Keresés

Részletes keresés

dolomit14 Creative Commons License 2018.02.15 -1 1 125192

Ez nagyon érdekes menetrend tervezet.

Sok dologgal egyet lehet érteni: a sétajáratok menetrendivel való összekapcsolása, a hajók kihasználtsága, több kikötőből több kikötőbe jutás, mindhárom medencében több járat stb.

Nagyon tetszik:

- a Keszthely-Mária-Györök háromszög megoldás, megjegyezve, hogy a 70-es években mintha lett volna járat a Helkával Máriára, de nem biztos 

- Fenyves bekapcsolása

- Boglár-Révfülöp járat csatlakozásai és esti járatai

- a Szemes környéki járatbővítés

- a keleti medence 'A' járatának és sétáinak összekapcsolása

- a Siófok-Füred esti két járatpárja, ugye kisebb hajóval?

Ami kérdés:

- Fonyód-Badacsonyi komp egyhamar nem lesz, az ottani átkeléssel is kellene foglalkozni és jó lenne késő esti járat

- lehetne Fonyód-Szigliget-Györök-Keszthelyi viszonylat is

- jó a Boglár-Siófok járat bővítése Földvárral, de hogyan lehet minden nap Tihanyból Szemesre, Lellére, Boglárra visszajutni

- lennének-e séták Fonyódon, Bogláron, Lellén, Szemesen?

- nem nagyon lesz érdeklődés a hosszú járat iránt (különben sem menne végig a tavon)  

- nem nagyon lesz érdeklődés Siófok-Aliga viszonylat iránt, bár ki tudja?

- nem teljesen egyértelmű a Földvár-Tihany(-Füred) variáció, pl. előnye az esti Tihany-Füred viszonylat, ebből talán meggondolandó lenne reggeli, vagy napközbeni hosszabb járat a Tihanyi átszállás kiküszöbölése céljából

Nyilván a jövőről lenne szó ezzel a tervvel, és persze talán nem olyan sokára lennének újabb hajók is. Csak így tovább

 

 

Előzmény: Ádám Várkonyi (125180)
jakyg Creative Commons License 2018.02.15 0 1 125191

Több gond is volt/van azzal a komppal, de ugye az képes járművek szállítására is.

Előzmény: offroadgangster (125189)
trizs77 Creative Commons License 2018.02.15 -1 0 125190

Hisz ott a kb 4 éve átadott komp Bős öregkikötő és Dunaremete között.

 

-----------------

 

az új gyalogos híd, a tervek szerint 19 km-rel északnyugatabbra épül mint ahol most a bősi komp van.

offroadgangster Creative Commons License 2018.02.15 0 1 125189

A két régió összekötését néhány évvel ezelőtt még egy új kompkapcsolattal akarták megteremteni, ezt az ötletet azonban később - a műszaki megoldás előnytelensége miatt - elvetették.

 

Hisz ott a kb 4 éve átadott komp Bős öregkikötő és Dunaremete között.

Viszont menetben nagyon kevesen látták eddig, főleg az elmúlt két évben...

Előzmény: jakyg (125188)
jakyg Creative Commons License 2018.02.15 0 0 125188
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.02.14 0 2 125187

Csobánc,Csongor:Látod azt én se tudom. 30 m nél mindegyik jóval rövidebb viszont egygépesek,és nagyobb merülésűek mint az alu vizibuszok. 

Előzmény: zjakabfi (125185)
zjakabfi Creative Commons License 2018.02.14 0 1 125186

http://www.szemelyhajozas.hu/hu/menetrend/kirandulo-es-szarnyashajo-jaratok-2018/

 

 

Felkerült a 2018-as menetrend, DFömösnél lesz átkelő menetrendi járat, menetrend nélkül, igény szerint, díjmentes kerékpárjeggyel.

 

 

 

 

zjakabfi Creative Commons License 2018.02.14 0 1 125185

Minden olyan menetrendi bővítés támogatható, ami racionális, növeli a kínálatot, és nem feltétlenül jelent többlet kapacitást.

 

Csobánc, Csongor máriai kikötése és indulása nem tudom mennyire műkődhet.

 

 

Előzmény: Ádám Várkonyi (125180)
zjakabfi Creative Commons License 2018.02.14 0 1 125184

Régen, amikor utoljára ott járt (2005) akkor is 60 percre emlékszem...

