Dióhéjban a problémám: 78 ezer forint kötbért követel tőlem a Vodafone 2.5 hét hűség miatt, mert 3 vagy ki tudja hány hónapra számolták (a számlán nincs rajtja, tájékoztatást nem adnak, arra a panaszomra, hogy számítsák újra, küldtek egy fizetési felszólítást).
A kérdés, hogy a hírközlési hatósághoz (kötbér kategória) vagy békéltető testülethez forduljak? A hírközlési hatóság azt írja, hogy díjvitában nem hoz döntést, a békéltető testület meg mintha fizikai áru problémákra lenne kihegyezve.
Időrendben a történések: - 2022-08-22: vezetékes hűségszerződést hosszabbítottam telefonon (kb. 9500 Ft/hó), éltem a felkínált médiabox csere lehetősséggel is, hátha kevesebbet fogyaszt, mint az őskövület UPC-s - mivel utólag drágálltam, kitaláltam, hogy szolgáltatót váltok, a médiabox beszerelést le is mondtam jó előre (szerencsétlen szerelőnek persze nem szóltak, telefonált, hogy jönne) - 2022-09-07: másik szolgáltató bekötötte a netet - 2022-09-08: lemondtam a Vodafone-t telefonon, de "nem engedte a rendszer", ígérték, hogy felhívnak 2022-09-10-én, szombaton. Megerősítették, hogy kötbért csak a lemondásig kell fizetnem. - 2022-09-10: szombaton persze nem hívtak a megadott időpontig, én hívtam őket, hogy lemondom a szolgáltatást, de ismét "nem engedte a rendszer", "szólnak kollégának", majd jövő héten keressem őket, stb. Közvetlen ezután Vodafone üzletből elhajtottak, mondván, hogy amíg ez van, addig ők se tudják lemondani, és ezért le se tudom adni a készülékeket. - mellékszál, hogy az első számlában kiszámláztak valami mozicsatornát is, amit nyilván a hűségszerződéskor akartak rámsózni, pedig nagyon ügyelek, hogy az ilyen marhaságokat elutasítsam. Ennek a lemondását/sztornózását is kértem minden hívásnál. - pár hét telefonálgatás után kiderült, hogy a meghiúsult médiabox csere miatt nem engedi a rendszer a lemondást náluk - pár hónap alatt sikerült a lemondást elintézniük - 2022-10-24: leadtam az eszközöket (2 médiabox + 1 kábelmodem) - 2023-02-01: kaptam egy 52 ezer és egy 78 ezer forintos számlát, egyiket se lehetett online megnyitni, hibát írt - pár hét telefonálgatás után sikerült az 52 ezer forintos számláról kideríteni, hogy készülék kötbér, kérték, hogy küldjem el az átvételi elismervényt. Elküldtem az email címükre. - újabb néhány hét emailezéssel, másodszori nekifutásra sikerült letölthetővé tenni a 78 ezer forintos számlát, amiről kiderült, hogy az előfizetés kötbére - 2023-04-13: emailben kértem, hogy a kötbért számolják újra az eredeti, 2022-09-08-i lemondással - 2023-04-17: fizetési felszólítást küldtek postai levélben a 78 ezer forintról, vélhetően az előbbi emailem hatására (arra még nem válaszoltak, valószínű már nem is fognak a 30 napos határidőig)
Az összes beszélgetés megvan (még akkor telepítettem Cube ACR-t, amikor engedte a felvételt az Android).
Olyan jellegű gondom lenne, hogy UPC előfizető voltam addig amig a Vodafone nem vette át.
A gond ott kezdődik, hogy 4 éve kötöttem szerződést a UPC-vel aminek 2 év hűség nyilatkozata volt, ami lejárt.
Most leszeretnénk mondani a szolgáltatást a Vodafonenál, de azt mondják, hogy mi újabb 1 év hűséget vállaltunk telefonos beszélgetés során. Az érdesség a dologban, hogy erről mi nem tudunk, csomagot nem váltottunk, valamint hűség nyilatkozatot, csak személyesen lehet kötni aláírással.
