Keresés

Részletes keresés

Hamster Creative Commons License 30 perce 0 0 140972

John Howard Creative Commons License 30 perce 0 0 140971

Egy picit kellene csak gondolkodnod; ha csak szeptemberben helyezik üzembe az első CAF villamosokat, hogy lehet az, hogy már júniusban utcán próbázik, vagy ha úgy tetszik, üzemel, működik?

Előzmény: GST-616 (140968)
SZALAROAA Creative Commons License 2 órája 0 2 140970

Délután mindkettő pihent egy fél órát, én a 2203-mal találkoztam, amikor beállt a kocsiszínbe.

  

 

Ezen a képen látszik, hogy a 2203 elejének az alján van két narancssárga fényvisszaverő, de a 2201-es és a 2202-n nincs.

STModell Creative Commons License 5 órája 0 2 140969

Dok jelleggel, a stadionoknál.

GST-616 Creative Commons License 5 órája -3 0 140968

a CAFoknál is azt írják hogy szeptemberbe lesz az első CAF villamosok üzembe helyezése,és a BKK meg azt írta hogy szeptemberbe forgalomba áll.

 

a troliknál júliust írnak üzembe helyezésre de közbe forgalomba ott is szeptemberbe lesz most akkor lehet mégis nekem volt igazam vagy elírás?

sz_b Creative Commons License 7 órája 0 1 140967

Én a Puskás Ferenc Stadionnál csíptem el a kevés ajtajú, ám európai hatású villamost. :)

Előzmény: Betérő_vendég (140965)
sz_b Creative Commons License 7 órája 0 0 140966

Valszeg emiatt volt egy 61-esnek tűnő 18-as a Gellért téren.

Előzmény: Jeep D. (140964)
Betérő_vendég Creative Commons License 9 órája -2 0 140965

Egész európai hatást kelt a füves vágánnyal együtt, csak hát ajtajai is lennének...

Előzmény: 4014 (140963)
Jeep D. Creative Commons License 10 órája 0 0 140964

A Bartókon Tatra vs Citaro, 2 órája áll a forgalom. Semmi komoly sérülés, csak valamiért baromi lassú a helyszínelés.

4014 Creative Commons License 12 órája 0 2 140963
Villámhetes Creative Commons License 14 órája -1 1 140962

Szombatról,dok. jelleggel:

 

 

Eltévedt..:)

trizs77 Creative Commons License 15 órája 0 4 140961

Szerintem az a szerencsés (nagyobb jármű parknál) ha az azonos típusú kocsik össz (több éves) futás teljesítménye NEM azonos.

 

Nem szerencsés futáskiegyenlítés címén cserélgetni a járműveket a vonalak között, hogy 8-10 év múlva legyen egy egységesen (közel egyformán) sokat futott park.

 

Sőt.

 

Pont az ellenkezője kívánatos.

Az egyenetlen futás teljesítmény.

 

----------------

 

Volt/van a világon olyan város, mely megengedheti magának, hogy a járművei 10 éves korában egyszerre (1 év alatt vagy 1,5 év alatt) hatalmas összegekért felújítsa az addigra sokat futott városi villamos parkját.

szerintem ez a városok 1%-a vagy kevesebb.

 

A legtöbb város nem rendelkezik ekkora szabad elkölthető pénzekkel.

Ezért az ilyen felújításaik, több évre elhúzódnak.

Akkor pedig pont jól jön, hogy a legtöbbet futott villamosok, előbb érik el a felújításhoz szükséges km-t, míg más villamosok később.

 

 

 

 

Tátrás Creative Commons License 16 órája 0 0 140960

Ez így volt a 19-es 41-es esetében is. A 41-es kocsijai jóval többet mentek mint a 19-es kocsiparkja. A két vonal járművei pedig egészen addig külön voltak amíg nem került át minden 41-es Kelenföldre. 

Előzmény: Ivoa (140956)
korpi41 Creative Commons License 1 napja -1 2 140959

Mi lesz ebből! Jó sok lehetőséget adtatok troll barátunknak...

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 1 napja 0 1 140958

Az 1-esen például semmi értelme, mert úgyis használják az összes ajtót és úgy vettem észre, hogy például a 14-esen se sokszor van olyan, hogy nem kell megállni, illetve nem nyílik minimum 4, de inkább 5 ajtó.

41-esen viszont bármikor jártam mindig csak 2-3 ajtó nyílt ki, hétvégén még a Fehérvárin is.

Előzmény: trizs77 (140955)
_Nyuszi Creative Commons License 1 napja 0 0 140957

"az amúgyis kriminális helyzetben"

Mitől kriminális ott a helyzet? (Már ha jól értem a szó jelentését.)

