Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smafu.w126 Creative Commons License 8 órája 0 0 13828

Keress egy másik hengerfejest! És kérdezd meg tőle, hogy ismeri e a tömbszikrázást... Kb egy legalább valamire való hengerfejesnek kell legyen ilyen kontaktja!

Előzmény: dalmacsaba (13826)
malacospassat Creative Commons License 2 napja 0 0 13827
dalmacsaba Creative Commons License 2 napja 0 0 13826

Sziasztok

Egy vacak izzitógyertya miatt (beletört, vége sehogy sem jön ki, hengerfejes sem tudja megcsinálni) úgy néz ki, hogy kuka a hengerfejem, (meg olaj is került a vízbe, mint kiderült). Van-e valakinek eladó hengerfeje, 1994-es E250D, 20 szelepes motorhoz, kód: 605.911? 

Köszönettel: Csaba

Flaci74 Creative Commons License 3 napja 0 0 13825

Srácok, a Calorstat by Vernet termosztátról mi a véleményetek? 2 éve tettem be a gépbe, elképzelhető, hogy ennyi idő után már néha elfelejt kinyitni?

MBW124TD Creative Commons License 2017.07.12 0 0 13824

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: csabais (13823)
csabais Creative Commons License 2017.07.12 0 0 13823

Felcserélhető.

Előzmény: MBW124TD (13822)
MBW124TD Creative Commons License 2017.07.12 0 0 13822

Üdv! Érdeklődnék 2,5 turbós Merci-nél az olajhűtőnél, számít-e hogy melyik csövet melyik csonkjára kötöm? Mert az egyik cső hozzáér a nyúlványon lévő szellőzős műanyaghoz, és ahogy nézem a felcseréléssel orvosolható lenne. Előre is köszi a válaszokat és a segítséget.

Smafu.w126 Creative Commons License 2017.07.09 0 0 13821

Köszi :)

Előzmény: karbi 79 (13820)
karbi 79 Creative Commons License 2017.07.07 0 0 13820

Köszönöm

 

És Grat a kocsihoz!! :D

Előzmény: Smafu.w126 (13817)
Axati Creative Commons License 2017.07.07 0 0 13819

Köszi Csaba ezt az alternatívát.

Próbálom megtartani az eredeti működést. 

Szeretem ahogy villognak azok a kicsi ledek. 😀 

Ha nincs más megoldás lehet,hogy rendelni fogok egy gyári kulcsot.

Köszi még egyszer. 

 

 

Előzmény: dalmacsaba (13809)
Smafu.w126 Creative Commons License 2017.07.07 0 0 13818

Akkor esélyes az adagolód hibája, pl röpsúly csapszeg lógás, vagy hátsó csapágy lógás, de mindenképpen adagoló belében keresendő a hiba szerintem.

Előzmény: strobo (13814)
Smafu.w126 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 13817

A geleng. Ez az hengeres gömbfej ami a csonkállványban van alul, és itt találkozik a lengőkarral.

Előzmény: karbi 79 (13816)
karbi 79 Creative Commons License 2017.07.06 0 0 13816

Sziasztok

 

Egy gyors kérdés.

Mi a franc nyekereghet a hátsó futóműnél?

A lengéscsillapitók újak(azt hittem az a bajos csere után is csinálja) ahogy a rugók is. 

Szilentek jók.Csak a jobb oldala.

Tudom, hogy ez táv látnokság, de tipp esetleg van?

 

Köszönöm

 

 

atessz Creative Commons License 2017.07.06 0 0 13815

Köszönöm a választ, megoldódott. Újszülöttnek ugye minden vicc új, leírom, hátha vannak még olyanok, akiknek segíthet. Szóval: a teljesen épnek és egészségesnek tűnő biztosítékon keresztül nem ment át elégséges áram. Csere és teljes megtáltosodás. Vsz. azért hallhattam a motorból hangot, mert valamennyi áramot azért átengedett, de nem eleget.

Előzmény: strobo (13812)
strobo Creative Commons License 2017.07.05 0 0 13814

Le.

Előzmény: Smafu.w126 (13813)
Smafu.w126 Creative Commons License 2017.07.04 0 0 13813

Ha járó motornál kiveszed a túlfesz relét, leesik az alapjárat?

Előzmény: strobo (13811)
strobo Creative Commons License 2017.07.04 0 0 13812

Én kipucolni hozzáértő szaki alapján, több is van erre felé! Ha szerencséd van, elég lesz.

