Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Tátrás Creative Commons License 3 órája 0 0 138379

"Ezenkívül ott vannak a keresztirányú buszok a hídon, a gellérthegyi sétaútvonalak egyik végpontja, valamint a Rudas, mint közintézmény."

 

Ennyi! :)

Amúgy meg ha csak leszállásjelzős szekerek járnak majd arra akkor meg majdnem mindegy, hogy van e megálló. Nem 50-el mész el a Rudas mellett hanem 20-ra lassítasz. Nem akkora veszteség.

Sok turista szokott elindulni a 86-os megállójából a vágányok felé mikor meglátja közeledni, aztán rájön hogy itt nem áll meg a villamos akkor visszakullognak. 

A 19-es, 41-es megállója most, hogy feljebb költözött lesz két kb. 500 méteres megálló közünk, a 18-as esetében pedig 500 és 4xx méter saccra. Ugyan én sem szeretem a minden bokornál megálló járatokat és nálam határ eset a 3-as villamos dupla Örsös megállása is, de itt azért nem egy 400 méteres megállóközből lesz 200-200. 

Előzmény: Szakadáskapcsoló (138372)
hungeri Creative Commons License 3 órája 0 0 138378

Másrészt 2-es villamos vonzatában ez mit is jelentene? El lehet hagyni a ... melyik megállót is? Empirikus érzéseim szerint Eötvös jóval kisebb forgalmú, mint Széchenyi (néha még csúcsban is ki lehet hagyni), de ez nem jelenti, hogy bezárható, főleg azért, mert a Lánchídon van zebra...

Előzmény: rezignált (138377)
rezignált Creative Commons License 11 órája 0 0 138377

Tény, hogy nem a legoptimálisabb, de azért a rend kedvéért tegyük hozzá, hogy aluljáró viszont van, szóval a "nem tudnak átmenni" némiképp túlzás.

Előzmény: sz_b (138375)
DarvasKristof Creative Commons License 14 órája 0 0 138376

Pár tíz, talán pár száz utas kedvért szivatunk meg több ezret. Na ez ám a fejlesztés!!
Össz utas szempontbol az egész megálló duplázás egy marhaság...

 

Villamosvonalon viszonylag ritka a 1300 méteres megállótávolság.

Aki ma a 86-ossal a Rudas fürdőhöz utazik, annak a megálló megszűnése sokkal nagyobb szívás lenne.

Az meg miért nem alap, hogy az egyik legforgalmasabb buszos tengellyel normális átszállási kapcsolata legyen a villamosnak?

Előzmény: meizo (138368)
sz_b Creative Commons License 17 órája 0 0 138375

Mondjuk ha a Széchenyi teret végre normálisan átépítenék, lehet hogy nem lenne szükség az Eötvös téri megállóra. Nonszensz, ahogy jönnek le a turisták a Lánchídról, és nem tudnak átmenni a túlsó oldalra, mert kerítés van a járda szélén és autóforgalom, zebra nincs.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (138372)
_Nyuszi Creative Commons License 17 órája 0 0 138374

Próbálj átszállni a 8-asról (110-esről stb.) a 86-osra észak felé. Vagy hogy on legyek, a 19/41-esre, vagy a 18-asra, akármelyik irányba.

Mondjuk télen.

Előzmény: siófoki35 (138362)
sebi 280 Creative Commons License 23 órája 0 0 138373

Milyen h.lyeség már, hogy a 2-es villamos megáll minden hídfőnél. Csak szívatja az utasokat...

Előzmény: meizo (138368)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 25 órája 0 3 138372

Szerintem nem kérdés, hogy egy Duna-parti villamosvonalnál a hídfőben kell lenni megállónak (néha még kettő is indokolt, lásd Eötvös tér - Széchenyi tér). Ezenkívül ott vannak a keresztirányú buszok a hídon, a gellérthegyi sétaútvonalak egyik végpontja, valamint a Rudas, mint közintézmény.

Előzmény: meizo (138368)
NAR Creative Commons License 25 órája 0 0 138371

A 18-as vonalon lennének nagyon sűrűn, de ott is arrébb tettek egy megállót...

Előzmény: sz_b (138365)
NAR Creative Commons License 25 órája 0 2 138370

A lyuk ott volt, csak kisebb volt. A megállót kb. 100-150 méterrel tolták el, ez tizede a Gellért téri megállóig lévő távolságnak.

Előzmény: 1433 (138367)
Népi Angyal Creative Commons License 25 órája -1 0 138369

Kormánydöntés volt róla, hogy a Várkert bazár elé márpedig KELL villamosmegálló. Ha az új megálló a főbejárat elé került volna, de megmarad a korábbi Döbrentei téri megálló is, akkor sokkal aránytalanabb megállótávolságok adódtak volna, mint így, hogy két megállót is sikerült tilitolizni.

meizo Creative Commons License 26 órája -2 0 138368
Pár tíz, talán pár száz utas kedvért szivatunk meg több ezret. Na ez ám a fejlesztés!!
Össz utas szempontbol az egész megálló duplázás egy marhaság...
Előzmény: DarvasKristof (138366)
1433 Creative Commons License 26 órája 0 0 138367

Ez a lyuk nem volt mindig ott.

