Keresés

Részletes keresés

Thibczy Creative Commons License 2017.09.21 0 0 158549

Ezek szerint a 41-esen járnának, amíg a Tátrák a metrófelújítás alatt a 12-14-esen köröznek? Máshol nem nagyon lennének használhatók. Az 56-59-61-et kiadja Ilona; a 17-re nagyon kicsik lennének; a 19-re pedig csak csúcsban kellenek most ICS-k, azért meg kár a világvégéről odavinni őket a pesti kocsiszínekből.

 

Én több rációt látnék abban, hogy 28-as TW, 41-es ICS és akkor lesz elég Tátra Újpestre.

Előzmény: Törölt nick (158546)
siófoki35 Creative Commons License 2017.09.21 0 1 158548

És vajon mi célból?

-ICS-k vagy Tátricskuk lecserélése

-Régebbi Hannusok lecserélése (ilyenről is volt szó...)

-Donornak?

Előzmény: Viko88 (158547)
Viko88 Creative Commons License 2017.09.21 0 1 158547

Igen olvastam én is, hogy jönnek, még pályaszámok is lettek beírva. Bár csak 6 kocsi, és pluszban 2 sérült. Ügye most 10 kocsiról lenne szó! Akkor még is a korábbi 1+6-os tenderrel mi a helyzet? Mert az 1, a balesetes 6165 már március óta itt van, a +6 meg sehol. Erre most meg jön év végén 10. Ki érti ez!

Előzmény: Törölt nick (158546)
Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 -1 1 158546

Jön még 10 darab TW6000-es Budapestre, van köztük sérült is.

 

Ki mit tud róla, mit akarnak kezdeni vele? Én már olyat is halottam hogy fix lépcső, visszapillantó kamera, és irány Buda

r_tamas Creative Commons License 2017.09.20 0 0 158545
korpi41 Creative Commons License 2017.09.20 0 1 158544

Igen, amiatt. Óvatosan akartam utalni, nehogy újra elinduljon a szokott lemez :-)

Előzmény: g86 (158537)
seadxdx Creative Commons License 2017.09.19 0 1 158543

Egységsugarú utasként szerintem kicsit lassabb az ajtónyitás-csukás.

Előzmény: -Smiley- (158541)
430 322 Creative Commons License 2017.09.19 0 2 158542

Az ilyesfajta iránytáblákra én még az UV-k korából (is) emlékszem, meg arra, télen BKV-s síruhában vezették a villamost.

Előzmény: -Smiley- (158525)
-Smiley- Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158541

Miért? Nem zárható az új tátra ajtaja vagy lassabban gyorsul vagy miért ugyanolyan mint a caf?

Előzmény: BP-1 (158539)
-Smiley- Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158540

off: Akkor javaslom a Szépvölgyi úti irodaház - Csepel Erdősor utca távot összehasonlítani (akár dugóban is) tömegközlekedéssel vagy kocsival. 

Ugyanezt Pestlőrinc Béke tér - MOM park,   avagy Csepel Tanácsháztér - Köki.  

Garantáltan nem 10 perccel gyorsabb az autó. 

Előzmény: toto92 (158529)
BP-1 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158539

Ma  Bécsi út felé két jelzés a Stadionoknál, egy Zuglónál, egy az Ajtósinál.

CAF-nál még jól is jön néha, mert amúgy sem tud ajtót csukni.

Lassan elfogynak a régi Tátrák, az újakkal pedig pont úgy lehet haladni, mint a Cafkákkal.

Az egész vonal egy katasztrófa!

Előzmény: korpi41 (158534)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158538

A 4064-4333-as Kátrával indultunk, voltunk a Kiskörúton, a Batthyány téren, majd az iparival Hűvösvölgyben, Farkasréten, és már világos volt, amikor Kamaraerdőbe értünk.

Előzmény: korpi41 (158536)
g86 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158537

És CAF-fal?

Előzmény: korpi41 (158534)
korpi41 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158536

Huhh. És az milyen fotósmenet volt? Én nem emlékszem :-)

Előzmény: Szakadáskapcsoló (158535)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158535

Még valahol vezetted a 1440-est: a 2013. június 29-30. éjjeli fotósmeneten, van róla fényképes bizonyítékom :-) De akkor már új pultja volt, és bizony a nyári időszak ellenére hajnalban a fűtés sem ártott.

Előzmény: korpi41 (158533)
korpi41 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158534

Ha nincs semmi extra, akkor ócska Tátrával 4! jelzést (6 percet) kell kihagyni egy menet alatt.

Előzmény: DJ. Bakter (158531)
korpi41 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158533

1440. Az utolsó pálcikás pultos. Minden felirat lekopva. Kezdő iparis járművezető (én) meg szív. De rég volt, milyen jó volt! Egy napot voltam vele a 28-ason, egy félrészt meg a 6-oson.

Előzmény: eMPet (158519)
trizs77 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158532

Arra számítottam, hogy mivel én dugóban állok,

 3-4 db,  1-es villamos is megfog előzni, hisz az úgy van rendjén.

 

 

nem előőptt meg.

csúcsban nem.

 

Mi van ha nincs csúcs és 1-3 lámpán is zöldet kapoka kocsival, folyamatosan haladhatok és csak minden negyedik lámpa fog meg?

 

akkor a villamos sehol sincs?

 

 

DJ. Bakter Creative Commons License 2017.09.19 0 5 158531

Én az 1-esen (és több villamosvonalon) azt látom, hogy a lámpákat sorra beszívja, teli pirossal. Abban csak nem a villamos a hibás, hogy ilyen a lámpaprogram.

