előzmény: dimelo (35819)
mash.69 Creative Commons License 2017.05.18 -1 0 35828

A Közgépnek át kellene tennie a székhelyét Münchenbe...

 

A mérnökeinknek is lehetne melót találni, ahogy olvasom:

Azok viszont, mivel van munkájuk bőven, nem tolakodnak a feladatokért,

és igen laza határidőkkel vállalják csak a munkákat.

Előzmény: Fradista Utazó (35827)
Fradista Utazó Creative Commons License 2017.05.18 0 3 35827

A németországi autópálya-építésekről pár szó:

http://attus.hu/content/romokban-allo-autobahn

Mézgár Creative Commons License 2017.05.18 -1 0 35826

Masfel-ket ev utan visszaterünk ra. Egyelöre gözerövel epitik, a kepek tanusaga szerint. Bar kisebb valtozasok törtentek a kivitelezö környeken.

A többiben nem foglaltam allast.

Előzmény: dimelo (35825)
dimelo Creative Commons License 2017.05.18 0 0 35825

Örülnék, ha igazad lenne. de a Peljesac-híd példája kételkedésre ad okot.

Minthogy az eszéki Dráva-híd után elfelejtettek csatlakozást építeni,

vagyis van híd, nincs út= addig semmit sem ér.

 

Az igazi baj, hogy Boszniában két külön stratégia és forrás(lenyúlás) van.

Meg azok a fránya hegyek: több az alagút, még több a viadukt és ezért iszonyú költség, rengeteg idő.

 

Besírok azon, hogy valakik a 2 hetes Dubrovniki üdülésükért kibicelnek.

 

 

A lengyeleket-szlovákokat nem izgatja az új kontinentális kapcsolat. Nekik jó, ami már van.

 

Előzmény: Mézgár (35822)
hegyaljai3 Creative Commons License 2017.05.18 0 0 35824

A dolgot kétfelé kell választani. Van egyrészről az út megtérülése a főleg teherautók után befizetett útdíjból. Ez az összes érintett országra igaz. Másrészről van a személygépkocsik gyorsabb mozgásából, jelképes befizetéséből származó díj, amely az átjárhatóság, a turizmus élénkülésén keresztül hoz hasznot az egyes államoknak. No most ezeket az érveket nem lenne szabad összekeverni.

Előzmény: Mézgár (35822)
dimelo Creative Commons License 2017.05.18 0 1 35823

Az osztrák A2-n cseh, lengyel, balti és persze osztrák turisták haladnak az Adria felé.

Az ASFINAG adatai szerint:

2016

március        14591

augusztus   31842

AADT(éves):18721  személy és kisteher gk. lépi át a SLO/A határt

 

A horvát autópálya AADT forgalma

Karlovac-ig  31247  (Rijeka elágazás)

Zadar-ig     13072

Split-ig         8564

Ploce-ig       4023   (rosszabb, mint az M6-60)

 

Nem mondhatod, hogy megalapozatlanul állítottam  

a turizmus kialakult útirányait.

 

Abban igazad van, hogy nem a csehekből fogunk meggazdagodni. Másból sem.

 

A tranzitforgalom teher ágazatát is belefoglalva:

Az M86-M9 vonalon  csak az fog járni, akinek arra van dolga.

 

Koper és Trieszt A2-A9-en rövidebb, gyorsabb.

 

Előzmény: mzdude (35820)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!