Keresés

Részletes keresés

ferenc5940 Creative Commons License 2 órája 0 0 174020

Nem ismertem. Ma találkoztam vele először. Általad. Köszönöm!

Előzmény: Tiszta tudat (174019)
Tiszta tudat Creative Commons License 3 órája 0 0 174019

 

Biztos ismered, a vers  a Tat Tvam Aszi alapján íródott,...az több ezer éves mű.

 

Így hallottam:

Szabó Lörinc ki akarta békíteni a kereszténrységet a keleti tanokkal, egy keresztény templomban adta elő a versét,....sikerült neki, elfogadták a papok.

 

 

 

http://www.unicafe.hu/korseta/tat-tvam-aszi/

Előzmény: ferenc5940 (174018)
ferenc5940 Creative Commons License 4 órája 0 1 174018

 

 

Szabó Lőrinc / "Ez vagy Te!"

 

 

Ne sirass, fiam, Szvétakétu! Én se
sírok már érte:
nem olyan fontos dolog a halálom.
Semmi sem vész el ezen a világon,
egy a lélek és ezer a ruhája
s a valóság csak ez a könnyü pára.
Ne sirass, Szvétakétu!


Száz virágból hordják össze a méhek
a drága mézet,
száz illatot és száz színt elkevernek,
így találják meg a sokban az egyet:
egy a valóság s ezer a ruhája,
a lélek az egy, ez a könnyü pára,
hiszed-e, Szvétakétu?


Folyamok futnak keletnek, nyugatnak
és megnyugodnak;
melyik melyik volt, nem tudja a tenger.
Én is megteltem már az örök eggyel:
egy az anyag s minden más csak ruhája,
lelkünk öltözik, ez a könnyü pára,
érzed-e, Szvétakétu?


Vágd meg e fügét! Mi van benne? Csak mag?
Vágd szét a magvat!
Mit látsz? Semmit? – Ez a semmi a magban,
ez nő meg fává, ez a láthatatlan:
ez a lélek, a mindenség csirája,
ez a valóság, ez a könnyü pára,
tudod-e, Szvétakétu?


Eltűnik, mint ha sót teszel a vízbe,
de ott az íze:
mindenen átcsap az örök lehellet:
az isten él, az isten A Te Lelked:
ez a valóság, melynek nincs halála,
ez a mindenség, ez a könnyü pára:
Ez Vagy Te, Szvétakétu!

Előzmény: Tiszta tudat (174017)
Tiszta tudat Creative Commons License 5 órája 0 0 174017

 

".....egy a lélek és ezer a ruhája, s a valóság csak ez a kōnnyű pára"

 

 

Előzmény: Tiszta tudat (174016)
Tiszta tudat Creative Commons License 5 órája 0 0 174016

 

Jó volt olvasni a posztjaidat!

 

Üdv 

Előzmény: ferenc5940 (174014)
evolúciómérnök Creative Commons License 6 órája 0 0 174015
Előzmény: Amida (174013)
ferenc5940 Creative Commons License 7 órája 0 0 174014

 

Szia Amida!

 

Örülök, hogy azt írtad amit írtál. Nagyon összetömörítettem a hivatkozott posztom. Igyekeztem azért az érthetőség határain belül maradni. Abban tuti voltam, hogy te megérted. Abban pedig bízom, hogy Foray Nándor is megérti.

 

Igen, "egyek vagyunk", vagy másként mondva. "Minden egy". Csak épp nem vagyunk rá tudatosak. Igen, ez advaita nézet. 

 

 

Előzmény: Amida (174012)
Amida Creative Commons License 7 órája 0 0 174013

 

a középút a nemes nyolcrétű ösvény.

Előzmény: evolúciómérnök (174004)
Amida Creative Commons License 7 órája 0 0 174012

szia feri ...

 

megáll az eszem, amikor elkzdtem a 174011 posztot még nem olvastalak, valakinek írtam egy választ.

Gyakorlatilag te eközben írhattad talán amit írtál, de teljesen jól van ez megírva.

