Keresés

Részletes keresés

exvérmezö15 Creative Commons License 20 perce 0 0 153032

Az gond ezzel BKK hibázik,akkor semmi nem történik,de ha bármely szolgája hibázik ez lehet bármelyek alvállalkozó egyből megy bünti.Sajnos vissza felé nem működik/működhet ez pedig jó volna....

Előzmény: király2644 (153010)
133bp Creative Commons License 2 órája 0 0 153031

Október 17.-től a vágányzár befejeztével visszatérnek az eredeti követések a fonódó hálózaton:  

 

17-es menetrendje 10.17.-től: http://www.bkk.hu/apps/menetrend/pdf/3170/20161017/37.pdf 

41-es 10.17.-től: http://online.winmenetrend.hu/futar/history/lines/3410?date=2016-10-17

47-es 10.17.-től: http://online.winmenetrend.hu/futar/history/lines/3470?date=2016-10-17

49-es 10.17.-től: http://online.winmenetrend.hu/futar/history/lines/3490?date=2016-10-17

56(A)-s 10.17.-től: http://online.winmenetrend.hu/futar/history/lines/3560?date=2016-10-17 

Szakadáskapcsoló Creative Commons License 3 órája 0 0 153030

Sőt, az alábbi 1963-as légifelvételen is még mintha látszana a Mester u. -> balra Angyal u. ív egy része, valamint a körútról - akkor még az Üllői út irányából - a Mester utcába vezető vágányok: http://www.fentrol.hu/hu/legifoto/embed/view/84194

Előzmény: Alien Angel (152999)
Pályaőr Creative Commons License 5 órája 0 0 153029
Előzmény: kihúzóvágány (153022)
Pályaőr Creative Commons License 5 órája 0 0 153028
Előzmény: Alien Angel (152999)
vrobee Creative Commons License 6 órája 0 1 153027

a mai (fogjuk rá) kialakítás a 2002-es átépítéssel jött létre.

Előzmény: trizs77 (153026)
trizs77 Creative Commons License 7 órája -2 0 153026

Évtizedekig az volt.

Előzmény: toto92 (153025)
toto92 Creative Commons License 7 órája 0 0 153025

Van akadálya annak, hogy a gellért téri megálló kettős legyen a móricz felé? Szemre a dupla ics és az tatra kombó is elfér.

L45H Creative Commons License 7 órája -2 0 153024

Az jutott ezsembe, hogy egész használható képeket készít a CAF kamerája! Több látszik ebből a rohadt mocskos ĐäđĐäđ&>{&[}-ból, mint a körúti robbantóból!

Előzmény: Il Leone (153023)
Il Leone Creative Commons License 8 órája 0 1 153023
kihúzóvágány Creative Commons License 8 órája 0 0 153022

Ha most jársz arra, már nem látod a Bokor utcában a hurokvágány helyét, de ott volt a 18-as és 66-os végállomása az ötvenes évektől, miután a Zsigmond téri hurokvágány helyett áthelyezték a végállomást a Nagyszombat utcához.

Előzmény: DAttis (153019)
zoli07 Creative Commons License 9 órája 0 0 153021

 Egy ismerősöm jelentkezett villamosvezetőnek és megy előfelvételire meghallgatásra.Ez miből áll?

trizs77 Creative Commons License 10 órája 0 0 153020
DAttis Creative Commons License 11 órája 0 0 153019

"...Pl. a 41-est elég lenne a Nagyszombatig járatni. De nincs ott végállomás..."

Valamikor az "őskorban" az Amfiteátrum romnál "kerengőzött" valamelyik (talán 11-es) tuja? De nekem csak emlékképeim vannak gyerekkorból járt ott is villamos.

Szóval ha nem is hurok végállomást raknának de kihúzót, bár nem ismerem a környéket ritkán járok arra, hogy gondoljam mi fér oda.