Előzmény: BPI-383 (140952)
Ivoa Creative Commons License 1 napja 0 0 140956

Ezzel az egyedi vs. nem egyedi dologgal is az a baj, hogy kialakulnak stabil flották stabil km-rel (ld. 200E a csomagtartók miatt), és teljesen szétverődik minden. Onnantól kezdve meg lehet pihentetni őket és a régebbi, kevesebbet futott példányokat járatni helyettük.

Ugyanez volt pl. a 12-essel is anno, a három pár kijelzős kocsi miatt (4295-4306 pl.).

Előzmény: trizs77 (140955)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 4 140955

Azért mert a 41-esen szükség van az egyedis kocsikra,........

 

----------

 

Mi a fütyiért ?

 

Ugyananyira van szükség mint bárhol máshol.

 

 

Ogiboy23 Creative Commons License 1 napja -1 0 140954

41-en milyen hiányát érzed,mivel rosszabb most a helyzet???

Előzmény: BPI-383 (140952)
padarmartin Creative Commons License 1 napja -3 9 140953

Attól, mert te a 41-esen jársz még semmivel nem lesz különb vonal mint az összes többi..

Előzmény: BPI-383 (140952)
BPI-383 Creative Commons License 1 napja -9 1 140952

Azért mert a 41-esen szükség van az egyedis kocsikra, és nem holnapután, hanem már tegnapelőtt, az  1-esen és a 14-esen eléggé elhanyagolható az ilyesfajta valós igény. Esetleg a 14-es Káposztásmegyeri szakaszán lenne rá valós igény 1-1 megállóhelynél, de mint tudjuk azt a szakaszt a 14-es villamos jelenleg nem érinti.

 

Nem a szakadtság a lényeg (bár a Tatraknak jelenlegi formájukban éppúgy nem lenne utcán a helyük, mint az ICS-knek), hanem hogy itt nap mint nap eléggé érezteti az egyedis kocsik hiány a hatását, az amúgyis kriminális helyzetben, míg az 1-esre és a 14-esre egyedis kocsit adni merőben felesleges, úgyis központi nyitásra kényszerülnek velük minden megállónál.

Előzmény: Ivoa (140950)
g86 Creative Commons License 1 napja 0 6 140951

A villamosmegállóban való dohányzást jogszabály tiltja. Vicces, hogy van, aki még ezt is a BKK számlájára írja. :D

Előzmény: Bajusz2010 (140941)
Ivoa Creative Commons License 1 napja 0 2 140950

Miért is lenne Angyalföldre való? Pont ott vannak a legszakadtabbak már sok éve (se ex-plusszos Tátra, se K-Tátra, stb.).

Előzmény: BPI-383 (140911)
TWdoktor Creative Commons License 1 napja -2 2 140949

A TW6000-re még csak ne is gondolj, ne írd le, számodra nem létezik!

Előzmény: BPI-383 (140942)
Közlekedésguru Creative Commons License 2 napja 0 0 140948
Tudom, ittál.

Kaptál 2 pluszt is...

Na szóval: nem dohányzom, villamosvezető se vagyok, csak gondoltam beírom a rendelet ide vonatkozó részét.

Ha ott fotózgatod, nem lesz gyári munkás belőle, mert szabályos. Viszont nem fotózhatod le.
Előzmény: Törölt nick (140932)
cucu Creative Commons License 2 napja -1 1 140947

Az durva hiba, nem? Jó, hogy nem esik szét. 

Mi tud ott kattogni, amivel kiengedik a forgalomba?

Előzmény: MHK-911 (140946)
MHK-911 Creative Commons License 2 napja -1 1 140946

Az egyik mai 1-es új K2 forgóváza úgy kattog hogy nem igaz. 80 milcsibe nem fér bele az ilyesmi urak?

Előzmény: BPI-383 (140942)
Dr. Bubó 22 Creative Commons License 2 napja -2 1 140945

Csak nagyon finoman jelezném, hogy a fotózással elvi problémáim vannak. Egy munkáját végző embert miért kell állandóan vegzálni? A villamos vezérei is folyamatosan fotózgassák a tilosban a villamos előtt átszaladgáló embereket? Szerintem nagyon nagyon rossz irányba megyünk el ezzel a felesleges fényképezgetéssel és feljelentgetéssel. Több okból is. Egyrészt pl mindenféle járművezető egyébként is bőven meg van terhelve miért kell még felesleges stressznek kitenni őket ezzel is? Tudod azt gondolom ezzel több oldalról is baj van. Úgyhogy részemről egy nagy nagy OFF neked. 

Előzmény: Törölt nick (140932)
Betérő_vendég Creative Commons License 2 napja 0 0 140944

Lámpaprogram?

Előzmény: Popey88 (140943)
Popey88 Creative Commons License 2 napja 0 0 140943

Rudas miatt 1-1 többlet szerelvény kéne a 19-41-re, de így csak egy többlet szerelvény kell az összeforgatás miatt, tehát egyet megtakarítottunk.

Előzmény: ICS MÁNIÁS (140908)