 

Úgy keletkezett, hogy a Döbrentei tér megállót "feljebb" tolták, és lett belőle Várkert Bazár, pár hónappal ezelőtt.

Előzmény: sz_b (138365)
DarvasKristof Creative Commons License 1 napja 0 0 138366

Egyrészt nem árt, ha van normális átszállási kapcsolat a villamosok is a buszok között.

Másrészt a 86-os busz megszűnik, annak a "Rudas fürdő" megállóját is a villamos veszi át.

Előzmény: siófoki35 (138362)
sz_b Creative Commons License 1 napja 0 0 138365

Nem lesz túl sűrű, pont jó lesz. Most van egy "lyuk" a megállók füzérében, a Gellért - Várkert szokatlanul messze van.

Előzmény: NAR (138363)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 1 napja 0 2 138364

Folyosói pletykák szerint állítólag le- és felszállás céljából. :-) Egy 1300 méter fölötti megállótávolság közé beépíteni egy harmadikat szerintem nem ördögtől való.

Előzmény: siófoki35 (138362)
NAR Creative Commons License 1 napja 0 0 138363

Most 550 méterre van a 19-es/41-es megállója a Pest felé haladó 7-es megállójától, az új megállótól kb. 100 méterre lenne. A hídról lejövő buszok megállója is jóval közelebb lesz a villamosokéhoz. Viszont túl sűrűn lesznek így a villamosmegállók :-(

Előzmény: siófoki35 (138362)
siófoki35 Creative Commons License 1 napja 0 0 138362

minek? 

Előzmény: GST-616 (138360)
NAR Creative Commons License 1 napja 0 0 138361

Határidő nélkül... Vajon megvárják a többi munkát ezzel?

Előzmény: GST-616 (138360)
GST-616 Creative Commons License 1 napja 0 0 138360
Előzmény: fberci (138359)
fberci Creative Commons License 1 napja 0 0 138359

http://index.hu/mindekozben/poszt/2015/03/26/lerobbant_combino/

 

Volt egy kis fennakadás az oktogoni visszafogónál. Úgy tűnik, hogy a szedő-felsővezeték kapcsolatban lehetett valami gond. De mit keres ott a villamos mellett az a kúszóváltó darab?

 

Egyébként kedden is volt egy kisebb fennakadás itt, akkor egy műszaki hibás villamos tartotta fel a forgalmat. Előbb a megállóhelyen állt sokat, majd felment a kúszóváltóra és azon állt egy darabig. Nem nagyon tudtam mire vélni, mert később továbbment, ennek mi lehetett az oka?

Tátrás Creative Commons License 2 napja 0 0 138358

Vonalismereti oktatás gyakorlati része miatt volt kinn a tanuló ipari.

Előzmény: Bajusz2010 (138353)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2 napja 0 0 138357

Biztos van topikja a külföldön lakó síndöccöknek is, de mivel "főleg a sárgák" a topikcím, nem érzem őket kizárva innen :)

Előzmény: bandrew_ (138356)
bandrew_ Creative Commons License 2 napja 0 0 138356

Ez a jármű a Škoda 15T kínai liszensze, kétirányú változatban, gyorsvasútra emlékeztető orral, de ugyanolyan faüléssel; és ugyebár a 15T felépítésében eléggé hasonlít a Ganz földalattinkra (koppintás?), szóval ez a hidrogéncellás kocsi akár magyar vonatkozású is lehetne. :)

Előzmény: Ashi Valkoinen (138350)
BPI-383 Creative Commons License 2 napja 0 0 138355
Előzmény: 05-52 (138354)
05-52 Creative Commons License 2 napja 0 0 138354

Vélhetően 41-est.

Előzmény: Bajusz2010 (138353)
Bajusz2010 Creative Commons License 2 napja 0 0 138353

Ma délelőtt is kóborolt egy 49-es a Fehérvárin utasokkal tele. Megint pótolhatott valamit..

Reggel tanuló ICS és az 1-es "pózolt" az új végállomáson. 

hajdubus Creative Commons License 2 napja 0 1 138352

A debreceni CAF-ok előre beállított GPS koordinátákon keni a nyomkarimákat (pl az ívekben, sétálóutca teljes szakaszában stb.), szerintem nálatok így fog működni. A járművezetők meg majd fognak "örülni", hogy a villamosuk hangja egy traktoréra hasonlít, mert az ilyen helyeken szinte folytonosan megy a csörgő-zörgő kompresszor a fenekük alatt. :)

Előzmény: illesf (138291)
MFP508 Creative Commons License 2 napja 0 0 138351
Kicsit ódon" és 10-15 év múlva még ódonabb lesz!
Előzmény: HBweb hu (138347)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2 napja 0 0 138350