 

http://www.balatonihajok.hu/album/index.php?/category/egyeb-menetrend-2005

 

 

Előzmény: Szürrealista Vasutas (125183)
Szürrealista Vasutas Creative Commons License 2018.02.14 -1 0 125183

Sziasztok!

Tudtok nekem arra a kérdésre válaszolni, hogy a Siófok katamarán tényleg lassabb lett-e a felújítása óta. Erre abból következtetek, hogy az általa teljesített járatoknak 50 perc helyett 60 perces menetidő van adva Siófok és Füred közé. Ha így van, akkor miért van ez?

smith Creative Commons License 2018.02.13 0 1 125182
Előzmény: foka134 (125181)
foka134 Creative Commons License 2018.02.13 -1 0 125181

Sziasztok! 

 

Valaki tudja, hogy milyen munkálatokat végeznek Komáromba? 

 

Ott van a MAHARD flotta, illetve megérkezett az ex. FK 134 nagy kotró is.

 

Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.02.12 -2 1 125180

Egykis olvasnivaló:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

foka134 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 125179

Igen az egykori FK 134 -es kotrót viszik, ami most KK 1425

 

 

 

 

Pár kép, amikor Nagymarosnál haladt a flotta. Haza látogat a 133 kotró :)

 

 

   

Előzmény: offroadgangster (125176)
offroadgangster Creative Commons License 2018.02.12 0 0 125178

Igen, a ZAGYVA az

Előzmény: jakyg (125177)
jakyg Creative Commons License 2018.02.12 0 0 125177

Melyik smicisapkás áll ott hátul? A Zagyva?

Előzmény: offroadgangster (125174)
offroadgangster Creative Commons License 2018.02.12 0 0 125176

Köszi a gyors választ ;)

 

Előzmény: foka134 (125175)
foka134 Creative Commons License 2018.02.12 0 0 125175

Szia! 

 

Igen a F.O.K.A 134 kotrója volt, amit csaknem 15 évig a Jylland Hajózási Kft. tulajdona volt, majd eladták a Kavicskernek és elvitték Szalkszentmártoni öbölbe tartaléknak. 

 

Remélem a PODBANSKO hamarosan dolgozni fog :) 

Előzmény: offroadgangster (125174)
offroadgangster Creative Commons License 2018.02.12 0 0 125174

Lenne még egy kérdésem is.

Tavaly decemberben végre eljutottam a szalki bánytóhoz ami a te felvételden is szerepel. Láttam ott egy kotrót, KK-1425 néven. Elégé takarásban volt, talán a lenti kép a legjobb ami készült róla. Ez melyik kotró volt régen? FK 134 lenne a tippem, de nem vagyok biztos a dolgomban...

 

 

 

 

p.s.: a PODBANSKO még mindig pihen ;)

Előzmény: foka134 (125172)
offroadgangster Creative Commons License 2018.02.12 0 0 125173

Köszi a feltöltést!

 

A VÁNDOR és a KK-1427Z a napokban tart egy kotróval felfelé, uticél az AIS szerint Révkomárom. Valószínűleg javításra mennek.

Újpesten pedig a KK-013Z és a KK-1433-as elevátort javítják.

Előzmény: foka134 (125172)
foka134 Creative Commons License 2018.02.11 0 0 125172

Sziasztok! 

 

Ismét hoztam egy vedersoroskotró videót, ezúttal a KK0211 gépről, ami korábban a F.O.K.A 133 kotrója volt. Pár éve átesett egy nagyobb javításon. Remélem ezek a csodálatos munkagépek még sokáig dolgoznak majd, mert ameddig ezeket látni, addig még a F.O.K.A is él. Minden tiszteletem a kotrógép és egyéb kiszolgáló hajók, személyzetének. 

 

KK 0211 vedersoros kotró - Vandor / Baggermolen / Bucket Dredger / землечерпалка

 

 

Korábbi kotró videóim, akit érdekel:

 

MHSZ 123 Vedersoros kotró / Baggermolen / Bucket Dredger / землечерпалка

 

FK 134 vedersoros kotró Dunaalmás 2013 / Baggermolen / Bucket Dredger

 

PF 129 vedersoros kotró / Baggermolen / Bucket Dredger 

 

KK 1219 vedersoros kotró / Baggermolen / Bucket Dredger

 

FK 125 vedersoros kotró

 

PF 120 vedersoros kotró / Baggermolen / Bucket Dredger / HD

Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.02.11 0 0 125171

Jó ,igaz,maradjon csak Csiszta a cél.Talán jobb is a kisvasútnak ha inkább a nagyvasúttal műkösik együtt.