 

Valóban amig nincs én-tudat(már hogy van valami ami az én) addig nincs kisajátitó mozzanat ezért nincs olyan amire azt mondhatjuk, hogy az enyém. Ez a kollektív tudat 200.000 éves történe, nyomai az együttmüködésre képes állatokban - leginkább a ragadozókban - megvannak. Az,hogy ki mennyit zabálhat az nem az enyém fogalmából fakad, hanem az őn-, és fajfenntartás ösztönéből. Az ösztöntudaton alapul az en-tudat. amit célszerüen nevezünk ego-tudatnak, mert biza önvalónk és identitásunk vagy identitástudatunk az van. A magja az elmében lapul és buddhatermészet vagy akár buddhacsíra is lehet a neve ... lehet buddha-tudat(mint felébredett vagy megvilágosodott tudat).

 

Ennek megfelelően a továbbiak mindezekből levezethetők és értelmezhetők, de lehet tévedni.

Egy tévedés van csupán, és ez elég gyakori sőt buddhista szövegekben is előfordul.

Te: "Ha az egyén /individuum/ elenyészik,..." megszünik a duális világ képe és advaitákká leszünk ... ebből azonban valóban az következik amit írtál a továbbiakban: "... a dharmákat összetartó erők megszűntével más halmazok jönnek létre."

Egyébként valószínűleg tudod, de számtalanszor találkozom azzal, hogy ezt a pár szót vagy valamit hiányolnak akik hallják ezt a modatot és ez segít nekik.

Azt konkrétan tudom, hogy elfogadod te is azt a nézetet hogy három dharma van: tömeg, energia, információ.

Így aztán valójában nagyon kerek ez a világ. De maradjunk abban - az advaita nézetnek megfelelően - minden én vagyok és minden te vagy mert mi sem teremtünk semmit, az elme erre képtelen ... nem valami lettünk hanem ami voltunk. Nagy kérdés miért jártunk erre,  átutazóban.

Vagyis az elme az értelem fényében önmagára ismer. Ez tudomány, de miért van ez így. Az elme az öt kapu közt ugrál folytonosan, mert keresi önmagát az öt érzékelés  okán ... az értelmet közben folytonosan töltjük a tudással mert tanulunk, elmélkedünk és meditálunk egészen a kilencedik szintig haladva. Ugye milyen szép? Ki a fene tanulhatna helyettünk, számunkra? Mindenesetre az elme ekkor elnyugszik és a tudatunkat betölti a nirvána békessége.

 

Nosza ugye hogy itt is vagyunk egy páran akik a megfelelő irányba haladnak? Mi tudjuk.

Előzmény: ferenc5940 (174007)
Amida Creative Commons License 8 órája 0 0 174011

... ez korrekt és azért van ez így mert szüntelen a körforgásban az állandótlanság.  Ezt úgy értelmezem, hogy ami vanság abból soha nem lesz más mint vanság. Ezt a tudat esetében egy másik szóval jelezzük ez pedig az olyanság, mivel nem tudjuk ez a két dolog hogyan létesít kapcsolatot. Természetesen ebből következik, hogy semmi nem szűnik meg vagy tűnik el hanem átalakul. Ez különösen a tudat tekintetében fontos, hiszen mi nem a test vagyunk. Valaki itt a Buddhapest portált idézte   azért még ott sem egyszerű a téma, bár akik szerekesztik törekednek erre.

 

Inkább nem citálom azt amivel gondom van, egy egyszerű dolgot azonban leírhatok. Kezdetben a Tan összekapcsolódott a korabeli tudományokkal és erről szólnak az abhidharmák. Ez egy magsabb. de tudományos szinten folyamatosan követte a Tant és folyamatosan értelmezte azt a tudomány szempontjából. A bajok akkor keletkeztek amikor a buddhizmus szembeköpte a Buddhát és elkezdett vallássá zülleni. mert mi is a vallás titka? Az hogy lehetőleg a legalacsonyabb értékü magyarázatokat adjon elő minden feltett kérdésre. Ez a hülyítés azt szolgálja, hogy növelje a ragaszkodást a valláshoz és a szerzetesek kunyeráló csészéje mindig megteljen, a kolostorokban pedig gyűljün a gazdagok adománya, a drágakincs. Ezen a téren gyorsan el is hagyták a filozófiát és alkottak egy eszmetörténetet .... teológiát .... és beálltak a vallások sorába  az üdv-tannal, és a megváltás-tannal. A Buddha álláspontja azonban világos. Egyedül vagytok, ezért legyetek még a lámpásotok is ti magatok. Így lehet elérni, az ébredést. Az ébredés pillanatok alatt végez a téves tudással és felszámolja az illúziót, a varázslatot. Volt itt olyan topiktárs aki attól csavarodott be, hogy a 21. századi tudomány szüntelenül szóbakerült. Pedig a filozófia értékének mérője csak a tudományok lehetnek, mivel a filozófia maga is tudomány.

