Szia! Nekem is cserélve lett a folytószelep 425.000km-nél és nekem is sípol, mintha turbós lenne. :-) A gyári nekem sem sípolt, nameg feleslegesen lett kicserélve, de legalább új...
Nagyabból 1 éve van meg a kocsi (2006,f4r, 2l szívó,99kw) a folytószeleptől X állásnál sípoló hang jön belőle. Cserélt (új) darabb, előző tulaj cserélte benne.
A kérdésem az lenne, hogy ez normális jelenség az után gyártott folytószelepnél? Masik kocsiba gyári van, az nem sipol.
Illetve a kalirablást a szelepnél csinálja magának, vagy clip-el tanitani kell?
A kalirablást mikor kell/érdemes csinálni , illetve a clip-be holl van, nem találtam eddig.
A nyavaja törje ki.Már bejött az eltömődés ikon is. Elmentem a temetőbe, jól pörgettem, egyszercsak észrevette, hogy a temetőbe viszem, és abbahagyta a sárga vicsorgást. Meg a turbókorlátozást is, szép tiszta értelmes arca lett a műszerfalnak. A klímaventillátor fordulat szabályozása az azért nem megy.
Tud valaki segíteni? Van egy 2006-os Lagunám, 2.0 benzines, turbós.
Van egy fém cső, aminek végén nyomja ki az olajat. Folyik a motorra, és félek, hogy belobban. Ezt lehet cserélni, vagy esetleg csak szét kell lecsavarozni és tömítéscsere a megoldás. Sajnos nem értek annyira hozzá, csatolom a képet.
Van valaki okos jóember, aki tanácsot adna: DPF-MAN kitakarította a részecskeszűrőt. 100000Ft. Mivel volt más hiba is (nyomás, de elmúló) ezért nem vállalnak felelősséget a tisztításért. 3 hétig ment, most megint hiba. Clippel regeneráltam. OK, 0 a részecske gramm. Vissza is írattam regenerálás utáni opcióval a 0-át. De a "Részecskeszűrő eldugult"piros hiba marad. És nem tudom törölni, "nem állnak rendelkezésre a feltételek". Songó a múltkor igazat mondott, a hátrameneti kapcsolót kicseréltem, és megszűnt a "Kézifék hiba". Kösz! DPF-MAN felejtős. Nem akasztották vissza nyomásmérő csöveket sem a helyére. Meg nem is szóltak, hogy toldva van. hogy lehet piros(fennáló) hibát törölni. Megismertetés, vagy hogy?
Sziasztok! 2002-es Lagunán nem zár a központi zár, a bal első ajtóban lévő zár furcsa, magas, berregő hangot ad, ha zárni próbálom. Gondolom, vagy a zár rossz, vagy a mikrokapcsoló esetleg?
Van olyan Budapesten, vagy környékén, aki ki tudná ezt cserélni nekem (nem ingyen)? Leszedtem az ajtókárpitot, de a zár már nem akart kijönni, gondolom, ahhoz a kilincset is ki kell szedni, azt már nem sikerült kiszabadítani :)
A részecskeszűrő ikon nem ég. Korábban 3-4 éve cseréltem elporladt nyomásmérő gumit a részecskeszűrő előtt után. Ha az volna a gond, nem tudná értelmezni a regenerálás után, hogy meggyógyult.
Regen program. a 65 grammról lehozta 5-re, a zöld mezőbe.
SCxx programot elfogadta, 0 a részecske gram.
És az istennek se akarja törölni, mert állandó hiba.
Pedig már levettem az akkusarut is fél órára. És az akkutöltőt is ráraktam, mert a Befecskendezés hibát csak 14V fölött lehet az álló motornál törölni.
Különben megszakad a multiplexe.
Korábban is nyöszörgött erre a hibára, de aztán többnyire megjavult magától.
Tanács? Vigyem a szakszervízbe.
A turbó előtti hőmérő jól, szépen mért a regenerálás alatt. és mindent kizöldített.