Így könnyű az autóval jónak lenni, akinek megvan a hangolás, és menetrend szerint nem áll meg sehol.

Törölt nick Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158530

Amig nem volt az Árpád hídnál sávlezárás, tavasszal rendszeresen 3-4 villamost előztem meg a Stadionok-Flórián tér távon az esti csúcsban. Mostanában nagyjából egy lett a tempó úgy hogy a Lehel úttól araszolgatás van...

Előzmény: toto92 (158529)
toto92 Creative Commons License 2017.09.19 0 4 158529

Jómúltkorában autóval mentem haza Csepelről Rákospalotára. Végigálltam a sort kb a lurdytól a stadionokig. 10 perccel voltam gyorsabb annál, mintha tömegközlekednék.

 

Petike nyáladzhat itt a zárt pályán dugó közepén suhanó villamosra, csak iktassunk bele még 10 perc sétát, 2-3 átszállást és máris oda az előny, amit összeszedett.

 

Mondjuk az 1-es nem is suhan, főleg az említett szakaszon. Vánszorog minden megállóközben, vagy váltó van, vagy kereszt, vagy csak lassújel.

Előzmény: trizs77 (158528)
trizs77 Creative Commons License 2017.09.19 0 4 158528

 

 Ma délután kb. 15,20.

 

1-es villamos ( 4295)

 

Pont mellém kanyarodik a Szerémi útnál.

Ok.

 

Én kocsival jövők befelé, úgy hogy végig párhuzamosan jövünk a Kacsóh P. utig.

Ok.

 

Úgy számolom, 3-4 villamos fog megelőzni, mert a Lágymányosi hídon is, Könyves Kálmán körúton és a Hungárián is mi autósok végig araszolunk,, minden lámpán a második vagy harmadik zöldre megyünk csak át.

 

Nem baj, kezdődik a délutáni csúcs, ez van.

Ok.

 

Erre a villamos nem előz meg, pedig Ő végig zárt pályán jön.

A Kerepesi útnál ér utol.

 

.......................:-(((

 

 

siófoki35 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158527
Előzmény: -Smiley- (158526)
-Smiley- Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158526

Hasonló.... az eredeti padlóburkolat fekete gumis volt, a csuklóban meg mindig lelógtak a nem túl pontosra vágott gumicsíkok :)

Előzmény: eMPet (158519)
-Smiley- Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158525

ja meg a csattogó iránytáblákat se felejtsük el, amik lenn voltak egy spirál akasztóra felrakva, és gyerek koromban nem láttam ki tőlük...  Aztán idővel felrakták, majd keretbe tették :) 

Előzmény: -Smiley- (158524)
-Smiley- Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158524

És a 80-as évek közepén eltűnt láncos táblácskákat is ami a tetőről lógott le az utastérbe  + az ormótlan lépcsővilágító lámpák amik minden kocsiban minden méretben volt, még véletlenül sem volt 2 egyforma.  

 

Aztán a nyitható vezetőfülkéket sötétkék BKV-s függönnyel, melyből olykor olykor a Szofi-Kossuth-Szimfi cigik bukéja lepte be az szerelvény elejét :)  

Előzmény: siófoki35 (158517)
Grgabácsi Creative Commons License 2017.09.19 0 2 158523

A jelzőberendezés még egy ideig nem fog működni, mert a hatóság visszaesési szintként csak váltós próbaüzemet rendelt el. Az pedig csak a hónap végén kezdődik.

Előzmény: király2644 (158521)
siófoki35 Creative Commons License 2017.09.19 0 0 158522

Igen :) Vonatablak, izzólámpák, lyukacsos tető légcsatornával :)

Előzmény: eMPet (158519)
király2644 Creative Commons License 2017.09.19 0 2 158521

Az infrastruktúratelepítése igen, a végéhez közeledik... de még elég sok minden kell ahhoz, hogy rendesen lehessen ara közlekedni, ha jól láttam a jelzőberendezés még nem működik és gyanítom váltót se lehet állítani szánszerkezettel, mert a váltójelzők is sötétek... vagy azok kész vannak, csak be kell kapcsolni?

Előzmény: eMPet (158520)
eMPet Creative Commons License 2017.09.19 0 2 158520

Mai élményeim:

 

A reggeli ICS a 47B-n, megfizethetetlen nosztalgia Kelenvölgytől. :-) Utasok fele leszállt az elágazásnál, többségük iskolás volt.

 

Kelenvölyghöz közelebbi töltéshiány a komolyabban észlelhető, a Pék utca utáni enyhébb, de a beavatkozás nem maradhat el. Volt ott mostanában olyan magas víz, hogy a régebbi szádfal (már ahol van) felett kimosta a töltésoldalt és csak ott?

 

Hengermalom út megállónál még mindig a hétvégi vágányzárat mondja be a hangos, tehát az "1-es vasárnap üzemzárásig nem jár", közben ez eltelt és indulásra várnak a szerelvények.

 

Gellért tér: Kijelző szerint 3 perc múlva érkezik a 47-es, de már látom a hídról lefordulni. Hiretlen villogó, majd egy perc múlva (lámpát kap) 1 perc lesz kiírva, újra villogni a beállása után fog. Van még rajta finomítani való, de ez ismert tény.

 

Krisztina körút: szinte elkészült, a buszon 11:30-kor déli irányban vagy 15-en lehettünk.

 

Bfok ksz: talán ezek már az átadás előtti utolsó simítások? Egyébként reggel hómukit láttam a Móriczon a Fehérvári út felé.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!