 

Szerintem megfelelő módszer ezt szemelőtt tartani, ha hűek akartok maradni a Tanhoz de leginkább önmagatokhoz.

 

Valamikor a Dharma  meghatározására, kiagyaltak négy pecsétet. Aztán négyféle képpen értelmezték, azonfelül a fordítások problémáiról nem szólok(pl a Tan=Dharma, az elemi részcske ami az ürességet kitölti az pedig a dharma)

 

ne vegye senki zokon én azt kopizom amelyiket elfogadom:

 

1. Minden összetett állandótlan. 2. Minden összetett szenvedés. 3. Minden jelenség éntelen. 4. A nirvána nyugalom.

... a legnagyobb probléma, hogy összetett dolgokról és jelenségekről van szó. és a hiba az, hogy ezt rendszeresen elhagyják. Ugyanis ha nem hagyjuk figyelmen kivül, akkor ami nem-összetett és ami nem jelenség arra ez a négy jellemző sem igaz. Ami nem összetett állandó. Ami nem összetett az nem szenved. Ami nem jelenség az az önvaló. Az ego megszüntetése nyugalom az elme számára. Ebben az esetben ami vagyok az az elme, ami inkarnálódik az pedig ennek valamiféle lenyomata. Bajos lenne ebben bármit cáfolni, hacsak megint nem kerül elő Toole mint sarlatán, vagy a Tau mint üzlet. Aki a Tanban jár, az nem ad vámot a sarlatánoknak. szüntelenül törekszik, mert tudja a világ állandótlan. Minden változik tehát van remény.

 

Amúgy valóban tökéletesen igazad van: Inkarnálódni annyi mint testet ölteni. Én meg te nem születettek vagyunk, csak a test

Most annak nézz utánna, az még mi ami nem született.

Előzmény: rokatunder (174005)
hizi Creative Commons License 8 órája 0 0 174010

az evolucióval együtt mész a levesbe ::)))))

Előzmény: evolúciómérnök (174008)
evolúciómérnök Creative Commons License 9 órája 0 0 174009

a kínai horoszkop .. valójában jellemileg írja le a delikvenst, aktuális szellemiségét tekintve..ujjászületésének lehetőségeként... // .. de ezért még nem leszek vega.// **

Előzmény: evolúciómérnök (174008)
evolúciómérnök Creative Commons License 9 órája 0 0 174008

azt tudod aki így áll hozzá.. patkánytól feljebb nemm kezdheti...

a buddhizmus eztt is tanítja -*tudatosodás *- címszóval.

Előzmény: hizi (174006)
ferenc5940 Creative Commons License 10 órája 0 0 174007

Igen is, meg nem is. A válasz a kérdésedre. Tudom, ez egy se füle, se farka válasznak tűnik. Megpróbálom itt röviden kifejteni, hogy szerintem miként is nézne ez ki.

 

Nincs "saját", mert nincs "én". Éntudat az ami van. Ez az "én" a folytonosság folyamatának a megnevezése. Nevezhetjük ezt a folyamatot tudatáramlásnak, vagy tudatfolyamnak is. Az a halmaz amit énnek gondolunk állandóan változik. A változások folyamatában információ keletkezik. Ez az információ viszont a mai ismereteink szerint nem semmisül meg. Mondhatjuk akár örök érvényűnek is. De ez csupán az információra vonatkozik. Az információ hordozói a dharmák. Kissé leegyszerűsítve. A dharmák alkotják azt a halmazt amit énnek tartunk /nevezünk/. A halmaz változását a dharmák mozgása okozza. Ha az egyén /individuum/ elenyészik, a dharmákat összetartó erők megszűntével más halmazok jönnek létre. Amik más,más  dharmákból tevődnek össze. Az információ tartalmuk az velük együtt beépül az új halmazba, halmazokba.

