Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
ghosty9 Creative Commons License 27 órája 0 0 50225

Na, hát pont erre ("igazából") írtam azt, amit.

Előzmény: shadowbull (50220)
madbalee Creative Commons License 28 órája 0 0 50224

Hat nem tudom azert a 991-nel szerintem rögtön latni lehetett, hogy alacsonyabb, meg pont ennel joval többet frissült a design a 997-es kepes, mint azelött. Eleg csak a farat megnezni.

 

Mondjuk azt is ertem, hogy elegge kötött a forma, ezert nagy virtuozitast nem lehet megengedni.

Előzmény: ekowob (50223)
ekowob Creative Commons License 28 órája 0 0 50223

Ezt speciel én értem.

Olyan, mint az aktuális Swift meg az elödje. Eleinte mindenki frissítésnek gondolta, mert annyira hasonlít a felmenöjére. De kiderült, hogy szinte semmi sem azonos bennük.

Előzmény: madbalee (50221)
zöld_I Creative Commons License 29 órája 0 0 50222

+1

Előzmény: shadowbull (50219)
madbalee Creative Commons License 30 órája 0 0 50221

Igen. pl ezzel a mondattal nem igen tudok mit kezdeni:

 

"A modell alig különbözik a 997-es elődtől, pedig teljesen új. Más a karosszéria, a motor csak alapjaiban maradt, a futóműben sem nagyon van azonos alkatrész."

Előzmény: shadowbull (50219)
shadowbull Creative Commons License 1 napja 0 0 50220

velemenyt formalhat barki, de igazabol csak az szamit amit a potencialis vevok gondolnak.

Előzmény: ghosty9 (50217)
shadowbull Creative Commons License 1 napja 0 0 50219

szakmai cikkeket tud irni mert ahhoz ert.

 

autos ujsagironak nem valo.

Előzmény: giornalista (50215)
madbalee Creative Commons License 1 napja 0 0 50218

Hat ha nem is zsakutca, de valami mas tipusu cikkeket kellene irnia.

 

Előzmény: giornalista (50215)
ghosty9 Creative Commons License 1 napja 0 0 50217

"Zavar, de csak ha fizetőképes kereslet vagy. Egyéb esetekben valóban nincs jelentősége. :)"

 

Mondjuk a franctuggya, egyáltalán, ha mindenki csak arról az autóról formálhatna véleményt, amelynek komolyan fontolgatja az újonnan megvásárlását, hát gyorsan megunná egymást az az öt aktív fórumozó. :-)

 

A másik, hogy akik (fiatal) használt autót vesznek, azok határozzák meg az újonnan vettek értékcsökkenését, ami meg visszahat az eladásokra...

Előzmény: Scaleo P (50210)
ekowob Creative Commons License 1 napja 0 0 50216

Mást vártál?

Nem az ö hibája, hanem a főnökéé. Konkrétan alkalmatlan az újagírói feladatokra.

Előzmény: giornalista (50212)
giornalista Creative Commons License 1 napja 0 0 50215

ennél? még az is, ha csak ennyit ír, de nem csak ezt írta volna, hanem esetleg ezt is.

 

Göbölyös teljes zsákutca.

Előzmény: Lónyak (50213)
Varshi Creative Commons License 1 napja 0 0 50214

Valamint bedobna egy youtube linket, hogy a menőbbek milyen (rock)zenét hallgatnak - csak a miheztartás végett.

Ejj, pedig de rendes embert tudnánk faragni ebből az ommból, csak jutnánk hozzá a forráskódhoz... :)

Előzmény: Lónyak (50213)
Lónyak Creative Commons License 1 napja 0 0 50213

Ő meg lehet hogy azt írta volna, bazmeg de jól megy, a kurva anyját. Jobb lenne?

Előzmény: giornalista (50212)
giornalista Creative Commons License 2 napja 0 0 50212

Göbölyös Zsolt konkrétan elszabotálta a Lotus Omega tesztet, és most ezt is.

 

"Az elektronikus rendszereket sport módba kapcsolva minden kiéleződik. A hang érces lesz, a gázreakció azonnali, a futómű pedig kemény. A kormány direkt, a váltó pedig nyers, minden váltásnál úgy ránt, mint amikor keményen használjuk a kuplungot a kézi váltónál. A gyorsulás brutális és azonnali a gázpedál lenyomására, a PDK az előzés gondolatára is visszavált."

