Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Flaci74 Creative Commons License 7 órája 0 0 13936

sziasztok, valaki fel tudna világosítani, hogy a fenébe lazulhat le egyszerre mind a három 13-as csavar a szervószivattyú tárcsájáról? És mind a három csak annyira, hogy egyiket sem hagyom el, de másfél centire mind a három kilóg, és az ékszíj leesik? Ilyesmi lehetséges? Csabais köszi a telefonos segítséget!

csabais Creative Commons License 5 napja 0 0 13935

Azt elég kimosni, műanyag.

Előzmény: barnamb (13934)
barnamb Creative Commons License 5 napja 0 0 13934

Nem tudom van-e benne fordulatszámmérő, de meddig pörög fel alacsonyabb fokozatban?

Amúgy én még a tank alján lévő szűrőt is cserélném, ha még sosem volt.

Előzmény: Árendás Tamás (13933)
Árendás Tamás Creative Commons License 2017.09.18 0 0 13933

sziasztok! segítséget kérek. van egy 86 200D automata taxi. 100km/h nal nem megy többet  az autó. csereltem eloszurot. gázolaj szurot váltás jo nem csúszik  nem rangat. segitsegeteket köszönöm 

KedvesJan Creative Commons License 2017.09.18 0 0 13932

Kedves W124 Tulajdonosok!

 

1991-es W124 Universal (kombi) 250 D (nem turbós, szívó) autómhoz keresek szakembert. Más szerelők szerint az autó jó állapotban van, ámde:

- Motorszerelő : Motorjából fogy az erő, a hengerek sem sorjában duruzsolnak. (322 ezer van benne.)

- Kasztnis : a kasztni a műanyagok és a csomagtartó szövet alatt alatt rozsdásodik, napfénytető sincs rendben a helyén.

 

Hallottam egy csepeli csodamesterről, ő a motorhoz vagy a kasztnihoz vagy mindenhez ért? Hol keressem?

 

Tippjeiteket, javaslatotokat szívesen fogadom, és köszönöm!

Smafu.w126 Creative Commons License 2017.09.12 0 0 13931

Ha jól emlékszem a nyíllal jelölt lábon jön ki a jel, azt az óraegységben a TD lábra, alsóra gyújtás 12V, ha nem megy elsőre, tégy testet a fordszámmérő fém hátlapjára.

 

Előzmény: speedtibi (13930)
speedtibi Creative Commons License 2017.09.09 0 0 13930

Sziasztok

Valaki meg tudná mekem mondani hogy 124esnek hogy kell bekötni a fordulatszámméröt!

2.6 benzines vagy valami rajzot mutatni

fetitaco Creative Commons License 2017.09.08 0 0 13929
Előzmény: fetitaco (13928)
fetitaco Creative Commons License 2017.09.08 0 0 13928

Én 3.2 es szövetbetéteset használok. A külseje talán 8 mm es.

Előzmény: Flaci74 (13927)
Flaci74 Creative Commons License 2017.09.08 0 0 13927

Sziasztok! résolajcsőnek a 4 mm-es gumi cső kell? a vékonyabbak valamiért mindig szétmennek idő előtt.

csabais Creative Commons License 2017.09.07 0 0 13926

Bontókban is van.

Mercedes boltokban meg szín szerint is lehet kapni.

Előzmény: lupp (13925)
lupp Creative Commons License 2017.09.07 0 0 13925

Na neee..Ezt most komoly, nem lehet kapni.

Most akkor menjek be a dokihoz és kérjek 2m infúziós csövet, basszus.

Előzmény: csabais (13924)
csabais Creative Commons License 2017.09.07 0 0 13924

Hentesnél, ruhaboltban stb. ne keresd!  :-D

Előzmény: lupp (13923)
lupp Creative Commons License 2017.09.07 0 0 13923

Sziasztok, vákumcsövet merre érdemes megnézni.

3 darabba tört ki volt keményedve enyhén átlátszó fehéres fajta  

most épp infúziós csővel van megpatkolva, bár ilyen finoman még soha nem váltott.

varkonyi250 Creative Commons License 2017.09.06 0 0 13922

Hát ez szuper,így már menni fog.

Nagyon köszönöm a fejleményekről beszámolok.

Előzmény: Toncsi64 (13920)
Smafu.w126 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 13921

Abban a szerszámban volt repedés amivel készült a pajzs, és azok formája meglátszik a pajzson is. Gondolom a szerszám már túl volt az igen sokadik darabon. De mivel működésében hátrányt nem okoz, ilyen szerszám repedések miatt nem szokták kivenni melóból.