 

A fentiek szerint "te" nem vagy örök érvényű. Viszont az "általad" létrejött információ az igen. Ami majd beépül más és más egyénekbe. Ez lesz az újraszületés. Így, kissé lazán, és nagyon tömören kifejtve.

Előzmény: Foray Nándor (173998)
hizi Creative Commons License 10 órája 0 0 174006

Igen nyelvtanilag és tartalmilag is helyesebben van fogalmazva igy, hiszen újra születünk és nem ujjá....

 

Egy nehezebb vagy könnyebb új FIZIKAI biológiai életünk lesz...új megoldandó akadályokkal aszerint hogy milyen hajlamokat alakítottunk ki, (vagy takarítottunk ki,) az ezt előző megtestesülésünkben, vagy akár a megelőző  sok ezerben. 

 

ui: ezt lehetőleg ne olvassák el és azok akik képtelenek emlékezni előző életeikre...és csak itt ott olvasott adatok alapján alakítottak ki hiteket az újra megtestülésröl, de nem emlékeznek ,tehát saját tapasztalat nélküliek. Ezek kíméljenek meg a elsősorban a rosszindulatuktól és felháborodásuktól no meg a gyűlölködő megjegyzéseiktől. 

 

  

Reinkarnáció.

 

A létezők egymásban léteznek valahogyan olyan módon, amelyben minden lényt egy végtelen sík formájában képzelhetünk el, melyet hasonlóképpen számtalan végtelen sík metsz, illetve olyan képességgel bír, hogy minden elképzelhető síkokat metszeni képes.

A síkok egymáshoz való viszonya metszési vonalaikban rajzolódik ki, vagyis adja ki a formát. Úgy amint minden sík a többit áthatja, minden lény potenciálisan benne foglaltatik a többiben. Ha ez nem így volna a kölcsönös egymásra hatás, telepátiabefolyásolás lehetetlen, volna.

Minden lény ilyen jelenléte a többiben érthetővé teszi az azonnali tér és idő megszüntetését mozgás nélkül.

Az egyéniség születése.

Az egy-én-iség létrejöttéhez egy kezdő elhatározás szükséges, ez ennek az egyénnek a célja, és ez adja azt a milyenséget minőséget ami képessé teszi a bevonzásra és eltaszításra a fizikai világban. Vagyis a tudatsíkok szelekciójára amelyekhez az egyéniség vonzódik.

Ezt a legkönnyebben úgy lehet megérteni, ahogy egy tárgy felületén található vízcsepp azon oldal felé mozog, amerre a felület hajlik és annak legmélyebb pontján áll meg, akként határozza meg a lényegi sík dőlése HAJLAMA az újraszületés új középpontját, amennyiben a régi megszűnik. Ezek a HAJLAMOK határozzák meg a születések helyét és alakját.

A végtelen síkok bármely pontja az uj központtá válhat amennyiben a szükséges előfeltételek adottak, vagyis megvan a hajlam, amelyben az individuális tudat a körülményeknek megfelelően kristályosodik ki, materializálódik vagyis reinkarnálodik….. alakba, formába öltözik.

 

 

Előzmény: rokatunder (174005)
rokatunder Creative Commons License 11 órája 0 0 174005

Gondolom, a fordítás helytelen, de a buddhizmusban nincs olyan, hogy újjászületés, helyette: újraszületés. 

Előzmény: hizi (173997)
evolúciómérnök Creative Commons License 12 órája 0 0 174004

közép út ... itt és most

 

abba a gondolat kísérletbe már belementem, az ipari szakmunkások szellemisége fejlettebb mint az őket uralóké /beleértve a mérnököket-tudósokat-politikusokat-papokat/. a káosz fenntartása költségesebb mint , az értelem.

