Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

DarvasKristof Creative Commons License 20 perce 0 0 139083

Az északi még valóban ráérne 10-15 évet, de legalább az nem direkt káros, mint az Újpalotai villamos.

Attól függ, kinek nem káros...

A 10-es úton közlekedő Volán járatok utasainak nem biztos, hogy jó, ha Aranyvölgynél át kell szállniuk.

Ha meg már át kell szállniuk, többségüknek jobban megérné inkább a vonatra átszállni, és nem a villamosra.

 

A Külső Bécsi út helyi kapcsolatait is szűkíti, ha csak a Hungária érhető el onnan közvetlenül, Óbuda és a Margit híd csak átszállással.

Előzmény: mk4047 (139080)
mk4047 Creative Commons License 30 perce 0 0 139082

Valahogy nekem ez a külső Bécsi úti villamos nem bír a fejemben az 1-essel összenőni :), pedig ha jól gondolom, éppen arról lenne szó, hogy csak minden második 1-es járna ki, más viszonylat nem.

Előzmény: g86 (139081)
g86 Creative Commons License 30 perce 0 0 139081
:D
Előzmény: DarvasKristof (139077)
mk4047 Creative Commons License 30 perce 0 0 139080

Ja úgy, jogos. Az északi még valóban ráérne 10-15 évet, de legalább az nem direkt káros, mint az Újpalotai villamos.

Előzmény: DarvasKristof (139077)
g86 Creative Commons License 30 perce 0 0 139079
Attól függ, melyik irányú hosszabbításról beszélünk.
Előzmény: mk4047 (139076)
mk4047 Creative Commons License 45 perce 0 0 139078

Valakinek feltett a szándéka, hogy a 4-es metrót ellehetlenítse, olyan áron is, hogy most kb. 50-60 évig szívjanak az utasok egy jó nagyot, míg valaki majd egy szép napon eldózerolja a 44-es villamost és megépíti, azt ami Újpalotára kellene: a metrót.

Előzmény: valya con dios (139074)
DarvasKristof Creative Commons License 45 perce 0 0 139077

Attól függ, melyik irányú meghosszabbításáról beszélünk

Előzmény: mk4047 (139076)
mk4047 Creative Commons License 45 perce 0 0 139076

Értelmes ember az 1-es villamos hosszabbítását nem nevezi kirakatprojektnek.

Előzmény: NAR (139075)
NAR Creative Commons License 1 órája -1 0 139075

Lesz helyette másik kirakat-projekt, az 1-es villamos meghosszabbítása...

Előzmény: valya con dios (139074)
valya con dios Creative Commons License 1,5 órája 0 0 139074

Wow, sok-sok szempontból nagyon örülök ennek, de másrészt nagyon szomorú, hogy szerencsétlen ránk erőszakolt 4-es metrónak nem lesz értelmesebb vonalvezetése.

Előzmény: zoli07 (139073)
zoli07 Creative Commons License 2 órája 0 0 139073

Nem lesz metró a Bosnyák téren

Viszont újraépítik a 44-es és 67-es villamost. Bővítik a fogaskerekűt és az 1-es villamost is. Tovább »

forrás: Index.hu

Hamster Creative Commons License 3 órája 0 0 139072

... viszont ma se működött a kiskijelző. Ennyire bonyolult technika, hogy egy hónap után ledöglik, és nem lehet megjavítani? Vagy csak álmodtam, hogy még egy hete is ment? ÉRtem, hogy macerás lenne milliárdokért Futárt tuningolni, de akkor legalább ez a faküllős különjelző menjen már...

Előzmény: Humarci (139071)
Humarci Creative Commons License 4 órája 0 0 139071

Viszont írtam, hogy a megálló építeskor félkész állapotban láttam, hogy a futár autómatát keresztbe telepítették. Írtam is, hogy nem lesz ez így jó, legalább az elkerült az útból :)

De tragédia a megálló, régi kalakítás jobb volt. Nem kell szabadot várni hogy utána elvisz egy utcányit a villamos és várhass megint szabad jelzésre a zebrán 2x....

Előzmény: Hamster (138945)
Hamster Creative Commons License 4 órája 0 1 139070

Azért az fura lenne, ha a Csatornázási Művek vagy az önkormányzat erre félretett közműves büdzséjéből építenének patakpartot és villamosvágányt...

Előzmény: BPI-383 (139066)
Humarci Creative Commons License 4 órája 0 0 139069

kitérőt felejtsük már el!

pont elég volt a 18ast kivárni, hogy ne ott pakoljon le

 

Előzmény: Bajusz2010 (138903)
Humarci Creative Commons License 5 órája 0 0 139068

 jó lenne, ha nem lenne hosszú szabad a fehérvári elején a fónyód utcánál, mert rendszeres, hogy rátapad az egyik villamos a másikra és kimennek egy jelzés alatt

 

szvsz nem mindegy, hogy a két megállóban lemaradó utasok a "nagy" lukban érkező 47-est tömik tovább

Előzmény: korpi41 (138898)
Humarci Creative Commons License 5 órája 0 0 139067

Ez az öröm azért túlzás...

