Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Smafu.w126 Creative Commons License 4 órája 0 0 14071

1. Most konkrétan éppen honnan folyik az olaj az adagolóból?

 

2. Szimeringház mögül, hengerfej alól, olajteknő és a szimeringház közül, szelepfedél hátsó szekció, hengerfej hátsó inbusz zárócsavar alól, megsértett szimering. Szóval akad lehetőség.

 

3.Lehet kipufogó rendszer, akármilyen hihetetlen, valamint ha szintezős, vagy ASD-és a kocsid, a hydraulika rendszer áramlási zaja is lehet valamilyen egység hibájából adódóan.

 

4. Az egy dolog, hogy látjuk a kartergázt, de attól még lehet nyomás a motorban, mert nem biztos, hogy szabadon áramlik az a kartergáz.

 

5. Ha alapból nyitva, akkor gondolom ez már E-classe, vagy a közeli, tehát egy, a wesgate zárásért felelős szelep a hibás, vagy jelet kap, hogy ne engedje a turbót működni, valamint druplabda hiba lehet. Gondolom a csövezést ellenőrizted.

Előzmény: fetitaco (14067)
csabais Creative Commons License 7 órája 0 0 14070

Ja a tied ASD-s, az nagydifi. Abba 1,1 liter.

 

Előzmény: baj73 (14068)
csabais Creative Commons License 7 órája 0 0 14069

A kisdifibe 0,7 liter kell.

Előzmény: baj73 (14068)
baj73 Creative Commons License 12 órája 0 0 14068

Annyira naív azért nem vagyok csak arra gondoltam ha valóban 1.1 litrer kell bele akkor darálhat a 0,7 liter miatt ami benne volt.

Előzmény: fetitaco (14065)
fetitaco Creative Commons License 17 órája 0 0 14067

Ha jóól van összerakva az adagoló, akkor az nem folyhat. Bár jellemzően az oldal fedlapot jól szeretik meghúzni, pedig nem szabad, mert kinyomja a tömítést. Aljában is cseréltél tömítést?

 

Mindegyiket, évek alatt többször is. Gyári mercedes cikkszámosra. Valahol mégis mindíg folyat.

 

 

A váltó és a motor közti olajfolyás miért jelent arrafelé kihívást?

 

Senki nem tudja honnan kerülne oda olaj. Főtengely szimmeringet cseréltünk.

 

 

Hátsó búgás tekintetében mi az amit 100%-ra kizártatok már?

 

Ha benyomom a kuplungot vagy kiveszem üresbe, tehát leesik a fordulat bármilyen sebességnél akkor abbahagyja. Ha nyomkodom ilyenkor a gázt a fordulatszámmal arányosan búg. Kb mintha elektromos lenne. A motor fordulata hallatszik hátra.

 

 

Kartergáz nyomás: Szeleppfedél le, és jól átmosni, akár áztatni agresszív olaj, és olajsár oldó vegyületben, lehet, hogy már kissé tömített az olajszeparátorod, bár tömítéseket kikezdő nyomás esetén igen cifra olajfogyasztásnak is kellene lennie....

 

Hát ezaz, ezt nem tudom én sem. Mert kartergáz jön vissza. Tehát nem marad a motorba nyomás.

 

 

Milyen turbó van rajta? A wesgate alapból nyitva, vagy zárva?

 

Alapból nyitva.

Előzmény: Smafu.w126 (14066)
Smafu.w126 Creative Commons License 24 órája 0 0 14066

Ha jóól van összerakva az adagoló, akkor az nem folyhat. Bár jellemzően az oldal fedlapot jól szeretik meghúzni, pedig nem szabad, mert kinyomja a tömítést. Aljában is cseréltél tömítést? A váltó és a motor közti olajfolyás miért jelent arrafelé kihívást? Hátsó búgás tekintetében mi az amit 100%-ra kizártatok már?

Kartergáz nyomás: Szeleppfedél le, és jól átmosni, akár áztatni agresszív olaj, és olajsár oldó vegyületben, lehet, hogy már kissé tömített az olajszeparátorod, bár tömítéseket kikezdő nyomás esetén igen cifra olajfogyasztásnak is kellene lennie.... Milyen turbó van rajta? A wesgate alapból nyitva, vagy zárva?

Előzmény: fetitaco (14063)
fetitaco Creative Commons License 26 órája 0 0 14065

Egy olajcserétől ritkán szokott egy difi megjavulni.

Előzmény: baj73 (14064)
baj73 Creative Commons License 27 órája 0 0 14064

Ha nem múlik el a váltóolaj csere után a darálás akkor talán próbáljam meg minden csavart megengedni és utána meghúzni? Mivel a magas állás miatt a féltengelyek nem olyan szöget zárnak be mint amilyet kellene?

 

Előzmény: csabais (14062)
fetitaco Creative Commons License 27 órája 0 0 14063

Ezt nem akarom elhinni.

Előzmény: csabais (14060)
csabais Creative Commons License 27 órája 0 0 14062

Meg fog ülni, csak valószínűleg felemelve lettek lehúzva a csavarok.

Előzmény: baj73 (14061)
baj73 Creative Commons License 27 órája 0 0 14061

Pedig rugót nem cseréltünk igaz azon kívül mindent. A rengeteg szilent ami benne van milliméterekkel emelték gondolom, a sok mm meg lehet néhány centi. Ha abbamarad a darálás akkor nem izgat.

