Keresés

Részletes keresés

Komlósfecskés Creative Commons License 2016.10.03 0 0 34149

De mi a probléma?

Ha csak az nem, hogy a Helemba - Ipolydamásd hidat tényleg megépíthetnék már végre.

 

Előzmény: Carina_S (34148)
Carina_S Creative Commons License 2016.10.03 0 0 34148

Esztergomról jut eszembe egy régi probléma: az ottani ismerőseimtől tudom, hogy azok, akik Esztergom felől át akarnak kelni a Dunán az Észak-Magyarországi (lényegében tehát a Duna-Tisza közi) oldalra Vác környéke felé folytatva útjukat, azok most szívesebben mennek szlovákiai területen(!!) át az Esztergom - határátlépő - Párkány - Helemba - határátlépő - Szob - Nagymaros - Vác útvonalon, mintsemhogy végig magyar területen jöjjenek és az M0-ás északi részét választanák.

 

Ezen aztán elgondolkoztam: nem lenne már rég időszerű a Dunán vagy Tahitótfalu és Vác között, vagy pedig Basaharc és Szob között magyar területen egy új hidat építeni? Szerintem igen... .. !!

Előzmény: Fradista Utazó (34093)
gyoparOHs Creative Commons License 2016.09.30 0 1 34147
Előzmény: troglodita (34146)
troglodita Creative Commons License 2016.09.30 0 0 34146

hja, ez tényleg nagyon vicces, ha ez az elkerülő ;-)))

(na jó, inkább tragikus...)

Előzmény: gyoparOHs (34145)
gyoparOHs Creative Commons License 2016.09.30 0 0 34145
Előzmény: troglodita (34144)
troglodita Creative Commons License 2016.09.30 0 0 34144

meresztem a szememet a térkép fölött, de nem igazán tudom belőni, hogy miről is van szó...

Előzmény: Mr Reacher (34142)
mash.69 Creative Commons License 2016.09.29 -1 0 34143

a komcsik 6 évig nem építették meg

a narancsosok újabb 6 évig nem építették meg

 

Csorna mellett mindig dolgoznak..

https://www.facebook.com/nifzrt/photos/pcb.628641730642305/628641573975654/?type=3&theater

Előzmény: Mr Reacher (34142)
Mr Reacher Creative Commons License 2016.09.29 0 0 34142
troglodita Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34141

Egypilonos és ferdekábeles, ami csak Kanadában van ;-))) Na meg Belgrádban: http://vizpartifejlesztesek.blog.hu/2012/01/08/boldog_uj_evet_szava

(Egyébként ki a francot érdekel, hogy hány pilonos?)

Előzmény: trizs77 (34140)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34140

én se látom be, mi a különleges,  a tervezett, új, komáromi hídban ?

 

 

Előzmény: troglodita (34139)
troglodita Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34139

nem akarok kötekedni, de a három nagy pozsonyi Duna híd nagyjából ugyanakkora folyót ível át, csak az Apollóhoz valamiért hozzászámítják a le- és felvezetőszakaszokat is, úgy lesz belőle 800 méteres műtárgy ;-)))

Előzmény: trizs77 (34138)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34138
troglodita Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34137

Nagylaknál minden a román oldalon épül, román pénzből, cserébe Nagykerekinél mi fogjuk adni a helyet és állni a cechet.

Előzmény: trizs77 (34135)
troglodita Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34136

egyébként jobban belegondolva ez abszolút nonszensz: attól, hogy a schengeni külső határon szűrik és ellenőrzik a nem schengeni országból érkezőket, mitől lesz kevésbé veszélyesek és kevésbé ellenőrizendők a linde gázpalackjai?

Előzmény: Mr Reacher (34133)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34135

Az M43-as magyar-román határvonal metszési pontja után, úgy 70-110 méterre (??), már román oldalon,  épült egy hatalmas kamion parkoló, mely utolsó ott jártamkor még nem volt kész.

 

Ott éppen van elég hely bővítésre is.

Épülhet oda akármilyen KÖJÁL, vagy túlsúly mérő/ellenörző pont is.

 

 

Előzmény: Mr Reacher (34133)
troglodita Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34134

nem tudom, de az új Calafat-Vidin közúti és vasúti hidat is utólag bódésították meg emiatt...

Előzmény: Mr Reacher (34133)
Mr Reacher Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34133

Ez az a határátkelő, ahol Románia reménybeli schengeni tagsága miatt nem építettek élelmiszer ellenőrző-állomást?

Előzmény: troglodita (34131)
troglodita Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34132

"az államközi szerződést valaki nagyon elszúrta, ugyanis az élő növényt, hűtött zöldséget és gyümölcsöt szállító, illetve a túlméretes kamionok is csak Nagylak felé kapnak útvonalengedélyt" - oszt mégis mi af@szomér'????

