Keresés

Részletes keresés

Bajusz2010 Creative Commons License 45 perce 0 1 151123

Miért épp este 21:30-kor kell a füvet vágni Újbudán az 1-es vonalán? 

Egyszerre 8-an motoros fűkaszával.

Nem lehetne barátságosabb időpontot találni?

Esetleg elektromos fűnyírót alkalmazni?

A lakók is szeretnének pihenni.. 

sef_bacsi Creative Commons License 1,5 órája -1 0 151122

Igen, éljen, ez került 45 milliárdba ugye ?

 

És a lassújel a Kacsóh Pongráczon még megvan ugye ?

A 200-as szögek amik ott kiállnak a hiányzó kövek helyett az se semmi. Igazán szép munka volt srácok.

Előzmény: Hőkutas (151114)
sef_bacsi Creative Commons License 2 órája -1 0 151121

megindult az 1-es persze de még arra a tetves cafkára se lehetett felférni, köpnivaló az egész szolgáltatás.

Előzmény: Humarci (151111)
Csmg Creative Commons License 2 órája -1 1 151120

Áruld már el nekem mitől szakadt a felújítás előtti verzió? Csak azért mert zöld a kapaszkodó és kék az ülés?

Mert ennyi a lényegi különbség.

Előzmény: sebi_280 (151117)
gorcher Creative Commons License 3 órája 0 0 151119

Szerintem a 1350. Ma én is kifogtam a kettesen és tényleg nagyon jól néz ki, világos lett az utastér, sok részt belül fehérre festettek, ülések áthúzva, szép tiszta, nagyon kellemes érzéssel szálltam le róla én is :)

Előzmény: DAttis (151118)
DAttis Creative Commons License 4 órája 0 0 151118

Melyik kocsi az, ha lesz időm megnézném :P

Mit tudtak változtatni, hogy rá se ismerni? 

Amúgy a KCSV-k hamar lerongyolódtak gondolom a nagy igénybevétel (sok utas) miatt a közel 20 év alatt

Előzmény: sebi_280 (151117)
sebi_280 Creative Commons License 5 órája 0 2 151117

Tegnap kifogtam a 2-en egy felújított KCSV-t. :) Rá sem lehetett belülről ismerni, hogy egy Ganz. Na jó de, de nagyon kellemes meglepetés volt. Így már a népszerű turistavonalon egész elfogadható a villamos. Kissé más utazni rajta, mint a szakadt változattal.

zsig Creative Commons License 5 órája 0 0 151116

Erre sajnos nem tudom a választ. 

Előzmény: 18-09 (151110)
ChGeri Creative Commons License 6 órája 0 1 151115

Nem szép dolog ugyan, de a "hihetetlen" kategóriától azért távol esik...

Előzmény: Hőkutas (151114)
Hőkutas Creative Commons License 6 órája 0 0 151114

Összekátrányozták a síneket, ezért nem jár az 1-es

Hihetetlen, mi nem okoz járatkiesést a BKV-nál: ezúttal a hézagkiöntő munkások tolták túl az anyagot, most disznópörzsölővel gyújtogatnak a vágánynál. Tovább »

forrás: Index.hu

 

 

 

V63 022 Creative Commons License 7 órája 0 2 151113

Hurrá. Viszont a nyárra nem veszek bérletet, a 2014-es performansz elég volt...

Előzmény: zsig (151109)
k_attila026 Creative Commons License 7 órája 0 0 151112

Sziasztok!

 

Az 1-esen jelenleg hogy van megoldva a műszakizás?
A 4 db CAF-os szám járművezetői csak egymásra váltanak?
Úgy értem, hogy aki CAF-ról száll le, az CAF-ra is ül vissza, vagy nincs kőbe vésve, Tátra is lehet?
Ugye ezt a 4 számot más kocsiszín adja, számomra úgy lenne logikus, hogy ők 4-en csak egymásra váltanak.

 

Üdv!

Humarci Creative Commons License 7 órája 0 0 151111

megindult az 1-es

ismerősöm valami "kenős" emberkéket látott a pályán sétálgatni

Előzmény: BP-1 (151108)
18-09 Creative Commons License 8 órája 0 0 151110

Van valami reális időpont arra, hogy mikor lesznek új peronok az Erzsébet királynén? Vagy ez még annyira távoli, hogy ne is beszéljünk róla?:)

Előzmény: zsig (151109)
zsig Creative Commons License 8 órája 0 1 151109

Az egész Bartók és az egész Fehérvári le lesz zárva egész nyáron, fel lesz újítva a pálya. A Fehérvárin természetesen nem lesz új cuccos, javítások lesznek, meg szép, új peronok. A kocsiszín környéke a kocsiszín-projektben újul meg.

Előzmény: V63 022 (151107)
BP-1 Creative Commons License 9 órája 0 2 151108

Azt hallottam, hogy az éjjel karbantartás volt a Honvéd korház és a Kacsóh között.

A sínszál melletti bitument foltozgatták. Ebböl jutott rendesen a sínkoronára is.