Vác környéke - Csörög. Szinte napi rendszerességel akadozik, kimarad a net, WiFi szolgáltatás. Ma a tv sem müködik rendesen. A számla kifizetett, tehát ez nem lehet az ok.
Sziasztok, szép estét:)Olyan problémám lenne hogy van egy UPC előfizetés... Net, és Tv. Fizetve is van minden hónapban 8 ezer forint felett. Viszont a következő probléma áll fenn.. Tv rendben működik, és az internet okos telefonon rendben működik, viszont van egy Dell Vostro 3500 as laptop, amin a wifi hol működik, hol nem, de inkább nem... órákon át fél napokon át, fél éjszakákon át nincs a laptopon internet, aztán gondol egyet 2-3 órát van internet, és wifi is, majd újra semmi...
A hiba azóta áll fenn mióta a Voda átvette a UPC Magyarországot.. Fizetve van a havidíj, szolgáltatás meg hol van hol nincs, de inkább nincs...
És csak levelezgetni lehet velük ami semmit nem ér, mert a hiba ugyanúgy fenn áll jó ideje már hosszú hetek óta, és kezd egyre idegtépőbb lenni, mert a környéken a UPC volt eddig az a szolgáltató ahol megérte ott lenni.
Örülnék ha segítene valaki, és egyről a kettőre jutnánk.
Nagy gondok vannak az új Vodafone Media Box-okkal. Állandóan lefagynak, ha meg mennek, akkor nagyon lassítják a netet. Sokan anyázzák a Vodafone-t, hogy lecserélték a UPC-s settopbox-at Vodafone mediabox-ra. Ráadásul a mediabox-nak speciális, nem android op.rendszerű, nem lehet rárakni androidos app-okat. Pletykák szerint lehet hogy a Vodafone a hiba miatt a Digikábelnél alkalmazott DVB-C-n keresztül adja majd a kábeltévét.
Én úgy tudom már nincs olyan, hogy UPC.....Vodafon van helyette!
Nekem a mobiljaim "számhordozással" már Vodafonosak a beltérimet még nem cserélték, de szerződésileg már az is Vodafonos!
Bekevertek nekem a számlázással is, most az egy "UPC Dijnetes" számla helyett, kaptam egy mobil telefon és mobil internet számlát, amit a "Vodafon E-számla oldalon "https://www.vodafone.hu/szamlabefizetes#mobil kell fizetnem és egy otthoni vezetékes telcsi és internetes számlát, amit a Dijneten kell fizetnem!
Ismerőseinkkel történt: bejelentettek egy hibát az UPC Direkt ügyfélszolgálaton. Nagy nehezen kiderítették, hogy a beltéri egység a hibás. Sebaj! Kicseréljük! 3 nap múlva jön a futár, régi box leadva, új átvéve.
Beüzemelés után semmi. Azóta nincs egyáltalán adás, az ügyfélszolgálat hiteget. A harmadik napon történő reklamációnál közölték, hogy bontsanak szerződést, ha nem tetszik. EZ VAN!
"MOST MEGÉRI VÁLTANI! Váltsd át UPC Mobil előfizetésed jelenlegi telefonszámod megtartásával Vodafone havi díjas mobil-előfizetésre és élvezd annak számos előnyét! Mik is ezek?Neked ajánljuk:
Válassz most Vodafone Go Max mobil-előfizetést, és közös ügyfelünkként 1000 Ft havidíj-kedvezményben is részesülhetsz, így még előnyösebb áron juthatsz hozzá szolgáltatáscsomagunkhoz. ..................."
UPC előfizetésem van, és január közepén felhívtak, hogy lejár a szerződésem, hosszabbítsam meg. Pár száz forinttal nőtt az ár, de slendrián voltam, és mondtam, hogy persze. Miután kiküldték a szerződést és újra beszéltem az ügyintézővel, az a kép állt össze, hogy csak áprilisban járt volna le a hűségem, és azt követően a jelenlegi áron ugyanúgy járt volna a szolgáltatás, csak nincs hűség.