Megépítünk sok-sok milliárdért sok-sok autópályát, hogy a qrva ellenőrzőpontokat a régi helyen hagyjuk, mert az olyan nagyon vicces dolog. F@szomba.

Előzmény: troglodita (34131)
troglodita Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34131

Szerintem is olcsóbb lenne normális határátkelőt építeni, mint elkerülőt ;-)

Tehát ez tipikus példája annak, hogyan szívassunk útépítéssel sok-sok embert: amíg nem volt az M43-A1, addig ugye Makó-Apátfalva-Magyarcsanád szívtak, Nagylak pedig - elhelyezkedéséből kifolyólag - csak érintőlegesen, most meg pont fordítva.

https://www.google.hu/maps/dir/46.216004,20.7148235/N%C4%83dlac,+Arad+megye,+Rom%C3%A1nia/@46.1915278,20.6967147,13z/data=!3m1!4b1!4m11!4m10!1m0!1m5!1m1!1s0x4744555cdf6b4eab:0xcae8ba328cdaf9e4!2m2!1d20.7565097!2d46.1684924!2m1!1b1!3e0

Előzmény: Mr Reacher (34130)
Mr Reacher Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34130

Ezt kellene megszervezni.

Előzmény: klimakiraly (34129)
klimakiraly Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34129

A kamionok egy része csak régi átkelőn tud átjutni. Állatok, növények, veszélyes áruk ők elmennek Makónál.

Előzmény: Mr Reacher (34128)
Mr Reacher Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34128

Ez nem útépítési kérdés. Az autópályaátkelőn kellene járniuk a kamionoknak.

Előzmény: gyoparOHs (34127)
gyoparOHs Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34127
Előzmény: Mr Reacher (34126)
Mr Reacher Creative Commons License 2016.09.28 0 0 34126

Mi van Nagylakon?

Előzmény: dimelo (34125)
dimelo Creative Commons License 2016.09.27 0 0 34125

"Célközönség"?

 

Áldozat!

 

Ugyanígy minősíted Nagylak-ot is, vagy az rendben van?

Talán felháborodhatnál.

Vagy Zalalövőn, ahol 11 milliárdból építettek elkerülőt, mert a lakók "nem járultak hozzá", a rövidebb útvonalhoz.

 

De ott, valamiért megépülnek a műtárgyak, az Alföld közepén meg nem.

 

Ugyanilyen abszurd, ha már eldöntötték az M4 építést Ceglédig

és azt is, hogy Szolnokot bekötik a hálózatba, akkor mi az oka, hogy a 11 km-es Abony elkerülőt csak 2 évvel később építik meg (és 2 évig építik...)?

 

Nem fehér-fekete, nem is narancs, hanem sokszínű...

esetleg empatikus, toleráns, humánus....

Előzmény: Mr Reacher (34124)
Mr Reacher Creative Commons License 2016.09.27 0 0 34124

Fegyvernek, Kenderes, Báránd hatalmas nagy célközönség.

Előzmény: dimelo (34123)
dimelo Creative Commons License 2016.09.27 0 0 34123

A döntést akkor lobbizta ki Lázár, amikor még hiányzott az M43 Makó-határ szakasz.

Nagy balhét csaptak, a kormány adott 4 milliárdot, amiből talán 3,3 a kivitelezés.

és most lassan, komótosan megépítik a teljesen fölösleges elkerülőt.

Mert Lázár megígérte...

 

Az M4 Törökszentmiklós-Berettyóújfalu szakasza teljesen hiányzik a rendeletből.

Vagyis Fegyvernek, Kenderes, Püspökladány, Báránd további 8-10 évig szívhat.

12 éve mindig az M4 építésére hivatkozva halasztják az elkerülők építését. (Kisújszállás mázlista lett)

 

De most Kisvárda mellékútjait is elkerülőzik. (Nagylak pedig tök abszurd)

 

Miért vagytok meglepődve, hogy kritizálom a helyzetet,

ha a szakma csicska lett, az urak meg dőzsölnek...

Előzmény: troglodita (34119)
hegyaljai3 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 34122

Mielőtt bárki tapsolna, a jogszabály neve, címe nem az hogy útépítés, hanem, hogy a feltételek biztosítása. Olvastok ti egyáltalán?

Előzmény: MCA-001 (34121)
MCA-001 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 34121
Előzmény: trizs77 (34120)
trizs77 Creative Commons License 2016.09.27 0 0 34120

Ez a legújabb vagy van már frissebb ?

 

 

Előzmény: dimelo (34110)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!