Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

CsRob1 Creative Commons License 2013.06.11 0 0 29540

Vízpumpából pl. a UNIX keresője ugyanazon gyártóktól több, de különböző árú darabot is feldob. pl. Meyle 9600 - 14000, Dolz 10000 - 12000 Ft stb. Érdemes a drágábbat választani vagy az olcsóbb típusok is megbízhatóak? (Viszont akkor mi az oka az árkülönbségnek?)

A könyv szerint a hűtőfolyadék leengedéséhez le kell húzni a hűtőtömlőt. A rögzítő bilincs újra használható vagy cserélni kell? (Most nem tudom megnézni, milyen bilincs van rajta)

Hűtőfolyadék csere esetén van ajánlott, illetve nem ajánlott fajta vagy a Punto bármelyik gyártmányút szereti? 

Fiat Punto II. 1.2 8V

Előzmény: Törölt nick (29420)
zsolee Creative Commons License 2013.06.10 0 0 29539

Téves diagnozis miatt vásároltam egy feszültségszabályzót de nem kellet.Ezért eladó egy Mobiletron VR-F158 típusú fesszabályzó.Marelli/Denso generátorra jó.A gyári feszab típusa RTM151c.A termék szegeden van.

Ár :9500Ft

Éedeklődni:p.zsole@gmail.com 

TT-Pityu Creative Commons License 2013.06.09 0 0 29538

Sziasztok keresnék 5ajtós 2-es puntóra valami tuning hátsó lököst vagy toldatot tud-e valaki véletlen nem egetrengető áron ??????

 

JokemA4 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 29537

Helló!

Keresek Fiat Punto 1 (1995)3 ajtós ezüst metál motorháztetőt illetve hátsó lököst!  

Lehetőleg ebben a színben: Grigio Steel Met. M. S. /színkód: 647/f

Ha nincs akkor lökösben érdekel még bármilyen szín feltéve ha jó árban van!

Vagy akár ha valaki bont ilyen kocsit az is írhat hívhat mert több minden kell még! Előr eis köszi!!

 

 

Pinyti Creative Commons License 2013.06.03 0 0 29536

Értem. Csak azért kérdem, mert bár kicsit "darabos" az alapjárat (nem jár olyan szépen, mint a BMW), de a tipikus hintáztatás nincs...

Előzmény: Törölt nick (29535)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 29535

Azt egyrészt programmal lehet látni, hogy dolgozik, másrészt oszcilloszkóppal a tekerecseket nézni, hogy hogy jön feszültség rá.

Ha lehúzod a csatit, hullámozni kellene..

Előzmény: Pinyti (29533)
R!ck4 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 29534

Mondjuk az benne lehet hogy bedúsít mint az állat, és megfullad a keveréktől a motor, de annyira cswak nem lehet rossz, hogy feketét füstöljön.... Végülis előfordulhat, de nem túl vagykori, hogy egy lambda annyi ideig legyen bent, hogy erre a sorsra jusson.

Előzmény: Törölt nick (29531)
Pinyti Creative Commons License 2013.06.03 0 0 29533

Igen, az nekem is fura, hogy a lambdától megálljon egy autó, de csak ez az egy valamire való hiba volt benne (esetleg arra tudok gondolni, hogy nagyon bedúsít neki és emiatt leállt), és jó eséllyel tényleg rossz/nem bele való is volt. Illetve volt még egy fordulatszámjellel kapcsolatos, de az leállás szempontjából szintén nem játszik (szerintem). Az alapjárati motor hibáját alapjáraton miből lehet észrevenni? Fordulaton érzésre semmi gond, a világból kimenne, és úgy megy, mint a barom. A megállás közepesen meleg motornál motorfékes lassítás végén jelentkezik, ilyenkor a kuplungot kinyomva bőven beesik 1000 alá (néha vissza tudja "emelni", de ha nem, akkor megáll) és már csak azt érezni, hogy nincs szervo, égnek a lámpák a műszerfalon, és álló motorral gurul az autó.