Előzmény: Tátrás (153015)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 22 órája 0 1 153018

Mert a jelek szerint azok, akik felelnek a közlekedés minőségért, évtizedek óta nem érték fel ésszel, hogy ez nem jó.

Előzmény: Zahnrad (153016)
király2644 Creative Commons License 22 órája 0 1 153017

Én hozzávenném a döntéshozók szemléletét is.... a legtöbbször ezen áll vagy bukik valami... :(

Előzmény: adam9509 (153011)
Zahnrad Creative Commons License 24 órája 0 4 153016

Villamos síneken miért van fix program szerint működő gyalogos lámpa? Hmm?

Előzmény: király2644 (153010)
Tátrás Creative Commons License 25 órája -1 2 153015

"Mi lenne, ha nem ilyen hosszúak lennének azok a vonalak?"

 

Pl. a 41-est elég lenne a Nagyszombatig járatni. De nincs ott végállomás.

 

"Óbudáról a Móricz Zsigmond körtérig, a Fehérvári út felől a Margit hídig járnának."

 

Nincs végállomás. A Moszkva téri várakozás meg speciel akkor is benne lenne jó eséllyel - nézd csak meg az 56A és a 61-es menetrendjét. Erre az ágak miatt rövidebb vonalaknál is szükség van.

 

Amúgy lehet olyan megállókat kijelölni ahol tud és ha nincs gond várakozhat is a villamos és még átszállási kapcsolatot is ad.

Lehet adni bővebb menetidőt (ez bizonyos sűrűség fölött és/vagy több viszonylat esetén nem játszik) ami, ha minden rendben van akkor 1-2 lámpa elengedését jelenti és több helyen várakozást. (Vagy ezeket együtt.)

Szerintem inkább álljon 2-3 percet a villamos olyan helyen ahol amúgy nagy az utascsere is, mintsem a fél vonalon vánszorogjon, adott esetbe csak azért álljon meg - le- és felszálló hiányába - mert korábban van.

 

Előzmény: NAR (152998)
Közlekedésguru Creative Commons License 25 órája -1 3 153014

Na jó, valami mégis van, mert 3,5 lenne menetrendileg, de stabilan 5 percezik. Örülök, hogy ilyen jól elosztották, egyenletes, csak épp nem lehet felférni. Mi - volt - a zavar oka, tudja valaki?

Előzmény: Közlekedésguru (153013)
Közlekedésguru Creative Commons License 25 órája 0 4 153013

1-es villamos, 17 óra, 5 percenként közlekedik. Nincs zavar, valóban 5 percenként jönnek. Zugló vá.-nál mindkét irányban, minden szerelvény utaslemaradásos. Akár Tátra, akár CAF. Nem kéne ezt kicsit kezelni? A 4/6 ehhez a teltséghez képest semmi.

DJ. Bakter Creative Commons License 29 órája 0 0 153012

Ezek szerint ez nem egyedi eset: a múltkor a Bertalan előtti lámpa és a Móricz megállóhelyi között 4(!) teljes pirosat kapott az 56A villamos.

Előzmény: király2644 (153010)
adam9509 Creative Commons License 29 órája 0 7 153011

Nem újdonság sajnos, hogy a villamos közlekedés csak másodlagos. Napi szinten szívunk a 12-14-es viszonylatokon. Egy fejlettebb országban, városban ha jön a villamos egy kereszteződésbe és az elhaladást közlekedési lámpák szabályozzák, akkor a villamosnak van "elsőbbsége", akkor ad szabadot ha jön a villamos. Na most ebbe a városba úgy működik, hogy jön a villamos és szépen letilt a holdfényjelzőnk. Egy hét amsterdam után nem szívesen ültem be a Tatra fülkéjébe. Hatalmas elmaradásban vagyunk, mind járművek terén, mind infrastruktúra terén.

