Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

elzolee Creative Commons License 2013.12.25 0 0 30398

Csak hogy bonyolítsam a helyzetet: az enyém Magyarországon vásárolt "EL" felszereltségű 60 lovas.

Ebben már van elektromos ablak, szervó, 14"-os kerék, fordulatszámmérő, fényezett lökhárító, de csak egy légzsák, osztatlan hátsó ülés, nincs hátsó fejtámla, klíma, ködlámpa. (2002.04)

Előzmény: BluElefantino (30396)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.25 0 0 30397

Akkor nem tudom hogy hozták be, de hivatalos volt, kereskedésben, papírokkal. És persze amiket itthon ritkán látni, de létezik: CNG-s kivitel, bőr kormány, automata magasságállító az első lámpához, automata klíma, stb..

Előzmény: BluElefantino (30396)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.25 0 0 30396

Magyarországon elérhető felszereltség 2002 közepéig: "S", ELX, HLX, Go, Sporting, HGT

2002 közepétől a 2/B megjelenéséig: Active, Dynamic, Emotion, Sound, Sporting, HGT

Az úgynevezett S felszereltség pl. tartalmazott 1 légzsákot illetve city szervót de fényezetlen volt a lököse nem volt csak km óra és benzinszintmérő, mechanikus ablakemelő...

Az Active már rendelkezett színre fényezett lökössel, fordulatszámérővel és vízhőfokmérővel is, állítható magasságú üléssel, elektromos ablakkal is...

Pl. a Go az sportbelsővel rendelkezett de Mo.-n csak 60 pacis motorral míg a Sound már rendelhető volt a 16 szelepessel is. Ami még megemlítendő hogy ezek gyárilag a sportosabb kormánnyal kellett volna kijönni a "szalonból" de sokuknak csak a sima kormány jutott, na hogy ez miért volt így fogalmam sincs azaz van de ezt megtartom magamnak! :D

Aztán a 2/B megjelenésével 2003-ban az alapmodelben nem volt szervókormány, fényezetlen lökösök, mechanikus ablakemelő, 13"-os felnik...

 

 

Előzmény: -peter (30394)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.25 0 0 30395

Mind2 8 szelepes, a 2-es puntonál az alapmodell a 60 LE-s

Előzmény: -peter (30393)
-peter Creative Commons License 2013.12.25 0 0 30394

alapmodell volt, nincs benne ford.szám mérő és úgy emlékszek vízhőfok mutató sem.

 

30-ból javítható a szervó? Mik szoktak elmenni benne?

új szervó kell vagy fel lehet újítani ezeket?

 

 

Vki azt irta a népítéletben, azért áll le a szervó, mert gyenge az aksi.

Előzmény: BluElefantino (30384)
-peter Creative Commons License 2013.12.25 0 0 30393

és az 55 lovas 8, a 60 lovas pedig 16 szelepes?

vagy mindkettő 8 szelepes?

Előzmény: BluElefantino (30379)
-peter Creative Commons License 2013.12.25 0 0 30392

szia

 

Tényleg nagyon szép, de nekünk drága.

500e a limit.

Előzmény: ckerti (30375)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.12.25 0 0 30391

Boldog karácsonyt!

BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30390

Hivatalosan a Fiat Magyarország a szervó nélküli 2-es Puntot nem hozta be az országba.

Előzmény: Törölt nick (30389)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30389

Amikor rokonnal autót kerestünk, volt kereskedésben, itthoni, 13-as kerekes, szervó nélküli.

És itthon üzembe helyezve, újkorától. Persze kurblis ablak, teljesen alap volt.

Volt ott 3 is belőle, néztem is negyokat rá.

Előzmény: BluElefantino (30388)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30388

 Magyarországon az csak a 2/b-nél jelent meg. Szervokormány nélküli létezetta 2-es Puntonál is de az itthonra csak szürke importban juthatott be.

