Keresés

Részletes keresés

apacukah Creative Commons License 7 órája 0 1 158909

2020-as Combino is FUTÁR-os.

dannee Creative Commons License 11 órája 0 0 158908

Azt winmenetrend még Kelenföldre írja.

Előzmény: farago.dani17 (158904)
király2644 Creative Commons License 11 órája -3 1 158907

Sajnos amíg a városházán ülő igen kompetens személyek egy tollvonással megszüntetnek illetve módosíttatnak villamos és buszbarát lámpaprogramokat az autós közlekedés javára, addig sajnos ez kell... ez annyi embert érint, hogy muszáj volt megtenni...

 

Ami rohadtul dühítő az a Fehérvári út és Bartók Béla.... ilyen lassan menni és minden megállóban 30-40 másodperceket várakozni fölöslegesen, ehhez tehetség kellett....

Előzmény: BP-1 (158905)
abauj Creative Commons License 11 órája 0 0 158906

A 12M hétköznap meddig fog járni? Addig mint most,utána 270-es? Vagy tovább?

BP-1 Creative Commons License 11 órája 0 3 158905

Miért kell egy metrópótlásnak lennie ahhoz, hogy ezeket a "jelzőlámpa-beállítás áthangolás" dolgot megcsinálják?

Előzmény: 133bp (158889)
farago.dani17 Creative Commons License 12 órája 0 0 158904

1361 is bent van! 

Előzmény: dannee (158901)
siófoki35 Creative Commons License 22 órája 0 0 158903
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 1 napja 0 0 158902

Kérdés: az az ICS a Muki után valamelyik a 1301-1441 párosból, esetleg egy újabb kocsi?

 

Szerintem:

http://online.winmenetrend.hu/futar/history/vehicles/V1318

 

Előzmény: dannee (158901)
dannee Creative Commons License 1 napja 0 0 158901

Ma délután (5 óra körül) jártam ott. A buszvégállomás felől betekintve láttam egy TW-t, illetve a másik vágányon állt egy Muki, egy ICS és a(z ezek szerint) pályamérő ICS.

Kérdés: az az ICS a Muki után valamelyik a 1301-1441 párosból, esetleg egy újabb kocsi? (Nem tűnt még megbontottnak messziről, kb. szembefényben.)

Előzmény: wenimo332 (158898)
korpi41 Creative Commons License 1 napja 0 1 158900

Igen.

Előzmény: BX 59-76 (158899)
BX 59-76 Creative Commons License 1 napja 0 1 158899

ICS akart lenni. És a pályamérő fényezése narancssárga-fehér?

wenimo332 Creative Commons License 1 napja 0 1 158898

IC? Hát, csak 3 iparit lehet arra látni, egyik a 1301, 1441, de az a metrónál vannak, a másik a 1476 ami pályamérő kocsi lesz. Az valóban vázig van bontva a VJSZ-nél

Előzmény: BX 59-76 (158897)
BX 59-76 Creative Commons License 1 napja 0 2 158897

A VJSZ udvarán áll egy 1303-as IC hasonmás. Vagy az a 1303 lenne így lecsupaszítva?

rezignált Creative Commons License 1 napja 0 1 158896

"Reméljük, mire  a metrópótlás véget ér már e-jeggyel lehet majd utazni"

 

ez többféleképpen is teljesülhet :)

Előzmény: király2644 (158895)
király2644 Creative Commons License 1 napja 0 1 158895

Reméljük, mire  a metrópótlás véget ér már e-jeggyel lehet majd utazni, ott meg a teljes díjszabás át fog alakulni. Remélhetőleg akkor már időalapú jegyek lesznek, amelyek ezt a problémát majd megoldják....

Előzmény: Grgabácsi (158891)
korpi41 Creative Commons License 1 napja 0 0 158894

A másik pedig a Frangepán - Fiastyúk szakaszon. A harmadik pedig a Róbert Károly körút - Dózsa György út között.

 

Meg a MÁV állomásnál a periódusidőt 90-esre véve a szórás nagymértékben csökkenthető.

 

Meg az István tér reszelésével szintén a szórás csökkenthető.

Előzmény: division by zero (158893)
division by zero Creative Commons License 2 napja 0 0 158893

"A villamosok menetideje – a jelzőlámpa-beállítás áthangolásának köszönhetően – két perccel csökken a Lehel tér és Újpest-Központ között."

Ha jól tippelem ebből egy perc a Bulcsú utca lámpánál nyerhető...

Előzmény: 133bp (158889)
vrobee Creative Commons License 2 napja 0 0 158892

Akkor az a valaki örülhet, kapott egy kis ajándékot. És?

(Már ha tud róla, mert a jegy-történet jellemzően nem a gerincvelőből közlekedőket érinti, hanem az alkalmilag arra tévedőket/tömegközlekedésre szállókat)

Előzmény: Grgabácsi (158891)
Grgabácsi Creative Commons License 2 napja 0 0 158891

Az jó lesz, mert aki mondjuk most is úgy utazik, hogy a metróról a villamosra átszáll, annak a metrópótlás alatt nem kell új jegyet kezelnie, majd a pótlás után igen. Miközben az utazási szokásai nem változnak.