Nem lesz gyorsabb mint előtte átszálálssal volt, ez már nem jó jel.

Nem igazodik jól az utasszámokhoz ugye, a pacsirtamezei ág hiánya miatt az onnan érkezők szívnak legnagyobbat pl.

a rakparti ág se lesz ugye rendesen kiszolgálva...

 

stb stb

Előzmény: sz_b (138894)
BPI-383 Creative Commons License 6 órája 0 0 139066

Szerintem is.

Illetve bele lehetett volna építeni a költségeibe a jelenleg egyvágányú szakasz renoválását.

Előzmény: Hamster (139064)
Hamster Creative Commons License 12 órája 0 0 139065

A múltkor elkezdett képes-videós beszámoló második része, az első próbamenettől az első üzemnapig:

 


Ismét Budán: az 1-es délen is átment a Dunán III-IV.

Hamster Creative Commons License 12 órája 0 1 139064

Ez valahol jó hír, meg rossz is, kis rendezés ráfért volna, ha már feltúrták a környéket (a régi dzsungelvasút hangulatnak úgyis vége, na meg az nem is lehet célja egy tömegközélekedési eszköznek).

Előzmény: BPI-383 (139063)
BPI-383 Creative Commons License 15 órája 0 0 139063

Szennyvízgyűjtő csatorna épül, mert állítólag valami utcát elöntött a szennyvíz a környéken.

 

Illetve 1-1 helyen a keresztezéseket kerékpározásra alkalmassá teszik.

Előzmény: Hamster (139059)
SZALAROAA Creative Commons License 15 órája 0 0 139062

Azért az új áramátalakító nélkül is lehetséges, hogy a 41-es kátra, a Savoyáig hosszabbított 61-es meg kátra+CAF legyen?

Előzmény: BakcsiMate (139057)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 17 órája 0 1 139061

Hogy mit keresett ott? Utasokat. :-) Ma és egy hete vasárnap a 18-as a Savoya park helyett a Városház térre jár(t).

Előzmény: eric35 (139060)
eric35 Creative Commons License 17 órája 0 0 139060

Ha minden igaz, ma délután láttam egy Tátra villamost Budafokon, a Városház térnél.

Láthattam?

Mit keresett ott?

Hamster Creative Commons License 17 órája 0 0 139059

Múltkor jártam a 41-es mentén, a Péterhegyitől kifele csatornaépítés (?) miatt feltúrták a sínek menti dzsumbujt. Eléggé el is planírozták, valaki nem tudja, őt is épül mellé, vagy ennyinél megmarad?

 

Szintbeli ménes/villamos kereszteződés

Az egykor Budaörsig járó 41-es villamos - a törökbálinti HÉV maradványa - mindig is különleges helyet foglalt el a szívemben. Tudom, hogy a régi 51-es villamos még "pusztaibb" hangulatot sugározhatott, de ott sose jártam; nekem - XI. kerületiként - ennek a vonalnak a külső vége[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

BakcsiMate Creative Commons License 19 órája 0 0 139058

Mint azt írtam, föld alatti gépház lesz.

Lehetett volna, de kb. így lesz egyenletes a kiosztás az 1-esen, és így lesz hálózatilag jó helyen az új gépház.

Előzmény: Bajusz2010 (139056)
BakcsiMate Creative Commons License 19 órája 0 0 139057

Igen, nagyjából 2-3 év múlva reális.

Előzmény: Ogiboy23 (139053)
Bajusz2010 Creative Commons License 20 órája 0 0 139056

Lehet még valamit a fent említett sarokba belezsúfolni?

Talán a harangláb  és  a parkoló helyére elférne.

Nem lett volna értelmesebb úgy tervezni, hogy a Budafoki útnál lévő gépház  elbírja majd a vonalat?

A Fehérvári utat régen is nehezen tudta kiszolgálni a Körtér és Bfok áramellátásban ismereteim szerint.

Előzmény: BakcsiMate (139052)
rezgaras Creative Commons License 20 órája 0 0 139055

OT

Nekem eddig 4 GPS vevőm volt/van és rendszeresen kiértékelem az útjaimat. Igazad van, a fák levelei befolyásolják a mérést, de az a tapasztalatom, hogy az újabbak (úgy 2011-2012 óta) sokkal jobbak ilyen helyzetben is. Sok függ a bennük lévő szoftvertől is, hogy milyen hatékonyan tudja kiszűrni a hihetőségi határon kívül eső értékeket. De tudod mit? Próbálj átmenni letakart szemmel, csak GPS segítségével a Bécsi kapun! :-))

Egyébként a GPS műholdak lesugároznak egy korrekciós tényezőt, amit csak a katonák tudnak kikódolni: az alattuk lévő levegő törésmutatóját. Nem tudom, hogy a magyar katonáknak is megvan-e a kikódolás lehetősége.

Előzmény: _Nyuszi (139046)
nemeza Creative Commons License 21 órája 0 0 139054

Bármelyik Kátra kevesebbet fogyaszt a klasszik tátráknál, igaz? 3xklasszik tátra vs ötvenméteres CAF / combino milyen arányban áll?

Előzmény: BakcsiMate (139052)