Előzmény: Törölt nick (30386)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30387

A kivételel erősíti a szabályt!

Ilyen alapon már nem szabad autót venni mert ez meg az meg amaz is felmondhatja a szolgálatot........

Előzmény: Törölt nick (30385)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30386

Na és a szervó nélküli,13 collos kerekekkel...

Előzmény: BluElefantino (30384)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30385

CSa kzárójelben: van itt olyan fórumtag, akinek csapágy hiba miatt elszakadt, pedig cserélve lett rendesen...

Csere után x ezer kilóméterrel. Akkor jól jött, hogy csak új cucc rá, és b 1 óra műlva járt a motor.

 

 

Előzmény: BluElefantino (30382)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30384

2002 májusáig az alapmodelleknél nem magasságállítós az ülés!

Előzmény: Törölt nick (30381)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30383
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30382

Kinek ez kinek az jön be!

Mivel nekem mind2 volt ezért én inkább a 16 szelepest ajánlom, rugalmasabb(nem hiába 20LE a különbség) és ahogy én vezetek kevesebbet is fogyaszt. Az nem érv hogy nem kuszálja össze a szelepeket egy esetleges szíj szakadásnál, miért is szakadna el ha karbantartják az autót és nem 20 évente cserélik az alkatrészeket amit mondjuk 5 évente kellene! Hosszabb távokon jobban ajánlott mert nem terheli meg annyira a motort mint a kisebbik, de mondom kinek a pap kinek a papné!

Előzmény: -peter (30373)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30381

Attól függ, ki kellene olvasni belőle.. Ebben tudok segíteni, és akkor lehet óraállást is nézni, egyéb tárolt hibák, élő adatok, stb.

A kereskepő meg menjen vele, és amikor a kamaz jön szembe, kanyarodjon előtte...

Vagy relé, vagy nyonmaték érzékelő.

Persze alapokot kell előtte megszüntetni, amiért meghal, relé esetében.

(Ülés alapból magasság állítós, az cserélve volt, angol anyósülésre.....)

Előzmény: -peter (30377)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30380

Az egy kb max 30 ezres javítás

Előzmény: -peter (30377)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30379

55 paci az 1108 a 60 pacis 1242 cm3

Előzmény: -peter (30373)
BluElefantino Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30378

Nem 55LE hanem 60LE

Előzmény: ckerti (30375)
-peter Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30377

elvittünk tesztkörre egy Punto II-t, és mondta a kereskedő a tesztúton, hogy néha bevillan a szervó, ekkor kocsi leállít újraindít és jó.

Szóval ezt hogy lehetne rendbehozni? Szervócsere, vagy elektronika gondja van?

Nem ismerem a tipust.

 

Ülés...

Magasságállítós ülést könnyű szereznii? Sajnos amit néztünk abban nincs és a párom túl alacsonyan ül benne, a gerince miatt kéne egy kis magasítás.

Előzmény: Törölt nick (30374)
-peter Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30376

BOLDOG KARÁCSONYT!

 

ckerti Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30375

750 körül adnám el a párom Puntóját.

Tudom, hogy magasabb az ár, mint a keretösszeg, de ez szinte hibátlan.

Az egyetlen ismert problémája a légzsák kapcsoló kontakthibája.

Napra pontosan 10 éves, friss műszakival, téli-nyári gumiganitúrával, mindkettő acélfelnire szerelve, a nyári a gyári dísztárcsával, a téli egy Tescossal.

Nokia kihangosító, gyári CD-s rádió, 55 lovas motor, 5 ajtós kasztni, szép szín, 79 ezer (garantált) kilométer.

Mondjuk azt nem tudom, hogy hogyan lehet a futott kilométert garantálni....

Mi vettünk egy új autót, azért adjuk el. 

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_24_w50mn10rnd.jpg

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_12_24_37fmszfv9f.jpg

Előzmény: -peter (30373)
Törölt nick Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30374

A 60 lova, a kettesben korszerűbb, a8szelepes szijcsere kimaradása/szakadás esetén sem akad össze, mert nem ér össze a dugó és a szelepek.