Amida Creative Commons License 19 órája 0 0 174003

javítás:  kanumelmélet,> kvantum-elmélet

Előzmény: Amida (173999)
Amida Creative Commons License 19 órája 0 0 174002

 

 

Ha szent módon élsz és megveted a közönségeset, akkor még mindig a tévedés óceánján hánykódsz.— Lin-csi

 

 

Legyetek a magatok lámpásai.

Amida Creative Commons License 20 órája 0 0 174001

 

 

pontosan  ez volt az indulás a gondolkodáshoz, a másik magyarázat szerint minden körforgásban létezik ... nincs linearitás.

Mivel pedig a körnek sem kezdete sem vége nincs ... nincs eleje meg vége sem.

Előzmény: Foray Nándor (173987)
Amida Creative Commons License 20 órája 0 0 174000

 

te vagy az ...

Előzmény: Foray Nándor (173998)
Amida Creative Commons License 20 órája 0 0 173999

ez, jó.

itt-és-mostból itt-és-mostba inkarnációk  sokasága alkot láncot.

Az előző pillanatok megtestesüsülései elmúltak, a jövőben meg nincsenek. Minden megtestesülés egy másik itt-és-most. A halál sem más, csak egy itt-és-most, és az áramlat halad tovább ... meg sem rezzen.

... aről szól az abhidharma, a tudat 17 pillanatával kapcsolatban.

Ez a tökéletes állandótlanság,  ez a tudámyban a kanumelmélet, a kvantált folyamat mert semmiképpen, semmi formában lineaeitás a Tan szerint nincs.

Aztán, hogy a papok mit mondtak, az nem az én szférám. Az a vallásos világnak szól. Emez meg a tudománynak.

 

Nem a test inkarnálódik ebben maradhatunk, ha azonban szüntelenül inkarnálódik a tudat, akkor miért akadályozná ez meg egy olylan pillanat, aminek adtunk egy nevet. Az is egy pllanat. Az az egy miért szakítaná meg az áramlatot.(a Tau-nak nevezett bili nem buddhizmus, hanem olyasmi mint a new-age, csak piacképesség szepontjából van összeállítva ... összehordva)

Ez megmagyarázza a láma szemléletét is, valóban nem az aki akkor volt ... előző létezéseiben. Az állandótlanság megértése ezért egy fontos alaptétel. Mondjuk fontosabb mint a négy nemes igazság.

 

A téma ilyen hivatkozással való felvetése tehát nem buddhista.

Látod, milyen jó, hogy rajta tartod a szemedet a dolgainkon. köszönöm, feri ... a posztod hibátlan.

 

 

A Wikipédiából, a szabad enciklopédiából


 Buddhizmus portál

 

Az újraszületésújjászületés vagy reinkarnáció a buddhizmusban egy tudomány, amely leírja, hogy a tudat (Pali: vidzsnyána)[1][2] vagy tudatfolyam (Pali: viññana-sotam,[3] szanszkritvijñāna-srotām, vijñāna-santāna, vagy citta-santāna) halálkor (vagy az "aggregátumok egymásba olvadásakor") hogyan válik az újbóli egyesülés egyik kiváltó okává. Az új személyben létrejövő tudat se nem azonos, se nem teljesen különböző, mint az elhunyté, azonban a kettő okozati kontinuumot vagy tudatfolyamot alkot.

A hagyományos buddhista kozmológiában az újjászületés történhet emberi, állati és egyéb formákban. Az újjászületés függ a korábbi életek karmáitól (a test, beszéd és tudat általi cselekedetek). A jó karmák üdvösebb, míg a rossz karmák kevésbé üdvös újjászületést eredményeznek. Ennek az alapvető oka az, hogy a tudat megragad a nemtudásban és nemtörődésben (páli: avijja, szanszkrit: avidjá): a nemtudás kigyomlálása után az újjászületés megszűnik. A soha le nem szálló fénysugárhoz szokás hasonlítani azt, hogy ilyenkor mi szokott történni.[4]

 