Olyan jól sikerült, hogy megállni és elindulni sem tudtak a kocsik. Minusz sem volt itt-ott. :-)

V63 022 Creative Commons License 9 órája 0 1 151107

"Tényleg nem sietik el a cserét... Talán azt várják, hogy egy szép nap megújul az egész magától :("

 

Budafoki kocsiszín-Felüljáró ív dettó. Az egyik vágányt pedig meg is csinálták, a másikhoz vittek ki síneket (keveset...), de mindkét vágányon továbbra is kint van a 10.

A Bartók múzeális lassújeleiről meg jobb nem is beszélni. :(

Előzmény: kz54 (151087)
08-73 Creative Commons License 10 órája 0 0 151106

Ezt én is kérdem. Másfél évvel a felújítás után elég ciki...Hacsak nem a felüljáróval van gond megint. 

Előzmény: Betérő_vendég (151104)
Közlekedésguru Creative Commons License 12 órája 0 0 151105

Volt a Hunslet-es villamos abban oldalelválasztó falak voltak

 

Az egyik nagy kedvencem volt az a 1303-as...

Előzmény: -Smiley- (151094)
Betérő_vendég Creative Commons License 12 órája 0 1 151104
mestska Creative Commons License 21 órája 0 1 151103

egy év.

Előzmény: 49-es villamos (151102)
49-es villamos Creative Commons License 21 órája -1 1 151102

Az új Budafok kocsiszínt kb. milyen gyorsan építik fel? Fél év, vagy több?

csmg2 Creative Commons License 23 órája 0 0 151101

Javítás: (alul, középen és fenn)

Előzmény: csmg2 (151100)
csmg2 Creative Commons License 23 órája 0 0 151100

Meg talán 1312-esnek volt fekete kefe az ajtók alján - Az 1338-asnak voltak "egyedi" ajtói, alul kefével és a KCSV7 ajtókhoz hasonló alsó megfogási ponttal - talán itt tesztelték, egyébként elég gyakran beragadt. Az ajtólapok nem zongorapánttal csatlakoztak egymáshoz, hanem 3 zsanérral (alul, középen és lenn) Ja, és ránctakaró műbőr sem volt, ebben a Tátra ajtók megoldását követte.

Előzmény: -Smiley- (151094)
exvérmezö15 Creative Commons License 24 órája 0 0 151099

"UV-nél meg 3257-esnek fapadlója volt, és a kocsi oldalán volt valami kapcsolószekrény ajtó"

-ott voltak kontaktorok

 

"Pótos UV-nél volt olyan amiben normál Tungsram izzó volt, másokban pici bayonett záras"

-normál Tungsram izzó=ez pótkocsi világítás 600 V-ról.

- másokban pici bayonett záras"=motorkocsi világítás 24 V-ról

Előzmény: -Smiley- (151094)
exvérmezö15 Creative Commons License 24 órája 0 1 151098

+ Ilonára nem megy Classic Tátra Budafokról?

 

Nem, mert van egy kis gond........mert többi kocsi nem fér el.

Hétvégén is Iparik lesznek a 41-esek.

Előzmény: Gianmarco (151091)
4014 Creative Commons License 24 órája 0 0 151097

Igen, hivatalosan sárlécpadló. De nem csak ebben tér el. 

Előzmény: DAttis (151096)
DAttis Creative Commons License 24 órája 0 0 151096

3257 volt a "fapadlós" nem?
Leginkább a 19-esen találkoztam vele anno 

Előzmény: 4014 (151095)
4014 Creative Commons License 25 órája 0 1 151095

A 1341-kapott egyedit először még a kilencvenes években. 3257 annyiban volt egyedi, hogy a nyolcvanas évek szintjén hagyták későbbi nosztalgia üzemre (illetve szó volt a b végi fülke vissza alakításáról is, de az elmaradt). Eredetileg az összes UV1-es olyan volt a nyolcvanas években. 

Előzmény: -Smiley- (151094)
-Smiley- Creative Commons License 26 órája 0 1 151094

KB szerintem nem volt jelentősége, mert vagy 20 évig olyan volt az ajtaja

Felújításkor visszaalakították őket. 

 

Sokféle variációk voltak, 

Ez olyan, hogy valamelyik Tátra ajtó-foggantyúja szürke vastag műanyag, másiké meg vékony fehér.

Valamelyiknek a két ajtógumija egymásra záródik, valamelyik meg két bumszli henger alakú gumi nincs megfelelő illeszkedési vájat kialakítva rajta

A BKV+ kocsiknál van barna plexifal a második ajtónál a többinél nincs.

 

Voltak még ilyen egyedi kocsik ICS-ben is, asszem a 1329-es volt az első nyomógombos villamos

Meg talán 1312-esnek volt fekete kefe az ajtók alján (nem tudom miért)

Volt a Hunslet-es villamos abban oldalelválasztó falak voltak

 

UV-nél meg 3257-esnek fapadlója volt, és a kocsi oldalán volt valami kapcsolószekrény ajtó

Pótos UV-nél volt olyan amiben normál Tungsram izzó volt, másokban pici bayonett záras 

nameg UV-típusnál ahány kocsi annyi burkolólemez a sötétbarnától a szürkén át a fehérig minden volt, ami a raktárban épp kéznél volt. 

 

 

Előzmény: 49-es villamos (151079)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!