Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 30376

2016 végére ér össze a román és a magyar autópálya

 

iho

 

2014.10.21 21:50

 

Jövő év decemberére Nagylakig építi meg Magyarország a sztrádát.

 

Mindez Szijjártó Péter ígérte meg Titus Corlatean román kollégájának Luxembourgban.

 

 

Fradista Utazó Creative Commons License 2014.10.21 0 0 30375

Az A61 autópálya völgyhídja a Mosel felett:

http://www.flickr.com/photos/94071250@N02/sets/72157648904160655

 

 

klimakiraly Creative Commons License 2014.10.18 0 0 30374

Jajj, valóban a cím kilométerenkéntiről szól. És Én azzal számoltam. Ilyen útdíj volt már az M5-őn hogy többe volt az útdíj mint az üzemanyag költség.

Előzmény: dimelo (30373)
dimelo Creative Commons License 2014.10.18 0 0 30373

Ami Te 4,5 milliárdnak ismersz, az a cikkben 1,9 Mrd.

de a számítás módja azonos.

 

Tehát a média nem tud számolni:)

Előzmény: klimakiraly (30372)
klimakiraly Creative Commons License 2014.10.17 0 0 30372

(4.500.000.000/(DATEDIF(DATE(2014;10;17);DATE(2044;10;17);"D")))/6500=63,17

 

Ergo 63,17HUF-t bárkinek megér egy ilyen út áldásom rá ... persze ha ingyenes lesz a Szegedi M43-as szakasz is. :-)

Előzmény: dimelo (30371)
dimelo Creative Commons License 2014.10.17 0 0 30371

Elég meglepő, ha egy ilyen rangú médiaszereplő rosszul számol, sőt többen átveszik:

 

A napi 183000 Ft-t 6500-zal elosztani ne legyen már nehéz...

 

28 Ft/ jármű /nap.

Valaki nagyot képzelt a 28 000 Ft/jármű/nappal...

Előzmény: trizs77 (30370)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.17 0 0 30370
v_peti Creative Commons License 2014.10.17 0 0 30369

Érdekes, hogy a képet nézve milyen sok autó parkol fordítva, azaz a menetiránnyal szemben az út szélén.

v_peti Creative Commons License 2014.10.17 0 0 30368

Miért kellene átmenni a túloldra, ott semmi dolgod nincsen! Kivéve, ha asszimetrikus a kiépítettség, azaz csak az egyik oldalon van étterem.

 

Amúgy itt ha jól látom, akkor az egyik oldalon van valami infrastruktúra, míg a másikon nincsen, így itt muszáj volt átjárást csinálni. És ha jól látom, ez nemcsak gyalogosoknak, hanem autósoknak is szól.

 

Ha már pihenők: Olaszországban és Franciaországban ca. 35-40 km-enként vannak komolyabb pihenők, köztük meg csak budi és parkoló, esetleg benzinkút. De Ausztriában jó nagy távolságot lehet megtenni, és akkor is csak sima budi+parkoló van, és nem kiépített pihenő, mert az van ahol kevés van. Pl. az A2-esen ezt tapasztaltam.

Előzmény: klimakiraly (30366)
v_peti Creative Commons License 2014.10.16 0 0 30367

Így már értem! Ha arra neveled, hogy a piros az tilos, akkor tökmindegy, hogy mit csinál ott a figura. Bár tényleg jobb lenne, ha nem futna, hanem állna!

Előzmény: ghosty9 (30363)
klimakiraly Creative Commons License 2014.10.16 0 0 30366

És az is szabály, hogy két oldali pihenőt össze kell kötni? Nem lenne annyi átszaladgáló ... ha lenne felüljáró.

Előzmény: cyber.greg (30365)
cyber.greg Creative Commons License 2014.10.16 0 0 30365

Érdekesség:

a brit autópályákon a kezdeti időkben 12-15 mérföldenként volt kijelölve a hely benzinkutaknak.

Később változott az irányelv, és inkább 30 mérföldenként építettek egy-egy nagyobb pihenőhelyet.