Előzmény: Törölt nick (29532)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.03 0 0 29532

Ez igy csak találgatás, mérni kell(ene) rajta, oszcilloszkóppal, hogy dolgozik-e? Amúgy ha nem megy az alapjárati léptetőmotor, azt észrevenni az alapjárator, és fordulaton is.

A motor tipusszáma majdnem mindegy, ha működik, és dolgozik. Méretbe jó legyen, és menjen  a két tekercsre a szabályzó benne.

Előzmény: Pinyti (29528)
Törölt nick Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29531

Hát nekem szerintem állt már le :) - nem hideg induláskor, hanem meleg motorral  lassítva, kinyomva a kuplungot, piros lámpához érve, vészfékezve stb. Igaz, hogy esetemben egy ősrégi SPI rendszerről volt szó..

Előzmény: R!ck4 (29530)
R!ck4 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29530

A leálláskor hibakód nem tárolódik? Vezetékelés, testelés, minden jó? Lambda miatt nem hinném hogy leált volna valaha egy kocsi is, célszerű lenne élőadatokat nézni, keresd Loliii-t. 

Előzmény: Pinyti (29528)
Pinyti Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29529

Ami még érdekes, hogy 1.2-es Punto-ra is ezt hozza, de arra máshol a 9 945 035-ös cikkszámot találtam. Ebből van utángyártott, lehet bepróbálok egy ilyet a jövő héten.

Előzmény: Pinyti (29528)
Pinyti Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29528

Továbbra is folyik a leállások ügyében a nyomozás, bár tény, hogy a lambdaszonda cserével ritkult a dolog (jövő héten kap egy tényleg belevalót, megfelelő csatlakozóval, ami már megfelelő értéken dolgozik, és ki lesz küszöbölve a toldás is a vezetékben). Emellett egyre inkább az alapjárati állítószelepre (alapjárati motor) terelődik a figyelmem. Ez az alkatrészkereső alapján a 7 778 983 cikkszámú való bele gyárilag:

 

https://www.fiatdalys.lt/en/catalog/parts/102/26/1/4/PF/176.923.0.0/zfa17600006016702/0/0/0/fuel-supply-and-injection

 

Sajnos ezt a cikkszámot nem váltja le az Unix program, csak a gyárit hozza, de ami ennél érdekesebb az a jelenleg bentlevőn található számok: C3065 illetve 59602. Ez utóbbi egy VDO cikkszám, váltja is a program, és árulnak is belőle az e-bayen, de ami meglepő:

 

IDLE AIR CONTROL VALVE IACV
OE PART NUMBERS:
AC1016
59602
1759602

TO FIT:
Daewoo Lanos 1.4 sohc 8v
Daewoo Lanos 1.5 sohc 8v
Daewoo Lanos 1.5 dohc 16v
Daewoo Lanos 1.6 dohc 16v
Daewoo Nubira 1.6 dohc 16v
Daewoo Nexia 1.5 sohc 8v
Daewoo Nexia 1.5 dohc 16v
Daewoo Espero 1.5 dohc 16v
Chevrolet Aveo sedan 1.2 03.06- 53kW 72bhp 1150ccm
Chevrolet Aveo sedan 1.4 03.06- 69kW 94bhp 1399ccm
 

 

Ez gyárilag lehet bent, mint pl a GM gyújtótrafó, vagy már ez sem belevaló, és emiatt nem működik rendesen?

dodi83 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29527

No mindegy, remélem jó pár km-t még elmegy komolyabb hibák nélkül :)

Előzmény: Attila8712 (29526)
Attila8712 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29526

Hu ezt sajnos nem tudom nem figyeltem.

Előzmény: dodi83 (29525)
dodi83 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29525

 Köszi az infót.. nálatok kb mennyit evett?

