Próbáld meg azt hogy ami gázolajcső megy rá a szűrőházra vágd el és tegyél bele egy szelepet ami csak egy irányba engedi a gázolajat és nem engedi visszafolyni a tankba ,ha még precízebb akarsz lenni akkor egy olyan szelepet ami elektromos és gyujtás levételnél lezár ,ha ráadod a gyujtást akkor kinyit gyujtás pozitívra rákötve.....
Tegnap szétszedtem a szűrőházat hogy nem e sérült. Nem láttam rajta és össze raktam, és jobban ügyeltem a fedél ráhuzására. Így még este minden indításra be is indult. Viszont reggel néztem és már nem akart.
Így arra tudok gondolni hogy az lesz a ludas. Mivel ebben nincs ac és a szivattyú húzza fel az üzemanyagot, de mivel lelevegősödik, ezért egy idő elteltével már nem bírja.
Első körben cserélem és megyek tovább ha nem ez lesz a ludas.
Ha féktisztítóval indult akkor mindenképpen üzemanyaghiány irányába indulnék el. Kétfajta létezik ,amelyikbe van a tankba egy AC és tolja előre az üzemanyagot ,majd a magasnyomású szivattyú továbbítja ,illetve amelyikbe nincs AC ,ergó vagy az AC ment tönkre / biztosíték ell./ vagy a magasnyomásud szarakodik ,ebbe az irányba indulnék el.....
Adott egy 2007-es Z19DTH Zafira B. Jelenleg nem indul viszont hibát nem ír.
A következő történt vele.
Egyszer csak menet közben leállt az autó, majd nagy nehezem elindult, majd haza érve a motor leállítása után nem akart. Cseréltem szűrőt mert ilyen már volt és ez akkor megoldotta a problémát. Viszont most nem. Tovább mentem és cseréltem még rajta tanácsra résolajcső és nyomásérzékelőt is és semmi. Sajnos diagnosztika kábelem nincs. Tönkre ment.
Kérdés hogy mit tanácsoltok, merre kutassak tovább.
Esetleg tank szűrő dugulás, injektor vagy nagynyomású?
Még annyit hogy egy tesztre féktisztítóval sikerült beinditani. Döcögősen de járt a motor 15 percig hátha légteleníteni kell a rendszert alapon. Viszont egy gázpedál nyomás után mikor vissza esett a fordulat alapjáratra, le is fulladt és már nem is indult újra. Viszont magasabb fordulaton szépen tette a dolgát.
sziasztok! tudna valaki segíteni, 2012-es évjáratú 1.7 diesel (A17DTR) zafira vezérlés csere ügyben, (rajzokkal, illetve szíjfeszítés beállítás dokumentummal vagy linkel?) de inkább a szíj megfelelő feszítése érdekelne!
Olyan problémával találkoztatok-e, Zafira 2006 B Z18XER motorral, az akksi töltő feszültség elég gyengusz, 13.8-14V. Autóvillamosságnál azt mondták ezt nem feltétlenül generátor okozza. Autószerelő javasolta, hogy nézzem meg az akksi sarukat nem-e melegednek. És bizony a pozitív akku saru olyan forró volt, hogy nem tudtam rajta tartani az újjam :)
Én kicseréltetném a sarut teljesen, de ha van más ötletetek szívesen meghallgatom!
Van egy 2013-as 1.8 benzines Zafirám ELADÓÓ ! 151 e km ELSŐ tulajdonos /családban a második / Magyarországi forgalomba helyezés ,ott helyezték forgalomba ahol dolgozom és végig csak én szervizeltem az autót ,a mai napig vezetett SZERVIZKÖNYVEL RENDELKEZIK ! Nem volt ,törött ,nem volt festett ,még a lökhárítós is eredeti GYÁRI FÉNYEZÉSESEK !
Szerintem 2 dologra tippelnék ,vagy CIM modul csere oldaná meg a gondot ,vagy Tech2-vel a Cim modulba néznék egy adatlistát és abba a "GYUJTÁS BE" állapotot megnézném mert beragad a gyujtáskapcsoló végén az érintkező ....
Sziasztok! valaki tapasztalt már hasonló hibát: Opel zafira B 2006 benzines 1,6 gyártású autóval kapcsolatos hibák ami azt eredményezi, hogy járó motornál elmegy a műszerfalról miden kijelzőn, ebben az esetben nem lehet irányjelzőt használni, nem működik az elakadásjelző, ablaktörlő, magától felkapcsol a lámpa és nem lehet lekapcsolni.
A másik ha még nem jelentkezik a hiba látszólag minden rendben, megyek az autóval majd megállok és leállítom, bezárom a távirányítóval, később már nem tudom kinyitni, csak kulccsal és hiába adok gyújtást semmi nem jelenik meg a kijelzőn és nem lehet beindítani, nem működik semmi!
Jóval később meg megint látszólag ismét minden ok de rövid idővel később megint elsötétedik a műszerfal.
Akkumulátor rendben van megfelelő a feszültség, a töltés is rendben!
Igen lehet hőmérséklet érzékelő ,de mivel nem olcsó ,nézesd végig a kábelköteget nem-e rágta meg valami nyest ,vagy nincs- e valahol megtörve .....de sajnos lehet akár motorvetérlő is !
Segítséget szeretnék kérni, azzal kapcsolatban, hogy van egy hiba kódom P 1902 ami nem állandó jelleggel van. (" Kipufogógáz hömérséglet szenzor áramkör Hengersor 1 Szenzor2) alacsony feszültség ,szakadás" Ha az autó felmelegszik és gázadáskor bizonyos fordulatszámnál felvillan a szerviz kulcs.
Az autó nyomatéka stb rendben van. Akkor van problémám vele amikor a gépjármű regenerál és ha a hiba kódot bedobja a regenerálást leállítja. Volt már ezzel problémám a tavasszal de akkor lett szívósor cserélve azóta ezt a hibát nem dobta be. Most december eleje óta viszont folyamatosan. A kérdésem az lenne ha a hőmérséklet szenzor-e a rossz, vagy máshol keresgéljek. EGR tisztítva hőmérséklet szenzorok tisztítva.
Magyar nyelvet valamelyik nyelv helyére lehet integrálni. Amire érdemes felkészülni: minden egységet külön kell magyarítani, amennyiben mindegyik menüt magyarul szeretnéd látni (kijelző, klíma, kihangosító, beállítások). Budapesten Somlyai Attila tudja neked megcsinálni, őt a Facebook-on megtalálod.
Sziasztok! Tudnátok segíteni, nemrégen vásároltam egy Opel zafíra B 2012 év járatú 1,8 benzin.
A gondom az volna, hogy a minden féle nyelv van benne csak éppen Magyar az sajna nincs. Szeretném magyarosítatni, ez lehetséges, e és hol tudnám meg csináltatni, egy CD 30 as fejegység van benne én Ceglédi vagyok.
Sajnos nincs . De miért félsz tőle ,egy ügyes karosszériás tud csinálni olyan tartót ami viszonylag esztétikus és nem minősül kókányolásnak .... Ülést találj olyat ami tuti kényelmes lesz ....
Sziasztok! Még mindig kínlódok az üléssel a 2010-es Zafiránkban. A pont belevaló Recaro ülés horror áron van sajnos. Nincs olyan ülés akár másik márkától vagy másik opel modellből, ami belerakható anélkül, hogy szét kéne fúrni faragni a kocsit?