A kijelölt helyek viszont megmaradtak, így sok helyen vannak szellempihenőhelyek, ahol az út csak visszakanyarodik vagy eleve nincs is.

 

Ez egy ilyen:

 

https://www.google.co.uk/maps/@51.6283463,0.0689718,982m/data=!3m1!1e3?hl=en

 

trizs77 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 30364

Mi itt a hiba?

Én semmi furcsát nem látok!

 

-----------------

 

Az baj.


Nem jó a gyermeket ara tanítani, hogy (gyalog) a piros jelzésen menjen át.

 

 

ghosty9 Creative Commons License 2014.10.15 0 0 30363

Meg hogy a piros figura is "sétál".

Előzmény: Balikaa (30362)
Balikaa Creative Commons License 2014.10.15 0 0 30362

Gondolom, hogy a gyalogátkelő lámpája nem a gyalogátkelő felé néz

 

Előzmény: v_peti (30361)
v_peti Creative Commons License 2014.10.15 0 0 30361
D H Creative Commons License 2014.10.15 0 0 30360
Miutan a felezovonal evekkel ezelott nyom nelkul lekopott, igy gyakorlatilag egy savos korforgo volt mar eddig is.
A mostani szukitessel lehet kevesebb lesz a baleset, de mivel az arra kozkekedok komoly tobbsege minimum balfasz de leginkabb nem tud sem korforgalomban kozlekedni, sem a forgalomban aktivan reszt venni, sem az autojat az elvarhato modon kezelni, Szentendre felol a nap barmely szakaban minimum duplazodott a dugo hossza.
(ugyanigy az Auchanbol sem lett konnyebb kijutni.. )
Előzmény: hbe (30346)
Pompiere Creative Commons License 2014.10.13 0 0 30359

Ugyan ez erősen OFF itt:

 

Itt látszik az emberi butaság, hogy azt hiszi a királyi párt, hogy csak a szegedieket szívatja meg. Hát nem. Itt pártállástól függetlenül mindenki szív akinek át kell verekednie magát a városon. És ebben benne vannak a vásárhelyiek is. A racionalitás a politika szintjén már nem számít.

 

 

Előzmény: BBCápa (30358)
BBCápa Creative Commons License 2014.10.13 0 0 30358

De ezt a vásárhelyiek is megszívkeserülik..

Előzmény: klimakiraly (30357)
klimakiraly Creative Commons License 2014.10.12 0 0 30357
Előzmény: klimakiraly (30343)
dimelo Creative Commons License 2014.10.12 0 0 30356

Kiegészítés:

 

OKKF 2013.

41. főút 36+820 km Pusztadobos: 4062 összes járműből  232 tgk.

 

Gondoljuk meg: az E-útdíj miatt mennyi forgalom terelődik az új M3-ra?

kapacitáskihasználtság: nem mérhető...

Előzmény: dimelo (30352)
klimakiraly Creative Commons License 2014.10.11 0 0 30355

Én meg az embereknek írok körlevelet. Hogy ha egy kisteherautó beleborul az árokba. Akkor az álló kamionba ne menjen bele egy autó. Sőt a poroszkálás közbe se menjen egyik a másikba. 20 perccel lett hosszabb az utam ilyen butaságok miatt ... 2000 méter 3 baleset. Persze a Google pont akkor dobta fel hogy baleset mikor elhagytam Inárcsi pihenőt ... jól kimenekültem volna.

radio100jozsi Creative Commons License 2014.10.11 0 0 30354

Az önkormányzatoknak csak azért, hogy Üllő-Vecsés készüljön fel, hogy ezek után mivel minden hétvégén most már ez van, szépen vissza szokás lesz a 400-as útra, mert azon sokkal rövidebb távban, de most már időben is elkocsikázni.

