Keresés

Részletes keresés

obb 1014 fans Creative Commons License 7 órája 0 0 157735

Köszönöm. :)

Előzmény: 18-09 (157718)
király2644 Creative Commons License 19 órája 0 1 157734

És a 9-essel sincs összehangolva, pedig hétvégén a 9-es is tudja tartani a menetrendet, mégis rendszeresen egymás után jönnek...

Előzmény: FKU-911 (157732)
Lucky76 Creative Commons License 21 órája 0 0 157733

Egyetértek. Éppen ez lenne a Fonódó lényege ilyen esetben...

 

Előzmény: 18-09 (157730)
FKU-911 Creative Commons License 22 órája 0 0 157732

A 109-es a jelenlegi menetrendjével és végállomásával olyan, mintha nem is lenne. 

Előzmény: 18-09 (157730)
Dr.V.ker. Creative Commons License 28 órája 0 3 157731

Akár, múltkor így volt egy pár napot. De az sem lett volna gáz, ha a 41-est kiveszik északról, az ritkább csúcsban, hétvégén meg végülis mindegy, csak hangolják össze a 17-essel, de a 19-es ugye rövidebb, szóval kevesebb belenyúlással megoldható lett volna, ráadásul hétvégén ez kevesebb villamos is lenne, gondolom.

Előzmény: 18-09 (157730)
18-09 Creative Commons License 29 órája 0 4 157730

A Clarkos és a Batyis 19-es helyett mehetett volna mind a kettő Krisztinán át. A 109-es meg már szokásosan meghosszabbítva, de mondjuk a Gellértig és kapott volna betétet 109A-ként Batyi és Gellért között, felezve a követési időt. 

 

Kevesebb anyázás, a fonódó felső szakaszán is "egyenletesebb" és kapacitáscsökkentés menetes menetrend lehetett volna így. 

Előzmény: Dr.V.ker. (157729)
Dr.V.ker. Creative Commons License 29 órája 0 5 157729

Ennek semmi köze ahhoz, amit írtam, ugyanis az a tervezett menetrend. Nem is azt várom, hogy csúcsban követhető, kiszámítható menetrend legyen, tudom, hogy ez kizárt, de azért az, hogy hétvégén ne 2-13-2-13 percenként járjon a villamos, ez talán elvárható...

Előzmény: Jeep D. (157726)
toto92 Creative Commons License 29 órája 0 3 157728

Jajam, járjon minden megállóközben külön villamos. Akkor minimalizáltuk a zavarérzékenységet.

Előzmény: cucu (157727)
cucu Creative Commons License 30 órája -5 0 157727

Ezért nem szerencsés ennyire centralizálni a járatokat.

Előzmény: Jeep D. (157726)
Jeep D. Creative Commons License 30 órája 0 0 157726

Reggel a Bécsi végállomáson totális káosz és zsúfoltság volt, most meg 1 órája áramellátási hiba miatt áll a 4-6, 17, 41 a Margit körút környékén.

Előzmény: Dr.V.ker. (157723)
király2644 Creative Commons License 1 napja 0 0 157725

Az még elég jó állapotban van..... 

Előzmény: 18-09 (157722)
and88 Creative Commons License 1 napja 0 0 157724

"az Éles felé a buszok ne haladjanak rá a vágányokra, mert akkor nem tudjuk oldani magunk mögött a fedező jelzőt, mert a villamossal is fel kell menni a Fehér köz lámpáig"

 

"Másrészt a Fehér köz és a Terebesi út között van 56 méter felállási hely, azért egy 18 méteres csuklós busz és egy 34 méteres CAF gond nélkül elfér."

 

Elfér, de oldani nem lehet a fedezőjelzőt és a szembejövő forgalom addig áll!

Előzmény: Il Leone (157716)
Dr.V.ker. Creative Commons License 1 napja -1 6 157723

Ha már ez szóba került, ezúton szeretnék gratulálni annak a faszfejnek, aki az ezidő alatti menetrendért felelős. Jó, kivették a 19-est Óbudáról, elég nagy kapacitás-csökkentés, de nyár van, ott a 17 és 41, meg persze a 109-es is, oké. DE!

 

Senkinek ne jutott eszébe, hogy a 17-est és a 41-est esetleg össze kéne hangolni? Vagy legalább megpróbálni? Hétvégén 2-13-2-13 percenként indulnak a Bécsi/Vörösváritól befelé a villamosok, zseniális. Munkanap is össze-vissza megy a 41-es a 17-eshez képest, természetesen kora reggel és késő este 5-15-5-15-re hozták ki a közös követést, mert miért ne. Külön szórakoztató, hogy a Móricztól Albertfalváig is együtt mennek, de ez eddig is így volt, és eddig sem érdekelt senkit, meg ott van ugye 47-es is többek között. Normál esetben Óbudán is ott a 19-es, így annyira nem gáz ez alapból, de most eléggé. És nem hiszem el, hogy ez senkinek nem tűnt fel, vagy ha tényleg nem, akkor bizony dilettáns balfaszok felelnek ezért a cégnél, szebben nem tudom mondani.