 

mindenre van egy darab jelző, ennyi a cikk, kész. ja, és megtudjuk, hogy rajtnál kilő az autó, és elhangzik az is, hogy ennél többre soha senkinek nem lehet szüksége, ami annyira elcsépelt és unalmas már.

 

viszont a katalógust szépen átfogalmazta TC-nyelvre. ennyit tud.

 

ilyenkor mondom, hogy azért becsüljük meg omm írásait, mert azokba legalább szorult élet és lelkesedés... ez egy rakás szar volt, már megint.

Előzmény: Lónyak (50211)
Lónyak Creative Commons License 2 napja 0 1 50211

http://m.totalcar.hu/tesztek/2015/05/31/proba_porsche_911_carrera_4s_2014/

 

Ez kb. annyira informatív lett mintha a cikk írója csak JPG-ben látta volna az autót.

Scaleo P Creative Commons License 4 napja 0 0 50210

Zavar, de csak ha fizetőképes kereslet vagy. Egyéb esetekben valóban nincs jelentősége. :)

Előzmény: P.URBANUS (50207)
Leadfoot Creative Commons License 4 napja 0 0 50209

Ha jól tudom, ez nem is titkolt cél. Bár pl. a Genesisnek van Kia megfelelője, a K9.

Előzmény: P.URBANUS (50208)
P.URBANUS Creative Commons License 4 napja 0 0 50208

Amúgy meg szerintem a cégcsoporton belül inkább  a Hyundai-t próbálják az elegáns, prémium szegmensbe betolni, lásd: Genesis, a KIA inkább a  fiatalos, divatos, sportos vonalat képviseli.

P.URBANUS Creative Commons License 4 napja 0 0 50207

"Ha nem lenne rövid az újságírók emlékezete, maguktól is eszükbe jutna, meddig tartott az Audinak "belépni" a prémium körbe."

 

Az én szememben még nem is sikerült nekik. :-)

Persze a lényeg az, hogy a többség prémiumnak tekinti-e, néhány magamfajta renitens nem sok vizet zavar. 

 

Előzmény: malenykij polgar (50198)
tcaoe Creative Commons License 4 napja 0 0 50206

Ezek a tudásukhoz képest meglehetősen drága autók, ami a prémium egyik alapvető ismérve azért. Az első A-Klasse szimplán csak marha igénytelen volt, ugyanakkor egy kategóriával nagyobb kommersz autók árába került.

Előzmény: malenykij polgar (50203)
ghosty9 Creative Commons License 4 napja 0 0 50205

"Mert ök márkán belül nyitottak lefelé: Mercedes: A- és B-Klasse. (Bonus: Smart) 

BMW: 1-es, 2-es (Bonus: Mini)"

 

Valóban nyitottak márkán belül, de miért "mert"? A BMW-Rover kísérlet pl. '94-2000 közt zajlott, a sikertelenségét nem okozhatta az 1-es és 2-es BMW-k megjelenése (2004, 2013). A Mini meg a Rover maradéka, pont azért tudták megtartani, mert sikerült nem kommersz státuszba vinni (nem a Yaris vetélytársa, bocs, ha nincs már Yaris).

 

(A Mercinél az A-Klasse indulása meg a Chrysler-kaland kb. egybeesett, az igaz.)

 

Plusz lényeges, hogy ez is "lefele" nyitás, csak máshogy lefele; nem mondanám, hogy a BMW az 1er-rel belépett a sikeres kommersz autót gyártók sorába. :-)

Előzmény: malenykij polgar (50203)
madbalee Creative Commons License 4 napja 0 0 50204

Azok szerintem kenyszerüsegek voltak, hogy legyenek nagyobb darabszamok. Audinak azert ott van a VW-s hatter. BMW-nek Merganak nem volt/nincs ilyen nagy tömeggyarto pajtasa.

Előzmény: ghosty9 (50202)
malenykij polgar Creative Commons License 4 napja 0 0 50203

Mert ök márkán belül nyitottak lefelé: Mercedes: A- és B-Klasse. (Bonus: Smart) 

BMW: 1-es, 2-es (Bonus: Mini)

Audi: dettó. (Bonus: nincs)

 

Előzmény: ghosty9 (50202)
ghosty9 Creative Commons License 4 napja 0 0 50202

"Szerintem épeszü, tömegmodellekre berendezkedett autógyári csúcsvezetö nem gondolkodik azon, hogy kategóriát ugrik. (Renault, Opel, stb.)"

