Keresés

Részletes keresés

Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20352

Ugyan ez van a leállósávval rendelkező autópályákon is. Nagyon sokan kiszállnak az autóikból, elmennek onnan bámészkodni és amikor arrébb kellene menni a leállósávba, akkor a vezető nincs sehol.

 

 

a megoldás 1xű:

- mentők a a baleset pályáján forgalmi iránnyal SZEMBE...

- motorosrendőrök a forgalmi iránynak megfelelően, kamerával.

 

aztán a felvételeken látható elhagyott, ill. leálló sávon álló/menő verdák tulajainak mehet a 100rugós bírság álá OF.

 

szerintem gyorsan rend lenne...

Előzmény: Pompiere (20349)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20351

Ahogy a Nagykőrösin a felezővonalon nyomult 100 feletti tempóval, mindkét oldalon autók, az kemény...

 

hát az.

érdekes lehet a szitu, amikor végez a műszakkal, beül a saját autójába és 120 helyett csak (lassítottfelvétel) 70-nel megy, de így is megvágják 30rugóra gyorshajtásért... :-)) 


 

Igazából az M0-t nem is a mentő miatt, hanem az út bemutatása miatt tettem fel. A gáz az, hogy ott az gyakorlatilag mindennapos, ami a felvételen látható.

 

 

énmeg azt akartam kérdezni, hogy mit erőlködik a torlódásban, miért nem eleve a forgalmi iránnyal szembe megy AZON a félpályán, amin a baleset volt?

 

szembeforgalom úgyse nagyon lesz, mert vagy teljesen leáll a forgalom, vagyha 1 sávon el is tud araszolni a baleset mellett, akkor az elég gyér lesz...

 

 

apropó: a felvételen is elég gyér volt a forgalom, ahogy átment a szembepályára...

 

vagy azon a pályán is lehetett valami gebasz, vagy nagyon lájtos időszakban készült a felvétel...

Előzmény: attus germanicus (20347)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.14 0 0 20350

Ha lenne már M31-es...

 

hát effektíve kész van, csak nem biztos, hogy felengednek autóval... :-))

 

 

Így viszont marad a megszokott Monor-Nagykáta-Jászberény-Vámosgyörk útvonal.

 

 

most az a (2x)13km többlet tántorít el?

időben még így is sokkal jobban jönnél ki... :-)

Előzmény: radio100jozsi (20346)
Pompiere Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20349
Nem vitatva a kolléga képességeit, egy ilyen, 16 tonnával, 6 emberrel és 110-zel még érdekesebb ... :-)) Egyébként a 20330-ban megnézésre javasolt felvétel nem csak az M0 sajátossága. Ugyan ez van a leállósávval rendelkező autópályákon is. Nagyon sokan kiszállnak az autóikból, elmennek onnan bámészkodni és amikor arrébb kellene menni a leállósávba, akkor a vezető nincs sehol. Ilyenkor pedig kialakul ez a helyzet mint ami a videón is van. Tapasztalat, hogy sokkal biztonságosabb a forgalommal szembe menni. No persze ott már nem 110-zel...
Előzmény: Béla6 (20344)
LeX Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20348
Keddi GoogleEarth fotó frissítés: Siófok-Dunaújváros, M7-65 körforgó, M6-M8 csomópont, Pentele híd.
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20347
Ahogy a Nagykőrösin a felezővonalon nyomult 100 feletti tempóval, mindkét oldalon autók, az kemény...

Igazából az M0-t nem is a mentő miatt, hanem az út bemutatása miatt tettem fel. A gáz az, hogy ott az gyakorlatilag mindennapos, ami a felvételen látható.
Előzmény: Béla6 (20344)
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20346
Ha lenne már M31-es, de jó is lenne, egy percig sem gondolkoznék, hogy most péntek-szombat-vasárnap arra felé mennyek Gyöngyösre. Így viszont marad a megszokott Monor-Nagykáta-Jászberény-Vámosgyörk útvonal. Ha meg csak 1 nap megyek Gyöngyösre, akkor meg nem éri meg a matrica.
radio100jozsi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20345
Ez az M0-os szembe forgalomban nagyon húzós, még nézni sem merem.
Előzmény: attus germanicus (20330)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20344

Aztakurva...

 

 

lya, nekem is pont ez volt az első gondolatom, miközben kapaszkodtam az asztal szélébe... :-))

 

a pilóta EZT a 11,4km-es útvonalat járta be kb. 7-8perc alatt (2 helyen volt ugrás a felvételben), azaz 98-86km/h átlagot futott...