Előzmény: ombreediesel (13912)
Toncsi64 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 13920
Előzmény: varkonyi250 (13918)
Toncsi64 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 13919

Ha alánézel a légzsáknál a műszerfalnak, találsz egy lyukat amibe egy igen hosszú 10-es csőkulccsal benyúlva kitekerhetsz egy érdekes csavart. Az tartja ott a légzsákot a helyén. Ha azt kivetted szabad a pálya, magad felé kiveheted a légzsákot amin még van 2 db kábel. Ha akarod lehúzhatod, de elég hosszúak, hogy jobbra félretedd a pakkot amig kutakodsz :) 

Egy fontos tanács: Amíg a műveletet csinálod ne legyen a gyújtáskapcsolóban a kulcs (így nem esel kísértésbe, hogy babráld) vagy ha biztosra akarsz menni, akkusaru le.

Előzmény: varkonyi250 (13918)
varkonyi250 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 13918

Nagyon jó az illusztráció, de azt hiszem én most bekaptam a cumit ugyanis nekem légzsák van a kesztyűtartó helyén azt kivenni onnan szerintem szívás.

Ha valaki ki tudja onnan venni jelezzen.

Előzmény: E250TD (13911)
malacospassat Creative Commons License 2017.09.05 0 0 13917

Már leírtam de a kedvedért mégegyszer leírom. Megnyitottam de nem értettem mert még soha nem láttam ezt a programot, Mivel istrukció nem volt hozzá, hogy mit nézzek rajta,  azt hittem hogy kapok egy másik számot is.

 

Ezért becsuktam, és vártam.

Gondoltam nemvolt kéznél.stb.

 

Ez volt a félreértés lényege.

Amatőr vagyok nem autószerelő.

 

Én csak szeretem és értékelem ezeket az öreg merciket.

Ha még van kérdésed szívesen válaszolok.

 

 

 

 

Előzmény: barnamb (13905)
malacospassat Creative Commons License 2017.09.05 0 0 13916

Meg van a véleményem a dologról, ami markánsan különbözik a tiedtől de én kerülöm a veszekedést.

Ha akarjátok még rugózhatsz egy sort a témán, de én vitába veszekedésbe nem megyek bele.

Előre is köszönöm megértésedet.

Előzmény: Stanca W202 (13913)
ombreediesel Creative Commons License 2017.09.05 0 0 13915

Köszönöm mester!

Megnyugodtam!

 

Előzmény: csabais (13914)
csabais Creative Commons License 2017.09.04 0 0 13914

Nem repedés.

 

Előzmény: ombreediesel (13912)
Stanca W202 Creative Commons License 2017.09.04 0 0 13913

Mar ne is haragudj de nem erzed, hogy nem kicsit gaz oda szarni ahol enni kerunk??? Kaptal segitseget is normalisan csak mint ahogy el is ismerted a sajat nemtudasod miatt nem tudtad ertelmezni... Nem szoktam belemenni az effajta dolgokba de ez azert na... 

Előzmény: malacospassat (13904)
ombreediesel Creative Commons License 2017.09.04 0 0 13912

Üdv mesterek!

Most cseréltem le a szíjfeszítő himbám,csapágy odavan benne.

Kérdésem az lenne,hogy a képen látható hajszálrepedések,azok tényleg hajszálrepedések a pajzson?

Mennyire gáz?

Vagy öntvény nyomok?

E250TD Creative Commons License 2017.09.04 0 0 13911

http://www.pelicanparts.com/techarticles/Mercedes-W124/78-INTERIOR-Center_and_Side_Vent_Removal/78-INTERIOR-Center_and_Side_Vent_Removal.htm

 

szét lehet szedni és külön is lehet cserélni a tekerőt, ha sikerül valahol találni

Előzmény: varkonyi250 (13910)
varkonyi250 Creative Commons License 2017.09.04 0 0 13910

Gyerekek,hogy lehet kiszedni a középső szellőzőrostélyt, sajna beesett az a kis tekerője nem tudom szabályozni a levegőt meg lehet az csinálni vagy egybe van öntve

Flaci74 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 13909

:) Nagyon bírom ezeket a lakonikus tipikus Csabais-féle válaszokat. :)

Előzmény: csabais (13908)
csabais Creative Commons License 2017.09.03 0 0 13908

Semennyire.

Előzmény: MBW124TD (13906)
MBW124TD Creative Commons License 2017.09.03 0 0 13907

Mintha egy csörgő lenne

Előzmény: MBW124TD (13906)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!