Előzmény: atessz (13810)
strobo Creative Commons License 2017.07.04 0 0 13811

Sziasztok. OM606.910-es 124 esemmel régóta küzdök. A gázról lépve túl alacsonyra esik vissza az alapjárat, aztán vissza emel. De hogy mostanában a motort a klíma is visszafogja, ráadaásul a gázról a fékre lépek, hajlamos lefulladni. Gondolom az ok ugyanaz. Motor kabelköteg csere megvolt, túlfeszültség relé cserelgetés megvolt. Lehet, hogy a régi, hibás kabelköteg a motorvezérlőt is kicsinálta, vagy csak a nem belevaló túlfeszültség relé került vissza? Volt olyan túlfeszültség relé is, amivel a motor olyan volt mint egy tuning erőforrás, de azzal a fordulatszammérő nem működött.

Alvazszam alapján lehet tudni hogy milyen túlfeszültség relé, és motorvezérlő kéne nekem? Egyéb jotanacsot is szívesen vennék. Köszi!

atessz Creative Commons License 2017.07.03 0 0 13810

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.

Nem mozdul a tetőablakom. Hallom, hogy a motor kap energiát, de nem mozdítja meg a szerkezetet. Mivel érdemes indítani a hibakeresést? Mi lehet a gond? Hogyan álljak neki?

 

Köszi: Atesz

 

dalmacsaba Creative Commons License 2017.06.28 0 0 13809

Szia 

Nem, nem működnek a ledek. Saját infra-immos kulcsával kinyitott zölden maradt, a beépített kütyü csak távirányított (rádiófrekvenciás) központizár nyitó-záró. Vannak más funkciói is, de nincs bekötve semmi más (pl. index működtetése) Így természetesen az ablakot sem húzza fel...  

Előzmény: Axati (13808)
Axati Creative Commons License 2017.06.26 0 0 13808

szia!

és ugyan úgy működnek a zárban a LEDek és fel is húzza az ablakokat?

Előzmény: dalmacsaba (13804)
Axati Creative Commons License 2017.06.26 0 0 13807

Sanyi bácsi köszönöm a segítséget, ha tudsz esetleg anyagilag kevésbé fájdalmas megoldást, nyitott vagyok :) . 
Egyébként milyen árban van egy új gyári kulcs?

Előzmény: csabais (13802)
Flaci74 Creative Commons License 2017.06.25 0 0 13806

Szia, ma nem csinálta, mm normálisan működött. Valahol olvastam, hogy nyest által megrágott kábelek miatt is lehet. Hát a nyest sokszor rákakil a csomagtartóra, tehát nyestek körültáncolják az autót rendszeresen. majd meg fogom nézni a hőgomba környékét, hátha van ott valami rágás.

 

Előzmény: KoriKimi (13805)
KoriKimi Creative Commons License 2017.06.25 0 0 13805

Szerintem ha egyik pillanatról a másikra ugrik a mutató fel vagy le, akkor az szerintem biztos hogy kontakthiba lesz a műszeregységben, esetleg ha van abban a részében potméter, akkor az lesz, az csinál ilyen produkciót, ha nincs akkor más diszkrét elem.

Előzmény: Flaci74 (13803)
dalmacsaba Creative Commons License 2017.06.23 0 0 13804

Szia

Nekem is csak 1 infrás-immos kulcsom van, de megoldottam úgy, hogy bekapcsolva hagyom az immobiliser-t, és adaptáltunk hozzá egy központizárvezérlő elektronikát, 2 bicskakulccsal, és így már 3 kulcsom van hozzá, ellenben az eredetit jól elrejtettem otthon. Így csak nyitom-zárom, indítom, immoval nem foglalkozom.

Üdv: Csaba

Előzmény: Axati (13801)
Flaci74 Creative Commons License 2017.06.22 0 0 13803

sziasztok, mi lehet a probléma? a vízhőfok mutató üzemmelegen 80-100 fok közötti osztásjelek között pattog, ugrál. Kilencven fokról hirtelen felugrik 100-ra, ott marad 5 kilométeren, majd visszaesik 90-re. ilyet régen nem csinált. valami jeladó szarakodás? vagy termosztát? a termosztátom csak két éves...

csabais Creative Commons License 2017.06.21 0 0 13802

124-eshez csak rendelni lehet újat.

Előzmény: Axati (13801)
Axati Creative Commons License 2017.06.21 0 0 13801

:( 

És milyen módon lehet hozzá másik távirányító venni vagy csináltatni, programoztatni? 

Van aki foglalkozik ilyennel? Csak gyárból lehet rendelni? 

Előzmény: csabais (13800)
csabais Creative Commons License 2017.06.15 0 0 13800

Csak a hozzávalót lehet tanítani, ha 30 mp-nél tovább volt a távirányító táp nélkül.

Előzmény: Axati (13799)
Axati Creative Commons License 2017.06.15 0 0 13799

Köszönöm 

Ezek szerint nem jó hozzá.

A hozzátanítás menete egyébként az így zajlik? 

Előzmény: csabais (13796)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!