 

Ami ennél számomra talán még érdekesebb, hogy ez fordítva is áll: egy prémiummodellekre (akármi is legyen ez :-) ) berendezkedett gyárnak sem épp egyszerű kommersz márkát rakni maga "alá" (ld. Merci-Chrysler, BMW-Rover, egyik se az a kimondott sikertörténet).

Előzmény: malenykij polgar (50201)
malenykij polgar Creative Commons License 4 napja 0 0 50201

Szerintem épeszü, tömegmodellekre berendezkedett autógyári csúcsvezetö nem gondolkodik azon, hogy kategóriát ugrik. (Renault, Opel, stb.)

A VW is csak Piëch akaratossága miatt csinálta meg a Phaetont, de ettöl még nem lett luxusautó-gyártó.

Van egy modellje a szegmensben marginális részesedéssel, aminek az utódja is csak a fönöktöl függ/függött. 

A kategória-ugrás elfogadottsága évtizedekig tarthat. Csikósnak egy cikkben sikerült ezt megoldani :) 

Előzmény: madbalee (50200)
madbalee Creative Commons License 4 napja 0 0 50200

az Insignaval is probaltak az ujsagok beadni a dumat, hogy az Opel a permium kategoriaba akar belepni. Aztan lattuk mi lett. Most kisebb meretben probaljak meg ugyanazt az Adammal. Csak elfelejtik, hogy egy telitett területre belepni mindig nehezebb, mint uj területeket felfedezni.

Előzmény: malenykij polgar (50198)
Lónyak Creative Commons License 4 napja 0 0 50199

Ha nem lenne rövid az újságírók emlékezete, maguktól is eszükbe jutna

 

Plusz nekem úgy tűnik, nem veszik észre (vagy a rövid emlékezet?) hogy a prémiumgyártók se unatkoznak, pl. pont az említett Audinál ugrott az utóbbi pár évben nagyot a beltér minősége, kinézete, prémiumsága.

Előzmény: malenykij polgar (50198)
malenykij polgar Creative Commons License 4 napja 0 0 50198

Attól még, hogy háromszor leírja, senki fölé sem fog lépni a KIA, egyszerüen bövítik a kínálatot.

Mint ahogyan a 6-ossal sem változott a Mazda pozíciója a prémium/nem prémium univerzumban.

Mindkettö tömegautókat gyárt.

Ugyanúgy, mint a prémiumnak titulált gyártók is, csak ök prémium terméket gyártanak tömegben. :)

Ha nem lenne rövid az újságírók emlékezete, maguktól is eszükbe jutna, meddig tartott az Audinak "belépni" a prémium körbe.

Előzmény: aeromukodj! (50197)
aeromukodj! Creative Commons License 4 napja 0 0 50197

http://totalcar.hu/tesztek/2015/05/29/kia_sportspace_tanulmanyauto_2015/

 

Ha viszont ezt a kocsit piacra dobják - (...) – a Kia megszűnik tisztán tömegautókat előállító márkának lenni. Ha e mostani Sportspace formai megoldásainak csak a hetven százaléka valósul meg, az már mindenképpen prémium irányba tolja el a típust, olyasféle módon, ahogy a mostani 6-os is felfelé mozdította a Mazdát.

 

Azért "nem prémium" autót is lehet majd kapni? :)

 

"Abból a helyzetből a Kia hirtelen érezhetően a meglevő riválisai, a Hyundai, Honda, Toyota és egyebek fölött találja magát majd."

 

Egyértelmű. :)

 

"Ha pedig még azt a V6-os verziót is megcsinálják, amire tényleg csak egy foghegynyi utalás jutott – a Kia egész más ligában lesz, legalábbis a nagyobb kocsijaival."

 

A Honda és a Toyota egész biztos becsinálnak a konkurencia V6-os (sic) benzinmotorának rémétől. :)

 

"a tükrök természetesen nagyobbak lesznek, mert ezek a szűk darabok nem mennek át az európai vizsgálatokon, a golyós csomagtartó is inkább csak utópia, a tetőt muszáj lesz kicsit megemelni, mert most túl alacsony, s a keret nélküli oldalablakok sem valószínű, hogy megmaradhatnak."

 

Magyarul az egészből sajnos nem marad semmi.

 

 

na az úgy hülyeség Creative Commons License 6 napja 0 0 50196

"bizonyos olvasoi retegnel"

Ennek a rétegnek a neve pedig az, hogy a trollok.

 

Előzmény: Saughassy (50195)