Előzmény: zjakabfi (125170)
zjakabfi Creative Commons License 2018.02.11 0 1 125170

De mineki kéne kihozni a partra? Ennél van értelmesebb fejlesztés is a másik végen... (Csiszta)

Előzmény: Ádám Várkonyi (125168)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.02.11 0 0 125169

Elnézést,Keszthely nyilván nyugati vég.

Előzmény: Ádám Várkonyi (125163)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.02.11 -2 1 125168

Tizenmilliárdokat ölünk a kisvonatokba,tehát meg lehetne oldani.Mert 8 évvel ezelőtt reális volt a Felcsúti Csihuhu?

Egyetértek,de Bada-Fonyód közt szerintem egész nyáron el lenne tartva egy este 9-10 közti forduló.Ezzel a menetrenddel mindhárom meglevő vizibuszt kidobhatnák pótlas nélkül,de persze mindegyik üzemben lesz(legalábbis késő őszi Bahartos levelezésem szerint),mondjuk nem mintha nem örülnék neki hogy mêg maradnak.

Előzmény: zjakabfi (125166)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.02.11 0 0 125167

Júli 21 szombat dátummal végignéztem sok viszonylatot.A fonyódit nem találtam.

Előzmény: zjakabfi (125165)
zjakabfi Creative Commons License 2018.02.11 0 1 125166

Fenyvest be kéne kötni, nem kérdés, de a kisvasút kihozása nem reális... Át kéne vinni a nagyvasúton, ami azért nem olyan egyszerű (megcsinálható, mert van ilyen Csömödéren és Kiskőrösöen is.)

 

Nem is értem, miért nem használják ki az új kikötőt.

 

A nagyobb fesztiválokhoz minden esetben kellene egy 21-22 óra körüli indulást biztosítani a legközelebbi túlparti kikötőbe.

 

(konkrétan a badacsonyi borfesztiválra gondolok)

 

 

 

Előzmény: Ádám Várkonyi (125163)
zjakabfi Creative Commons License 2018.02.11 0 0 125165

Nem néztem meg az összes járatot, de akkor ezek szerint megszűnik a Keszthely-Fonyód nem naponta közlekedő járat?

 

 

Előzmény: Ádám Várkonyi (125163)
zjakabfi Creative Commons License 2018.02.11 0 1 125164

A Fürednek a hossza miatt  gondot okozna a lellei kikötés, ezért nem ő a BadacsoNy-Lelle járat.

 

 

Előzmény: HG. (125162)
Ádám Várkonyi Creative Commons License 2018.02.11 -2 1 125163

Tehát valszeg a Tehén fog Füreden éjszakázni.

A keleti végeken is tovább  romlik a színvonal,Keszthelyen pl(amelyet a földrajzkönyvek a Balaton Fővárosaként említenek)a júliusi hétvégeken a szolgáltatás napi 1(sic!)menetrendi hajójáratban merül ki.Ott is mehetnének a séták mondjuk Keszthely-Györök-Mária-Keszthely körben,legalább lehetne menni a Szepkilátóhoz,vagy Máriára fürdeni.Arról nem is beszélve hogy Fenyves idén is teljesen kimarad..

Pedig ha monnyuk a kisvonatot kihoznák a partra,és lenne hajójárat-csatlakozás az segítene az utasokon,a helyzeten.Fonyódról szintén nem megy semmi a katamaranon kívül.

A déli Balatonlellei járat kivétele Badacsonyból szintén bűn...

De a W az kell,hogy heti 1x lehessen menni Tihanyba Fövenyesről.Az A megintcsak érdekes,pár éve naponta járt,és lőn:utas is volt.

Maga a szezon is leszűkült,tán 5-6 hetes főidény lesz...

Az áprilisi alibijáratok meg a MÁV mellékvonalakra emlékeztetnek,ott megy napi két járat(a személyzet egêsz nap az álló vonaton/hajón pihen!)

Ez a menetrend megint elárulja,hogy a cég nem küzd foggal-körömmel utasaiért,elvégre ha baj lesz akkor majd állam-bá ad lóvét.Gyakorlatilag fényévekre van attól a menetrendtől,ami 10-12-15 éve volt.

 És még mielőtt belémállna bárki hogy miért csak a BH-t szidom:Mert aggaszt ez ami zajlik ott.

És lassan egy év után is fenntartom:A MENETREND-SZERKESZTÉS NEM AZ ERÉNYÜK!

Előzmény: HG. (125162)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!