Miért kellene átmenni a túloldra, ott semmi dolgod nincsen! Kivéve, ha asszimetrikus a kiépítettség, azaz csak az egyik oldalon van étterem.
Amúgy itt ha jól látom, akkor az egyik oldalon van valami infrastruktúra, míg a másikon nincsen, így itt muszáj volt átjárást csinálni. És ha jól látom, ez nemcsak gyalogosoknak, hanem autósoknak is szól.
Ha már pihenők: Olaszországban és Franciaországban ca. 35-40 km-enként vannak komolyabb pihenők, köztük meg csak budi és parkoló, esetleg benzinkút. De Ausztriában jó nagy távolságot lehet megtenni, és akkor is csak sima budi+parkoló van, és nem kiépített pihenő, mert az van ahol kevés van. Pl. az A2-esen ezt tapasztaltam.
Így már értem! Ha arra neveled, hogy a piros az tilos, akkor tökmindegy, hogy mit csinál ott a figura. Bár tényleg jobb lenne, ha nem futna, hanem állna!
Miutan a felezovonal evekkel ezelott nyom nelkul lekopott, igy gyakorlatilag egy savos korforgo volt mar eddig is.
A mostani szukitessel lehet kevesebb lesz a baleset, de mivel az arra kozkekedok komoly tobbsege minimum balfasz de leginkabb nem tud sem korforgalomban kozlekedni, sem a forgalomban aktivan reszt venni, sem az autojat az elvarhato modon kezelni, Szentendre felol a nap barmely szakaban minimum duplazodott a dugo hossza.
(ugyanigy az Auchanbol sem lett konnyebb kijutni.. )
Itt látszik az emberi butaság, hogy azt hiszi a királyi párt, hogy csak a szegedieket szívatja meg. Hát nem. Itt pártállástól függetlenül mindenki szív akinek át kell verekednie magát a városon. És ebben benne vannak a vásárhelyiek is. A racionalitás a politika szintjén már nem számít.
Én meg az embereknek írok körlevelet. Hogy ha egy kisteherautó beleborul az árokba. Akkor az álló kamionba ne menjen bele egy autó. Sőt a poroszkálás közbe se menjen egyik a másikba. 20 perccel lett hosszabb az utam ilyen butaságok miatt ... 2000 méter 3 baleset. Persze a Google pont akkor dobta fel hogy baleset mikor elhagytam Inárcsi pihenőt ... jól kimenekültem volna.
Az önkormányzatoknak csak azért, hogy Üllő-Vecsés készüljön fel, hogy ezek után mivel minden hétvégén most már ez van, szépen vissza szokás lesz a 400-as útra, mert azon sokkal rövidebb távban, de most már időben is elkocsikázni.
Kénytelen vagyok most már egy körlevelet megírni az érintett önkormányzatoknak, és a közútfenntartónak, hogy ugyan már miért van hétvégén úgy beállítva a 4-es autóút végén Üllői csp-nál a lámpa, hogy szombat délután csak az 5. lámpaváltásra jutok át rajta, és áll a dugó Pest felől? Egy lámpánál 5-6 autó tud átmenni Monor felé, és már vált is pirosra, és üresen engedi a kanyarodó, meg keresztforgalmat. Reggel ugyan ez volt befelé ma, minden irány res volt, csak egyetlen egyedül én vártam a pirosnál, hogy Pest felé tovább haladhassak. Nem hiszem el, hogy 2014-ben nem lehet a forgalomhoz igazodó lámpaciklust beállítani.
A körforgalom kicsit romlott, M0 felől jövők a szűkebb ív miatt jobban lassítanak a körforgalomba behajtás előtt, illetve lassabban lehet szabályosan végigmenni a körforgalomban, míg Szentendre felől azért lett még nehezebb behajtani meglátásom szerint, mert a szűkebb sávba kevésbé merik az orrukat betolni az elsőbbségre kötelezett autók.
A Pünkösdfürdő tényleg jobb lett, a Hadrianus miatt, de a Hadrianus még lehetne jobb. Van a nyúlfarknyi buszsáv, de a busz minimálisan tudja kihasználni, mert mivel visszatorlódik a Hadrianus előtt a belső sáv, ezért a busznak a külsőben kell menni, megelőzni a várakozó sort, besorolni a belsőbe, majd ebből a buszsávba. Viszont ha áll a külső is, ezt nem nagyon tudja megtenni. Tehát a busz is ugyanúgy áll a dugóban. Ezért szerintem összességében a Hadrianus kapacitása átlagban a busznak is előnyös módon nőne, ha a kanyarodó buszsáv nem lenne buszsáv.
Évekig úgy szerepelt a híradásokban, hogy hamarosan kezdik, már építik, stb., de aztán nem nagyon történt semmi (nem csak az elmúltnégyévben, hanem az azt megelőző elmúltnyócban sem).
Talán régészeti fronton jutottak valamire, mert a Miskolc felé eső végén (a Sajó túloldalán) látszik valami túrás helye a nyomvonalon.
A 26-os út sajószentpéteri elkerülõjérõl tudtok valamit? A napokban a leendõ vasúti felüljáró helyén végeztek fúrásokat, gondolom talajmechanika miatt.
A napokban elhangzott Miskolc-Kassa autópálya építésnek van reális alapja?
nem tudom hogy összességében romlott-e, én annyit vettem eddig észre, hogy Pfürdői kereszt sokkal járhatóbb lett É-D irányban, mivel az ott balra kanyarodók nem torlódnak föl az egyenesen menő belső sávban, miközben a külsőt is blokkolja a hév miatti feltorlódás.
Nyilván amiatt, hogy a balra igyekvők egy része már a Hadrianusnál lekanyarodott...