Teli tankolásnál (kupakig) irdatlan benzin szag lett a kiocsiban. Megtaláltam a hiba forrasát, de az instenért nem jön le a " holander"/befogató "kupak" a tankról ami fogja a szivattyút 😔. Rendeltem újat tömítő O gyűrűt amit x kuppakal" együtt adnak (mostmár értem, hogy miért). Azon kívül, hogy barbár módszerrel levesem a tankról azt a vackot, van valami trükkje? Menetes, balos/jobbos?
szia! a fűtésboxod jobb oldali lapátja van eltörve.ki kell cserélni a fűtésboxot,.az alkatrész nem olyan vészes kb 30-35 ezer. DE kicserélni elég nagy meló szét kell durrantani az egész műszerfalat :(.nekem ugyan ez volt a probléma laguna 2 3.0 v6
Üdvözlöm a Klubtagokat! Renault Laguna 3.0 V6-os autómmal kapcsolatban érdeklődöm. A benzinpumpa már egy ideje vacakolt, nem adott indító impulzust, ill. menet közben leállt - Injection fault - üzenettel. Kicseréltem, ugyancsak gyári Bosch üzemanyag szivattyúra, még mindig indulási probléma van, az indítókártya többszöri behelyezésére indul csak el. Áramot mértem, ill. feszültséget, azt minden indításkor kap! Mi lehet a gond? Segítségeteket előre is köszönöm! Üdv.Mihály
sziasztok újra a fűtésel van gondom még mindíg csak a jobb oldalon fütt a bal fele hideg mi lehet a baj új termosztátvan benne köszönöm a válaszokat elöre is
Mivel nincs melegvízcsap, egy lapát állása határozza meg, hogy keresztülmenjen a levegő a radiátoron, vagy nem. Valószínűleg az nem megy. Clip. Lapátmozgatás. Nekem úgy javult meg, hogy kiszedtem a klímaegységet, lehúztam, szétszedtem a panelig, aztán szépen láttam, semmi baja, semmi panelfüst, visszaraktam, és megjavult.
Én a Clippel szoktam megnézni, megmozgatni. Egyébként tudtommal kártyabedugáskor mozgat lapátot. Próbáld meg totálhidegre állítani, kártya ki-be, aztán totálmelegre, és ki-be. Hátha megmozdul.
sziasztok szeretnék érdeklödni renault lagunában nincs fütés milehet a baj bal oldalon az ablak nál meleget nyom atöbbi helyen hideget huszonhat fokravan tekerve mindkét fele és nem fűt előre is köszönöm a választ
Sziasztok, nemrég kezdődött, hogy menet közben néha befékez magától a kocsi, néha meg leáll a motor. DEFAILLANCE ESP hibát ír ki. Mi lehet a gond nem tudjátok? Ha kikapcsolom az ESP-t úgy használhatom az autót sztetek? Válaszotokat előre is köszönöm!
A kártya a központi számitógéphez van rendelve.Az olvasónak nincs köze hozzá,ezért egyszerü a cseréje,ha a kis pöcök letörik benne.Azt nem tudom,hogy a már egyszer feltanított kártyát át lehet-e programozni.
Az lenne a kérdésem, hogy ha cserélnék kártyaolvasót kártyával együtt bontottra, kell e valami feltanítás a kocsinak, vagy csak kiszedem, beteszem és megy tovább? A kártyáim eléggé odavannak, az új horror, az utángyártott horrorisztikusan szar, már cseréltem egyet. Arra gondoltam, hogy csere oké lehetne, mert bontva láttam csodás állapotban olvasót és kártyát egyben.
Sziasztok, a klíma alacsony fordulaton működik rendesen, 2000-es fordulatszám felett már nem. Úgy olvastam a klímakompresszor löketszabályzója lesz a probléma. Esetleg tudnátok segíteni, hol tudok ilyet venni? Segítségetek előre is köszönöm!