Keresés

Részletes keresés

zoldcomchy Creative Commons License 2019.08.09 0 0 199

Abdhul Creative Commons License 2012.05.18 0 0 198

Shaolin vs. Furkó?

Előzmény: Törölt nick (164)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 197

Van egy rakás objektív ténymegállapítás a filmben, ezekről jegyzőkönyvek, dokumentumok, papírok is vannak állítólag. Valahogy nem ártana az egészet hitelesíteni, mert így sajnos eltűnik a para-teróriák süllyesztőjében. Csak egy súlyosabb állítást lehetne kétséget kizárólag objektíve bizonyítani széles publicitással, máris világszenzáció és paradigmaváltás lenne; pl hogy az amerikai hadihajókat csészalljak támadták meg Antarktisznál, vagy hogy a náci csészeallj milyen fizika feletti képességekkel bírt stb

Előzmény: Razze (195)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 196

Jó lenne minderre valami bizonyíték...

Lehet hogy voltak próbálkozások, de azok nyilvánvalóan be is fulladtak.

Gondolod, hogy azóta, vagy 70 éve az Antarktiszon élnek békében magunkak az übermensch-ek, úgy, hogy a világ mit sem tud róluk, semmit sem csinálnak? Nevetséges...

Előzmény: Razze (195)
Razze Creative Commons License 2011.06.10 0 0 195

Itt egy nagyon érdekes film erről a témáról,nekem hitelesnek tűnik:

 

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.30 0 0 194

A Harmadik Birodalom, a Harang, és az UFO-k

Nem kell betojni, természetesen a fenti kép hoax, egy látványos fake:D Viszont van, ami nem az! Az előző poszt tekinthető akár beharangozónak is ehhez. Hogy a németek mire is jutottak az Antarktisz fagyos vidékén, máig is csak találgathatunk, viszont vannak dolgok amik nagyon is[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Vgyuri Creative Commons License 2010.11.29 0 0 193

Ez a tipikus buvársajtós folyamat. Összemosni a megcsinált és a megpróbált dolgokat. Ha Hortenék első 9 evilági tevhnológiával csinált repcsije működött, akkor biztosan meg tudák volna csinálni a nagyratörő  10, 11, 12 stb gépeket is, holott a fizika és anyagtudomány lehetőségei egy bizonyos szinten elérik lehetősgeik határát.

 

Azután vannaka  cikkben olyan kitételek, hogy a roswelli szerkezet nagyon hasonlított a Horten gépekre? Ezt honnan veszik? Senki nem látrta egyben a szerkezetet, csak egy csomó roncsdarabot találtak. Pl. nem találtak faragasztóval kevert szénport stb.

 

 

 

Előzmény: hali1 (192)
hali1 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 192
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.24 0 0 191

Jó, de a teljes társalgást nem kellett volna, mive az elején nem volt ilyesmi.. És igencsak érdekes téma.

Vagy lehet, hogy már a titkos összeesküvők keze van a dologban....

8-D

Előzmény: Vgyuri (190)
Vgyuri Creative Commons License 2010.11.24 0 0 190

Itt is volt már nagytakarítás, amikor náciimádat irányába indult el a dolog.

Előzmény: Törölt nick (189)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.24 0 0 189

Igen. Nem tudom miért kellett az egész társalgást törölni onnan. Legalább átrakhatták volna ide...

8-s

Előzmény: Vgyuri (188)
Vgyuri Creative Commons License 2010.11.24 0 0 188

Ez ugyanannak a filmnek egy másik része, ami az ufó rovatban a vihart kavarta?

Előzmény: Törölt nick (187)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.23 0 0 187

23 negedi Creative Commons License 2010.11.22 0 0 186
23 negedi Creative Commons License 2008.06.30 0 0 185

Nemrég fedeztem fel a fix tévében a Határzóna c. műsort, a múlt héten Hitler csészaljairól is volt szó, érdemes nézni.

