Ugyan ez van a leállósávval rendelkező autópályákon is. Nagyon sokan kiszállnak az autóikból, elmennek onnan bámészkodni és amikor arrébb kellene menni a leállósávba, akkor a vezető nincs sehol.
a megoldás 1xű:
- mentők a a baleset pályáján forgalmi iránnyal SZEMBE...
- motorosrendőrök a forgalmi iránynak megfelelően, kamerával.
aztán a felvételeken látható elhagyott, ill. leálló sávon álló/menő verdák tulajainak mehet a 100rugós bírság álá OF.
Ahogy a Nagykőrösin a felezővonalon nyomult 100 feletti tempóval, mindkét oldalon autók, az kemény...
hát az.
érdekes lehet a szitu, amikor végez a műszakkal, beül a saját autójába és 120 helyett csak (lassítottfelvétel) 70-nel megy, de így is megvágják 30rugóra gyorshajtásért... :-))
Igazából az M0-t nem is a mentő miatt, hanem az út bemutatása miatt tettem fel. A gáz az, hogy ott az gyakorlatilag mindennapos, ami a felvételen látható.
énmeg azt akartam kérdezni, hogy mit erőlködik a torlódásban, miért nem eleve a forgalmi iránnyal szembe megy AZON a félpályán, amin a baleset volt?
szembeforgalom úgyse nagyon lesz, mert vagy teljesen leáll a forgalom, vagyha 1 sávon el is tud araszolni a baleset mellett, akkor az elég gyér lesz...
apropó: a felvételen is elég gyér volt a forgalom, ahogy átment a szembepályára...
vagy azon a pályán is lehetett valami gebasz, vagy nagyon lájtos időszakban készült a felvétel...
Nem vitatva a kolléga képességeit, egy ilyen, 16 tonnával, 6 emberrel és 110-zel még érdekesebb ... :-)) Egyébként a 20330-ban megnézésre javasolt felvétel nem csak az M0 sajátossága. Ugyan ez van a leállósávval rendelkező autópályákon is. Nagyon sokan kiszállnak az autóikból, elmennek onnan bámészkodni és amikor arrébb kellene menni a leállósávba, akkor a vezető nincs sehol. Ilyenkor pedig kialakul ez a helyzet mint ami a videón is van. Tapasztalat, hogy sokkal biztonságosabb a forgalommal szembe menni. No persze ott már nem 110-zel...
Ahogy a Nagykőrösin a felezővonalon nyomult 100 feletti tempóval, mindkét oldalon autók, az kemény...
Igazából az M0-t nem is a mentő miatt, hanem az út bemutatása miatt tettem fel. A gáz az, hogy ott az gyakorlatilag mindennapos, ami a felvételen látható.
Ha lenne már M31-es, de jó is lenne, egy percig sem gondolkoznék, hogy most péntek-szombat-vasárnap arra felé mennyek Gyöngyösre. Így viszont marad a megszokott Monor-Nagykáta-Jászberény-Vámosgyörk útvonal. Ha meg csak 1 nap megyek Gyöngyösre, akkor meg nem éri meg a matrica.
Azért ne csak ennyit idézz be! Hallgattassák meg a másik fél is: .. a főváros nem tulajdonosa az útnak és annak az ingatlannak sem, amelyen az új út épült. Márpedig "a jelenlegi szabályozás szerint a fővárosi önkormányzat kizárólag olyan utakat kezelhet, üzemeltethet, amelyek vagy a fővárosi önkormányzat tulajdonában vannak, vagy kerületi önkormányzat tulajdonában vannak, de a közösségi közlekedési hálózat részei".
Több milliárd forint kifizetését hiába várják a Szeviép több szegedi és Szeged környéki beruházásának alvállalkozói. Eddig csak a munkaterület lezárásával és forgalomlassító demonstrációkkal tiltakoztak, csütörtökön megkezdték az M43-as autópálya Tisza-hidas szakaszának bontását.
Az állami sztrádaberuházó csütörtökön közleményben tudatta: bár elkészült, egyelőre nem használhatják az autósok az észak-pesti kerületeket az M0-ssal összekötő Rákospalotai határutat. Azt ugyanis, bár minden engedélye megvan és műszaki szempontból is alkalmas a közlekedésre, jelenleg is le van zárva, miután az üzemeltetésére kötelezett főváros nem vette át.
amúgy nem vagyok meggyőződve, hogyez lyó lesz, inkább vették volna vissza mezei 1sávosra, az M6 urbánus szakasza levett róla már annyi tranzitot, hogy elég legyen a kapacitása...
mer mit fog szóni egy átlagtecsóspógár, mikor a bevásárlásból jövet meglátja ezt: :-))