 

Óbuda felé annyival "jobb", hogy hétvégén nappal is 5-10-5-10 követés, nem csak hajnalban és késő este. Remek, na, így aztán lehet népszerűsíteni a kötött pályát!

Előzmény: exvérmezö15 (157720)
18-09 Creative Commons License 1 napja 0 2 157722

Ehhez kapcsolódva kérdezném:

 

Mivel van nagy - és kispanel dögivel, tervben van-e a Krisztina körút, közúttal közös szakaszán a panelcsere?

Előzmény: 08-73 (157719)
08-73 Creative Commons License 2 napja 0 0 157721

Az megvan, de elsősorban vágányjavításos kéne.

Előzmény: exvérmezö15 (157720)
exvérmezö15 Creative Commons License 2 napja 0 0 157720

Holnaptól 19-41-en a Rakparton.

19-es Batthyányi térig majd Clark Ádám térig Kelenföldről...

41-es terelve a Krisztinaváros át.

Előzmény: 08-73 (157719)
08-73 Creative Commons License 2 napja 0 0 157719

A következő hetekben, augusztus végéig merre várható vágányzár a hűvösvölgyi támfaloson kívül?

18-09 Creative Commons License 2 napja 0 0 157718

Csak a 15-ösön járnak. 

Előzmény: obb 1014 fans (157717)
obb 1014 fans Creative Commons License 2 napja 0 0 157717

Köszönöm. Azt még esetleg megtudnád mondani,hogy Eurotramok melyik vonalakon járnak?

Előzmény: 18-09 (157714)
Il Leone Creative Commons License 2 napja 0 1 157716

Azért elég ritka szokott lenni, amikor abban a megállóban egy alapjárat utast cserél, és ezért az expressz kikerüli azt.

Másrészt a Fehér köz és a Terebesi út között van 56 méter felállási hely, azért egy 18 méteres csuklós busz és egy 34 méteres CAF gond nélkül elfér.

Előzmény: Lucky76 (157715)
Lucky76 Creative Commons License 2 napja 0 0 157715

85E, 168E szokta ott a sínen előzni a "lassúkat", főleg ha van utascsere is a megállóban.

Előzmény: Il Leone (157712)
18-09 Creative Commons License 2 napja 0 0 157714

1, 19

Előzmény: obb 1014 fans (157713)
obb 1014 fans Creative Commons License 2 napja 0 0 157713

Sziasztok

 

A héten megyek Milánóba. Azt szeretném kérdezni,hogy melyik vonalakon szoktak járni még az öreg Peter Witt villamosok? :)

Il Leone Creative Commons License 2 napja 0 0 157712

Csak annyi, hogy amikor a Terebesinél a buszok bekanyarodnak, akkor a szélső sávba kanyarodjanak a buszmegállóba (!) és áljanak fel a lámpáig.

 

Erre írtam, hogy én még nem találkoztam olyannal, hogy a buszok ne így tettek volna.

Előzmény: and88 (157711)
and88 Creative Commons License 3 napja 0 0 157711

"Az Élessarok felé a Fehér köztől nem tilthatod ki a forgalmat a vágányzónáról, ellenkező esetben a Kerepesi útnál, meg a Gyakorló utcánál anyáznál a vezetőfülkében, hogy a dugó miatt egyik kereszteződésen sem tudsz átmenni."

Erről szó se volt.

Csak annyi, hogy amikor a Terebesinél a buszok bekanyarodnak, akkor a szélső sávba kanyarodjanak a buszmegállóba (!) és áljanak fel a lámpáig. Amúgy is hamarabb kapnak szabadot és a Fehér köz után a villamosvágányon közlekednek tovább. Nem ezzel van a gond, hanem a Fehér köz előtt ne álljanak a villamosvágányra az Éles felé! 

Előzmény: Il Leone (157708)
TWdoktor Creative Commons License 3 napja 0 1 157709

kicsit értelmesebben vezérelni a sárga villogó lámpát.

 

Állandó egylencsés villogó sárga fény, benne villamos sziluettel, elsőbbségadás kötelező táblával, szép vastag megállás helyét jelző vonallal. Ennyi. Aki a villamos előtt van kimegy, aki mellette, megáll.