 

http://www.fixonline.hu/index.php?action=fullnews&id=341305&category=1022

Vgyuri Creative Commons License 2008.02.06 0 0 184

Ezt biztosan ide szántad?

 

Előzmény: ryder86 (183)
ryder86 Creative Commons License 2008.02.06 0 0 183
Itt van a videó, amiről beszéltem, megtaláltam!
Elég korrektül meg van mutatva sztem!
KATT
23 negedi Creative Commons License 2008.01.23 0 0 182

Megvettem a Hitler csészealjai c. könyvet, úgy látom 2006 - ban újra kiadták, ha érdekel valakit itt megvan:

 

http://www.konyvudvar.net/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1474&category_id=52&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26

Törölt nick Creative Commons License 2007.11.02 0 0 181
Egyébként az ideig óráig titkoknak ne nagyon örülj. Gondolj csak az SR-71-es Blackbirdre vagy az F-117-esre. Több mint 30 éves típus volt mikor nyílvánosságra hozták. Nem beszélve a B-2 Spiritről noha nem bizonyúlt idős konstrukciónak, mégis a fejlesztéstől a "leleplezésig" több mint 15-20 év telt el. Az biztos, hogy egyhajtóműves gépek terén jóideig az F-35 JSF fogja uralni a harcteret. Nagyon jól átbabrálták az öreg F-111-esnek a hajtóművét. Nagyon tetszett a 3 féle állásszögöt biztosítő csőforgásos hajtómű. E melett a Rolls-Royce sebességváltóval közvetlebül a turbina tengelyéhez kapcsolódó emelőlégcsavar tecett. Anno így buktak el a Yak és a McDonell Douglas típusai is. Ugyanis két hajtóművesek voltak azok is, de nem fordítottak kellő figyelmet a kiömlő forró gázok hűtésére. Míg az LM megoldotta egy függőlegesen beépített közvetlenül a hajtóműhöz kapcsolt és egy sebességváltóval lecsökkentett fordulatszámú emelőlégcsavarral. Így elkerülhető a forró gázok újbóli hajtóműbe való visszaáramlása, ami jobb esetben teljesítménycsökkenést roszabb esetben hajtóműleállást okozna. Így nem véletlen hogy a Boeing X-32-esse elbukta a versenyt. Elég órmótlan típus volt. Alig lehetett volna újrafegyverezni. Amien okosak voltak a futóműgondolát pont a bombakamra mellé helyezték, így a két leszállótalp keserítette az újrafegyverzést. Nem beszélve az órmótlan beömlőnyílásról és a pillangószelepes megoldásról. és 2 vezér ill 2-3 segédfukókával akrobatikázott a levegőben, míg az F-35-ös függőleges tengelye mentén elől ugyebár a csőlégcsavar hátul pedig a hajtómű és a szárnyvégekben is volt egy egy menaőverező/stabilizálófuvóka. Ezen a versenyen nagyn jól kiütközött, hogy egy évtizedek óta az óriásgépekre (utaszsállítók, bombázók) specializálódott cég nem kelhet versenybe, egy nagy, vadászgépgyártó múlttal rendelkező, mondhanti az USA-ban szinte monopólhelyzettel bíró óriásválalattal.
Egy idő után az biztos, hogy Kína lessz a levegő ura. Már most több mint mint 1.000.000 pilótával és több mint 200 000 géppel rendelketik (vegyesen Szuhoj, Mig)
Egyébként állítólag ők fogják szolgálatba állítani a Mig-1.44-est ami szerintem az Eurofighter Typhon egyenesági koppintása. Sőt ha megnézitek a Kínaiak is szorgosan koppintják az F-22-es F-35-ös sárkányát!
Nézzük a Typhon kontra 1.44-est:


És közben a Kínaiak sem tétlengednek:


Ezek még egyenlőre csak fantáziarajzok, de az egyik Aranysas számomban olvastam arrol, hogy már évekkel ezelőtt elkészítették a szélcsatornamodellt. Ezekről leró az F22-es Eurifighterrel való házasítása. Kacsavezérsík és a hajtóműkiömlő egy az egyban az F22-es tolóerővektoros kormányzását majmolja. Hát igen a Kínaiak az ellent gyakorlatilag a saját fegyvereikkel akarja majd a halálba küldeni. Itt nem sokat ér az amerikai diplomácia és a "jogi védelem" mondhatni nevetséges fogalom. Azt másolnak és lopnak amit csak akarnak. És mióta saját műholdjukat -lévén nem működött rendesen- lelőtték, igencsak nem mer Amerikia hőbörögni!
Előzmény: Törölt nick (180)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.31 0 0 180
Lásd : "szárnyprofil", "hajtógáz"
Előzmény: Törölt nick (177)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.31 0 0 179

Nagyon szeretem az orosz reptechnikát. Az avionika alapjait a Ka26, AN-2, Cmelak rádióin, cuccain tanultam.

De amikor elvakult fikázók a Szuhojok és Tsai csodás repnapi mutatványai fényében fikázzák a az F15, 16 és Tsai repülését ugyanott, mindíg el kell mondanom, hogy a harci repülés nem cirkuszi produkció vagy kaszkadőr mutatvány.

Egy vadászgép harci eredményeiben a fizikai teljesítményén kívül legalább olyan fontos a harctéri üzemeltethetőség. Amikor kevés az anyag, "egyszerűek" a karbantartók emberi képességei. Ott a kiforrott technika, az egyszerű technológia legalább olyan fontos.  A kisszámú típus jobb alkatrész ellátottsággal egyenlő.

Igazán nehéz még visszapillantva ennyi év távlatából is abszolut rangsorokat felállítani gépek közt. Mivel minden típust állandóan fejlesztettek, havonta jöttek az új változatok. Ha egy színtérre valamelyik fél kapott egy új, nagyobb teljesítményű változatot, ott ő volt az úr egy darabig. Aztán fordulhatott is a kocka hamar. Szinte minden tíousnak voltak előnyös és rosszabb tulajdonságai. Pl. a magassági teljesítmény is gyakran változott az alváltozattól függően. De az erősebb motor, nagyobb sebesség rövidebb repidőt adott a nagyobb fogyasztás miatt. Emiatt aztán hamarabb ki kellett válni a harcból, vagy rövidebb távra volt védelme a támogatott erőknek. Voltak, aki a kevés, de nagy gépágyút favorizálták, mások a kisebb, de gyorsabb és több gépágyút.

A repülésben igazán egymásra épülnek a technikai fejlesztések. Vannak titkok, ideig óráig.

Nem a csodák, hanem a szívós kísérletek, emberéletekkel, vérrel is kitapasztalt küzdelem hoz eredményt. Manapság meg már a minél jobb számítógépes tervező rendszerek.

 

 

Előzmény: Vgyuri (178)
Vgyuri Creative Commons License 2007.10.31 0 0 178

Mást kerestem, de érdekes dolgot találtam. Kiderült, hogy a német "tudósok" (valójában Junkers kivételével középkáderek) 1945-46 körüli besorozása előtt milyen alja munkát végeztek csak a szovjet konstruktőrök.

 

Van két olyan felhagyott típusuk, a MiG-3 és a Polikarpov féle I-195, ami a maga idejében a világ leggyorsabb és legerősebb fegyverzetű gépe volt, vagy lett volna. De a MiG-1/3at - pedig már 1941-ben csapatszolgálatban volt - feladták, mert túl bonyolult volt és a németeknek nem volt 10 000 méter felett harcoló gépe, lentebb meg a többi konkurrens jobb volt.

 

Az I-195 1943-ban, első repülésein 700 km/h sebességet ért el, 2000 LE-s csillagmotorja volt, de ez is irgalmatlanul bonyolult volt. Miután az első prototípus lezuhant - ami bizony előfordult új típusoknál - leállították a kisérleteket, amikor meg az öreg Polikarpov meghalt, még az irodáját is becsukták, pontosabban abból lett a Szuhoj iroda.