Előzmény: radio100jozsi (30353)
radio100jozsi Creative Commons License 2014.10.11 0 0 30353

Kénytelen vagyok most már egy körlevelet megírni az érintett önkormányzatoknak, és a közútfenntartónak, hogy ugyan már miért van hétvégén úgy beállítva a 4-es autóút végén Üllői csp-nál a lámpa, hogy szombat délután csak az 5. lámpaváltásra jutok át rajta, és áll a dugó Pest felől? Egy lámpánál 5-6 autó tud átmenni Monor felé, és már vált is pirosra, és üresen engedi a kanyarodó, meg keresztforgalmat. Reggel ugyan ez volt befelé ma, minden irány res volt, csak egyetlen egyedül én vártam a pirosnál, hogy Pest felé tovább haladhassak. Nem hiszem el, hogy 2014-ben nem lehet a forgalomhoz igazodó lámpaciklust beállítani.

dimelo Creative Commons License 2014.10.11 0 0 30352

http://www.hirado.hu/2014/10/10/atadtak-az-m3-as-uj-szakaszat/

 

A nyergesvontatós világban ez már olcsónak számít,

bár máris 25%-kal drágább, mint a Nyíregyháza -Vaja(Őr) szakasz.

 

Ennél is nagyobb baj, hogy a barátok, lobbisták érdekében épült, nem a forgalom miatt.

 

Megnyeri a legkihaltabb autópálya vetélkedőt...

hbe Creative Commons License 2014.10.09 0 0 30351

A körforgalom kicsit romlott, M0 felől jövők a szűkebb ív miatt jobban lassítanak a körforgalomba behajtás előtt, illetve lassabban lehet szabályosan végigmenni a körforgalomban, míg Szentendre felől azért lett még nehezebb behajtani meglátásom szerint, mert a szűkebb sávba kevésbé merik az orrukat betolni az elsőbbségre kötelezett autók.

A Pünkösdfürdő tényleg jobb lett, a Hadrianus miatt, de a Hadrianus még lehetne jobb. Van a nyúlfarknyi buszsáv, de a busz minimálisan tudja kihasználni, mert mivel visszatorlódik a Hadrianus előtt a belső sáv, ezért a busznak a külsőben kell menni, megelőzni a várakozó sort, besorolni a belsőbe, majd ebből a buszsávba. Viszont ha áll a külső is, ezt nem nagyon tudja megtenni. Tehát a busz is ugyanúgy áll a dugóban. Ezért szerintem összességében a Hadrianus kapacitása átlagban a busznak is előnyös módon nőne, ha a kanyarodó buszsáv nem lenne buszsáv.

Előzmény: pirosalmabumm (30347)
favorit81 Creative Commons License 2014.10.09 0 0 30350

Évekig úgy szerepelt a híradásokban, hogy hamarosan kezdik, már építik, stb., de aztán nem nagyon történt semmi (nem csak az elmúltnégyévben, hanem az azt megelőző elmúltnyócban sem).

Talán régészeti fronton jutottak valamire, mert a Miskolc felé eső végén (a Sajó túloldalán) látszik valami túrás helye a nyomvonalon.

 

Most már visszafogottabban ígérgetnek:

 

http://www.nif.hu/hu/hirek/2016-BAN_MEGKEZDODHET_A_SAJOSZENTPETERT_ES_KAZINCBARCIKAT_ELKERU

Előzmény: bodrostomi (30348)
BBCápa Creative Commons License 2014.10.09 0 0 30349

Jogszabály tiltja. Tudod, olyasmi, mint a KRESZ, csak másról szól.

Előzmény: v_peti (30341)
bodrostomi Creative Commons License 2014.10.08 0 0 30348

A 26-os út sajószentpéteri elkerülõjérõl tudtok valamit? A napokban a leendõ vasúti felüljáró helyén végeztek fúrásokat, gondolom talajmechanika miatt.

 

A napokban elhangzott Miskolc-Kassa autópálya építésnek van reális alapja?

 

pirosalmabumm Creative Commons License 2014.10.08 0 0 30347

nem tudom hogy összességében romlott-e, én annyit vettem eddig észre, hogy Pfürdői kereszt sokkal járhatóbb lett É-D irányban, mivel az ott balra kanyarodók nem torlódnak föl az egyenesen menő belső sávban, miközben a külsőt is blokkolja a hév miatti feltorlódás.

 

Nyilván amiatt, hogy a balra igyekvők egy része már a Hadrianusnál lekanyarodott...

 

 

Előzmény: hbe (29973)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!