Keresés

Részletes keresés

vrobee Creative Commons License 20 perce 0 0 148307

Kérdés, hogy az az útvonal bármit is hozzáad-e érdemben az É-D tengely kapacitásához, vagy esetleg elvesz.

Előzmény: STModell (148306)
STModell Creative Commons License 20 perce 0 0 148306

Eddig oké, de ha megnézed a budai oldalt, észak-déli irányban elég kevés útvonal van. Ebből akarsz most egy útvonalat kizárni. Nem biztos hogy jó ötlet. A pesti rakpartot pár éven belül szépen sétánnyá alakítják, marad a budai oldal, ahova a forgalom terelődni fog.

 

Sétállóutca meg azért van néhány a városban, egy pont pár méterrel odébb (jó időben rendszeresen szoktam ismerősökkel a Fapados előtt ücsörögni). Nem hiszem hogy az egész város sétállóutcává alakítása megoldás lenne bármire is.

 

Velence rosz példa, nagyon komoly gondot okoz ott, hogy a helyiek folyamatosan költöznek el onnan, mivel átlagember számára élhetetlen lett a város az utóbbi 50 évben, az árszinvonal emelkedése, és a rengeteg turista miatt.

Előzmény: John Howard (148248)
Lovrin Creative Commons License 20 perce 0 0 148305

Érdekes lenne, de túl sok következtetést nem lehetne levonni belőle. 

Előzmény: kihúzóvágány (148303)
Lovrin Creative Commons License 30 perce 0 0 148304

Ha rajtam múlna, a Haller-delta helyett a Közvágóhídnál kanyarítanám rá az 51-esre a 2-es vonalát, a ráckevei HÉV meg fonódjon be majd az M5-be.

Előzmény: DarvasKristof (148282)
kihúzóvágány Creative Commons License 1 órája 0 0 148303

A Külső-Bécsi úti villamoson már a BSZKRT is dolgozott, átmenetileg trollibuszt építettek helyette - 1933-ban. Érdekes lenne az akkori terveket összevetni a mai helyzettel.

Előzmény: ÖPNV (148302)
ÖPNV Creative Commons License 1,5 órája 0 0 148302

Az utóbbi időben lehet, hogy úgy tűnt, mégis az összes többi projektnél sokkal előkészítettebb állapotban van. Konkrétan a 2-es villamos rekonstrukciója eng. és kiviteli tervekkel rendelkezik. Ehhez képest a fogas fasorba sincsen, ahogy az M1 felújítás és meghosszabbítás se. Az 1-es Etele térig történő meghosszabbítása viszont nagyon jó készültségi állapotban van tervezési szempontból. Az Aranyvölgyi villamoson is dolgoznak, azt, hogy milyen készültségi szinten van nem tudom pontosan megmondani.

Előzmény: Ratbus (148299)
Ratbus Creative Commons License 2 órája 0 0 148301

Ebben is lesz változás: nem lesz villamos a Somogyi utcában, a 19-es és 49-es villamos marad ahol van. Viszont a végállomás az eredeti tervek szerint készül el, három viszonylat fogadására alkalmas kivitelben - egyetlen viszonylat számára.

Előzmény: Snake-Mojzi (148298)
trizs77 Creative Commons License 2 órája 0 0 148300

Azt nem tudom.

 

Én pont akkor utaztam velük.

 

 

Előzmény: DarvasKristof (148292)
Ratbus Creative Commons License 2 órája 0 0 148299

Az utóbbi időkben nagyon úgy tűnt, hogy ezt a rekonstrukciót ugyanúgy lesöprik az asztalról, mint sok már előkészítés alatt álló vagy előkészített projektet (pl. M1 felújítása és meghosszabbítása). A többi projektről (Külső Bécsi úti villamos, 1-es villamos az Etele térre, Fogas) szinte minden alkalommal szó esett, de erről síri kuss volt jó ideje. Nincs kizárva, hogy a csepeli HÉV-vel tervezett ámokfutás miatt került elő újra a dolog. Továbbá a fentebb említettek miatt sajnos ez lehet az egyetlen esély, hogy belátható időn belül megvalósuljon a rekonstrukció.

Előzmény: ÖPNV (148297)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2 órája 0 0 148298
Előzmény: Dreamy (148294)
ÖPNV Creative Commons License 2 órája 0 0 148297

Ugye az megvan, hogy a 2-es villamos rekonstrukciójának tervezése már zajlik egy ideje, akkor kezdődött, amikor még az Olimpiára való pályázás sehol sem volt.

Előzmény: Dreamy (148293)
Ratbus Creative Commons License 2 órája 0 0 148296

Ebből az egész tervezetből - a már átadottakat leszámítva - csak Budafok kocsiszín átépítése fog az említett időintervallumon belül megvalósulni. A többi projekt maximum elkezdődni fog - már ha el fog.

Előzmény: Dreamy (148294)
BPatty Creative Commons License 2 órája 0 0 148295

Köszönjük a régi lámpaprogram visszaállítását a Bécsi úton. Felesleges is volt a felújítás utáni hülye zöldhullám a villamosnak, álljon csak meg minden lámpánál vagy közlekedjen 20km/h sebességű gördülő várakozással végig ezen a szakaszon.