A szerződéshosszabbítási kísérletükkel tehát azt akarták elérni, hogy több pénzt fizessek és kössem le magam, ami amúgy hűség nélkül és a korábbi áron járt volna, ha nem kötök új szerződést. Történt esetleg mással is hasonló? Megteszi, hogy ír nekem a fabokbalKUKACgmailPONTcom-ra?
Kihasználatlanság miatt átadnánk névátírással kedvezményes UPC csomagunkat, mely az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza.
TV Comfort / horizont go
Internet 150
Vezetések telefon (alaptermék)
Hozzá pedig az eszközök,
Bontatlan digitális TV média kártya
Erős wifi router
A szerződés 2020 szeptemberéig tart, melynek havidíja 6349 Ft. Jelentkezni az alábbi email címen lehetséges: csilliklaszlo94@gmail.com vagy a 305808914-es telefonszámon.
A UPC- nél rendszeresek voltak a problémák eddíg is. Most januártól (egy-két hete) a Horizon tv használatának lehetőségét megszüntették linuxos számítógépeken. Ahogy az ügyintéző szavaiból kivettem, nem is akarják visszaállítani. Miután a Magyarországon árult új gépek szerintem több mint fele Linux -os, leszünk egy páran akik átszerződünk máshova, pl. a Digihez.
Sziasztok! Költözés miatt átadnám a UPC előfizetésem. TV Premium csomag, 3500 Ft/hó. Opcionálisan internet előfizetés is jár hozzá. Hűségidő 2020. júniusig. További részletekért kérlek írjatok erre az email címre: bailo.barbara@gmail.com
A másik kérdés lenne, ha nem sikerül valakinek átadni, akkor le kell mondani. A UPC oldala természetesen inkább szivat, mint segít ebben. Elvileg Online is le lehet mondani, de ha rákattintasz az erről szóló pontra, akkor ilyen ott természetesen nincs.
Mondta-e már le valaki akárhogy meglévő hűségidő alatt a csomagját úgy, hogy végigmenjen a hűségidő (75ezer lenne a bünti, a fennmaradó időszak összköltsége ennek töredéke, úgyhogy végigfizetem), de ne csússzon túl hogy plusz egy hónapot kelljen fizetnem tök feleslegesen.
Amit találtam a neten azok csak rémsztorik és megoldást egyik sem ír. Szóval jogilag le tudom-e előre mondani mondjuk emailben és a záró dátumon bevive a cuccokat (média box és router)?
Költözés miatt nem tudom tovább használni a UPC csomagunkat (Internet 500, TV Comfort és Nonstop S Telefon: havi 6699 HUF) mert ahova költöztünk, ott nincs UPC lefedettség csak T (Sóskút). Hűségidő vége: 2020. 02. 04.
Van-e valaki akit érdekelne és átvenné a csomagot? Ha van költsége, állom.
Költözés miatt szeretném átadni az UPC szolgáltatásomat.
A szolgáltatás paraméterei: Internet 500 Plus és Telefon Nonstop S díjcsomag. Mindennek havidíja My UPC profilon keresztül fizetve 5499ft.
Szerződésem határozott idejű, 2020. január 31-én jár le, miután további kedvezményekre és módosításokra is lehetőség lesz majd. Sajnos ahova költözök ott nincs UPC szolgáltatás.
A szolgáltatás igénybevételének helye jelenleg Budapest VIII. kerület.
Természetesen az átírással járó költségeket állnám.
Érdeklődni a bernaczkijulia@gmail.com e-mail címen lehet.
Sziasztok! Költözés miatt szeretném átadni az UPC szolgáltatásomat.
Szerződésem határozott idejű, hamarosan lejár (2019.09.10.nap), ezáltal további kedvezményekre is lehetőség lesz majd. Sajnos ahova költözök ott nincs UPC szolgáltatás, így 4 év hűség után vagyok kénytelen megválni tőle.
A szolgáltatás igénybevételének helye Budapest (XIV. ker.).
Természetesen az egyéb költségeket állnám.
Paramétereket a mellékelten csatolt számlakivonat tartalmazza.