Én kettes Puntót ajánlanám, már csak azért is mert fiatalabb, stb.

Hengerfejes ritkán lesz, annak oka van, nem tervezési, hanem kezelési hiba 99%-ban.

A váltó sem esik szét magától, amíg olaj van benne.

A kormányszervónak is van előjele, ha bevillan a visszjelző, utánna kell foglalkozni vele.

Persze ha volt benne hibaüzenet, az kiolvasható. És javítható is, de alapokot meg kell előtte szüntetni, amiért meghalt....

Olaj folyást látni, hengerfej jobb oldalán a trafók alat tipushiba, 350 forintos O gyűrűvel javítható.

 

 

Előzmény: -peter (30373)
-peter Creative Commons License 2013.12.24 0 0 30373

sziasztok,

 

Feleségemnek keresünk munkábajáráshoz egy Puntót 500ezer a keret.
Nem sügős a dolog, csak tavasszal lesz rá lóvé...

Melyik a megbízhatóbb motor ezekből az 1.2-esekből, az 55 vagy a 60 lovas?

Asszony lassan vezet (friss jogsi) városban 45-50, országúton 70-80. Nem kapkod :)

Egyik kistelepülésről kell átmenni egy másikra, csak 1 falut és 2 rövid országutat érint a 15km út során.

 

Dízelen tanult vezetni, ezért úgy gondolom a 8 szelepes jobb, mert általában alul erősebbek a 16v társuknál.


Tipushiba..... a népítélet tele van az alábbi 3 dologgal:

1. hengerfejes lesz a motor

2. kormányszervó leáll menet közben - ettől félek a legjobban

3. váltó fogaskerekei szétmorzsolódnak

 

Ezekre mi a megoldás? Szervót meg lehet csináltatni?

Olaj és vízevős motorokat hogy szúrhatom ki?

Váltógondot vezetés közben éreznénk....

 

 

Ha ezeket a hibákat ki lehetne szűrni, akkor mernék ilyet venni.

 

üdv, Péter

Garficicus Creative Commons License 2013.12.20 0 0 30372

Hello!

 

 

1999-es Fiat Puntora keresek 4 db téli gumit (esetleg felnivel)! Árban megegyezünk!

Továbbá keresnék benzinszivattyút kompletten (gyári száma: 09751769913   és 46473394)

 

SOS hivj ha van, visszahivlak!

Telefon: 06-20-416-86-62 e-mail: richardmeggyes@citromail.hu

Mentol frász Creative Commons License 2013.12.19 0 0 30371

Rápróbálom, aztán meglátom. Talán nem túl sok a kocsinak.

Törölt nick Creative Commons License 2013.12.18 0 0 30370

Ez igaz - nem is figyeltem tegnap este a motort, csak azt a kérdés-részletet, hogy PI-re felmegy-e. A 195-ös egy 55 pacis motorhoz valóban durván hangzik - bár fizikailag fel lehet rá rakni :)..

R. Scherbotsky Creative Commons License 2013.12.18 0 0 30369

Nem vitát akarok szítani, de egy 16 szelepes, 86 lóerős szervokormányos autón bizonyosan kevésbé érezhető a különbség, mint egy központi injektoros 1,2-esen. Nálam az 55SX-en azonos gumiszélesség (165/65R13 -> 165/60R14) mellett is (számomra) markáns különbség volt az autó menettulajdonságaiban 13-as és 14-es felnikkel, nekem a kisebb tetszett jobban.

A lent említett felni a paraméterei alapján gond nélkül használható egyes Puntón, ha az enyém lenne, én 175/50 (esetleg 175/55) méretű gumit keresnék rá. De természetesen mindenki azt rak fel, amit akar :)

 

Üdv,

R.S.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!