Dreamy Creative Commons License 4 órája 0 0 148294

Az van ráírva, hogy 2016-2017. évi villamoshálózati fejlesztések, de nem hiszem, hogy ebből 2017. év végéig bármit átadnának. Az lehet, hogy 2017-ben megkezdik a területrendezést valamelyik esetben. De pl. az 1-es Aranyvölgyi vá. helyszínrajza már megvan, tehát azt keményen nyomják, de a Kelenföldi pu végállomásának helyszínrajza még nincs, tehát az még nem eldöntött, hogy hogyan is legyen pontosan.

Újpalotai villamos 2020-ig biztos nem lesz, és utána ki tudja, hogy ki hogyan dönt...

Előzmény: DarvasKristof (148282)
Dreamy Creative Commons License 4 órája -2 0 148293

Na, akkor meg is van a magyarázat a csepeli 2-es Tátra villamosra, lásd 32. oldal.

Előzmény: Lovrin (148280)
DarvasKristof Creative Commons License 4 órája 0 0 148292

Nem csak átmenetileg, a világkiállítás alatt?

Előzmény: trizs77 (148291)
trizs77 Creative Commons License 4 órája -1 1 148291

Nem beszélve arról, hogy ezek a TW-k szülőfalujukban hármas csatlásban közlekedtek.

 

 

 

Előzmény: nemeza (148290)
nemeza Creative Commons License 5 órája -1 2 148290

Csatolt TWidelis ideális lenne Csepel felé.

Egyetértek abban, hogy a távlati tervekkel összhangban kene a rendszerhez nyulni

bandrew_ Creative Commons License 6 órája 0 0 148289
Előzmény: Februári Dusán (148288)
Februári Dusán Creative Commons License 8 órája 0 1 148288

... vagy jobb géppel próbálkozhatnak.

Előzmény: Februári Dusán (148287)
Februári Dusán Creative Commons License 8 órája 0 0 148287

Elég messziről lőttem és még nagyítva is van... De a bátrabbak közelebb mehetnek :)

Előzmény: bandrew_ (148286)
bandrew_ Creative Commons License 8 órája 0 0 148286

A pályaszámát se tudod? A képen nem látszódik rendesen.

Előzmény: Februári Dusán (148284)
Blöky2 Creative Commons License 9 órája 0 1 148285

Ezen segíthetne, ha a hévet levinnék kéregbe. M5-nek a Boráros teret úgyis legalább másfél emelet mélységben kellene átszelnie.

Előzmény: DarvasKristof (148281)
Februári Dusán Creative Commons License 9 órája 0 3 148284

Kék banán (ízét nem tudom, milyen) és Bengáli a Fehér úti telepen

Közlekedésguru Creative Commons License 9 órája 0 3 148283

Nem is lenne rossz, legyen ilyen sétány, de a HÉV-maradványt rakják be alá. Értékes a terület, drágán lenne a bérleti díj is, stb., ne a közlekedés rovására tegyenek el hasznot, ez így csak pár magánember és az önkormányzat érdeke, a közlrdek a fejlesztés, nem a villamossá butítás.

Előzmény: DarvasKristof (148281)
DarvasKristof Creative Commons License 17 órája -1 1 148282

Annak van jelentősége, hogy az újpalotai villamos hiányzik a listáról?

 

Érdemes drága pénzért négyvágányos végállomást építeni a Közvágóhídnál, ahelyett, hogy a H6 pályáján továbbvezessék a villamosokat?

Előzmény: Lovrin (148280)
DarvasKristof Creative Commons License 18 órája 0 4 148281

Nekem az a gyanúm, hogy itt a Duna-part felszabadítása a lényeg és az olimpia ürügy.

Az irodaházak üzemeltetőinek nyilván nagyon jól jönne, ha közpénzből kapnak egy parti sétányt, ahol kávézókat és éttermeket nyithatnak. Az lenne az egyetlen olyan belváros-közeli partszakasz, ahol közvetlenül a Duna mellé lehetne kitelepülni, ezáltal nagyon értékes.

Előzmény: király2644 (148278)
Lovrin Creative Commons License 22 órája -1 3 148280
COMBINO SUPRA NF12B Creative Commons License 22 órája 0 2 148279

"Ez a nincs fedezet nettó baromság......"

Nincs fedezet rá, mert nem akarják. Így jobb? A lényegen sajnos nem változtat.... :( Olimpiát akarunk rendezni, azt a látszatot keltjük, mintha a "civilizált Nyugat lennénk", közben meg alapvető dolgokra, ebben az esetben a hozzá kapcsolódó,  amúgy is szükséges tömegközlekedés fejlesztésére meg "nincs pénz." Ez a film szatíra sajnos a mai napig aktuális: http://videa.hu/videok/vicces/riado-a-pitypang-szalloban-alfonzo-hotel-humor-KF7bJi7aT9tp0ZG6

 

Persze, hogy az 5-ös metró megépítése lenne az egyetlen normális alternatíva. 

Előzmény: király2644 (148276)
király2644 Creative Commons License 22 órája 0 3 148278

Politizálás nélkül, de minden nap hallani, mire hány (tíz) milliárd megy el.....

 

Sajnos én azt látom, hogy nem jó a forrásmegosztás, ezért írtam, hogy erre nincs pénz.

 

Mindenesetre azt azért be kéne már látni, hogy a közlekedési rendszer elemeit bizonyos időközönként fel kell újítani, és karban is kell tartani (ne adj ég fejleszteni). Ez mind-mind előre tervezhető költség (lenne).

 

De hát tudjuk jól, hogy ez egy szélsőségesen tömegközlekedés orientált város... ezért  vissza kell fejleszteni mindent. Csepeli HÉV helyett a villamos is visszalépés. 

Előzmény: peterurfi (148277)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!