Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

_Nyuszi egy órája Creative Commons License 135130

Nem átváltható?

Előzmény: 18-09 (135129)
18-09 11 órája Creative Commons License 135129

lóerő, azzz........

 

Teljesítmény, legfeljebb.

Előzmény: Dr. Bubó 22 (135128)
Dr. Bubó 22 11 órája Creative Commons License 135128

a belterére leszek majd nagyon kíváncsi. Műszaki paramétereket pl lóerő karbantartási intervallumok ilyesmiket lehet már tudni?

Előzmény: BPI-383 (135127)
BPI-383 18 órája Creative Commons License 135127
Dante001 21 órája Creative Commons License 135126

Jah, köszi.

Előzmény: vrobee (135124)
Grgabácsi 26 órája Creative Commons License 135125

Nem azért tiltották le, hanem pályaállapotok miatt.

Előzmény: Dr. Bubó 22 (135119)
vrobee 1 napja Creative Commons License 135124
Előzmény: Dante001 (135121)
MHK-911 1 napja Creative Commons License 135123

Nekem nem tűnt el. 

 

Előzmény: Dante001 (135121)
valya con dios 1 napja Creative Commons License 135122

Lehet, soha nem is volt Tátra felújítás?!

Előzmény: Dante001 (135121)
Dante001 1 napja Creative Commons License 135121

A BKK FB oldaláról vajon miért tűnt el a tátrák felújításáról szóló album?

Humarci 1 napja Creative Commons License 135120

Nem Neked írtam kifejezetten, csak a témára.

Semmi kifogásom sincs, hogy megterveztitek. Tudom, hogy vannak nehezen kezelhető dolgok.

Előzmény: BakcsiMate (135118)
Dr. Bubó 22 1 napja Creative Commons License 135119

Én úgy tudom egy ideig a Combino le is volt tiltva az egyes vonaláról a 2028-as szerelvény sajnálatos esete miatt. Akkor ez nem igaz? A peronok a CAF-hoz és a combinohoz is jók? Meg hát azt sem egészen értem, hogy ezt hogyan gondolták kivitelezni, mert hát ugye a Combinokat most felújítják és a körútra hétköznap éppen csak elég a meglévő járműpark. Ugyanakkor sokat lehet hallani arról is hogy a járművek egyébként is túl vannak futtatva már a körúton is van olyan, hogy akár 24 órát meghaladó üzemidőt tölt a pályán egy adott szerelvény. Akkor most hogy van ez?

Előzmény: GST-616 (135089)
BakcsiMate 1 napja Creative Commons License 135118
Vicc, vagy nem vicc...akkor is meg kell terveztetni, be kell szerezni az engedélyeket, és meg kell építeni. Ja, meg elő kell teremteni hozzá kb. 1,5 Mrd Ft-ot.
De mint azt írtam, a dolog nincs elfelejtve, csak nem megy egyik napról a másikra (pl. a jövőre a budai területen akadálymentesítésre kerülő peronok tervezèsi közbeszerzèse 2013 elején indult, tehát kb. 2-2,5 év egy ilyen munka komplett átfutási ideje a megvalósítàsig).
Előzmény: Humarci (135115)
mk4047 1 napja Creative Commons License 135117

Az 50-es szerintem jó ötlet, hiszen kézenfekvő szávából, valamint egyike a fontos viszonylatoknak, melyekre szükséges lenne már az első körökben az AP.

 

Ami pedig a Hűvösvölgyet illeti, tök jó lenne, hogyha egyszer lesz lehetőség a CAF-osításra, akkor egyben a Krisztinaváros megállóit is megcsinálnák (összesen négy pár: Déli - Mikó - Kriszina - Dózsa), és a kocsikat vegyesen osztanák el a tervezett 18-as és 56-os között, így egy újabb szakaszt bevonva az AP-szolgáltatás körébe.

Előzmény: fberci (135111)
vrobee 1 napja Creative Commons License 135116

A probléma lényegét -Kalef ap. kapcsolat hiánya- nem vitatom, de két megjegyzés:

- azok, akiknek az az alacsonypadló fontos, ex-has 90-95%-ban azért fel tudnak szállni magaspadlós járműre is, csak nehezen. A maradék talán 5-10% az, aki tényleg nem tud tovább menni a belváros felé.

- a Kolosy persze Hűviből időben sok, de amúgy nem lesz olyan rossz akadálymentes átszállópont: 9, 19, 61.

Előzmény: Humarci (135115)
Humarci 1 napja Creative Commons License 135115

Csak az a vicc hüvösvölgynél szinte 80% aps busz jön be, és utána semmi amivel tovább lehetne menni.

Esetleg ráérőknek a 29-el kolosy v. esetleg 5-ösre átszállás korábban. De ezek a helyszínek meg szinte alkalmatlanok átszállásra.

Előzmény: BakcsiMate (135112)
05-52 1 napja Creative Commons License 135114

A megbízhatóság miatt elsősorban.

Előzmény: hungeri (135100)
trizs77 1 napja Creative Commons License 135113

Az Erzsébet királynén jelenleg épülő, új peronok rövidebbek lesznek, mint amik helyett (régiek) épülnek ?