 

a gugli 18perecet kalkulál erre a zútvonalra... :-)

Előzmény: AcidMan (20337)
korxi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20343
Ez kirájjos!
Először hang nélkül néztem, és a kép feletti címet sem olvastam. Hát mondom ki ez az állat?:)
Előzmény: Béla6 (20336)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20342
Hát wazze!
Akkor most mi lesz? Agyrém! Akkor üzemeltesse a NIF.
BoGar Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20341
Azért ne csak ennyit idézz be! Hallgattassák meg a másik fél is:
.. a főváros nem tulajdonosa az útnak és annak az ingatlannak sem, amelyen az új út épült. Márpedig "a jelenlegi szabályozás szerint a fővárosi önkormányzat kizárólag olyan utakat kezelhet, üzemeltethet, amelyek vagy a fővárosi önkormányzat tulajdonában vannak, vagy kerületi önkormányzat tulajdonában vannak, de a közösségi közlekedési hálózat részei".
Előzmény: attus germanicus (20338)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20340

Kis magyar abszurd 2. (minden napra jut kettő?):

 

Több milliárd forint kifizetését hiába várják a Szeviép több szegedi és Szeged környéki beruházásának alvállalkozói. Eddig csak a munkaterület lezárásával és forgalomlassító demonstrációkkal tiltakoztak, csütörtökön megkezdték az M43-as autópálya Tisza-hidas szakaszának bontását.

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/13/bontani_kezdik_az_m43-as_autopalyat/

Előzmény: attus germanicus (20338)
AcidMan Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20339
Mondjuk én sem vagyok normális, hogy megint rákattintottam az M0K átadásáról szóló cikkükre... :-(((
Előzmény: attus germanicus (20338)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20338
Kis magyar abszurd:

 

Az állami sztrádaberuházó csütörtökön közleményben tudatta: bár elkészült, egyelőre nem használhatják az autósok az észak-pesti kerületeket az M0-ssal összekötő Rákospalotai határutat. Azt ugyanis, bár minden engedélye megvan és műszaki szempontból is alkalmas a közlekedésre, jelenleg is le van zárva, miután az üzemeltetésére kötelezett főváros nem vette át.

 

http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/05/13/nem_kell_a_fovarosnak_a_rakospalotai_hatarut/

AcidMan Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20337
Aztakurva...
Előzmény: Béla6 (20336)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20336

sztem EZ húzósabb, mivel itt mennek is... :-))

 

a végén mega sluszpoén: mohabá bejelenti: érkezés a célhoz... :-)))

Előzmény: attus germanicus (20330)
Fricy Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20335

Nem olyan benfentes ez. Itt vannak más anyagok is:

http://internet.kozut.hu/szakmai/kozbeszerzesek/Lapok/default.aspx

Előzmény: Béla6 (20334)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20334

wow, ez aztán a bennfontos infó... :-)

 

amúgy nem vagyok meggyőződve, hogyez lyó lesz, inkább vették volna vissza mezei 1sávosra, az M6 urbánus szakasza levett róla már annyi tranzitot, hogy elég legyen a kapacitása...

 

mer mit fog szóni egy átlagtecsóspógár, mikor a bevásárlásból jövet meglátja ezt: :-))

 

Előzmény: Fricy (20332)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20333

mé nem megy szembe?     ....nade nem a forgalommaaaaaal!! :-))

 

Előzmény: attus germanicus (20330)
Fricy Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20332
Előzmény: Béla6 (20329)
cssz74 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20331
Ez tényleg kemény, de a pilóta profi!
Előzmény: attus germanicus (20330)
attus germanicus Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20330
Béla6 Creative Commons License 2010.05.13 0 0 20329
és az 5. tecsós ágat hogyan szerkesztik bele a turbóba?
Előzmény: Fricy (20328)
Fricy Creative Commons License 2010.05.12 0 0 20328
Turbő kör lesz belőle.
Előzmény: Roger Preed (20324)
Béla6 Creative Commons License 2010.05.12 0 0 20327

ezek a cúna hídépítősök micsinának megint...

 

a mútkor engem nem engettek fel az épülő hydra, mostmeg Kilakoltatnak egy rákbeteget az M0-s miatt...

 

hova jutott eza zország?

szégyen és gyalázat! :-))

Fricy Creative Commons License 2010.05.12 0 0 20326
A webkamera képén úgy tűnik, hogy szélesítik.
Előzmény: Roger Preed (20324)
Fricy Creative Commons License 2010.05.12 0 0 20325
TESCO -> Nagytétény ág van már a bővítés óta, csak nagykából senki sem használja. Ki kellene táblázni a aprkolóban, hogy arra is van kijárat.
Előzmény: Roger Preed (20324)
Roger Preed Creative Commons License 2010.05.12 0 0 20324
Remélem redukálják egy sávra.

Kéne egy központ -> elkerülő és egy TESCO -> Nagytétény kanyarodó sáv és akkor alig marad forgalom a körforgóban.
Előzmény: Fricy (20323)
Fricy Creative Commons License 2010.05.12 0 0 20323

Két napja elkezdtek túrni valamit az érdi kétsávos körforgalomnál. Állítólag átépítik. Ráfér mondjuk. Kíváncsi leszek, milyenné alakul át.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!