 

Egyszerűen azok győztek, akik tudták, hogy a biztosat, a még békeidőkben alaposan kikisérletezett JAK-1/3t, Spitfiret, P-38ast kell sokat gyártani, nem pedig a csodagépekkel villogni.

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.31 0 0 177
"A műszaki félműveltséged ott még csodálókra is lelhet. Nem elég megtanulni a sokszor rosszul fordított (!) adatokat, kifejezéseket. Tudni kellene mi mit is jelent."
Két kulcsszót is felsoroltál magad ellen "rosszul fordított" és "műszaki félműveltség"
Két Xantira nagyon jellemző vonás.
Mintha csak magadról beszélnél!

Viszlát topic!
Előzmény: Törölt nick (175)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.26 0 0 176
Üdv viszont ugyanezen tények fogságában. Igen sajnos a fórum itt se több -mint már említettem- ideológiai harcoknál. De csakis ugyan ezt tudom üzenni a gép túlsó oldalán ülő úri embernek is. Tisztában vagyok az álltalános repüléstechnikai fogalmakkal. Tisztában vagyok, hogy kik, mikor, miként, hogyan alkottak meg nagy dolgokat.
Tisztában vagyok, hogy a kínaiak már kr.e. 3000-ben használtak szilárd lőportöltetes rakétákat. Tisztában vagyok Konsztantyin Ciolkovszkij elméleteivel, s mint a modern rakétatechnológia alapjainak a lefektetőjével. Tisztában vagyok a sugárhajtómű gyakorlati kidolgozóival mind Sir Frank Whittle mind Pabs Von Ohian munkáival. Tisztában vagyok mind az axiál mind a centrifugálkompresszoros hajtóművek előnyeivel/hátrányaival. Tisztában vagyok a turbofan, turbojet, turboprop, ramjet fogalmakkal.
Tisztában vagyok mind a német mind az orosz mérnökök áramlástanilag elért munkáival. Tisztában vagyok a 3. birodalomban elért géniuszi technológiai ötvözésekkel. Tisztában vagyok az olyan technikai kuróziumokkal, mint ez elforgatható vezérsíkokkal rendelkező Ju-287 és mint az orosz BI-1-es rakétameghajtású elfogóvadász. Tisztában vagyok a Tupoljev, Iljusin, Szuhoj, Mig, Kamov, Mil és a Lockheed Martin, Northrop, Boeing, Convair stb. német fejlesztésekre épülő munkáival.
Tisztában vagyok mind a repülésben mint a civil életben hazsnált kipufogógázok álltal hajtott turbófeltöltőkkel, üzemanyagkeverékekkel. Tisztában vagyok a negatív szárnnyilazás kis sebességnél jelenkező extra felhajtóerővel és a 21. században a gyors repüléshez szükséges számítógépes vezérlőrendszerek szükségességéhez, a fly-bye-wire repüléskönnyítő rendszerhez.
Tisztában vagyok az ék/nyílhegy forma hangsebesség feletti repülési stabilitásával. Azzal is, hogy Willy Messerschmitt dolgozta ki a változtatható szögű szárnyakat, ill a forgatható szárnyakkal rendelkező repülőket (nem összekeverendő a V-22-es Osprey álltal ill a helikoptereknél is hazsnált forgószárnyakkal). Wernher Von Braun és Walther Dornberger munkáival is tisztában vagyok, mint olyna mérnökökkel akik eljuatták az amerikaiakat a Holdra és a világűrbe. Tisztában vagyok a csupaszárny konstrukciók esetében a vezérsíkok szükségtelenségéről.
És nem utolsó sorban tisztában vagyok azzal is, hogy ezen mérnökök többsége nem a számukra méltó helyen/minőségben lettek megemlítve. Ill tisztában vagyok a személyedben dúló ismeretlenséggel a világ különleges dolgait illetően. Ez iránt sajnálatomat szeretném kifejezni. Hinni nem egyházi személet alapján hisz az ember. Egy mérnök hisz abban amit kigondol, hisz a sikerben és a lehetetlen az ő szótárában nem szerepel. Ég veled!
Előzmény: Törölt nick (175)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.26 0 0 175

A német mérnökök valóban nagy dolgokat fejlesztettek. de aki leveszi a szemellenzőt, tágabban látja a világot. Sok dolgot fejlesztetettek tovább. De a repülésban azért más is letett egyet s mást. Elötte és utána is. Meg manapság.