Előzmény: csabais (14059)
csabais Creative Commons License 27 órája 0 0 14060

Elmúlt az idő felettük!  :-D

 

Előzmény: fetitaco (14058)
csabais Creative Commons License 28 órája 0 0 14059

Sokkal jobb lett!  :-D

 

Csak egy kicsit magas.

 

Előzmény: baj73 (14056)
fetitaco Creative Commons License 28 órája 0 0 14058

Akkor ezzel gondolom be se jelentkezzek Hozzád. Már van 4-5 idegesítő hiba amit senki nem tud. A búgás hátulról, a váltó és a blokk közötti olajfolyás, a turbo random kikapcsolás, ez az olajfolyás, km mutató billegés. Nem tudom, ezeket ilyen “szaroknak” tervezték?

Előzmény: csabais (14054)
fetitaco Creative Commons License 28 órája 0 0 14057

Ott még valami nem kerek!

Előzmény: baj73 (14056)
baj73 Creative Commons License 28 órája 0 0 14056

És így állnak a kerekek a lengőkarok visszacserélése után.

Előzmény: csabais (14033)
baj73 Creative Commons License 28 órája 0 0 14055

Üdv!

Ma volt időm leengedni az olajat a difiből, szűk 7 deci jött le. Remélem megoldódik a darálás csak ahol veszem az alkatrészeket ott kérdezték az olaj specifikációját a 85w90 mellett de nincs benne a könyvében.

Előzmény: csabais (14049)
csabais Creative Commons License 29 órája 0 0 14054

Akár az is lehet.  Mostanában megszaporodtak a kartergázos 250 TD-k.  :-D

Előzmény: fetitaco (14053)
fetitaco Creative Commons License 1 napja 0 0 14053

Jó, köszi még működnek azért. Viszont újabb számomra idegesítő problémával szembesültem, amire erre felé nem nagyon tudják a megoldást, talán majd Te. Az adagolómból mindíg folyik a motorolaj. Az összes tömítést cseréltem már 2x gyárira. De még mindíg. Hol itt folyat hol ott. Éppen milyen kedve van. Láttál már ilyet? Van ennek valami trükkje? Gyárilag gondolom nem folyatósra van kitalálva. Talán ekkora a kartergáz nyomásom? Köszi

Előzmény: csabais (14052)
csabais Creative Commons License 2 napja 0 0 14052

Mindig BERU volt az első, második a BOSCH.  :-D

Előzmény: fetitaco (14051)
fetitaco Creative Commons License 2 napja 0 0 14051

Nekem annak idején a bosch t mondtátok. Cseréljek beru ra?

Előzmény: csabais (14046)
boby124 Creative Commons License 4 napja 0 0 14050

Köszönöm a válaszokat!

csabais Creative Commons License 4 napja 0 0 14049

1,1 liter.

 

A difiben külön van az olaj.

 

Az ASD elölről a tartályból kapja az olajat ZH-M

Előzmény: baj73 (14048)
baj73 Creative Commons License 5 napja 0 0 14048

És még valami, nem találok róla leírást, hogy mennyi olajnak kéne benne lenni csak, hogy 85/90-es kell bele.

Előzmény: csabais (14034)
baj73 Creative Commons License 5 napja 0 0 14047

Nos megtörténtek a lengőkar cserék, most már egész normálisan állnak a kerekek. Holnap rakok fel képet róla. Megtörtént a futómű állítás is de az a 40 és 60 km/ h közti daráló hang csak nem hallgatott el, elmentem vele melózni 25 km és az jutott eszembe, hogy ha a felújítás alatt ahogy került egyik műhelyből a másikba szuszogón ki folyhatott annyi olaj, hogy az olaj hiánya miatt darál? Holnap leengedem, megnézem mennyi van benne. Valamint egy olyan kérdés amit lehet megmosolyogtok. Az Asd rendszer olaja más mint a difiben lévő ugye? Mert még az is megfordult a fejemben, hogy ha valami gebasz csúszott az Asd rendszer összerakásában a difi körül, az miatt is darálhat-e? Köszönöm a türelmet és a válaszokat.

 

Előzmény: csabais (14033)
csabais Creative Commons License 5 napja 0 0 14046

Beru-t.

Előzmény: boby124 (14044)
fetitaco Creative Commons License 6 napja 0 0 14045

Bosch

Előzmény: boby124 (14044)
boby124 Creative Commons License 6 napja 0 0 14044

Sziasztok! A most kapható izzítógyertya típusok közül melyiket tennétek egy 300 turbó diesel-be ?

 

 

fetitaco Creative Commons License 2018.01.10 0 0 14043

“És szívesen röhögök, ha ezt velem együtt megy, nem pedig rajtam”

 

Hát akkor röhögjünk együtt azon aki ezeket mondta neked. És nyugodj meg, még mindíg nincs kiegyenlítő.

Előzmény: marhadoktor (14041)
marhadoktor Creative Commons License 2018.01.09 0 1 14042

Neked és Csabais kollégának köszönöm a tanácsokat! Jó lenne ha ez megoldaná a problémát, előző "kedvenc" szerelőm 2 éven keresztül oda se bagózott, kb. mintha fingja nem lenne a hibáról, vagy magasról leszarná. És nem nevesítem, ha beolvas ide, akkor rájön magától, ha meg nem, akkor meg ott egye a penész. Mellesleg nem lenne egy rossz szerelő, sokszor kitartóbb az átlagosnál, illetve az elmúlt 1-2 évtizedben sok olyasmit csinált amitől komoly tapasztalata lehet. Mindegy, lám, így is megoldódik a dolog.

Szóval még egyszer köszönöm a hozzám valót!

Előzmény: Smafu.w126 (14039)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!