Előzmény: Attila8712 (29524)
Attila8712 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29524

Én kb. 1,5 évig használtam ilyet céges autóként. Annak a jószágnak a szeme ki volt taposva ugyanis 4-en használtuk Budapesten+ autópályán. Ez idő alatt beletettünk kb 20000 km-t. Egyszer volt vele baj, megadta magát a generátor de motorikusan semmi baj nem volt vele pedig főnök pályán 150-160 ment vele jópárszor ja és ő nagy zseni hidegen taposta neki.

Előzmény: dodi83 (29523)
dodi83 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 29523

  Sziasztok, kb 1 hónapja vettem egy Punto II/B-t, 1.3 Multijet (70 LE) motorral, sajna a kézikönyve nincs meg,lehet olyat szerezni valahonnan?

  Illetve mik a tapasztalatok erről a motorról, illetve autóról? 147e km van a kocsiban (Sajna kissé szarok tőle, hogy megtréfál a FIAT márka)

Attila8712 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 29522

Csak melegen nézte át a szerelő. Ja azt elfelejtettem,  hogy tavaly novemberben vettem és télen nem fogyott a víz mert kicsiket mentem általában és nem nyitott a termosztát ez csak tavasz óta van mióta hamar melegszik.

Előzmény: enoxx79 (29521)
enoxx79 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 29521
érdemes a hûtõt is alaposan megnézni, ott is tud nagyon alattomosan fogyni. de, ha ennyi fogy az nem a sapkánál megy el. ott valaminek nagyon folynia kell, vagy megeszi a motor. ennyi víz már nyomot kell hagyjon.
Előzmény: Attila8712 (29513)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 29520
Afiatosokat a radiátor csatlakozásai szokták szivatni. Unonál konkrétan a fűtéscsap és befolyik a szönyeg alá.
Előzmény: R!ck4 (29519)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29519

Igen, nem lehet tudni, pont annyira kevés, hogy az 5 perc alatt nem fog látszani, épp csak cseppenhet- szivároghat.

Előzmény: GYURMA 944 (29518)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29518

Igen, ezt akartam írni, de a felsorolást követve azért nem tettem, mert gondoltam, hogy hideg állapotban is volt ellenőrizve.

Mert úgy-e melegen elgőzöl a fagyálló, mert megtalál minden helyet, ahol szökhet és akkor már csak a száraz fehér, vagy okker foltról ösmeszik a helye, ahol ereszt.

Viszont az említett mennyiség a sapkára is utalhat.

Előzmény: R!ck4 (29517)
R!ck4 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29517

Járó motornál lett átvizsgálva emelve és semmi

 

 

Gondolom a szerelő elautózott hozzád, és reggel, hidegen indítva néztétek, hogy hol megy el... Mert ha már meleg a víz, úgy elpárolog, hogy nem is fogod látni hol jön... De ezt a szerelő is tudhatta volna, szóval ahhoz a szerelőhöz ne menj többé...

Előzmény: Attila8712 (29513)
Attila8712 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29516

Ezt javasolhatta volna a szerelő is aki átnézte.

Előzmény: Attila8712 (29515)
Attila8712 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29515

Hu erre még nem is gondoltam, egy próbát megér köszi.

Előzmény: GYURMA 944 (29514)
GYURMA 944 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29514

Ha valóben nem találod, hol megy el és valóban a jelzett helyeken nem is látszik csöpögés sem, akkor hűtősapka csere!

Előzmény: Attila8712 (29513)
Attila8712 Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29513

Sziasztok!

 

2003-as Puntomból nagyon fogy a fagyálló. Nem hengerfejes és nem folyik és nem is csöpög a víz. Járó motornál lett átvizsgálva emelve és semmi. 100km után kb. 1-2 deci víz. Valakinek van ötlete mi lehet? Köszönöm.

Előzmény: CsRob1 (29490)
Ludovicus Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29512

Akkor ez nem játszik neked, kispesti a szerviz...

Előzmény: elzolee (29511)
elzolee Creative Commons License 2013.05.31 0 0 29511

csak ha nincs nagyon messze. Miskolci vagyok.

Előzmény: Ludovicus (29510)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!