Hinni jó dolog, felment a dolgok tényszerű leellenőrzése alól.

A politikai nézeteidet terjeszd a Polidili fórumban, ott sok hasonló gondolkodásúval lehetsz együtt. A műszaki félműveltséged ott még csodálókra is lelhet. Nem elég megtanulni a sokszor rosszul fordított (!) adatokat, kifejezéseket. Tudni kellene mi mit is jelent. De ez tanulást, munkát, nem hitet követel.

Ég veled.

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.25 0 0 174
Különben meg azt a tényt, hogy a hajtógázok nagynyomású távozását bizonyos mérnökök hajtáskénk kívánták felhasználni lehet csak egy újabb mánia. Azonban, hogy a Focke Wulf történetében olvastam róla ez egésszen biztos!Methanol/víz befecsekendezés ésszerűbb és működőképesebb volt annak idején (pláne menekülés közben). Mind motorteljesítménynövelő berendezés. Akárcsak a morfiumtabletta, amit nagy magasságokban kaptak a pilóták, ill főleg a Stuka pilóták zuhanórepülés közben. Ugyanis akkoriban még nem léteztek elszorító szíjak az ülésen, melyek megakadályoztákvolna a vér lábból ill fejből való távozását bizonyos irányú és mértékű terhelések esetén. Repüléstechnikával is tisztában vagyok. Technikai paramétereket tekintve természetesen a német repülőkben mozgok otthon. Nekem ezek jönnek be, ezek nyűgöznek le. Egyik fél sem rendelkezett ilyen dús fantáziával és mérnöki kapacitással, mely később valóságos aerodinamikai forradalmat indított el.
Én nem magát a 3. birodalmat és tetteit becsülöm. Én a német mérnökök zsenialitását és kitartását becsülöm. Hogy a Heinkel gyár képes volt 30 nap alatt a tervezéstől a gyártásig eljuttani a kis He-162-es Salamandert úgy, hogy gyerekeke is vezethessék (Hitlerjugend). Noha nem bírt a legkecsegtetőbb paraméterekkel mégis viszonylag stabilan repült és fölvete volna a versenyt mind a p-51-es mustangokkal mind a thunderboltokkal. Becsülöm a Daimler és BMW motorgyárakat az eszméletlen teljesítményő agregátorokért. A Daimler már akkor luxusmárkájú autókat gyártott, mikor az amerikai ford még csak a T- modellt, melyre szintén büszke vagyok a Magyar részvétel miatt. Ugyanakor Rudolf Dieselre is. Megadta a németeknek ezt az erőss nyomatékos motortípust, de nem használták... vesztüke. Több a kérdés még a mai napig is mint a válasz. A történelem szövevényes, mindíg is az volt. Azt hiszitek, hogy megjelent a videókamera a fényképezőgép és ezek mindent hivatalosan dokumentáltak. Akárcsak maguk a történetek melyeket szntén ember keze írott.
"Attol még hogy vakok vagyunk, nincs sötét!"
„A bizonyíték hiánya nem azonos a hiány bizonyításával." - Marteen Rees
„A 'véletlen' nem tudományos kategória; csupán hiányos tudásunk tényét próbáljuk elrejteni e fogalom mögé."
„Aki nem ismeri meg a múltját, annak nem lesz jövője.”
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.25 0 0 173