  1.  "Post-Classical Developments in the Concepts of Karma and Rebirth in Theravada Buddhism." by Bruce Matthews. in Karma and Rebirth: Post-Classical Developments State Univ of New York Press: 1986 ISBN 0873959906 pg 125
  2. Ugrás ehhez:a b Collins, Steven. Selfless persons: imagery and thought in Theravāda Buddhism Cambridge University Press, 1990. ISBN 052139726X pg 215[1]
  3. Ugrás fel "Post-Classical Developments in the Concepts of Karma and Rebirth in Theravada Buddhism. by Bruce Matthews. in Karma and Rebirth: Post-Classical Developments State Univ of New York Press: 1986 ISBN 0873959906 pg 125
  4. Ugrás fel Thanissaro Bhikkhu, [2].
Előzmény: ferenc5940 (173993)
Foray Nándor Creative Commons License 27 órája 0 0 173998

De e tudatáramlás a sajátom vagy valami tőlem függetlenebb, esetleg kollektív?

 

Mert ha kizárólag sajátom, akkor csak keresztneveken megy a disputa: nekem mindegy, hogy az újraszülető énemet "lelkem"-nek, "tudatom"-nak, "szellemem"-nek vagy valami egyébnek nevezik, a lényeg, hogy örök érvényű vagyok-e, ami azért talán nem mindegy.

Előzmény: ferenc5940 (173993)
hizi Creative Commons License 27 órája 0 0 173997

Yu Fu-nian - Schwanberger József:
A Taijiquan művészete
/részlet/
Buddha tanítása az örök változásról, keletkezésről és elmúlásról
szól. Az egyéniség nem azonos a testtel, sem az
élettevékenységekkel, sem a gondolkodással, sem az érzékeléssel,
csupán ezeknek pillanatnyi, állandóan változó, megszűnő és újra
létrejövő összhatása. Az újjászületés oka az ezekhez való görcsös
ragaszkodás. Ha ettől megszabadulunk, meg tudjuk szakítani az
újjászületés végtelen folyamatát és elérjük a kialvást (nirvána). Ez
úgy lehet elérni, ha lemondunk a cselekvés eredményének kívánásáról,
mert az kihathat a mostani vagy a következő életre. Ha egyfajta
belső egyensúllyal végezzük a cselekvést - lemondva a cselekvés
eredményéhez való ragaszkodásról -, akkor cselekvésünk nem jár
következményekkel. Az arhat (vagy arahat) olyan, akinek már nem kell
újjászületni és jelen életében elérte a megszabadulást (nirvána),
azaz olyan, aki "elvégzett mindent, amit csak el kellett végeznie",
"többé nem tartozik a törvény (Dharma) alá". Mind a szenvedélyek,
mind az önsanyargatás egyformán helytelenek, s a két véglettől való
tartózkodást nevezi Buddha "nemes középútnak". Ezért van az, hogy a
buddhista életeszmény az egykedvűséget, derűt és nyugalmat sugárzó
egyéniség. Buddha is ezzel vonzotta maga köré híveit, és számos
történet született szelídségéről. Ez a derű és a
kiegyensúlyozottságra való törekvés összhangban volt a kínai kultúra
gyökereivel.
A kínai szemlélet szerint a taoisták a nem-cselekvést (Wu-wei)
javasolják, a buddhisták a kiüresedés tanát tisztelik. Aki a
nem-cselekvésnek szenteli magát, az a hosszú, egészséges életet
próbálja megvalósítani. De a Tao és Buddha követője is a szellemét
próbálja művelni, amely egyedüli igazi önmaga. A Taijiquan egyes
mesterei előszeretettel hangsúlyozzák a "veszteségbe való
befektetés" fontosságát, melyet párhuzamba állítanak Kong-zi-nak az
Én legyőzéséről vallott tanításával ( a Chan is erre törekszik). A
konfuciánus tan alapvető parancsa, legyőzni a Én-t és kifejleszteni
a szeretet, az alkotás és a harmónia erényeit, s ezután
kiteljesíteni az ember Én-jét másokig, azaz kitágítani az ember
jóságának hatókörét, ezáltal segítve más embereket ahhoz, hogy jót
cselekedjenek.
Röviden úgy összegezhetők a fentiek, hogy az ember törekedjen a
megértésre, de az utat mindenki maga válassza meg. (Ez a keleti
gondolkodásban úgy jelenik meg, hogy sem merev szabályokat, sem
eretnekséget nem ismer.) Azok a törvények, amelyek a jelenségeket
mozgatják, lényegüket tekintve megegyeznek az erkölcsi törvényekkel,
de ezek finomabbak és más szintet képviselnek. Minden kultúrkört
megalapozó vallás és filozófia tulajdonképpen ezt hangsúlyozza.
Bármilyen utat is választunk, az legyen a törekvésünk, hogy az
elme lecsendesedjen, a tudat tükörszerűvé váljon.