 

 

BakcsiMate 1 napja Creative Commons License 135112

A hűvösvölgyi vonalon igen sok tennivaló (pl. a hűvösvölgyi végállomásra, felfelé a Kelemenhez, és lefelé a Budagyöngye megállóba nem fér be, és ezeket nagyon nem egyszerű hosszabbítani, de hűvösvölgyi bevágásban a találkozási tilalmakat is meg kell ehhez szüntetni) lenne ahhoz, hogy ott 34 m hosszú alacsonypadlós villamosok közlekedhessenek, de a dolog nincs elfelejtve.

Előzmény: fberci (135111)
fberci 1 napja Creative Commons License 135111

A hova kerülnek a rövid CAF-ok témához: A napokban a BKK kiadta az idei közbeszerzési tervének módosítását, melyben megjelent egy ilyen sor:

"Megállóhelyek akadálymentesítése az 50-es villamos vonalán - engedélyezési és kivitelezési tervek elkészítése és a szükséges jóváhagyások megszerzése"

Ez alapján legalábbis szó van a plusz CAF-ok 50-esre tételéről (hacsak nem magasperont építenének ki). Pedig Hűvösvölgybe is igazán elkélnének alacsonypadlós járművek, hiszen ott semmiféle alternatív buszjárat nincs a város felé.

kihúzóvágány 1 napja Creative Commons License 135110

Mire az Erzsébet-híd megépült, a Pesten maradt Távosok mind a 37-es vonalán jártak, három kocsival.

Amikor a Blaha Lujza téri aluljáró épült, már régen az Örs vezér térig járt a 68-as, akkor már nem volt jellemző (nem volt lehetséges) a négykocsis szerelvény.

63-ason sosem láttam Távost, lévén abban az időben legalább felerészben Szépilona adta, és nem fért volna el a megállókban, két győri pótkocsival sem igazán.

Ezzel szemben a 48-ason járt Bukfenc, úgy 55-ig, utána meg vezérlőkocsis Távos; az 53-assal egyetemben Baross  utcai kocsiszínből.

Előzmény: NZA (135105)
kihúzóvágány 1 napja Creative Commons License 135109

Pontosan ezt írtam: 1958-59-ben hosszgerendás vágányépítés, repülővágányokkal, ahogy írod; plusz árkádosítás. 59-ben még valóban Mogyoródi út, 60 nyarától már Örs vezér tér.

63-as vonalon meg nem járt Távos, hanem inkább az 51-es és 28/A mellett a 43-as vonalán, a Kilián György Laktanyáig; felváltva a lőrinci ikerkocsikkal, amelyek viszont elmentek a Traktorgyár bejáratáig. Mindez 1958-ig állt fenn: akkor a Távosokat áthelyezték a Baross utcai kocsiszínbe, viszont a Bukfencek onnan kezdve mind a zuglói kocsiszínbe kerültek.

A megoldást pedig beírtam: különvonat 1956. szeptember 29-én.

Előzmény: NZA (135106)
NZA 1 napja Creative Commons License 135108

Lőrinci Kispesti

Előzmény: NZA (135107)
NZA 1 napja Creative Commons License 135107

Én azt tudom _esetleg_ elképzelni, hogy a 63-asra ilyet dobtak ki kínjukban, de ezidőtájt Kőbányán és a Lőrinci vonalakon jártak a távosok szerintem is. Semmiképp sem volt jellemző Budán a négykocsis távos alapból.

Előzmény: trizs77 (135058)
NZA 1 napja Creative Commons License 135106

Bocsánat: ez lehet, hogy még a Blaha aluljáró építése előtt, a Rákóczi úton volt előtte valamikor pályafelújítás repülővágányokkal.

Előzmény: NZA (135105)
NZA 1 napja Creative Commons License 135105

Megkésve: Blaha aluljáró építése idején a 68-ason volt négykocsis távos. Kár, hogy nem látszik az eredeti tábla, de szerintem a homloktáblán a "Mogyoródi út - Március 15. tér" van felírva.

 

 

Egyébként a 67-es Szarvas téri végállomására szerintem a négykocsis be se fért volna. Az Erzsébet híd megnyitásával a 67-es a Keletihez került visszavágásra, majd a lakosság nyomására lett meghosszabbítva a Szarvas térig. Szerintem amíg az Erzsébet hídon járt át villamos, a 67-es bukfenc ikerkocsikkal közlekedett (jó sűrűn).

_Nyuszi 1 napja Creative Commons License 135104

Pedig naponta megteszik.

Előzmény: 05-52 (135099)
Humarci 2 napja Creative Commons License 135103

Nm dom valaki a soraim láttán intézkedett-e, de

KÖSZÖNJÜK A SŰRÍTŐ BUSZOKAT AMIK MA REGGEL MEGJELENTEK

 

A +2db busz sokat segített, hogy ne legyenek nagy lukak!

Előzmény: Humarci (135095)
hungeri 2 napja Creative Commons License 135102

Á, az kizárt. Az ilyen tévedéseket 16 pixelen belül szokás helyesbíteni, itt meg legalább 25 pixel is megvolt.

Előzmény: trizs77 (135101)
trizs77 2 napja Creative Commons License 135101

Úgy látom, még nem volt: a Nagy Lajos király útján, a Fűrész utca közelében ~50 m hosszban...........

 

------------

 

A Nagy Lajos és a Fűrész utca egymással párhuzamos, egymástól 300-400 méterre.

 

Nem inkább az Erzsébet Királyné-Fűrész utca találkozásáról lehet szó ?