Figyeljcsak. Turbófeltőtőnek vagy minek... Igen a szaktudás megmutatkozik. Mind a technikában mind a történelemben. Mint aki semmit sem tud a Cionizmusról mint eszméről, erkölcsi felfogásról. Te csak a hivatalos cenzúrázott történelmet látod. A tipikusan azok közé tartozol, akik nincsenek tisztában bizonyos dolgokkal. Felvesznek egy szemüveget (MSZP, FIDESZ, SZDSZ, MDF) Legyen akármelyik. És egy bizonyos színben látják a világot. Ajánlok neked történelmi órákat venni 6. osztálytól kezdődően. Akkor ajánlom neked elolvasni a Cion bölcseinek jegyzőkönyvét. Rengeteg ősmagyar legendát. Hitler származásáról szóló kb féltucat könyvet ezer meg egy szerzőtől származását illetően (melyet főleg Izrael boncolgat utólag, ám nem értem hisz Hitler zsidónak való beállításával csak maguk alatt vágnák a fát). A 211-es bázis nem izgat. Amit olvastam azt írtam le bizonyos helyekről. Tudod politikával itt csak egyvalaki és az történetesen te személyedben lángol már havak óta. Én nem elégedtem meg a "hivatalos" történetírással. Ugyanis nekem túl gyanús. Tisztában vagyok a "győztesek írják a történelmet" kijelentésekkel és sokan 100%-nak veszik ezek a híreket. Mintahogy rengeteg te korodbéli tanulhatta annak idején a dicsőséges vöröshadsereg felszabadító munkáját. (természetesen arrol nem beszéltek a törikönyvek, hogy a kedves elvtársurak hány ember húrcoltak el a gulákra [köztük Nagyapámat is!] és természetesen az ÁVO-s tisztogatásokról is halgatnak. 56-ot ellenforradalomként kezelték mint a "rendszer megrontója". Fiatalok ezreit mészárolták le. Pont úgy ahogy a náci barátaid pár évvel korábban. Szóval ezen tények fejében légyszíves nyisd ki a szemed. Lapozz át pár (nem szocialista!!!) történelemkönyvet és próbáld kirakni a puzzlet. Seígtek, nem olyan a nehéz! Csak gondolkodni kell! De ha igazán bölcs akarsz maradni, akkor az erkölcsi út tiszta ösvényét látod. És előbb vagy utóbb le kell esnie, hogy valakik valamikor megosztották a magyar népet a nácizmus/kommunizmus eszmélyével. Hogy minek osztották meg nemzetünket? Nos ezt a kérdést bízva tegye fel azoknak a bizonyos "barátainak". Mátyás idejében még nem volt náci meg kommunista....
Előzmény: Törölt nick (172)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.25 0 0 172
Tudod mit? Maradj a 211-es bázisok vonalán. Meg olvasgass pár reptechnikai szakkönyvet, ne égesd magad a politikával.
Előzmény: Törölt nick (169)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.25 0 0 171

Ja. És saját magukat lőtték a Dunába.

 

Te! Tudod az a Dolfi nekem rég gyanús! Minden OK a származását illetően? Nagymama, nagypapa is gój volt biztosan? Mert kinek a szekerét tolta az Isten barma?

Előzmény: Törölt nick (168)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.25 0 0 170

Repüléstechnika:

Egy dugattyús motor kipuffogógázai sohasem hajtógázok. Két célra használhatók: turbina segítségével segít több levegőt nyomni a motorba, ami több üzemanyaggal nagyobb teljesítményt ad. Ezt hívják mifelénk turbófeltöltőnek. 

A másik, sokkal ritkább, hogy a gázok mozgási energiáját turbinával mechanikai munkára fogják. Főleg segédgépek hajtására. Meg a hőenergiáját pl. fűtésre, belépőélen jégtelenítésre.

Hajtógáznak a repülésben és főleg a rakétatechnikában nem a tolóerőt adó gázokat nevezik, hanem a különböző tartályok, palackok tartalmának kinyomására használt segédgázokat.

Előzmény: Törölt nick (165)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!