Előzmény: Il Leone (157708)
Il Leone Creative Commons License 3 napja 0 3 157708

Terebesi utca: a Fehér köz és a Terebesi utca között (!) a villamospályát záróvonallal kellene elválasztani a szélső sávtól, hogy az Éles felé a buszok ne haladjanak rá a vágányokra, mert akkor nem tudjuk oldani magunk mögött a fedező jelzőt, mert a villamossal is fel kell menni a Fehér köz lámpáig, de a buszok állandóan oda állnak fel.  Másik irányba pedig azért kell a záróvonal a a Fehér köz és a Terebesi utca között, hogy jobbról az autók ne tudjanak elénk vágni, míg arra várunk, hogy előlünk elfogyjanak és a lazaszál alá bemehessünk letiltani a kereszteződést.

 

Akárhányszor járok az Élessaroknál, még egyszer sem tapasztaltam olyat, sem villamoson utazva, sem buszon, sem pedig autóban, hogy a buszok a Kőrösi Csoma felé a Fehér út és a Fehér köz között a buszok a villamos vágányzónát használnák, mindig a szélső sávban mennek. A Fehér köz és a Jászberényi között szokták használni a vágányzónát, de ott is szoktak figyelni arra, hogy a villamost ne tartsák fől. Másfelől a 85-nek már a vágányzóna a hivatalos útvonala, onnan nem lenne szerencsés kitiltani.

 

Az Élessarok felé a Fehér köztől nem tilthatod ki a forgalmat a vágányzónáról, ellenkező esetben a Kerepesi útnál, meg a Gyakorló utcánál anyáznál a vezetőfülkében, hogy a dugó miatt egyik kereszteződésen sem tudsz átmenni.

 

Ugyanez igaz lenne a másik irányra is, csak ott a villamost kevésbé zavarná, cserébe a Jászberényi úton reggel tényleg Jászberényig állna a sor, ha a vasúti híd alatt csak egyetlen sávon lehetne az Örs felé haladni.

 

Sokkal célravezetőbb lenne/lett volna a Terebesi utcai megállót kukázni, és kicsit értelmesebben vezérelni a sárga villogó lámpát.

 

Mert alapvetően az a baj, hogy az autósok azért tartják fel a villamost, mert pl. az Örs felől már olyan hamar állítja a villamos a lámpát tilosra a közútnak, hogy nehéz komolyan venni, plusz ha te az Élessarok felől jössz és közben az Örs felől is érkezik egy villamos, akkor ha utóbbi ha megáll a megállóban azonnal tilt az utascsere idejére is a lámpa, addig a kocsisor megáll, és közben téged, aki az Örs felé menne is feltart.

 

A másik, hogy nektek is jobban kellene bizonyos dolgokra figyelni, pl. ha egy TeWe már áll a Fehér közi lámpánál, akkor a Terebesi megállóból nem kellene elindulnotok, többször láttam, hogy a TeWe mögé beálltok CAF-al, és tulajdonképpen teljesen megbénul a környék emiatt.

 

Megoldás pedig a bili kategória, mert a Fehér úton és a Nagy Lajoson középen lenne a helye a villamospályának, és máris több tucatnyi probléma szűnne meg.

Előzmény: and88 (157704)
Thibczy Creative Commons License 3 napja 0 0 157707

Szerintem az 56A-nak bőven elég lenne 10 percenként járnia, és inkább az 59-est is fel lehetne vinni Hűvösvölgyig. A Krisztina körút önmagában nem igényel nagyobb kapacitást, aki pedig a Móriczról legalább a Déliig elmegy, annak pedig tökmindegy, hogy melyik ágon megy. Márpedig a Móriczon véletlenszerű érkezés esetén, nagyobb a valószínűsége, hogy előbb eléri 17-es vagy a 61-es közül bármelyiket, mint egy 56(A)-t. Ami problémás lenne, az a hűvösvölgyi végállomás kapacitása, és plusz egy járat esetén még zavarérzékenyebb lenne a vonal, a kapacitásbővítésnek azonban ettől függetlenül is itt lenne az ideje.

Előzmény: király2644 (157585)
nemeza Creative Commons License 4 napja 0 0 157706

Az Astorián van keresztirányú forgalom is, ami jóval nagyobb károkat okoz a pályában és a buszokban is..

Előzmény: g86 (157701)
TWdoktor Creative Commons License 4 napja 0 5 157705

Valaki essen már neki a 3/62 szakasznak!

 

És akkor már fel is számolhatnák a folyamatosan világító bejelentkezőket, hogy ha nincs villamos, akkor ne tiltsa le feleslegesen a közutat. Meg a színvonaltalan Zuglói kocsiszíni beállást is meg kéne oldani...

Előzmény: and88 (157704)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!