Keresés

Részletes keresés

nememlexemki Creative Commons License 2 órája 0 0 141449

érd alsótól kb. 50 m-re lévő aluljáró födémje esetleg nem volt útban a 25 cm süllyesztés esetén ?

vagy azon az 50 m-en le lehet süllyeszteni a pályát 25 cm-t az átmenetekkel együtt ?

a peronelem csere 588 m-en nem fért bele a +100 mrd. ft-os beruházásba ?

Előzmény: r1232 (141428)
Tátrás Creative Commons License 19 órája 0 1 141448

Ehhez viszont el kell jutni tudatilag...
Amikor több éve "probléma", hogy hőségriadó idején ha összajtózni kell a megállóban az még nem jelenti azt, hogy meg is kell állni mindenhol... Ezzel több vonalon is találkoztam, hogy mindenhol megállt, nyitott, zárt és ment tovább. Persze se fel-, se leszálló nem volt. Utasításban olvasta minden ajtót ki kell nyitni, a parancs az parancs.

Előzmény: g86 (141446)
r_tamas Creative Commons License 1 napja 0 1 141447

:-)) LOL

Előzmény: LoviGabi (141443)
g86 Creative Commons License 1 napja 0 0 141446

Összajtózni nem kell, lehet egyedizni, csak a visszazárás problémás.

Előzmény: nemeza (141444)
Hamster Creative Commons License 1 napja 0 1 141445

Az E1-esek márciusi búcsúmenete:

 

nemeza Creative Commons License 1 napja 0 1 141444

Remélem azért le lesz verve a gyártón / beszállítón legkésőbb október végéig, hogy patentül működjenek!

Van pár igencsak huzatos megálló az 1-esen, ahol főleg télen jönne jól este / hajnalban, ha nem kéne összajtózni. Esetleg 1-1 megállón át is lehetne haladni..

Előzmény: g86 (141438)
LoviGabi Creative Commons License 1 napja -1 2 141443

(...)

Előzmény: GST-616 (141442)
GST-616 Creative Commons License 1 napja -7 1 141442

 

ennyi villamost még sose jelzett ki a kocsiszín :D

Grgabácsi Creative Commons License 1 napja 0 2 141441

Az első 80 korszer kocsin VILL-CAD vezérlés van, az újakon pedig Sedulitas. Előbbiek sem indultak zökkenőmentesen, hátha az újak is bejáródnak.

Előzmény: király2644 (141440)
király2644 Creative Commons License 1 napja 0 0 141440

Akkor ez nem ugyanolyan min a sima T5C5K ilyen szempontból? Azokon ilyen problémát még nem tapasztaltam, vagy csak nem sikerült behangolni a rendszert?

Előzmény: g86 (141438)
király2644 Creative Commons License 1 napja 0 0 141439

Köszi :)

 

 

Előzmény: Grgabácsi (141437)
g86 Creative Commons License 1 napja 0 0 141438

Tavaszi - azóta lehet, hogy elavult - infóm szerint annyira megbízhatatlan és veszélyes a működése (értsd: rácsukja a felszálló utasra az ajtót), hogy eseti utasítás alapján nem szabad használni.

Előzmény: király2644 (141435)
Grgabácsi Creative Commons License 1 napja 0 0 141437

Van, és abszolút helyesen nem használják. 25 fok felett ui. klímátlan kocsin nem kell.

Előzmény: király2644 (141435)
ÖPNV Creative Commons License 1 napja 0 0 141436

Persze, mozog benne a levegő, de attól még meleg van benne, persze egy kis szellő kellemes tud lenni, csak mondjuk pont az Üllői úton az 50-es villamos esetében a sok és gyakori megállások miatt ez kevésbé érvényesül szerintem.

 

Amíg mondjuk egy 1-es villamoson a nagyobb megállótávolságok és az elvben villamosra hangolt lámpák segítenek ezen valamelyest, vagy az Erzsébet királynén, vagy az NLK-n azért kicsit jobb a helyzet.

Előzmény: hungeri (141433)
király2644 Creative Commons License 1 napja 0 1 141435

Kedves Hozzáértők!

 

A T5C5K2M-ben van automatikus ajtó visszazárási funkció beépítve, mint a sima T5C5K-ban (talán 4 másodperc időzítéssel) ? Csak azért kérdezem, mert láttam az infrás érzékelőket felszerelve, de használni még sehol nem láttam, így lehet, hogy ilyen funkció nincs is?

 

Válaszotokat előre is köszönöm.

vrobee Creative Commons License 1 napja 0 0 141434

Az ugyanolyan meleg , a mozgó levegő, és a külsőnél nem magasabb páratartalom mind-mind óriási dolog ilyen időben, mint ami múlt héten volt... Sajnos a klímás járművek egy részével is az a baj, hogy max. az elsőt tudják...

Előzmény: ÖPNV (141432)
hungeri Creative Commons License 1 napja 0 3 141433

Ez így igaz minden működő klíma nélküli járműre! Amiben viszont különbözik a TW (és még sok másik jármű, de nem mind), hogy ha mozog, a levegő is mozog benne, köszönhetően a hatalmas nyitható ablakfelületeknek.