Tau Benső úT-ikalauz A Fény és Szeretet úTján

 

Tiszta tudat Creative Commons License 28 órája 0 0 173996

 

Helyes. Ennyi elég.

 

Gótama azt mondta a többi spekulációra: a tévutak bozótosa.

 

Előzmény: rokatunder (173990)
pájázó Creative Commons License 28 órája 0 0 173995

helyes cselekedet

 

. ha van jó a szakmád hasznos része leszel a társadalomnak.. nem csak haszon élvezője. / evolúciómérnök/
politika-társadalom tudomány .. 
társadalom tudomány .. nem lét tudomány. Társadalom tudomány ma az osztozkodásról-foglalkoztatáspolitikáról szól.
A lét viszont az a hely ahol a társadalom tudomány is helyett kaphat, .. ám míg az egyedfejlődésrovására épült társadalom, tudomány életképtelen egyedei .. kiválóan bizonyítják az idomíthatóságot .. az állati hierarchia átörökítése a fejletteszközhasználat melett, sem válnak .. gondolkodó-értelmes lényekké akik az életet szeretnék megoldani.. nem csak a társadalom tudomány kisérleteiben feláldozódni...

hizi Creative Commons License 30 órája 0 0 173994

 te is mehetsz a levesbe végleg a többi hez

Előzmény: pájázó (173992)
ferenc5940 Creative Commons License 30 órája 0 0 173993

"... Buddha egy olyan újramegtestesülést tanít, amelyben egy szüntelenül változó és mozgásban levő tudatáramlás hozza létre, a véget ért létezésben felgyülemlett erők hatása révén, az új individuumot. Ennek megfelelően a lélekvándorlás kifejezés csak akkor alkalmazható a buddhizmusra, ha „lelken” valami teljesen mást értünk, mint a brahminok ..."

 

Amiket leírtál nem a lélekvándorlás koncepcióból indulnak ki. Újraszületések sorozata, a helyénvaló kifejezés.

 

 

Előzmény: Foray Nándor (173987)
pájázó Creative Commons License 1 napja 0 0 173992

ne halandzsáz már meg áll az agyad..élni tanulj meg, nepedig a halált keresd.

politika-társadalom tudomány .. társadalom tudomány .. nem lét tudomány. Társadalom tudomány ma az osztozkodásról-foglalkoztatáspolitikáról szól. A lét viszont az a hely ahol a társadalom tudomány is helyett kaphat, .. ám míg az egyedfejlődésrovására épült társadalom, tudomány életképtelen egyedei .. kiválóan bizonyítják az idomíthatóságot .. az állati hierarchia átörökítése a fejletteszközhasználat melett, sem válnak .. gondolkodó-értelmes lényekké akik az életet szeretnék megoldani.. nem csak a társadalom tudomány kisérleteiben feláldozódni...

Előzmény: hizi (173991)
hizi Creative Commons License 1 napja 0 0 173991

A halállal a lételemek széthullanak, ilyen a test és a test által  öröklött DNS..testi tulajdonság lánc, csomag.

Az újjá testesülésnél vagy születésnél..uj DNS lánc aktivizálódik, vagyis  uj testi fizikai előnyök, hátrányok. Aki újra született, az A SZÜLÖK által kap egy uj jobb vagy rosszabb testi fizikai karmikus láncot, azonkívül  magával hozza a fel nem dolgozott megmaradt múltbeli saját szellemi karmáját, amely az idősödéssel fokozatosan aktivizálódik mennél idősebb lesz az újra megtestesült.    

Előzmény: Foray Nándor (173987)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!