Előzmény: 133bp (158889)
kg985 Creative Commons License 2 napja 0 3 158890

A Bánkút utca-Páskomliget utca kanyart 15 év után újra teljesen felszedték és az eddig zárt pályás szakasz helyére paneleket kezdtek rakni. Hogy legyen hol szabálytalankodni az autósoknak?

Közbe elektromos kábelt is tesznek a panel alá a kanyar kezdeténél. Lehet, hogy érzékelő lesz egy lámpának?

133bp Creative Commons License 2 napja -1 2 158889

Végül nem lesz 12B, helyette 12M és 14M "metrópótló" villamosok lesznek. Jó hír a térségnek, hogy a metróról a villamosokra átszállva nem kell újabb jegyet érvényesíteni. BKK közlemény: 

 

"A BKK megerősíti az észak-pesti térségben a metró lezárt szakaszát elkerülő kötöttpályás közlekedési lehetőségeket. Metrópótló villamosként a 12-es helyett hétköznap 12M jelzéssel a Lehel térig meghosszabbítva, háromkocsis szerelvényekkel közlekednek a villamosok, a jelenlegi 14-es járat pedig 14M jelzéssel a szokásosnál sűrűbben és hétvégén is nagyobb befogadóképességű szerelvényekkel jár. Mindennek köszönhetően Észak-Pest felől a 12-14-es villamosvonalon csúcsidőben 3-4 perces közös járatsűrűséget kínálva jelentősen javul a belvárosba vezető utazás ideje. A villamosok menetideje – a jelzőlámpa-beállítás áthangolásának köszönhetően – két perccel csökken a Lehel tér és Újpest-Központ között. A metróról a metrópótló villamosra történő átszálláskor nem kell új jegyet érvényesítenie az utasoknak."

and88 Creative Commons License 2 napja -2 2 158888

a 24-esen problemas lesz a TW is, mert a lepcson is allni akarnak majd...

nem artana vmit kialalni erre (ICS, KCSV)...

General Specific Creative Commons License 2 napja 0 0 158887

Sorry, ugyanazt írtuk :)

 

Előzmény: and88 (158884)
General Specific Creative Commons License 2 napja 0 1 158886

Ha a Népszínház nem bírja el, akkor a 28/37 valamelyikét kell megvágni, vagy mondjuk a 28-ast a Keletihez vinni.

 

Azért óriási szopás lesz az M3 pótlás középső szakasza, nem elég, hogy a legforgalmasabb, de nincs is hely a pótlónak, így ezt kell abban az időben priorálni sok más helyett...

Előzmény: and88 (158884)
08-73 Creative Commons License 2 napja -3 2 158885

Vagy 24B ;)

Előzmény: and88 (158884)
and88 Creative Commons License 2 napja -1 0 158884

Népszínház nem bír ekkora terhelést: 4/6/23/28/37/62.

24/28/62 -> Keleti pu.

4/6/23/37 -> Népszínház u.

 

Akkor sűrűbben akár 6 perces követésben is mehetne csúcsban a 23-as.

Inkább 43-as, mert ez a számmező üres.

NAR Creative Commons License 2 napja 0 0 158883

Nem kellene pont ott visszafordulnia, jöhetne a Mester utcától vagy a Ferenc körúttól. Ez utóbbi a 4/6-os kapcsolat miatt jobb lenne

Előzmény: and88 (158871)
eMPet Creative Commons License 3 napja 0 0 158882

Nekem elég volt a cím, nem néztem eddig a filmet.

Az olvtársnak meg írva így sem jelent semmit.

 

:-)

Előzmény: Fradista Utazó (158878)
General Specific Creative Commons License 3 napja 0 7 158881

Pedig egyáltalán nem lenne  hülyeség a 24-est egy kicsit megritkítani (!) a metrópótlás idejére, és (mondjuk) 23 számon betenni egy villamost, ami a Blahára menne a Keleti helyett, a másik vége meg a Mester / Ferenc krt. lenne (kicsit hasonlóan a régi 23-ashoz)

 

Így nem lennének visszafogási gondok, nem lenne terhelve jobban a Közvágóhíd végállomás sem, és a Nagyvárad térnek két irányban is lenne közvetlen kötöttpályás kapcsolata a Nagykörút felé. A Mester u. is elbírná a nagyobb forgalmat (mint ahogy régen is elbírta)

 

 

Előzmény: and88 (158871)
uv3249 Creative Commons License 3 napja 0 0 158880

Fog idén is közlekedni az 1956-os emlékvillamos, nyilván UV lesz.

A menetrendet majd a hagyományokhoz hűen 1 nappal előtte kiteszik valahova.

Előzmény: zjakabfi (158872)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!