Előzmény: ÖPNV (141432)
ÖPNV Creative Commons License 1 napja 0 0 141432

Szólj rá saját utastársaidra, hogy ne csukják be az ablakokat +38 fokban és meglátod, hogy nem meleg.

 

Azért egyszer próbáld ki 38 fokban az 50-es villamost is, és akkor nem írod le ezt ilyen magabiztossággal.

 

Konkrétan minden ablak tárva nyitva, és konkrétan ugyanolyan meleg van a TW-ben, mint az utcán.

Előzmény: trizs77 (141405)
trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 0 141431

Fényképgyűjtőknek.

Dátummal.

Helyszínnel.

Pályaszámmal.

 

http://index.hu/mindekozben/poszt/2015/07/27/villamos_utazik/

 

 

kihúzóvágány Creative Commons License 2 napja 0 0 141430

 A 6016-os kocsin kívül a 6021-es is közlekedett ugyanezen a pályán, mostanában  meg a Nagy Lajos király útján szokott araszolni.

Előzmény: rm40 (141427)
kihúzóvágány Creative Commons License 2 napja -1 0 141429

Világos, hogy 30cm-re tervezett elemeknél nem megy, de ahol külön alapozással (monolit) betonépítmény van, ott lehetséges lenne.

Egy korlát azért van: ha a villamos kocsi szélességéhez van méretezve a magasperon, akkor szélesebb jármű (vasúti kocsi, hókotró) közlekedése nem lehetséges. Németeknél van erre megoldás, de kényes kettős vágányt kíván, ezért nem tekintem reálisnak..

Előzmény: r1232 (141428)
r1232 Creative Commons License 2 napja 0 0 141428

megoldható a pálya lesülyesztésével, és a peron, mint építmény megtartásával a magasperonos utasforgalom.

 

Ez szvsz 100%, hogy nem megvalósítható, mivel a peronelemek nem ehhez lettek tervezve, beépítve. Biztosan új peront kell építeni.

Erre jó példa a vasúton Érd-alsó, ahol "csak" 25 cm-t kellett volna süllyeszteni a pályát az átépítésnél ahhoz, hogy sk+30 helyett, sk+55-ös peronunk legyen. Viszont a 30-as peronelemek ehhez nem alkalmasak, így minden maradt úgy, ahogy volt.

Előzmény: kihúzóvágány (141421)
rm40 Creative Commons License 2 napja 0 0 141427

Látod, itt "döcög" egy TW éppen:

 

Előzmény: Qszenon (141426)
Qszenon Creative Commons License 2 napja 0 0 141426

Hiszek neked , ha bebizonyítod az ellenkezőjét amit írtam.

Előzmény: TWdoktor (141410)
kihúzóvágány Creative Commons License 2 napja 0 0 141425

Ahol az egész állomás magasépítmény, ott talán egyszerűbb az egyébként is szükséges ágyazatcserével a pályaszintet lesülyeszteni.

Ahol nincs semilyen épített peron, ott épülhet magasperon , lépcsővel.

Előzmény: hungeri (141424)
hungeri Creative Commons License 2 napja -1 2 141424

Kérlek, tagadd le, hogy olcsóbbnak és egyszerűbbnek tartod lesüllyeszteni a pályát (és a felsőt!!!), mint építeni egy elemes magasperont...

Előzmény: kihúzóvágány (141421)
Qszenon Creative Commons License 2 napja -3 0 141423

Örülök, hogy jól érzed magad a TW-kben.

Én nem annyira , amit tapasztaltam vele azt írtam le.

Lassú és jó meleg van rajta ilyenkor. És lassan megy pedig nincs előtte semmi. Még a levegő se mozog benne.

 

Egyébként  télen meg az ülőhely használhatatlan olyan hideg, amikor elindul a mexikóiról. Végállomáson álló TW-re télen felülni nem ajánlott.

Előzmény: TWdoktor (141410)
hungeri Creative Commons License 2 napja -1 1 141422

Mivel méred a sebességüket? A hozzáértéseddel? Ezek szerint van, amit a Ventus felülmúl? :p

Előzmény: Qszenon (141420)
kihúzóvágány Creative Commons License 2 napja -3 0 141421

A Szabadkikötő megálló egyszerű példa akart lenni arra, hogy ahol a pályaszinten nem kell átjáró a peronok között, megoldható a pálya lesülyesztésével, és a peron, mint építmény megtartásával a magasperonos utasforgalom. Van olyan pályaépítő géplánc, ami ezt meg is tudja oldani - ágyazatrostálással és akár geotextilia beépítésével egy munkamenetben. Egyébként a magasperon építése sem ördögtől való olyan helyen, ahol a keresztező forgalom jól elhatárolható: lásd a fogaskerekű SGP szerelvényekhez épített magasperonokat, pedig több helyen van keresztező forgalom, útátjáró is. Egy helyen ott is a pályát sülyesztették le.

Előzmény: hungeri (141416)
Qszenon Creative Commons License 2 napja 0 0 141420

Mondj már egy pályát aho legalább 50-el megy.

Az erzsi meg a nagylajbi az jó lenne de azokon se megy pedig a pályák már biztos tudnák.

Előzmény: rm40 (141404)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!