Előzmény: király2644 (153010)
király2644 Creative Commons License 1 napja 0 4 153010

Új lámpaprogram van a belső Bartókon... sajnos a villamosok ismét rosszul jártak.... gratulálok az idiótáknak.... (Gárdonyin eddig 1 lámpaciklus alatt 2x is adott szabadot a villamosnak, nah, most már nem, ráadásul üzembe helyezték a Gellérten és a Gárdonyin is a gyalogos jelzőlámpákat, amiket sikerült jól elhangolni.... :( )

trizs77 Creative Commons License 1 napja 0 2 153009

Amikor még járt a 64-es villamos:

 

 

 

Ashi Valkoinen Creative Commons License 1 napja -1 2 153008

Ma (2016.09.25.) 19:10 körül, Bécsi úti végállomásról induló 2211-es CAF vezetőjét szerintetek hogyan lehetne megtalálni? Készült egy elég jó fotó az ON járműről a végállomásról való kihaladás közben, de publikálás előtt a vezetője véleményét is kikérném a dologról. Ha valaki akár formális, akár informáis úton tudna segíteni, e-mail címem publikus. Köszönöm!

király2644 Creative Commons License 1 napja 0 0 153007

Passz...

 

Sajnos, ha nem költünk az infrastruktúrára - karbantartásra- annak hosszú távon meg lesznek az eredményei.... Sajnos most ez van, hány olyan pályaszakasz van, ahol ki van rakva a lassújel, sz*r a pálya, stb???? Évről évre ez a szám sajnos nem csökken, persze egy-egy nagyberuházás segít, (mint az 1-es lesz jövőre, de EU-s pénzből), de azok intenzitása lecsökkent....

Előzmény: fberci (153004)
TWdoktor Creative Commons License 1 napja 0 0 153006

Ezt még meg is érteném és támogatnám, legalább nem külső (haver)cég csinálná...

Előzmény: fberci (153004)
kz54 Creative Commons License 1 napja 0 1 153005

Hűvösvölgy felé emellett kb. az összes ívet cserélni kellene már, tele van lassújelekkel.

Előzmény: fberci (153004)
fberci Creative Commons License 1 napja 0 0 153004

Ha jól emlékszem, az ördög-ároki támfal felújítása (~600 millió Ft) is idénre volt betervezve, mert szintén sürgős. Ezzel mi a helyzet?

 

Egybként, ha megvalósult volna a metrópótló buszok megvásárlása saját pénzből, akkor ha nem tévedek, pont ezek a villamosos források is ideiglenesen át lettek volna csoportosítva arra.

Előzmény: király2644 (153002)
DJ. Bakter Creative Commons License 1 napja 0 2 153003

A Bartókon az egyenesek (főleg a bútorváltótól a Bertalan Lajos utcai peronig) szerintem nem voltak annyira rossz állapotban, mint a Körút Népszínház u.-József u. közötti szakasza (és fiatalabb is volt 6 évvel az egész pálya).

Igazán rossz a Gárdonyi téri ív, a Móricz kitérői, valamint a Gellért téri megállóba behajtó ív volt. Ez utóbbit simán ki lehetett volna cserélni - akár akkor, amikor télen a Gellért téri ívet ideiglenesen megcsinálták (és aztán 6 hónap múlva el is bontották).

 

Nem mondom, hogy nem pozitívum a Bartók átépítése, de én - műszaki megfontolások alapján(!) - lehet hogy előrevettem volna a körutat (természetesen a Bartók sarkalatos pontjaiba be kellett volna avatkozni - hasonlóan a Gellért téri megálló ívhez).

 

Csakhogy a körút felújításából a tavalyi hosszú vágányzár miatt már elég volt, tehát most jobb volt egy kicsit békén hagyni [az újságírók így is mindig megírják, hogy a körutat minden évben átépítik] :))

Jövőre ha lesz "nagy" BKV-projekt, kénytelen lesz megint a Nagykörút jönni, mert az van olyan állapotban a forgalmas és burkolt vágányok közül.

Előzmény: király2644 (153002)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!